Ahoj, mám s autem další problém. Když jedu se zahřátým motorem a někde zastavím (např. na semaforu) a vyřadím do neutrálu, při provozu auta na volnoběh začne být slyšet z motorového prostoru takové ševelení čehosi. Když zařadím rychlost a rozjedu se, tak to přestane. Stejně když zastavím a vyřadím, tak to začne být slyšet až třeba za 5 sekund od vyřazení rychlosti.
Nevíte někdo co by to mohlo být? Tipuji to na nějaké opotřebované ložisko na něčem. Nevím. Řešil jste to někdo?
Divný zvuk v motorovém prostoru
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20291
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Divný zvuk v motorovém prostoru
Co tak uvést motorizaci?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Divný zvuk v motorovém prostoru
Jel jsem do servisu, Byla to zadírající se kladka.
Díky kámo za reakci, ale tohle s motorizací nemá nic společného.
Díky kámo za reakci, ale tohle s motorizací nemá nic společného.
Re: Divný zvuk v motorovém prostoru
Ahoj,
mam i40, ale je to stejny motor jako se pouziva i v Tusconovi (1.7 crdi, 104kw), tak si dovolim se zeptat i zde:
Netusite nekdo co muze zpusobovat tento zvuk?
https://youtube.com/shorts/AfuimsJzjs0? ... 0MKmguofPI
V realu to neni tak slyset jako na te nahravce (ten mobil jsem strcil uplne nablizko, plus ma asi trochu plechovy mikrofon, tak asi znasobuje tu frekvenci). Neni to slyset za studena, musi byt motor zahraty. Pri studenem startu neni slyset chrasteni rozvodu. Mel jsem dolu klinovy remen, zvuk je slyset i kdyz tam klinovy remen neni. Muj predpoklad je ze to je napinak horniho retezu rozvodu (v horni casti rozvodu je to slyset nejvice). Ale stejne si nedovedu predstavit co presne tam takto muzem klepat.
mam i40, ale je to stejny motor jako se pouziva i v Tusconovi (1.7 crdi, 104kw), tak si dovolim se zeptat i zde:
Netusite nekdo co muze zpusobovat tento zvuk?
https://youtube.com/shorts/AfuimsJzjs0? ... 0MKmguofPI
V realu to neni tak slyset jako na te nahravce (ten mobil jsem strcil uplne nablizko, plus ma asi trochu plechovy mikrofon, tak asi znasobuje tu frekvenci). Neni to slyset za studena, musi byt motor zahraty. Pri studenem startu neni slyset chrasteni rozvodu. Mel jsem dolu klinovy remen, zvuk je slyset i kdyz tam klinovy remen neni. Muj predpoklad je ze to je napinak horniho retezu rozvodu (v horni casti rozvodu je to slyset nejvice). Ale stejne si nedovedu predstavit co presne tam takto muzem klepat.
=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================