Zmeň servis a pátraj po príčine.Určite to nie je OK.clifftorr píše: ↑28 led 2021, 16:00V servisech zkoušeno s jinými I30 a motorem 1.4 CVVT , později 1.5 DPI , na všech byly podstatně menší až téměř neznatelné vibrace různé intenzity , bohužel moje i30 vibrovala bezkonkurečně nejvíce.Mr. HYUNDAI píše: ↑28 led 2021, 12:49 Takže ještě Euro4, které si nehrálo na co nejchudší směs a zápal na hranici klepání... a s polovinou vstřikovačů...
Zkoušel jsi jestli jiná i30 se stejným motorem "vibruje" stejně? Tedy jestli se jedná o vlastnost nebo problém Tvého auta?
Odpovědi byly ve smyslu : žádné auto není stejné nebo po zajetí se vibrace zmenší nebo ničemu to nevadí nebo nic necítím nevím co mám řešit apod.
Výsledek je ten, že nikdo neví co stím.
Nehorší je to při brždění , protože kolikrát vyloženě se musím přemoci abych sešlápnout brzdový pedál. To se mi ještě nikdy v žádným jiným autě nestalo abych se rozhodoval kvůli vibracím o sešlápnutí brzdovýho pedálu, to je prostě šílený.a nebezpečný
Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11635
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Já bych si tipnul na některý silentblok motoru nebo převodovky .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
Jojo, asi to tak bude. Dost mi vadí jak je to blbě odhlučněný. A taky nějak nechápu proč nemám v seznamu kontaktů k dispozici celou abecedu. Když připojim mobil (tim debilním kabelem) tak apple car to normálně šlape. Ale tak koupil jsem to manželce, takže to mam na párku. U toho cvakání jsem se prostě jen lekl a nechtěl jsem něco zanedbat. Taky jsem prostě přesvědčenej, že to na začátku nebylo slyšet. Ale to je fuk. Ničemu to nevadí tak ok. To jse vše co jsem řešil.clifftorr píše: ↑28 led 2021, 09:28 Podle mě je to vlastnost mám 1,4 CVVT - 2019 a taky cvaká. Jelikož jsem řešil jinej problém byl jsem v několika servisech testoval jsem 1.4 i 1.5 cvakají všechny byt s různou intenzitou.
Myslím si že u tebe opadl wow efekt nový auto a ted začína bohužel krutá realita nekvality Hyundai.
Jinak za ty peníze se těch pár "nedostatkú" způsobených cenovou politikou jsem samozřejmě ochoten přehlížet.
Re: Motor 1.5DPi
Asi tak nějak... Já jsem spokojeny, olej to skoro nežere, benzin taky ne, kufr velkej... Za 400 Mrkněte, co stojí nejlevnější Kamiq. A to je v podstatě malý auto.
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
Ahoj, chtěl jsem se tě jen zeptat, jaká je protikorozni ochrana, připadá mi, jako bych od října furt jezdil v dešti, tak kdy mi to asi shnije Mám 1.5 comfort kombi.Maras píše: ↑28 led 2021, 14:15 Odpovědět všem: Mr.Hyundai, díky za důvěru ve značku a výběr nové i30. Gratuluji...Statisticky je český HMMC montovna, která má ze všech továren Hyundai na světě nejvyšší produktivitu a přitom nejvyšší jakost, máme nejméně reklamací. Pořád se firma snaží vylepšovat a jde to vidět s každým novým modelem. Samozřejmě, že tak jako u jiných výrobců se může objevit nějaká závada, vždyť z linky sjede každou minutu víc než jedno auto. Není to ruční výroba. A je to levné auto. Co se týče vibrací u zmíněného kusu s motorem 1.4 MPI, tak to může být zrovna o tom.Jinak motor 1.5DPi je nový a podle mne je cvakání dvojnásobně vstřikovačů vlastnost, která nemá na nic vliv.Co tu vlastně řešíte? Že to jde slyšet při otevření kapoty? A to je fakt problém? Všem přeji méně úzkostlivosti a více klidu. A ať vám auta slouží.
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
To:Cecil67
A jak to mám vědět čoeče? Jak tu byl polárka, tak říkal, že je to hůř ošetřený vůz než Octavia III. Nejlepší je nechat udělat dutiny a nástřik spodku, teda pokud si auto chceš nechat déle a je klid. Taky se na to chystám v létě, teda pokud auto nevyměním už za dva roky. Jinak plechy jsou s pozinkem.
A jak to mám vědět čoeče? Jak tu byl polárka, tak říkal, že je to hůř ošetřený vůz než Octavia III. Nejlepší je nechat udělat dutiny a nástřik spodku, teda pokud si auto chceš nechat déle a je klid. Taky se na to chystám v létě, teda pokud auto nevyměním už za dva roky. Jinak plechy jsou s pozinkem.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11635
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Tady někdo uvažuje o NX4 ...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
Jo, jasně, taky měním auta poměrně často, ale když vidím kam jde vývoj motorů, tak nevím, co za pár let koupit. Do turba a stříkačky se mi moc nechce bo často jezdím krátké trasy a elektriku uz vubec neMaras píše: ↑30 led 2021, 12:26 To:Cecil67
A jak to mám vědět čoeče? Jak tu byl polárka, tak říkal, že je to hůř ošetřený vůz než Octavia III. Nejlepší je nechat udělat dutiny a nástřik spodku, teda pokud si auto chceš nechat déle a je klid. Taky se na to chystám v létě, teda pokud auto nevyměním už za dva roky. Jinak plechy jsou s pozinkem.
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
NX4 se mi líbí, ale je to už mimo můj rozpočet, takže bych šel zase do i30. Za dva roky má končit výroba a má přijít crossover, tak bych eventuelně pořídil ještě i30 nejlépe s atmo motorem a tu si už nechal déle. Tím odpovídám i na postřeh Cecil67.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11635
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Počítám, že pokud nás "koronakrize" nesejme, tak ten N Linový kombík i30 si v létě 2023 pořídím .
Kalkuloval jsem s koncem i30 PDE právě v roce 2023 a zjevně jsem se nemýlil...
Kalkuloval jsem s koncem i30 PDE právě v roce 2023 a zjevně jsem se nemýlil...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
Jakože se i30 už nebude vyrábět?
Re: Motor 1.5DPi
Přímo u i30 netuším, já prodávám auta brzy, protože hodně jezdím. Ale dnes jsem byl s ix20 mojí ženy na STK (8 let, výroba 12/2012, do provozu 02/2013) a technik chválil, že auto vespod cajk, včetně výfuku. Takže možno předpokládat, že i ostatní modely na tom budou podobně...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Motor 1.5DPi
auto je doma, tak jsem zkusil pro porovnání nahrát zvuk motoru s najetými 35 km (bohužel venku a v celkem silném větru)
https://youtu.be/siuRAzIxkhM
https://youtu.be/siuRAzIxkhM
2021 i30 combi 1.5 DPi Smart
2014 ix20 1.6
2014 ix20 1.6
Re: Motor 1.5DPi
Já to před týdnem testoval taky (to jsem měl najeto asi 130 km) a je to stejný. Hodně podle mně záleží na tom, jak to mobil zachytí a zkreslí. Zrovna tyto frekvence podle mě vytáhne hodně nahoru. Alespoň v mém případě se mi ze záznamu jeví ten zvuk daleko agresivnější, než ve skutečnosti je.
Ať tak či onak, v každém případě ho velmi dobře tlumí ta deka pod kapotou, takže zatímco při otevřené haubně jsem nad motorem naměřil nějakých 72 dB, tak po jejím zavření to bylo už jen 55 dB a navíc to cvakání bylo v podstatě neznatelné. Ještě připomenu, že samotné přirozené hlukové pozadí bez motoru vykazovalo 40 dB.
Ať tak či onak, v každém případě ho velmi dobře tlumí ta deka pod kapotou, takže zatímco při otevřené haubně jsem nad motorem naměřil nějakých 72 dB, tak po jejím zavření to bylo už jen 55 dB a navíc to cvakání bylo v podstatě neznatelné. Ještě připomenu, že samotné přirozené hlukové pozadí bez motoru vykazovalo 40 dB.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011