i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Jak jsme testovali Hyundai modely.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Petrikos
*
Příspěvky: 16
Registrován: 26 dub 2020, 17:26

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od Petrikos »

Reklama
 

Odjinud
***
Příspěvky: 976
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od Odjinud »

Co to povídaj k tomu LKAS (asistent pro udržování v jízdních pruzích)? Však je tam taky special čudl, jen se musí držet 5s.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
kexik
*
Příspěvky: 13
Registrován: 17 led 2012, 15:53

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od kexik »

tmx píše: 27 zář 2020, 22:28 Dodal bych: a hlavně rychlost. Já v 80 km/h jezdím tak za 4,5 l (hezky je to vidět na D1, kde díky rekonstrukci na letos 77 km mám z Prahy do Hulína skoro o litr nižší spotřebu), v nějakých 105 km/h tak 5,5 l, ve 130 km/h už cca 7,2 l, ve 150 km/h tak 8,8 l a ve 170 km/h tak 11,5 l. Vše konstantní rychlostí na tempomat a rychlosti dle GPS.
DPi to bude mít podobné, když má zjevně stejně položené otáčky. Čili na dálnici stotřicítkou nikdy nepojedeš za 5,5 l, zatímco na státovce úplně bez problémů.
podobne (ja hovorim celkom rovnake) to bude na dialnici, pri stabilne vysokych otackach. Pri nizkych bude vdaka dvojvstreku = lepsiemu spalovaniu spotreba o nieco nizsia. Cize DPi ma vyhodu v meste, na dlhych trasach nie. A dalsia vyhoda je tu pre kratke jazdy: zabudovane zvody a teda rychlejsie zohriaty motor.
i30 FD 2011 1.4 CVVT vybava vsecko rucne a nic navyse. No dobre, klimu to ma. Ale viac ani prd.
Uživatelský avatar
mopic
*
Příspěvky: 63
Registrován: 18 led 2021, 17:05
Bydliště: Hradec Králové

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od mopic »

Zdravím všechny. Jsem tady na fóru nový, zatím tedy jen čekatel na i30 kombi Comfort s motorem 1,5 DPi, který jsem objednal před 14 dny. Předtím 12 let strávených s Francouzi. Mám dotaz ohledně přední masky a chladiče. V příspěvcích na fóru jsem odpověď nenašel a protože nechci zbytečně zakládat nové vlákno, dávám svůj dotaz sem. Jedná se mi o to, jestli někdo z vás už má zkušenost, jak vypadá chladič po delším provozu vzhledem k těm velkým otvorům v masce. Tady v recenzi někteří z vás vyjádřili pochybnosti, jestli bude chladič dostatečně chráněný a mě by zajímalo, jaká je tedy realita třeba po 4 měsících provozu. Díky za jakékoliv postřehy.
Hyundai i30 1,5 DPi Comfort kombi
ex:
Citroen C3 Picasso
Citroen Xsara Picasso 2x
Škoda Felicia kombi
Škoda Forman
Škoda 120
VAZ 2101
Odjinud
***
Příspěvky: 976
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od Odjinud »

Resenim je dat pred chladic tahokov, nekdo uz to tu delal, ale uplne polopaticky navod tu jeste neni, ani nikde jinde (akorat jsem to jinde jeste nehledal :-) treba je to uz nekde na YT). Pro instalaci je treba sundat naraznik s maskou, takze ja osobne to nechavam az na jaro, jelikoz nemam garaz.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Uživatelský avatar
WalterB
***
Příspěvky: 576
Registrován: 01 zář 2020, 12:45
Bydliště: Kutnohorsko

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od WalterB »

Zkušenosti s tahokovem tady má BartCZ (pominu-li "nebožtíka" Polarku). My ostatní opravdu čekáme asi většinou na to jaro, mj. taky kvůli teplotě - s promrzlými plasty by teď bylo těžké pořízení. Na YT jsem pár návodů našel, ale vesměs k předFL verzi i30 nebo případně Elantře.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Uživatelský avatar
Verxes
**
Příspěvky: 175
Registrován: 10 srp 2012, 08:47

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od Verxes »

Já jsem dneska objednal i30 v kombi, 1.5dpi, výbava Smart, barva Silky Bronze. Akorát jsem dumal, jestli s mezipodlahou, nebo bez. Nakonec jsem vzal bez mezipodlahy - škoda že prostě nejde mezipodlaha vyjmout, ale jinak jsem usoudil, že mi to nic moc nedá - když chci mít v kufru gumovou vanu, tak bych funkci mezipodlahy úplně zazdil, tak jsem objednal verzi bez ní. Tak už jsem taky čekatel ;-)
A s tou maskou taky nevím no, jak to bude v reálu.
Jinak docela mě překvapila výkupní cena mé i30 2.generace HB, výbava Trikolor, 1.6 CVVT 88Kw, r.v. 03/2012, najeto 126000Km, loni opravený bok od střetu se svodidly.. a nabídli mi 115tis.Kč (pořizovací cena byla 299tis.Kč za předváděcí vůz), čekal jsem teda něco kolem 90-95tis.Kč.. tak nebylo co řešit a objednal jsem nový vůz.
Hyundai i30 III Combi 1.5 DPI Smart (od 26.4.2021)
prodáno: Hyundai i30 II HB 1.6 CVVT Trikolor 88kw
Uživatelský avatar
WalterB
***
Příspěvky: 576
Registrován: 01 zář 2020, 12:45
Bydliště: Kutnohorsko

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od WalterB »

Verxes: Počkej, tobě nabídli k 1,5 DPI Smart mezipodlahu? To jako teď jde? Já zrovna rozměřuju a kreslím, jak ji tam budu dodělávat...
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Uživatelský avatar
Verxes
**
Příspěvky: 175
Registrován: 10 srp 2012, 08:47

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od Verxes »

Ano, normálně se mě ptal jestli to chci s mezipodlahou nebo bez, má 2 objednací kódy - bez mezipodlahy tam měl poznámku "s hlubokým kufrem". Cenově je to úplně stejný, takže kdo vyžaduje mezipodlahu a rovinu, tak by to mělo už být v ceně. Já byl na vážkách, ale málokdy budu sundávat sedačky dolů, většinou jezdím sám, a bude tam vana, takže spíš jsem upřednostnil velký, hluboký kufr no. Sice mě to furt vrtá v hlavě, jestli jsem tu mezipodlahu neměl přece jen vzít, ale asi ne. S ní to totiž vypadalo malý ten kufr.
Hyundai i30 III Combi 1.5 DPI Smart (od 26.4.2021)
prodáno: Hyundai i30 II HB 1.6 CVVT Trikolor 88kw
Uživatelský avatar
WalterB
***
Příspěvky: 576
Registrován: 01 zář 2020, 12:45
Bydliště: Kutnohorsko

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od WalterB »

](*,)
Tak to jsem buď přehlédl, nepochopil, nebo se to teď nějak změnilo, nebo mě špatně informoval prodejce... Objednával jsem v září 2020. Holt, kdo dřív přijde ten :cry:...
Já bych ji totiž asi docela užil, resp. bych si ji přizpůsobil jako vyndavací.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Uživatelský avatar
Verxes
**
Příspěvky: 175
Registrován: 10 srp 2012, 08:47

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od Verxes »

A ještě jsem si vzpomněl, že jsem se nepodíval, ale klasický očka na uchycení sítě tam jsou i v té verzi bez mezipodlahy, že jo? Dík
Hyundai i30 III Combi 1.5 DPI Smart (od 26.4.2021)
prodáno: Hyundai i30 II HB 1.6 CVVT Trikolor 88kw
Uživatelský avatar
WalterB
***
Příspěvky: 576
Registrován: 01 zář 2020, 12:45
Bydliště: Kutnohorsko

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od WalterB »

To jsou, celkem 4 s boční montáží (dvě vzadu u nárazníku a pak z každý strany vepředu ještě jedno). Jsou ale takový podezřelý - vypadají dost fórově. Dělají dokonce dojem že jsou z plastu. Budu je muset ještě prozkoumat a možná tak jako tak vyměnit za nějaký festovnější.
Teda na síť to asi stačí, ale chytit za to něco těžšího (třeba bicykl), to bych se bál.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5128
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od petzl62 »

Trefa :wink: :!: :idea:
Jsou z plastu ](*,) ](*,)
Ostatní jsi definoval naprosto správně =D>
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2247
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od dibarbora »

Tento "cargo" program je v i30 všeobecne viac na ozdobu ako na úžitok.
Okrem plastových ôk (s kovovým dizajnom) v kufri je celkom ku smiechu aj upevnenie fabrickej oddeľovacej siete. Potreboval som ju asi raz za skoro tri roky, čo mám auto. Pri upevňovaní som mal pocit, že ak ju trochu slušnejšie napnem, tak vytrhnem horné kotviace body s kusom strechy a tapacírungu....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
WalterB
***
Příspěvky: 576
Registrován: 01 zář 2020, 12:45
Bydliště: Kutnohorsko

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od WalterB »

Tak v postFL verzích už ani ten design není "kovový". Dokonce jsem si naivně říkal, jestli naopak ta oka nejsou kovová s plastovým designem - tedy plastem potažená. Ale v to už nedoufám. V rámci celkové "cargo" adaptace tedy udělám jejich výměnu.
Horní kotvící body jsem ještě nezkoumal.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Odpovědět

Zpět na „Testy“