Walterovic i30 Combi 1.5 DPI Smart - “Heduše”
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Walterovic i30 Combi 1.5 DPI Smart - “Heduše”
Maras - ukotvení šroubů: skvělá zpráva, díky za info . Chtěl jsem se ubezpečit, protože podobným problémům s kontramatkama občas čelím u elektrospotřebičů a to je pak neskutečněj opruz dostat to zpátky.
Jinak "kolo naležato": to samozřejmě jde, ale pak už do auta skoro nic nenaložíte, resp. máte všude binec, jak ty věci cpete, kam se dá. Takhle dám v pohodě dvě (a kdybych chtěl, tak podstatě i tři) kola vedle sebe, zadní sedačku můžu nechat z 1/3 zvednutou a ještě naložím bagáž a případně i jednoho pasažéra. Ve dvou takhle jezdíme na dovolenou v "plný polní", aniž bych musel tahat kola na střeše nebo vzadu na kouli (kterou stejně nemám )
Druhou podlahu proto plánuju udělat na 3 nebo 4 segmenty (to ještě přesně nevím), aby šla pak právě v té zadní části snížit.
Jo, horský kolo by se asi vešlo i na zvýšenou podlahu, ale my máme trekáče.
Jinak "kolo naležato": to samozřejmě jde, ale pak už do auta skoro nic nenaložíte, resp. máte všude binec, jak ty věci cpete, kam se dá. Takhle dám v pohodě dvě (a kdybych chtěl, tak podstatě i tři) kola vedle sebe, zadní sedačku můžu nechat z 1/3 zvednutou a ještě naložím bagáž a případně i jednoho pasažéra. Ve dvou takhle jezdíme na dovolenou v "plný polní", aniž bych musel tahat kola na střeše nebo vzadu na kouli (kterou stejně nemám )
Druhou podlahu proto plánuju udělat na 3 nebo 4 segmenty (to ještě přesně nevím), aby šla pak právě v té zadní části snížit.
Jo, horský kolo by se asi vešlo i na zvýšenou podlahu, ale my máme trekáče.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
- Reklama
Re: Walterovic i30 Combi 1.5 DPI Smart - “Heduše”
pro ilustraci je tam u horáku ještě docela dost místa :
- Přílohy
-
- 20200528_175153.jpg (175.08 KiB) Zobrazeno 1343 x
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: Walterovic “Heduše” - bicykl v autě
Jo, to jsem si myslel - horák by byl v pohodě zřejmě i s dvojitou podlahou. A asi je to 26", ne?
Krosku tam ale ani v případě XXL kufru patrně takto nedám - díky rohům na řídítkách mám problém v malém prostoru nad sedačkou (hrozilo by poškození tapecírunku) - musím to tedy strkat pozpátku a řídítkama dolu.
A jak to fixuješ? Spoléháš na ty plastové úchytky?
Taky mě překvapuje, že i ty máš XXL kufr. Myslel jsem, že tato varianta přišla až s faceliftem.
Krosku tam ale ani v případě XXL kufru patrně takto nedám - díky rohům na řídítkách mám problém v malém prostoru nad sedačkou (hrozilo by poškození tapecírunku) - musím to tedy strkat pozpátku a řídítkama dolu.
A jak to fixuješ? Spoléháš na ty plastové úchytky?
Taky mě překvapuje, že i ty máš XXL kufr. Myslel jsem, že tato varianta přišla až s faceliftem.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Walterovic i30 Combi 1.5 DPI Smart - “Heduše”
můj horák je starý, tedy ano 26". Oddělat přední kolo a sedlo je rychlovka. Zatím jsem jel s dvěma koly, ty jsem gumicukem nahoře svázal k sobě, opřel do boku a pak jen pro sichr gumicuk zaháknul za madlo na stropě. Obě kola mám v hadru aby nepadal bordel. Kdyby to někde klepalo tak vypodložím molitanem.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: Walterovic i30 Combi 1.5 DPI Smart - “Heduše”
Predpokladám že roletka asi nie je kam schovať? A to fakt vôbec nejdú odklopiť sedáky? Ani keď sa tam odkrúti nejaká skrutka?
KIA CEED III(CD) Spin; 1.0T-GDI Smartstream 74kW
Palivo: EuroOil N95+VIF
Palivo: EuroOil N95+VIF
Re: Walterovic i30 Combi 1.5 DPI Smart - “Heduše”
Jak velký rám má to kolo?
Hyundai i30 kombi 1,5 DPi Smart Teal
Re: Walterovic i30 Combi 1.5 DPI Smart - “Heduše”
marian85: těch šroubů (skrutiek) bys musel povolit asi docela hodně - myslím, že to tu nedávno někdo řešil, ale už nepamatuju, kde to bylo. Ale hlavně by sis moc nepomohl, protože problém je už v samotné konstrukci sedadla - kloub opěráku je zkrátka hodně vysoko, takže místa nad sebou po sklopení moc nenechává (možná bys ho teda sklonil trochu víc, ale to je tak vše)
SemaJWB: pokud se ptáš na to moje krosové, tak je to myslím 20" (52 cm), ale na tom zas tak moc nezáleží (sedlo zkrátka budeš vyndávat vždy). Kritický rozměr je výška přední vidlice, krku a řídítek. To by dohromady nemělo přelézt nějakých 75 cm.
SemaJWB: pokud se ptáš na to moje krosové, tak je to myslím 20" (52 cm), ale na tom zas tak moc nezáleží (sedlo zkrátka budeš vyndávat vždy). Kritický rozměr je výška přední vidlice, krku a řídítek. To by dohromady nemělo přelézt nějakých 75 cm.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Walterovic i30 Combi 1.5 DPI Smart - “Heduše”
Jojo, myslel jsem ten trek. Díky.
Hyundai i30 kombi 1,5 DPi Smart Teal
Re: Walterovic i30 Combi 1.5 DPI Smart - “Heduše”
Ja totiž dosť často používam odklopený sedák, v kufri je často pes, takže zadné sedadlá používam ako batožinový priestor a v mojom focuse mk2 sa to v pohode dá.WalterB píše: ↑06 dub 2021, 18:43 marian85: těch šroubů (skrutiek) bys musel povolit asi docela hodně - myslím, že to tu nedávno někdo řešil, ale už nepamatuju, kde to bylo. Ale hlavně by sis moc nepomohl, protože problém je už v samotné konstrukci sedadla - kloub opěráku je zkrátka hodně vysoko, takže místa nad sebou po sklopení moc nenechává (možná bys ho teda sklonil trochu víc, ale to je tak vše)
SemaJWB: pokud se ptáš na to moje krosové, tak je to myslím 20" (52 cm), ale na tom zas tak moc nezáleží (sedlo zkrátka budeš vyndávat vždy). Kritický rozměr je výška přední vidlice, krku a řídítek. To by dohromady nemělo přelézt nějakých 75 cm.
KIA CEED III(CD) Spin; 1.0T-GDI Smartstream 74kW
Palivo: EuroOil N95+VIF
Palivo: EuroOil N95+VIF
Re: Walterovic i30 Combi 1.5 DPI Smart - “Heduše”
Já vím, v Octavii I to mám taky tak, v Ceedech I a II to jde rovněž (ale v III už ne), v předchozí verzi i30 (GD) taky, ale tady holt smůla - šetří se
Přitom to byla jednoduchá a šikovná věc - sedák šel nejen odklopit, ale taky jednoduše z auta úplně vyndat, vyčistit atd. Nevím, kolik se na tom ušetřilo, bylo to jen pár ohnutých drátů navíc. Jiná věc je, že ta sedačka má teď i jiné poměry - opěrák se "láme" výše.
Mrkni do vlákna https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 1k#p599017 , tam se demontáž sedáku řešila.
Přitom to byla jednoduchá a šikovná věc - sedák šel nejen odklopit, ale taky jednoduše z auta úplně vyndat, vyčistit atd. Nevím, kolik se na tom ušetřilo, bylo to jen pár ohnutých drátů navíc. Jiná věc je, že ta sedačka má teď i jiné poměry - opěrák se "láme" výše.
Mrkni do vlákna https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 1k#p599017 , tam se demontáž sedáku řešila.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Walterovic “Heduše” - Kočky a kuny
Kočky a kuny
Tak mám docela zajímavý poznatek ohledně plašiče kun. Než jsem ho instaloval, tak jsem spekuloval, jestli ho nezapojit trochu inteligentně, tzn. tak, aby se při nastartování auta odpojil a neplašil. Bylo to z ohledu na našeho kocoura, kterého občas (tak 1x za rok) přeci jen autem někam vezeme. Nemá to moc rád a tak jsem mu nechtěl působit ještě další stres. V návodu je k tomu taková nejasná informace, kterou jsem moc nepochopil, takže jsem plašič nakonec zapojil „neinteligentně“ – přímo na póly baterie. Plaší to tedy furt, motor nemotor, kocour nekocour.
Nicméně v posledních dnech jsem si všiml zajímavého úkazu. Na kapotě motoru, přímo nad místem, kde je plašič instalován, je spousta kočičích stop – je vidět, jak se tam nějaká kočka přímo uvelebuje. Vypadá to, že ji ten plašič snad dokonce přitahuje.
Samozřejmě jsem si kladl otázku, zda plašič vůbec funguje – signalizační dioda na něm sice bliká, ale nejsem netopýr, abych byl schopen ultrazvukové frekvence vnímat. Stáhl jsem si proto nějakou aplikaci do mobilu, abych to aspoň orientačně zkusil proměřit. A skutečně: aplikace zaznamenala zvukové rázy mimo pásmo slyšitelnosti až o intenzitě 80 dB v přesné shodě s blikáním té diody.
Dělám si z toho tedy takovýto závěr: i kdyby plašič neplnil svoji primární funkci, tedy kuny neodpuzoval (to se vlastně pořádně zjistit ani nedá), patrně je jištěn jakousi funkcí sekundární, tedy že přitahuje kočky, které následně svojí přítomností ty kuny samy tak jako tak zaplaší. Jen aby se ty kočky u toho auta nakonec nechovaly hůře, než ty kuny...
Tak mám docela zajímavý poznatek ohledně plašiče kun. Než jsem ho instaloval, tak jsem spekuloval, jestli ho nezapojit trochu inteligentně, tzn. tak, aby se při nastartování auta odpojil a neplašil. Bylo to z ohledu na našeho kocoura, kterého občas (tak 1x za rok) přeci jen autem někam vezeme. Nemá to moc rád a tak jsem mu nechtěl působit ještě další stres. V návodu je k tomu taková nejasná informace, kterou jsem moc nepochopil, takže jsem plašič nakonec zapojil „neinteligentně“ – přímo na póly baterie. Plaší to tedy furt, motor nemotor, kocour nekocour.
Nicméně v posledních dnech jsem si všiml zajímavého úkazu. Na kapotě motoru, přímo nad místem, kde je plašič instalován, je spousta kočičích stop – je vidět, jak se tam nějaká kočka přímo uvelebuje. Vypadá to, že ji ten plašič snad dokonce přitahuje.
Samozřejmě jsem si kladl otázku, zda plašič vůbec funguje – signalizační dioda na něm sice bliká, ale nejsem netopýr, abych byl schopen ultrazvukové frekvence vnímat. Stáhl jsem si proto nějakou aplikaci do mobilu, abych to aspoň orientačně zkusil proměřit. A skutečně: aplikace zaznamenala zvukové rázy mimo pásmo slyšitelnosti až o intenzitě 80 dB v přesné shodě s blikáním té diody.
Dělám si z toho tedy takovýto závěr: i kdyby plašič neplnil svoji primární funkci, tedy kuny neodpuzoval (to se vlastně pořádně zjistit ani nedá), patrně je jištěn jakousi funkcí sekundární, tedy že přitahuje kočky, které následně svojí přítomností ty kuny samy tak jako tak zaplaší. Jen aby se ty kočky u toho auta nakonec nechovaly hůře, než ty kuny...
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Walterovic i30 Combi 1.5 DPI Smart - “Heduše”
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Walterovic i30 Combi 1.5 DPI Smart - “Heduše”
no nevím, mě lezly sousedovic kočky přes minulé auto a jak byl lak hladký tak musely bestie vysunout drápky a nechaly škrábance
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: Walterovic i30 Combi 1.5 DPI Smart - “Heduše”
To je jasný, už chystám příslušná opatření na ochranu laku. Ono nejde jen o drápy, poskrabat to můžou i tím piskem, co tam na tlapach natahaji, potvory
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
- stefanpilat
- **
- Příspěvky: 494
- Registrován: 11 úno 2020, 11:26
Re: Walterovic i30 Combi 1.5 DPI Smart - “Heduše”
WalterB: Já plašičky na kuny běžně slyším, je to tak nepříjemně vysoký zvuk, že u auta s plašičkou ani nevydržím. Takže jestli si nebudeš jistý, jestli funguje, klidně vyzkouším.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)