Méďa i30(PDe)1,4T-GDi- ex/Šmoulinka XCeed(CD)- ex/ MALINA-1,5T-GDi,DCT, GT line 2023

Založte si své téma a představte svojí i30 ostatním

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Příspěvek od Maras »

I za sebe jsem rád, že jde vidět kdo pečuje o auto, získá kvalitní výrobek.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Reklama
 

dibarbora
*****
Příspěvky: 2234
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Příspěvek od dibarbora »

petzl62 píše: 26 bře 2021, 19:56 Včera se Méďa dočkal měření emisí a následné STK po 4. letech. Na obou institucích se dotyční museli jít přesvědčit, jestli stav km je opravdový :mrgreen:
Jak emise, tak následná STK bez ztráty kytičky =D> =D> =D>
Obzvlášť hodnoty na emisích byly pro zkoušejícího i mě velmi, velmi příjemné překvapení 8-[ :D/
Moc těžko se s tímhle autem budu jednou loučit :-k :-k
Mal si šťastie na znalého technika na STK/EK... kolega takto pár rokov dozadu skoro vyletel so 4r leonom (1,2TSI)... technik meral HC s vychladnutým katalyzátorom...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5123
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Příspěvek od petzl62 »

Jojo, to máš pravdu, je to fakt jeden z mála tady na okrese. U něj když na emisích někdo neprojde, tak už fakt má nějaký problém na autě. Jezdím k němu už roky i se všemi firemními auty. A jedna rada pro všechny, které čeká měření emisí :idea: . Nikdy tam nejezděte se studeným motorem. Vždy před absolvováním je dobré auto slušně projet a protáhnout, nejlépe, pokud máte v dosahu, na silnici dálničního typu, alespoň 10km svižné jízdy a po příjezdu na emise auto nevypínat :wink:

Maras:
Zatím nemůžu za 10 let říct na mnou, nebo firmou vlastněná vozidla koncernu :hyu: ,Kia, ani půl křivého slova =D> =D>

marian85:
Jeví se i po výměně oleje v převodovce velmi dobře 8-[ =P~ Řadí stále stejně dobře =D>
Co se týká toho jestli je stejná, jako v 1,0TGDi ?
Nevím. Možná by věděl Maras, jestli jsou kolečka v převodovce a převodové poměry poskládány stejně, nebo se pro jednotlivé motory liší. Logicky by se lišit měly, alespoň co se dieslu 1,7 a 1,6CRDi týká-u 2,0CRDi byl klasický variátor. Jestli a jak se liší u benzínových variant, nevím. Třeba Maras napíše víc :wink: Ale jsem takřka přesvědčen, že ovládací mechanismus- dvojspojka a setrvačník jsou pravděpodobně stejné. :-k Pro výrobce nemalá úspora. :wink: Což by pro majitele motorů 1,0, byla vzhledem k rozdílným kroutícím momentům docela výhoda, co do trvanlivosti, oproti třeba 1,6TGDi. :-$
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2234
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Příspěvek od dibarbora »

petzl62 píše: 27 bře 2021, 06:40 ........ Nikdy tam nejezděte se studeným motorem. Vždy před absolvováním je dobré auto slušně projet a protáhnout, nejlépe, pokud máte v dosahu, na silnici dálničního typu, alespoň 10km svižné jízdy a po příjezdu na emise auto nevypínat :-)
A ešte doplním... ak technik pred pripojením diagnostiky pár krát nevytočí motor, tak ho treba na to taktne upozorniť aby tak urobil... katalyzátor spoľahlivo vychladne aj pri čakaní pred linkou na voľnobeh, zvlášť v chladnom počasí.....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
Pjotr1
***
Příspěvky: 801
Registrován: 26 črc 2020, 17:51
Bydliště: ostrov pozitivní deviace

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Příspěvek od Pjotr1 »

petzl62 : děkuju za info, že emise byly v normě. Trochu jsem se bál, že tvoje dekarbonizace může mít vliv na katalyzátor, ale emise jsou důkaz že pyrotechnická dekarbonizace zlepší projev a spotřebu motoru a nic nepoškodí. Dík a gratuluju
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Příspěvek od Axel.Foley »

Pjotr: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Promiň, ale pobavil jsi mě :mrgreen:

Dovolím si opravu: dekarbonizace byla pyrolitická (od slova pyrolýza, používá se např. i na čištění pečící trouby, jestli je touto funkcí vybavena), ne pyrotechnická.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Pjotr1
***
Příspěvky: 801
Registrován: 26 črc 2020, 17:51
Bydliště: ostrov pozitivní deviace

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Příspěvek od Pjotr1 »

jj, znám význam obou slov, ale nějak mi to uteklo, prostě holínky jako hodinky obojí se natahuje.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
Deuso
*
Příspěvky: 48
Registrován: 27 črc 2020, 20:44

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Příspěvek od Deuso »

Ahoj,

jsou někde v návodu vidět vyztužená místa kam se dává hever? já tam našel jen kapitolu výměna kol a tam nic není.

Popřípadě kam to dáváš ty? mám ještě hydraulický zvedák a ten bych dával asi někde u ramene nápravy.
Uživatelský avatar
Sanchez
***
Příspěvky: 518
Registrován: 01 lis 2020, 13:20
Bydliště: Rakovník

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Příspěvek od Sanchez »

Standardne medzi zarezy na spodku prahu za prednou napravou.
i30 Fastback 2019 PDE Trikolor-komfort, 1,6 crdi 100 kw, polar white
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5123
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Příspěvek od petzl62 »

Deuso píše: 10 dub 2021, 13:10 Ahoj,

jsou někde v návodu vidět vyztužená místa kam se dává hever? já tam našel jen kapitolu výměna kol a tam nic není.

Popřípadě kam to dáváš ty? mám ještě hydraulický zvedák a ten bych dával asi někde u ramene nápravy.
Ano jsou, když si klekneš a podíváš se pod auto, tak je jasně uvidíš. Jak tady "vědecky a odborně píše kolega" za přední nápravou a před zadní nápravou na lemu/falci prahu jsou vyznačena místa cca 10cm- vyznačena zářezy, na umístění heveru používaného ve výbavě vozidla. A mezi ty zářezy dej zvedák z výbavy vozu. U předního kola přední, u zadního kola zadní. Ne doprostřed vozidla, jak by se mohlo zdát z předchozího příspěvku :shock:.
U hydraulického zvedáku, nevím jaký vlastníš, jestli tzv. panenku- mimochodem z mého pohledu, dost nevhodná varianta pro osobní auta, nebo pojízdný hydraulický zvedák. Tam je důležitá velikost/výška a dává se do stejných míst, jako zvedák z výbavy, ale je nutná drobná úprava, abys si nepoškodil ten lem/falc toho prahu. Viz. tady:https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 0&start=60
Já si to zjednodušuji, používám vysokozdvižný paleťák do 2t s rozpěrou s upravenými gumami, vyz výše a dělám tím pádem obě kola zaráz :-$ :wink: :idea:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Sanchez
***
Příspěvky: 518
Registrován: 01 lis 2020, 13:20
Bydliště: Rakovník

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Příspěvek od Sanchez »

Urcite to kolega pochopil. Ale tebe sa to zda inak.
Tomu rozumiem, ani ma to neprekvapuje :mrgreen: Snad taki ludia ani neexistuju :-k
i30 Fastback 2019 PDE Trikolor-komfort, 1,6 crdi 100 kw, polar white
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5123
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Příspěvek od petzl62 »

Tak teď jsi mi to teda natřel :shock: :idea: :lol:
Vyhrál jsi technický génie 8)
Nicméně, vrať se do hrobu tvého dominantního vlákna o covidu, tam ti to po poradě s manželkou jde obstojně :P .
Ale nikoho to nezajímá, že 8-[ ?
Jak příznačné k tvým oduševnělým myšlenkám [-o<
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Deuso
*
Příspěvky: 48
Registrován: 27 črc 2020, 20:44

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Příspěvek od Deuso »

petzl62 píše: 11 dub 2021, 12:47
Deuso píše: 10 dub 2021, 13:10 Ahoj,

jsou někde v návodu vidět vyztužená místa kam se dává hever? já tam našel jen kapitolu výměna kol a tam nic není.

Popřípadě kam to dáváš ty? mám ještě hydraulický zvedák a ten bych dával asi někde u ramene nápravy.
Ano jsou, když si klekneš a podíváš se pod auto, tak je jasně uvidíš. Jak tady "vědecky a odborně píše kolega" za přední nápravou a před zadní nápravou na lemu/falci prahu jsou vyznačena místa cca 10cm- vyznačena zářezy, na umístění heveru používaného ve výbavě vozidla. A mezi ty zářezy dej zvedák z výbavy vozu. U předního kola přední, u zadního kola zadní. Ne doprostřed vozidla, jak by se mohlo zdát z předchozího příspěvku :shock:.
U hydraulického zvedáku, nevím jaký vlastníš, jestli tzv. panenku- mimochodem z mého pohledu, dost nevhodná varianta pro osobní auta, nebo pojízdný hydraulický zvedák. Tam je důležitá velikost/výška a dává se do stejných míst, jako zvedák z výbavy, ale je nutná drobná úprava, abys si nepoškodil ten lem/falc toho prahu. Viz. tady:https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 0&start=60
Já si to zjednodušuji, používám vysokozdvižný paleťák do 2t s rozpěrou s upravenými gumami, vyz výše a dělám tím pádem obě kola zaráz :-$ :wink: :idea:
Hever ve výbavě nemám, jelikož nemám ani rezervu, jinak jsem hydraulicky hever, na který si posílal odkaz do jiného vlákna dal vzadu pod rameno (mezi rameno a hever samozřejmě silnou gumu) a vpředu jsem to dal jak jsou ty vyztužené lemy, tak hned za ně. Tak snad to takhle bude ok.
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5123
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Příspěvek od petzl62 »

Šikula, vidíš to, poradil jsi si =D>
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Příspěvek od Axel.Foley »

petzl: Přeji vše nejlepší k narozeninám, hodně štěstí a hlavně zdraví.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Auta členů“