CHIPTUNING
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
CHIPTUNING
Zdravim vsetkych, mam jednu otazku. Ma niekto z vas chipnutu maschinu? Mam Accenta 2004 - 62KW - a mam moznoch chipnut na 71KW t.j. 96PS... ma uz niekto skusenosti ci sa to oplati?
Dik za zapojenie ...
Dik za zapojenie ...
- Reklama
U nepřeplňovanýho benzínu je čipování většinou vždy na úkor spotřeby.PytonSK1 píše:Mam benzin... pytaju 4500 SK bez DPH... s tym ze mozem otestovat...samo ze jedna jazda..a potom sa rozhodnut...pripadne mi to este doladia...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
-
- **
- Příspěvky: 340
- Registrován: 25 lis 2005, 21:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Já tim čipem byl taky posedlej pořad jsem chtěl vyší výkon ale když to tak vezmu proč?.Jsem sice ted domluvenej že mi budou dělat laděny vyfukové svody,dávat rezonátor a k tomu laděný výfuk nárust výkonu by měl být zhruba 15-20koní a cena cca15tis.Není lepší udělat tohle než dát ty penize do čípování kde neviš jakej bude výsledek?A není to vše uplně zbytečný a raděj koupit silnější auto nebo ty penize dá do podvozku a lepších brzd?Když si to auto chceš nechat tak asi proč ne ale pokud počitáš s jeho prodejem třebe za 2roky tak jsou to podle mě vyhozený kačky.Já se taky v tomhle plácám a vše zvažuju.
Tady jsem ještě našel něco k otevřenému sáni aby každý věděl není to sice H ale:
http://www.h-fans.cz/index.php?url=doku ... _porovnani
Tady jsem ještě našel něco k otevřenému sáni aby každý věděl není to sice H ale:
http://www.h-fans.cz/index.php?url=doku ... _porovnani
Lantra combi 2,0 16v DOHC 102kw, 98r.v zelená metaliza.snížena,sport.filtr. ale už prodaná ted Subaru ale vzpomínám na lantru
- HJugo
- *
- Příspěvky: 89
- Registrován: 20 zář 2005, 14:33
- Bydliště: Šaľa, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Zdar borci, tak ja mam Accenta 1..3 '04 chipnuteho uz 1.5 roka a som nad mieru spokojny. Spotreba je v pohode, stale sa zmestim do priemeru max 6.4l/100km. Na motorovej brzde som nebol, ale na zraze v UH som v sprintoch (samozrejme vo svojej kubature) nemal premozitela. Na tych cca 400m to robilo 2km/h rozdiel. Zhruba o dalsie 2km/h boli 1.6.
Hyundai Accent 1,3 12V '04, H&R, BitPower Technology, 195/50R15 Rainsport1 (plechace R15 6J), K&N in Box, NGK Iridium IX
Zdar, o kolko ti naskocili kW? A kde a za kolko si ho chipol? Skus poradit.HJugo píše:Zdar borci, tak ja mam Accenta 1..3 '04 chipnuteho uz 1.5 roka a som nad mieru spokojny. Spotreba je v pohode, stale sa zmestim do priemeru max 6.4l/100km. Na motorovej brzde som nebol, ale na zraze v UH som v sprintoch (samozrejme vo svojej kubature) nemal premozitela. Na tych cca 400m to robilo 2km/h rozdiel. Zhruba o dalsie 2km/h boli 1.6.
Kazda rada dobra
Accent r.v.2004 / 1,4 benzin / Elegance
- HJugo
- *
- Příspěvky: 89
- Registrován: 20 zář 2005, 14:33
- Bydliště: Šaľa, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
www.bitpower.cz
seriozny pristup, slusna cena, ziadni garaz-majstri
stalo ma to vtedy 4500Kc
CHipovanie muselo ist cez programator, t.j. vyspajkovanie cipu, preprogramovanie a naspajkovanie naspat, ak ti bude nikto chipovat Accenta 00'-04' tak je to psychologcky tunning. Tieto Accenty nemaju potrebne OBD rozhranie na zmenu softu cez konektor.
Kolko Kw to pridalo neviem, nebol som na brzde. Meral som iba pruznost a ta sa zlepsila.
seriozny pristup, slusna cena, ziadni garaz-majstri
stalo ma to vtedy 4500Kc
CHipovanie muselo ist cez programator, t.j. vyspajkovanie cipu, preprogramovanie a naspajkovanie naspat, ak ti bude nikto chipovat Accenta 00'-04' tak je to psychologcky tunning. Tieto Accenty nemaju potrebne OBD rozhranie na zmenu softu cez konektor.
Kolko Kw to pridalo neviem, nebol som na brzde. Meral som iba pruznost a ta sa zlepsila.
Hyundai Accent 1,3 12V '04, H&R, BitPower Technology, 195/50R15 Rainsport1 (plechace R15 6J), K&N in Box, NGK Iridium IX