Evidentně je to žádaný motor, zákon nabídky a poptávky.
*
Znovu se zkusím zeptat na volnoběh při plachtění. Máte všichni asi 1100ot. ? Po zastavení klesne na asi 750? Nedává mi to moc logiku. Jak podtlak v posilovači tak alternátor by se měli spokojit s normálními volnoběžnými otáčkami. V době, kdy se honí každý gram CO2 mi to vrtá hlavou. Ještě u žádného auta jsem toto nazaznamenal.
Deset, dvacet, třicet … zdražují všichni fšecko a lidi to kupujou.
petzl62, willy50 : Respekt pro váš názor pánové, ale wona taková koule, ( z vícero vlastních zkušeností ) může mít v provozu i silný obranný charakter . Ta moje na snímku je teda zrovna odnímatelná.
oj.jpg (50.4 KiB) Zobrazeno 760 x
Odjinud : koule i dopředu = dvě koule na sebe to by asi spolehlivě nefungovalo
Parkovací diagnózu sídliště znám žel spíše z doslechu , ale znalci krom té koule vzádu doporučují dát dopředu
echt traverzu.
i30 MY21 kombajn nafta V přímém (či spolu)vlastnictví dosud byly (jsou):
Škocny - 100,120,Forman,2xFábie,O1,O2.
Kadett,V3S,Zafira, Pásovec, A4
7734 píše: ↑02 kvě 2021, 15:15
dvě koule na sebe to by asi spolehlivě nefungovalo
Zato vedle sebe fungují
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
S koulema a parkováním jsme už dost OT, ale parkování by si možná zasloužilo své vlákno.
Způsob parkování (a chování k ostatním autům a ostatním účastníkům provozu) dobře odhaluje pravou povahu člověka.
A není to radostné zjištění.