Rachot od turba
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: Rachot od turba
Tak auto je opravené (rachot od turba). Slovy mechanika - reklamace uznána, oprava provedena výměnou dílu aktuátoru. V Havl. Brodě tvrdili, že je nutný přípravek na povolení, na který čekají dodnes. V Pardubicích opravili bez přípravku. Až na ten příjem do servisu, který pokulhával. Slečna sice pěkná, ale ...
I30 Fastback 1.4 T-GDi, r.v. 2018
Re: Rachot od turba
Taky mi to rachotí.Na neutrál při lehkém ťuknutí do plynu, a za jízdy okolo 2000 ot.A při sešlápnutí plného plynu okolo 3000 ot něco lupne v motoru a znatelně ztratí tah.Při předjíždění nic moc.Motor 1.4 TGDI.
Najeto 75 000 km a dělá to od cca 30 000 km.Na garančkách jsem vždy odpálkován s tím, že už to řešili na jiných vozech a je to vlastnost, nikoliv závada.Jezdím buď do Auto Balvín Brno, nebo Hyundai Jihlava.
Tak možná zkusit zavolat do toho Havl.Brodu?
Najeto 75 000 km a dělá to od cca 30 000 km.Na garančkách jsem vždy odpálkován s tím, že už to řešili na jiných vozech a je to vlastnost, nikoliv závada.Jezdím buď do Auto Balvín Brno, nebo Hyundai Jihlava.
Tak možná zkusit zavolat do toho Havl.Brodu?
Re: Rachot od turba
Po cca 3 000 km je to tu znovu Tak, teďkom mě čeká garančka, tak uvidím co mi řeknou v Havl. Brodě. Ztráta výkonu ale není. Auto jezdí pěkně. Ale ten zvuk mě ser... V Pardubicích o reklamaci opravy nechtějí moc slyšet.
I30 Fastback 1.4 T-GDi, r.v. 2018
Re: Rachot od turba
Zdravím, tak dnes jsem byl na výměně actuatoru mám najeto 43 tis., ale už to dělalo určitě nějakou delší dobu a až teď jsem se dostal do servisu v Litoměřicích. Prý je to nějaké modifikované...
Re: Rachot od turba
Zdravím pánové. Chtěl jsem se zeptat majitelů co je v servisech odmítli, že se jedná o vlastnost, zda podnikáte nějaké další kroky, nebo jste se s tímto vyjádřením smířili? Osobně se snažím v tomto směru podnikat nějaké další kroky.... bylo by dobré pokud bychom začali spolupracovat. Stejně tak by byla dobrá a pro můj postup potřebná spolupráce majitelů, jimž reklamaci uznali a ať už actuator nebo turbo měnili. Pokud by byli ochotni pomoci, tak je poprosím o SZ. Potřeboval bych pak zaslat naskenované zakázkové listy, kde je jasně popis závady a vyjádření servisu + následné řešení.... že bylo uznáno, vyměněno atd... Samozřejmě osobní údaje odstraníte atd.... Nebráním se spolupráci s dalšími a uvítám i další návrhy jak vše řešit.
Re: Rachot od turba
Super přístup, chválím a Vám ostatním vzkaz... NESERTE NA TO!!!
Spojte se a táhněte za jeden provaz
Já sám už 1,4 T-GDi už nemám, ale asi jako jeden z opravdu mála, jsem s tím motorem najel 180tis. km + a bez problémů. Ale moc všem držím pěsti, pokud ten problém máte, tak vyřešit.
Teď doufám ve stejnou radost u 1,5T-GDi bez MHEV
Spojte se a táhněte za jeden provaz
Já sám už 1,4 T-GDi už nemám, ale asi jako jeden z opravdu mála, jsem s tím motorem najel 180tis. km + a bez problémů. Ale moc všem držím pěsti, pokud ten problém máte, tak vyřešit.
Teď doufám ve stejnou radost u 1,5T-GDi bez MHEV
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Rachot od turba
petzl62: Díky za podporu a názor. Tebe beru jako rozumného člověka a tvých názorů si vážím.... Na foru skoro nepíšu... přestal jsem na základě projevů některých jedinců.... nějak jsem neměl sílu vnímat natož reagovat ne jejich názory, ale v tomto případě není jiná cesta, než se spojit a podpořit. Ono je to bohužel takové "české" hrdinství... mít plnou hubu keců, ale skutek utek. A to nejen tady, ale celkově v dnešní době... bohužel. Ale ať se vrátím k tématu... jsem ochotný přijmout a pochopit, že ne vše se podaří 100% a funguje tak jak má, ale v takovém případě očekávám převzetí odpovědnosti, korektní přístup a návrh řešení. Bohužel tak se nestalo a naopak se jde cestou..... s klientů uděláme "lamy" a po záruce budeme mít klid. Kdyby se jednalo o součástku za pár kaček, tak se na to taky vystolicuju, ale tady se v případě kompletní výměny bavíme někde kolem 60k. Prostě vyjádření, že se jedná o vlastnost nepřijmu..... kde mám záruku, že za určitou dobu nenastane fatální chyba? Když se projev neustále zhoršuje a nové vozidlo to nedělalo. Každopádně mám plán jakým směrem jít a jak postupovat v jednání.... jen k tomu potřebuju podklady klientů co jim byla reklamace uznána. Pokud se nás spojí víc co nám byla reklamace neuznána, tak jen dobře. A i ti, kterým byla oprava provedena, tak nejsou za vodou, protože dle zdejších příspěvků se jedná o dost častý problém a nikde namají jistotu, že nebudou za pár měsíců tam kde před "opravou".
Re: Rachot od turba
Casey27: Já tě naprosto chápu a rozumím i tvému postoji co se týká příspěvků. Ono té aktivity na fóru ubývá čím dál víc, co sleduju, ale to je jiný příběh.
Strašně ti držím palce, protože tohle je "jediný" způsob, jak něčeho dosáhnout a hlavně to "něco" zkusit změnit.
Nic neříkající fráze- VLASTNOST VOZIDLA- ničím nepodložená je naprosto idiotský argument pro "lamy" jak správně píšeš.
A zrovna tak neustálé výměny aktuátorů, eventuelně turbodmychadel, pro neodbytné lidi, co tomu "trochu" rozumí.
Těch 5 let nějak překlepeme a pak si umyjeme ručičky
Uznat konstrukční chybu a převzít odpovědnost? Brrr! To ani náhodou.
A s ohledem na "české" hrdinství - hubou už jsme předběhli Čínu i Amériku - i pochopitelné z Korejského pohledu.
Jak se tento problém řeší za našimi hranicemi směrem na západ, by mě fakt zajímalo
Nicméně tvůj postup je jediný možný k tomu - něčeho dosáhnout.
Proto opravdu moc držím pěsti a budu poctivě sledovat tvou snahu, rozhodneš-li se tady o to podělit.
Strašně ti držím palce, protože tohle je "jediný" způsob, jak něčeho dosáhnout a hlavně to "něco" zkusit změnit.
Nic neříkající fráze- VLASTNOST VOZIDLA- ničím nepodložená je naprosto idiotský argument pro "lamy" jak správně píšeš.
A zrovna tak neustálé výměny aktuátorů, eventuelně turbodmychadel, pro neodbytné lidi, co tomu "trochu" rozumí.
Těch 5 let nějak překlepeme a pak si umyjeme ručičky
Uznat konstrukční chybu a převzít odpovědnost? Brrr! To ani náhodou.
A s ohledem na "české" hrdinství - hubou už jsme předběhli Čínu i Amériku - i pochopitelné z Korejského pohledu.
Jak se tento problém řeší za našimi hranicemi směrem na západ, by mě fakt zajímalo
Nicméně tvůj postup je jediný možný k tomu - něčeho dosáhnout.
Proto opravdu moc držím pěsti a budu poctivě sledovat tvou snahu, rozhodneš-li se tady o to podělit.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Rachot od turba
Tak já jsem na reklamaci opravy v těch Pardubicích. Byli velmi ochotní a mám i náhradní vůz. No nyní je prý na řadě výměna celého aktuátoru, nejen té "tyčky".
Taky mě brutálně cukalo auto při přidání plného plynu. To zjistili, že způsobuje vadná cívka. Budou měnit také. Apropo, cívka se mění v rámci záruky, nebo budu cvakat ?
Taky mě brutálně cukalo auto při přidání plného plynu. To zjistili, že způsobuje vadná cívka. Budou měnit také. Apropo, cívka se mění v rámci záruky, nebo budu cvakat ?
I30 Fastback 1.4 T-GDi, r.v. 2018
Re: Rachot od turba
Mělo by to být na záruku Ale... podmínky uznávání záruk se tak nějak mění za pochodu
Proč jsi to neřešil dřív? To jsi necítil, že ti auto jede občas na 3 válce, při přidání plynu?
To není zrovna věc, se kterou je radno si zahrávat
Kontrolka motoru nic?
Proč jsi to neřešil dřív? To jsi necítil, že ti auto jede občas na 3 válce, při přidání plynu?
To není zrovna věc, se kterou je radno si zahrávat
Kontrolka motoru nic?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Rachot od turba
Byl jsem objednán na to turbo a shodou okolností asi 3 dny před odjezdem do servisu se mi to stalo poprvé na dálnici. Jinak to fungovalo v pohodě. Kontrolka motoru při tom nesvítí. Auto je po grarančce. Tu dělali v Havl. Brodě. S nimi jsem se dohodl, že turbo budou dělat zase Pardubice, protože, jak jsem tu už psal to zkoušeli před půlrokem výměnou tyčky aktuátoru nebo tak
Něco podobného s těmi cívkami jsem zažil u VW CADDY. Tam odešla jedna cívka, po pár km od výměny pak další dvé a ta poslední se vyměnila preventivně. Ale vždy se zapnul nouzový režim. U Hyundai nic. Jenom škubání.
Něco podobného s těmi cívkami jsem zažil u VW CADDY. Tam odešla jedna cívka, po pár km od výměny pak další dvé a ta poslední se vyměnila preventivně. Ale vždy se zapnul nouzový režim. U Hyundai nic. Jenom škubání.
I30 Fastback 1.4 T-GDi, r.v. 2018
- ramon302010
- *
- Příspěvky: 68
- Registrován: 13 lis 2017, 10:56
- Bydliště: Lipany
Re: Rachot od turba
Zdar všetci.
Pridávam sa tiež so skúsenosťou. Po opakovaných apeloch na servis, že auto stráca pri akcelerácií ťah, náhodne, nepravidelne, mi konečne tiež niečo vymenili na turbe. Píšem niečo, lebo som neštudoval presne čo, radšej som hneď skúšal auto a podarilo sa. Výpadky výkonu prestali a auto jazdí ako nové. Zvuk som nikdy neriešil, ten motor nie je v interiéry skoro počuť a stále mám zapnuté rádio, takže ho nepočujem v podstate nikdy. V lete pri otvorenom okne motor bolo počuť, ale nič strašné. Teraz som to ešte netestoval.
Ak by niekto chcel, zákazkový list pošlem priamo mailom, aj keď neviem či to k niečomu bude, nie je na ňom skoro nič napísane.....v každom prípade bojujte za výmeny, toto musia opravovať v rámci záruky.
Auto bolo kupované v Prešove, garančky aj tento servis som robil radšej v Bardejove.
Pridávam sa tiež so skúsenosťou. Po opakovaných apeloch na servis, že auto stráca pri akcelerácií ťah, náhodne, nepravidelne, mi konečne tiež niečo vymenili na turbe. Píšem niečo, lebo som neštudoval presne čo, radšej som hneď skúšal auto a podarilo sa. Výpadky výkonu prestali a auto jazdí ako nové. Zvuk som nikdy neriešil, ten motor nie je v interiéry skoro počuť a stále mám zapnuté rádio, takže ho nepočujem v podstate nikdy. V lete pri otvorenom okne motor bolo počuť, ale nič strašné. Teraz som to ešte netestoval.
Ak by niekto chcel, zákazkový list pošlem priamo mailom, aj keď neviem či to k niečomu bude, nie je na ňom skoro nič napísane.....v každom prípade bojujte za výmeny, toto musia opravovať v rámci záruky.
Auto bolo kupované v Prešove, garančky aj tento servis som robil radšej v Bardejove.
i30 WGN 1,4T-GDi STYLE RLED POLAR WHITE 6.st
Peugeot 206 1,4l, 55kW, (23000km - uloženka)
EX:
KIA CEE´D 1.6 CVVT TX, 93kW
Škoda Fabia 1,4MPi, 44kW (+ chip,ktorý bol na h...o)
Peugeot 206 1,4l, 55kW, (23000km - uloženka)
EX:
KIA CEE´D 1.6 CVVT TX, 93kW
Škoda Fabia 1,4MPi, 44kW (+ chip,ktorý bol na h...o)
Re: Rachot od turba
Ahoj, po cca 60 tis pozoruji na mém motoru také nějaké mouchy... okolo 2tis otáček při zrychování takovej rachtavej/rachotivej zvuk. Ale dělá to jen při jízdě.Na neutrálu v otáčkách nic slyšet není. Jinak výpadky žádné, jede pořád pěkně.
Může to být ten slavný aktuátor? Turbo se řece musí roztáčet i na neutrál, když šlapu na plyn, ne?
Dík za info
Může to být ten slavný aktuátor? Turbo se řece musí roztáčet i na neutrál, když šlapu na plyn, ne?
Dík za info
2017 - dosud - Hyundai I30 Kombi 1.4 T-GDI T-K