7734 píše: ↑02 kvě 2021, 16:10
Axel.Foley : Hjundé značka starších a pokročilých = ani to tvé pravidlo ( alespoň v mém případě) nemusí již brzo platit
Kde jsi to vzal? Asi jsi si spletl uživatele.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
stefanpilat píše: ↑02 kvě 2021, 20:06
willy 50: Když už jsme u toho parkování, co svědčí o mně, když se klidně na desetkrát rovnám, jen abych byl přesně uprostřed vyznačeného místa?
O čem to svědčí? Že jsi willy 50!
Ale co si musím kolikrát vyslechnout od manželky!
Na druhé straně, nejsem svatoušek, ale snažím se parkovat vždy tak, abych nikoho neomezoval.
dibarbora píše: ↑02 kvě 2021, 19:48
Jav ktorý popisuješ sa dá matematicky popísať ako nepriama úmera medzi IQ šoféra a výkonom/veľkosťou auta…..
To je pravda, ale je to jen jedná část problému.
Další jsou například majitelé starých křápů kterým je to fuk.
A zcela speciální kategorie - ženské. Ty většinou nemají k autům vztah a podle toho to vypadá.
Kolikrát se mi stalo, že babizna práskla dveřmi nebo i vozíkem!!!! do mého auta a i když jsem byl v autě, nebo u auta tak babizma ani neprojevila nějakou snahu o omluvu nebo tak něco.
7734 píše: ↑02 kvě 2021, 16:10
Axel.Foley : Hjundé značka starších a pokročilých = ani to tvé pravidlo ( alespoň v mém případě) nemusí již brzo platit
Kde jsi to vzal? Asi jsi si spletl uživatele.
Myšleno tak, že starším pánům už nemusí fungovat ani koule vedle sebe …
Citát zněl jinak a z tvé strany zůstal nepochopen. Pitvat to tady nebudu, je to docela mimo téma.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
WalterB píše: ↑28 dub 2021, 22:07
Willy50: Opravdu zcela? Jen tam pořádně zašťourej!
A jak píše Cecil67 - otázka taky je, kolik máš najeto.
Ach jo, nedalo mi to a zase jsem si zahrál na doktora.
Prošťoural jsem to tentokrát velmi důkladně, do "hloubky prostředníčku" a tady je výsledek:
Už mne ale nenuť to opakovat
Jo, tak to odpovídá, my máme cca 2x takový nájezd co ty a kapesník mám zamazaný jen o něco víc.
Ve výfuku už nešťourej, ať se nezraníš . Já zkrátka jen tvrdím, že motor bez DPF (což 1.5 DPI je) nějakou tu sazinku občas pustí a není nutné se znepokojovat. Docela by mě zajímalo, jak vypadá výfuk u benzinového motoru s DPF - možná, že nakonec podobně (i když jsem někde četl, že by měl být čistý jako nádobí právě vytažené z myčky )
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Vím, že je to asi těžké odpovědět, ale chci se zeptat jestli má někdo informaci o vyřešení rozpadajících se katalyzátorů u minulé generace. Jsou v tomto motoru katalyzátory s jinou vložkou? Případně je zde problém rozpadnutí katalyzátoru a zničení motoru eliminován a jak?
Je mi jasné, že auta ještě nemají takové nájezdy, ale zajímá mě zda nemá někdo nějaké info
Na to ti nikdo zodpovědně neodpoví. To můžeš spekulovat, jestli vydrží rozvody, neodejdou vstriky atd. Tohle je úplně novy motor a zatím se jeví velmi dobře. Navíc se výrobce určitě poučil z minulé generace.
Keďže patrí tento motor do rodiny smartstream tak predpokladám že to má aj ten zložitý systém časovania ventilov. Má ho? A vie niekto koľko to celé stojí?
KIA CEED III(CD) Spin; 1.0T-GDI Smartstream 74kW Palivo: EuroOil N95+VIF
Kup si kolo, tam je o dost menší pravděpodobnost, že se něco rozbije. A hlavně levnější
Pánové, začínáte tady řešit opravdu 3,14čoviny Každý motor se může pokazit, každý může vydržet nájezd x stovek tisíc km. Mnohdy je to na elementu mezi sedačkou a volantem - nejen na stylu jízdy, záleží také, co kdo motoru dopřeje. Takže jak píše Maras, odejít může cokoliv. A nemusí! Když ti tento motor nevyhovuje, běž ke konkurenci, tam určitě najdeš něco konstrukčně jednodušší.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Pánové, ktorí ste už súkromne menili motorový olej ešte pred garančkou v servise? Mám na mysli cca po 2-3000 km, tak ako to tu poniektorí mali v pláne. Kde ste na SVK kupovali olej, podarilo sa vám zohnať API SP alebo ste použili API SN+? Občas čítam poplašné správy o pančovaní olejov, koho doporučuje, komu by ste sa vyhli? Pri Fábii som predajcu neriešil, ale tu som opatrnejší.
i30 HB 1.5 DPI - Comfort + CP - Amazon Grey, 2021-
Fabia Sedan I, 1.4 MPI 50 kw, 2001-2021
Odpovim jen obecne, motor 1.5 DPi je podle me jeden z nejjednodussich motoru na trhu. Ano, mimo EU sezenes asi i jednodussi, stary motory jsou taky jednodussi, ale z novych aut dnes v EU asi nic. A bude to horsi.
Co se sere, je 1,7 CRDi, takze proto to Axela tak vytaci
(sorry, vtip )
marian85 píše: ↑05 kvě 2021, 03:08
Keďže patrí tento motor do rodiny smartstream tak predpokladám že to má aj ten zložitý systém časovania ventilov. Má ho? A vie niekto koľko to celé stojí?