Nazdárek chlapi prosím o radu nemáte někdo zkušenost stimto problémem mám santa fe 2.2 crdi, 110kw, 2006:
Dělá to většinou když je motor ohraty a na dálnici nebo jiné rychlostní komunikaci ale příklad chci předjet auto a když slapnu na plyn žádná akcelerace jako by mě někdo držel za zadek a po chvíli se chytne a vystřelí jako kdyby mělo turbo pozdní záběr v nižších otáčkách cca 1800 to nevezme od podlahy až tak ve 2300 otáčkách. Mám tušení i jestli není ucpaný egr ventil diagnostika svítí ale ukazuje pravděpodobně regulaci tlaku paliva ale přitom spotřeba je normálka na 8 litrech díky za rady. Ještě dodatek tlak paliva ukazuje 18 baru ale nevím jestli je to bráno čidlem na vstřikovaci liště a nebo na čerpadle to už mi neukáže
Pozdní reakce plynového pedálu
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Reklama
Re: Pozdní reakce plynového pedálu
Co ti to hlasi konkretne za chybu, kod?
Podle manualu tlak paliva na rail liste na volnobeh by mel byt mezi 220-320bar a pri plnem stlaceni plyn pedalu az 1800bar
Podle manualu tlak paliva na rail liste na volnobeh by mel byt mezi 220-320bar a pri plnem stlaceni plyn pedalu az 1800bar
Sorento 2.2CRDi TOP 4x4 (2021)
Sportage 1.6T-GDi GT line 4x4 (2017)
Stinger 3.3 V6 T-GDi (2017)
Prodáno:
Santa Fe 2.2CRDi GLS 4x4 (2008)
Sorento 2.2CRDi Premium 4x4 (2013)
Sorento 2.2CRDi (2010)
Santa Fe 2.2CRDi (2007)
cee'd 1.6CRDi (2007)
Re: Pozdní reakce plynového pedálu
Přímo kód si nepamatuju až budu moct načíst tak napíšu kód 1800 baru je nějak moc ne při plném stlačení a 220 až 320 by mělo dávat čerpadlo nebo se mýlím? Ještě mám jeden poznatek co se mi projevilo už 2.krat ale to nemá stimhle nic společného bych řekl ale při jízdě na dálnici když jedu na 5. rychlost a chci se rozjezd na ten samej stupeň tak mi to vyhodí otáčky a jako by prokluzovala spojka jen vylitnou otáčky mám to auto rád ale už jsem ztoho jalovej než se vychytaj mouchy
Re: Pozdní reakce plynového pedálu
Je to tak nevymyslim si:
Otazka je, ktery tlak ty vidis, protoze je tam jeste cidlo Boost Pressure Sensor a ten ma rozsah 70 - 270 kPa
Nemas problem se zanesenym palivovym filtrem, ci vzduchovym, pokavad nebude mit dostatek paliva nebo vzduchu, tak bude priskrceny
Otazka je, ktery tlak ty vidis, protoze je tam jeste cidlo Boost Pressure Sensor a ten ma rozsah 70 - 270 kPa
Nemas problem se zanesenym palivovym filtrem, ci vzduchovym, pokavad nebude mit dostatek paliva nebo vzduchu, tak bude priskrceny
Sorento 2.2CRDi TOP 4x4 (2021)
Sportage 1.6T-GDi GT line 4x4 (2017)
Stinger 3.3 V6 T-GDi (2017)
Prodáno:
Santa Fe 2.2CRDi GLS 4x4 (2008)
Sorento 2.2CRDi Premium 4x4 (2013)
Sorento 2.2CRDi (2010)
Santa Fe 2.2CRDi (2007)
cee'd 1.6CRDi (2007)
Re: Pozdní reakce plynového pedálu
Jediný co přichází v úvahu je egr zanesenej na ten mám v planu juknout a rovnou vyčistit a zaslepit a ukazuje mi to tlak na liště na snímači tlak z turba ukazuje že je dobrej jediný co mě napadlo jestli nejsou špatné nastavený lopatky ale to zjistím až na origo diagnostice. A podle toho manuálu máš pravdu. Zkusím vyčistit egr pak uvidím a další na řadu jestli má čerpadlo zvlášť v sobě regulátor tlaku paliva případně pak tlak na liště. Jinak díky za snahu sám už vtom lítám ale jelikož je to mazlík a jsem sním max spokojenej tak mu chci dát péči postupně dle finanční možnosti.
Re: Pozdní reakce plynového pedálu
Jo a filtry měním pravidelně všechny filtry jsou tam 2 měsíce najeto na nic 6 tisíc