Ještě se vrátím k té verva 100, se kterou s námi tak trochu vyje.... No oni hlavně vyje.... sami se sebou. Protože se to docela rychle profláklo a verva 100 teď v nádržích leží a stárne a co si budeme nalhávat, stáří paliva je ten nejdůležitější aspekt kvality.Patr píše: ↑27 dub 2021, 18:00 Odjinud: No prave jak pises "za ty stejny prachy" je na ONO uz ta N98. Cili jde o to, kdyz je ta moznost, jestli je apriori lepsi pro jistotu tankovat tu N98, jelikoz je automaticky aditivovana (to me klidne kdyztak vyvedte z omylu) a nemuset se pidit, co kde v ktere N95 je za prisady. Jde mi ciste jen o to, aby to z dlouhodobeho hlediska pomohlo zivotnosti motoru.....pripominam, "kdyz je to za stejnou cenu".
Samozrejme pokud by to bylo tak, ze aditivovana N95 je pro zivotnost a kondici motoru lepsi nez "hola" N98, tak pak neni o cem. Ale tohle si uplne nemyslim.
Týká se i tank Ono. S klasickou 95, nebude žádný problém, protože výtoč je taková, že v nádržích je neustále čerstvé palivo. 98 tam bere minimum řidičů a když ji vezmou, tak se pak docela diví.
Momentálně je v CZ dle mě jediné kvalitní palivo, co se benzínu týká u EuroOilu, kdy je nepravidelně zavážen, ale v jejich aplikaci lehce dohledatelně indikován závoz paliva a podíly biosložek v něm- včetně benzínu- BEZ JAK0KOLIV BIOSLOŽKY. Ono je to taky na těch jejich pumpách poslední dobou hodně viditelné, prudký nárůst tankujících aut. A my pamětníci to poznáme i při tankování paliva, kdy z nádrže kolem pistole vychází vůně- ano vůně- benzinu jako kdysi. Ne ten smrad s burešovým etanolem.