Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík
Určitě šlo, ale...
-Máš funglovku auto a chceš je mít v pořádku, naprosto chápu.
-Budeš vymýšlet jak a kdo to nainstaluje a v zimě do toho nikdo vrtat nebude, leda v teplé garáži.
-Natrefíš na "orgán" a ten ti zakáže další jízdu- ostré hrany.
-Máš funglovku auto a chceš je mít v pořádku, naprosto chápu.
-Budeš vymýšlet jak a kdo to nainstaluje a v zimě do toho nikdo vrtat nebude, leda v teplé garáži.
-Natrefíš na "orgán" a ten ti zakáže další jízdu- ostré hrany.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Reklama
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík
jasně nemyslel jsem přidělat přes to pletivo pomocí plastových upevňovacích pásků.
Spíše něco ve stylu tuningu. Inspirace třeba podle Custom Car Grills, RaceMesh Grilles či Radiator Grill Store
Spíše něco ve stylu tuningu. Inspirace třeba podle Custom Car Grills, RaceMesh Grilles či Radiator Grill Store
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík
Na "pokrstenom" aute nejaký optický prírastok až tak nevnímaš . Osobne sa držím hesla, že optické veci opravujem keď hrozí aj funkčné/životnostné ohrozenie. Takže prevalený a poškriabaný prah od obrubníka a preliačené a doškriabané dvere od skaly z protiidúceho auta som dal opraviť... mohlo by hrdzavieť. .. ale nárazník, pokiaľ drží pokope.. škoda rozoberať..
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík
ja mám napríklad škrabanec na dverách našťastie nie až do kovu, chytená len vrstva laku a vrchná farba, nechávam tak neoplatí sa, resp. dám, keď tam toho už bude viac a bude to rentabilnejšie takisto mám odretý zadný nárazník- je plastový, hrdzavieť tam nemá čo, farba sa v tom mieste zatiaľ lelúpe, kašlem na to
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík
Zítra mi mřížku vymění, navíc dostal jsem krásnou slevu ... snad již budu mít více štěstí
KIA XCeed 1,6 T-GDI GPF 7DCT 150 kW Spring Edition žlutá Quantum 36.333 km
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík
Mr. : Máš nějaké ohlasy na zimní Hankook Winter i*cept evo2?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík
Nemám - a žádné ohlasy rovná se žádné negativní ohlasy, takže vše je v pořádku .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík
Tak Sopťa dnes ráno po 5 měsících a 6 dnech (ale aspoň symbolicky desátého) překonal první "metu"
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík
Jako že překonal teplotu -9°C
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík
A dokonce těch -9°C přežil a funguje bez problémů dál .
Což se o dalších dieslech říct moc nedá - i40 pokračuje v nepřekračování 2.000 otáček. Funguje to následovně - přijedeš v mrazu večer a zaparkuješ. Ráno v mrazu nastartuješ a motor nejde přes 2.000 otáček. Stačí ale s tímto omezením ujet cca 12 kilometrů nebo nechat motor 5-10 minut běžet na volnoběh. Chcípneš motor, přijdeš za 10 minut, nastartuješ a motor jede bez sebemenších omezení jak z praku. Pokud nebude mrznout když přijedeš nebo naopak když chceš odjet, tak se problém vůbec neobjeví . Z toho logicky vyplývá, že něco někde zamrzá a stačí 10 minut provozu motoru a rozmrzne to. Ale co to je a kde, to zatím nikdo netuší. Dnes ráno jako obvykle nešla přes 2.000 otáček, dojelo se na Prosek, tam se vyřídilo co bylo zapotřebí (15 minut) a cesta z Proseka auto bez problému. S tím jsem jí dovezl do servisu, v klidu jsme si řekli co to kdy dělá, auto vzali na dílnu na vyčtení závad, necháme jí tam okapat a vyschnout a večer se dá ven, aby pořádně do zítra do rána vymrzla, na devátou tam zítra jedu a vyzkoušíme jak bude nebo nebude auto reagovat.
Tucson 1,7 CRDi - obrovský problém nastartovat vymrzlé auto. Dneska jsem ho ukecal až asi na 20. pokus po 5 minutách a když to konečně chytlo, tak to mělo zvuk, že mi běhal mráz po zádech (vsadil bych se, že to začalo na 2 válce). Po chvíli se to chytlo a jezdí jak drak. Včera odpoledne to samé, ale jak to jednou chytne a projede se, tak už ten den chytá a jezdí bez problémů. Tady tipuju efekt dlouhého stání, kdy se MEŘO začalo od nafty "oddělovat" a sedat na dno nádrže. Byla skoro prázdná, tak jsme tam dnes natočili Vervu Diesel s HVO a uvidíme, jestli se nám to povedlo naředit a bude to už v pohodě. Jinak další kandidát na servis...
Tucson 1,6 CRDi - převodovka zatím řadí bez problémů, ale taky dnes chytnul až na pátý pokus, a to nestojí venku na přímém mrazu, ale ve veřejných garážích....
Což se o dalších dieslech říct moc nedá - i40 pokračuje v nepřekračování 2.000 otáček. Funguje to následovně - přijedeš v mrazu večer a zaparkuješ. Ráno v mrazu nastartuješ a motor nejde přes 2.000 otáček. Stačí ale s tímto omezením ujet cca 12 kilometrů nebo nechat motor 5-10 minut běžet na volnoběh. Chcípneš motor, přijdeš za 10 minut, nastartuješ a motor jede bez sebemenších omezení jak z praku. Pokud nebude mrznout když přijedeš nebo naopak když chceš odjet, tak se problém vůbec neobjeví . Z toho logicky vyplývá, že něco někde zamrzá a stačí 10 minut provozu motoru a rozmrzne to. Ale co to je a kde, to zatím nikdo netuší. Dnes ráno jako obvykle nešla přes 2.000 otáček, dojelo se na Prosek, tam se vyřídilo co bylo zapotřebí (15 minut) a cesta z Proseka auto bez problému. S tím jsem jí dovezl do servisu, v klidu jsme si řekli co to kdy dělá, auto vzali na dílnu na vyčtení závad, necháme jí tam okapat a vyschnout a večer se dá ven, aby pořádně do zítra do rána vymrzla, na devátou tam zítra jedu a vyzkoušíme jak bude nebo nebude auto reagovat.
Tucson 1,7 CRDi - obrovský problém nastartovat vymrzlé auto. Dneska jsem ho ukecal až asi na 20. pokus po 5 minutách a když to konečně chytlo, tak to mělo zvuk, že mi běhal mráz po zádech (vsadil bych se, že to začalo na 2 válce). Po chvíli se to chytlo a jezdí jak drak. Včera odpoledne to samé, ale jak to jednou chytne a projede se, tak už ten den chytá a jezdí bez problémů. Tady tipuju efekt dlouhého stání, kdy se MEŘO začalo od nafty "oddělovat" a sedat na dno nádrže. Byla skoro prázdná, tak jsme tam dnes natočili Vervu Diesel s HVO a uvidíme, jestli se nám to povedlo naředit a bude to už v pohodě. Jinak další kandidát na servis...
Tucson 1,6 CRDi - převodovka zatím řadí bez problémů, ale taky dnes chytnul až na pátý pokus, a to nestojí venku na přímém mrazu, ale ve veřejných garážích....
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík
No jó myslel som,že už každý vie,že nafta patří....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík
Ten súdruh od vás, co jste nám ho sem nasadili, by ti na to vzkázal ..."Nebuďte slušný, řekněte to! ŘEKNĚTE TO "
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík
Nemá tá i40 nejakú vodu v IC... to vie pekne vybabrať s motorom.....Mr. HYUNDAI píše: ↑10 úno 2021, 13:44 A dokonce těch -9°C přežil a funguje bez problémů dál .
Což se o dalších dieslech říct moc nedá - i40 pokračuje v nepřekračování 2.000 otáček. Funguje to následovně - přijedeš v mrazu večer a zaparkuješ. Ráno v mrazu nastartuješ a motor nejde přes 2.000 otáček. Stačí ale s tímto omezením ujet cca 12 kilometrů nebo nechat motor 5-10 minut běžet na volnoběh. Chcípneš motor, přijdeš za 10 minut, nastartuješ a motor jede bez sebemenších omezení jak z praku. Pokud nebude mrznout když přijedeš nebo naopak když chceš odjet, tak se problém vůbec neobjeví . Z toho logicky vyplývá, že něco někde zamrzá a stačí 10 minut provozu motoru a rozmrzne to. Ale co to je a kde, to zatím nikdo netuší. Dnes ráno jako obvykle nešla přes 2.000 otáček, dojelo se na Prosek, tam se vyřídilo co bylo zapotřebí (15 minut) a cesta z Proseka auto bez problému. S tím jsem jí dovezl do servisu, v klidu jsme si řekli co to kdy dělá, auto vzali na dílnu na vyčtení závad, necháme jí tam okapat a vyschnout a večer se dá ven, aby pořádně do zítra do rána vymrzla, na devátou tam zítra jedu a vyzkoušíme jak bude nebo nebude auto reagovat.
Tucson 1,7 CRDi - obrovský problém nastartovat vymrzlé auto. Dneska jsem ho ukecal až asi na 20. pokus po 5 minutách a když to konečně chytlo, tak to mělo zvuk, že mi běhal mráz po zádech (vsadil bych se, že to začalo na 2 válce). Po chvíli se to chytlo a jezdí jak drak. Včera odpoledne to samé, ale jak to jednou chytne a projede se, tak už ten den chytá a jezdí bez problémů. Tady tipuju efekt dlouhého stání, kdy se MEŘO začalo od nafty "oddělovat" a sedat na dno nádrže. Byla skoro prázdná, tak jsme tam dnes natočili Vervu Diesel s HVO a uvidíme, jestli se nám to povedlo naředit a bude to už v pohodě. Jinak další kandidát na servis...
Tucson 1,6 CRDi - převodovka zatím řadí bez problémů, ale taky dnes chytnul až na pátý pokus, a to nestojí venku na přímém mrazu, ale ve veřejných garážích....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík
Moje úvahy jsou stejným směrem . Buď IC nebo někde v sání ...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate