Zdravím,
mám prosbu o radu, Tucson sme večer odparkovali a rano nechcel naštartovať. Imo sa načíta normálne, štartér točí, aj keď štartujem tak ako by to chcelo chytiť ale nenaskočí. Za každú radu vopred ďakujem....
Tucson 2.0 Crdi 103 kw 2006 neštartuje
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Tucson 2.0 Crdi 103 kw 2006 neštartuje
Baterka, žhaviče ok? Palivové čerpadlo, jehla imobilizéru, nezvaná návštěva v motoru - to je další, co mě napadá.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Tucson 2.0 Crdi 103 kw 2006 neštartuje
Baterka ok, štarter točí, imobilizer načíta, čerpadlo natlačí naftu,diagnostika žiadna chyba, na štartovací spray to chytí ale len kým tam striekam potom zhasne akoby tam nešla nafta
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Tucson 2.0 Crdi 103 kw 2006 neštartuje
No, chtělo by to pořádnou diagnostiku. V zásadě platí, že tlak v railu aby to nastartovalo musí točením motorem čerpadlo vyvinout v railu cca 150-200 barů (nekamenujte mě pokud hodnoty u budou trochu jiné). Takže na sprej to chytí a když přestaneš stříkat chcípne to - z toho vyplývá že není palivo......
Výše uvedeno pokud čerpadlo nevyvine dostatečný tlak ř. jednotka nezačne ovládat vstřikovače - není palivo - nechytá to
soustředil bych se na vysokotlaké čerpadlo nebo na vstřikovače (protékají, nebo tečou přepadem) , oboje se dá řešit , a dále na sensor tlaku paliva na railu a samo i na sensor polohy kliky a vačky, protože když ř.j. neví že se motor točí taky neovládá vstřiky.... vím je toho dost, ale slušná diagnostika ve spojení s člověkem co to s ní umí může závadu najít a odstranit. Bacha na mechaniky - čtenáře závad z diagnostiky - v jejich podání se vymění minimálně vše co je výše napsáno. Sice závadu možná odstraní, ale zahučíš do toho za strašný peníze
Výše uvedeno pokud čerpadlo nevyvine dostatečný tlak ř. jednotka nezačne ovládat vstřikovače - není palivo - nechytá to
soustředil bych se na vysokotlaké čerpadlo nebo na vstřikovače (protékají, nebo tečou přepadem) , oboje se dá řešit , a dále na sensor tlaku paliva na railu a samo i na sensor polohy kliky a vačky, protože když ř.j. neví že se motor točí taky neovládá vstřiky.... vím je toho dost, ale slušná diagnostika ve spojení s člověkem co to s ní umí může závadu najít a odstranit. Bacha na mechaniky - čtenáře závad z diagnostiky - v jejich podání se vymění minimálně vše co je výše napsáno. Sice závadu možná odstraní, ale zahučíš do toho za strašný peníze
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Tucson 2.0 Crdi 103 kw 2006 neštartuje
a jeste ventil na railu - ten kdyz zustane otevrenej, tak to nenastartuje
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Re: Tucson 2.0 Crdi 103 kw 2006 neštartuje
Tak dnes som odpojil trubku od čerpadla do railu a pri otočení kľuča sa zapne čerpadlo v nadrži ale tlak cez trubku je biedny... všetko ide do prepadu na čerpadle... ma to tak byt???
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Tucson 2.0 Crdi 103 kw 2006 neštartuje
Ty asi nevíš jak to funguje . Ale jsi kaskadér, jak jsem psal v railu má být při startu něco kolem 100-200 barů tj. 100-200 atmosfér (ve vodovodním řádu je cca 5 barů a v pneumatice 2,5 baru a když ti prdne pneumatika je to šleha jak blbec) že ti z trubky na čerpadle vytéká málo nafty je celkem jasné - el. čerpadlo je jen podávací , dopravuje naftu z nádrže do vysokotlakého čerpadla a tak to musí čerpadlem vysokotlakým nějak protlačit (když jsi tu trubku od něj do railu povolil ) Mrkni do servisní příručky kolik má to el. čerpadlo dávat tlaku, ale víc než 3 bary to nebudou. Tlak pro vstřiky do railu dá čerpadlo až roztočením motoru startérem...... A jen pro tvé info při běhu motoru je tlak v railu od zhruba 300 až do 2000 barů dle požadavků řídící jednotky na výkon , to jen aby tě nenapadlo zkoušet povolovat trubky railu a vstřikovačů za běhu motoru
Spíš bys měl navštívit odborníky, než něco pokazíš, nebo si něco uděláš
Spíš bys měl navštívit odborníky, než něco pokazíš, nebo si něco uděláš
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Tucson 2.0 Crdi 103 kw 2006 neštartuje
No to mi píšeš novinky ... keď som pisal že biedny tlak tak som myslel biedny čo znamená že skoro ziadny. a pisal som aj to že skoro všetok tlak ide do prepadu.