i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
JoKo: Díky za hodnotné příspěvky a fajn pokec. Přeji hodně spokojenosti s novým mazlem a ať se daří. Snad se někdy ukážeš.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
axel, to ja dakujem.
este sa tu isto budem vyskytovat, v rodine je (zatial) dost hyundaiov...
idam, napodobne ja drzim palce pri predaji tebe, videl som tvoj inzerat, snad to aj u teba pojde rychlo
k spokojnosti sa budem vediet vyjadrit asi az po nejakom tom roku... snad ma milo prekvapi, zatial si zvykam na odlisnosti
este sa tu isto budem vyskytovat, v rodine je (zatial) dost hyundaiov...
idam, napodobne ja drzim palce pri predaji tebe, videl som tvoj inzerat, snad to aj u teba pojde rychlo
k spokojnosti sa budem vediet vyjadrit asi az po nejakom tom roku... snad ma milo prekvapi, zatial si zvykam na odlisnosti
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
-
- **
- Příspěvky: 137
- Registrován: 31 říj 2019, 17:46
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Chcel by som sa spýtať tých čo majú led svetlá, či ste boli spokojný s dosvitom svetiel. Mne sa zdalo, že svietia dosť blízko pred auto. Ešte pri nízkych rýchlostiach to išlo ale po diaľnici v noci to nebolo bohviečo. Bol som v Hyundai servise, skontroloval mi týpek výšku a bola na milimeter presne podľa risky. No zdvihol ich vyššie s tým, že keď budem niekoho oslnovať tak vrátiť to nebude problém. Ale behám tak už mesiac a doteraz mi nikto neblikol a so svetlami je to oveľa lepšie pre mňa
Hyundai i30 fastback 1.4 t-gdi 7DCT 2018 Ultimate
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
mne tiez svietili dost nizko pred auto, vyriesili to tak, ze si sadli dvaja najstatnejsi mechanici do auta vpredu a nastavili svetla tak. odvtedy bez problemov {asi 3 r} . nemal som blikajucich vodicov, ze svietim vysoko.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
tak i30tka si nasla noveho majitela v auguste. teda, majitelku verim, ze jej bude dobre sluzit.
ako by som hodnotil s odstupom casu vlastnictvo i30tky? bolo to fajn, v dobe nakupu bol konkurent asi jedine opel s jeho astrou. zvysok bud nemal mnou pozadovanu vybavu, alebo bol cenovo mimo... ci by som este raz kupil i30tku? v dnesnej dobe by som sa asi popozeral po konkurentoch a rozhodol sa az nasledne. najviac ma mrzi pristup servisov. na som jazdil od 2003, ale posledne roky je to len a len horsie. mam pocit, ze hyu prestava pocuvat svojich zakaznikov, nechcu uznavat reklamacie, kvalita vozidiel podla mna ide dole, aspon na zaklade mojich skusenosti - tolko mimogarancych navstev servisu s i30 pd sme hadam nemali v rodine na vsetkych dokopy. kedysi bez problemov vyreklamovatelne veci su odrazu problem... a aj to bol dovod, preco som sa zacal pozerat inde.
ako som pisal, zmenil sa profil tras a preto som hladal plugin hybrid a zvyseny podvozok. 4x4 nepotrebujem, takze nebol podmienkou. skoncil som pri tarracu phev {vw to vola ehybrid}. beham na nom uz viacej ako polroka, nabehanych mam necelych 8 000km a strucne by som zhodnotil plusy a aj minusy oproti hyu {najma oproti i30 pri niektorych veciach} auto bolo ako predvadzacka na salone asi tyzden. pri preberani malo najazdenych cca 60km, z toho som ja odjazdil asi 30km pri testovacej jazde. vo vybave malo plus minus to, co som chcel ja, chybalo mi len qi nabijanie, co som vyriesil plug in modulom od cinanov. za perletovu farbu by som si pri vlastnej konfiguracii nepriplacal, ale objednavat do vyroby auto sa mi nechcelo, ked mi nevedeli povedat kedy bude... a to nie len pri seate, ale aj pri inyach automobilkach. najcastejsie bola odpoved, ze teraz nam auta chodia po x mesiacoch od objednania, nevieme vam zarucit, ze aj vase pride...
+ cena {za mensi tucson by som dal takmer rovnake peniaze, ako za vacsie tarraco. santa fe o cca 10 000eur drahsie, aj ked je o trosku vacsie}
+ online navigacia, nie je potrebne robit hotspot {auta s bluelinkom tiez nemusia}, automaticke stahovanie updatov {mapy sa aktualizuju takmer okamzite. do 24h od otvorenia obchvatu d4 boli mapy zaktualizovane, rychlost na d1 v ba aktualizovana na 130km/h v den platnosti, ale nie na vsetkych usekoch }.
+ priestor oproti tucson, najma moznost posuvat zadnu lavicu a batozinovy priestor.
+ appka seat connect - okrem ineho si mozem na dialku vyhriat/vychladit auto. preco to hyu ponuka len pre elektro vozdila?
+ tablet {navi je umiestnena hore, pri tucsone mi vadilo umiestnenie navigacie nizsie. asi som zvyknuty z i30tky na tabletove umiestnenie}
+ full led znamena full led {vpredu svetla a hmlovky su full led, vzadu komplet full led, interier taktiez v led bez potreby si priplacat za panoramu}
+ ostrekovac na zadnej kamere - preco to nerobi hyu, ked zrusil skryvacie sa kamery?
+ moznost jazdy cisto na elektro, pokial nie je baterka vyslovene podchladena. riesenie hyu so zapnutim benzinoveho motora mi nevyhovuje... preto som chcel phev, aby som na kratkych trasach nenicil spalovaci motor
+ presnost tachometra. ak mam 130km/h, tak realna je 128km/h.
+ dostatocne silny elektromotor na bezne jazdenie, nie je potrebne, aby mu vypomahal spalovaci motor.
- dotykove ovladanie klimatizacie {to ma zial aj tucson }
- ergonomia {napr. stanice si clovek meni na pravom ramene radia, hlas pridava na lavom ramene volantu, nemoznost zmenit audio vstup tlacidlom na volante, nema tlacidlo na zrusenie tempomatu, len vypnutie... }
- nemoznost 4x4, 245k je na prednu napravu dost...
- "nudny" interier, vidno, ze sa setrilo...
- pomaly infotainment, najma voci i30
- navigacia, vyhldavanie ciela. mam vzdy problem najst ciel, pri hyu som zadal mesto, ulicu a ciel bol najdeny... tu mi najde ulice v kazodm inom meste, len nie v tom v ktorom chcem...
- zlozite nastavenie niektorych veci - napriklad nastavenie sklopenia praveho spatneho zrkadla... zapalovanie, zaradit r, nastavit, zatlacit pamat gombika.. kto si to ma pamatat o polroka, ked to bude chciet prenastavit?
- uz sa mi asi 3x stalo, ze auto vypisalo chybu pri aktivacii travel assist. raz opravnene, ked bol predny radar zasnezeny, ale dvakrat neveim preco. stacilo znova nastartovat a vsetko bezalo
- realny dojazd v zime cca 30km. ale s tym som ratal, do prace a z prace mi to staci
- aplikacia seat connect niekedy nefunguje, alebo ukazuje hluposti {ze je auto odomknute...}. vacsinou sa to deje v nedelu podvecer, predpokladam, ze asi vtedy robia nejake updaty na serveroch a preto im to blbne...
zatial som si spomenul na tieto plusy a minusy. urcite je ich viacej
co sa tyka nejakych prevadzkovych vlastnosti, tak ako bolo spominane, doslo k zmene tras. jednak som sa prestahoval a vdaka korone sa tolko nejazdi... tak vacsina jazd je po meste. niektore na nakup 2-3km jednym smerom.
aktualne je spotreba po meste a blizkom okoli 1,1l/100km a 22,9kWh/100km. v tom je aj zapinanie vyhrievania vozidla pred jazdou. predchadzajucich 100hodin jazdy {nemal som este garaz, tak nebolo casto vozidlo nabijane a aj jazdy mimo mesta a dialnici} je za 4,8l/100km a -0,1kWh/100km. aspon podla appky od septrembra jazdim vacsinou len po meste a v okoli. naposledy som tankoval na konci augusta, najazdil 1947km so spotrebou 1,7l/100km a 17,2kWh/100km.tankoval som nedavno, ked som mal asi stvrtinu nadrze. uz mi to nedalo tak dlho nebyt na benzinke realny dojazd na elektro sa v meste a v okoli hybe od cca 30 do cca 45km. zalezi podla profilu trate {obchvat, mesto}, plynulosti jazdy, poveternostnych podmienok... to mi vystaci do prace a z prace domov + nejaka odbocka na nakup }
co sa tyka spotreby na dlhych trasach, tak napriklad posledna jazda zaciatkom januara ba - ke s vyjazdom s plnou baterkou bola za 7,6l/100km a 1,9kWh/100km. cesta naspat, s prazdnou baterkou bola za 8,1 a -0,1kWh/100km. po dialnici sa vacsinu cestovalo 130km/h, po okreskach 95km/h. s i30tkou som mal v tomto rezime spotrebu okolo 7l/100km, cize spokojnost...
na co som si zvykol je vychladenie/vyhriatie vozidla pred jazdou. velmi prijemna vec, najma ked cestujeme s malou...
priestorovo nam tarraco vyhovuje, vzadu je dostatok miesta na nohy, manzelka moze kludne kojit, prebalovat malu bez vyraznejsieho obmedzovania. v pripade potreby vieme posunut zadnu lavicu vpred a mame vacsi batozinovy priestor. podlaha je vo vyske vyssieho umiestnenia dvojurovnovej podlahy pri 5 miestnom usporiadani, cize clovek prichadza o trosku miesta. auto zial nema rezervu, kedze vacsinu priestoru vyplna baterka. na operadlach prednych sedadiel su stolceky, ktore sa aktualne minimalne vyuzivaju, ale pocitam, ako drobec podrastie, tak sa budu vyuzivat castejsie
palubny pocitac zobrazuje okrem teploty chladiacej kvapaliny aj teplotu oleja. ma to niekolko zobrazeni budikov, ale aj tak clovek pouziva jeden typ... kontrolka zapnutych svetiel je umiestnena na obstaroznom ovladaci svetiel, ziadna v zornom poli vodica na pristrojovej doske. jedine dialkove svetla... automaticke prepinanie dialkovych funguje dobre, osvetlenie led prednych svetiel je taktiez dobre, ale bez matrix funkcie.
ohladom nabijania par slov - do septembra len na verejnych staniciach, tak raz za tyzden... od septembra, kedy sa mi podarilo zohnat garaz uz kazdy vecer, takze vyjazd vzdy s nabitou baterkou. na verejnych staniciach v poslednom obdobi zriedkavo nabijam, ale ked, tak sa mi casto stava, ze mi nechce nabijat auto. musim preparkovat k inemu stojanu, takto to elektromobilitu chlapci nevybuduju... myslim tym nabijacky pred bory mall a v mlynskej doline. mat cisto elektromobil, tak dobijam aspon o jednu nabijacku skor, ako je plan, lebo co ak nebude fungovat posledna mozna...
ci by som opat kupil tarraco? po zdrazeni {cca + 4 000eur} neviem, asi by som vahal ci opat vybrat seat. trosku mensia kuga dokaze mat v niektorych veciach lepsiu vybavu - matrix svetla, head up display {len na sklicko}, ale pamatove sedadla len pri vignale a bez odvetravania. tucson ten by som asi vynechal aj z dovodu, ze nedokaze jazdit cisto na elektrinu v zimnom obdobi a nevie vychladit/zohriat interier pred jazdou, na co som si velmi zvykol... a zvysna konkurencia je bud draha, alebo nema pozadovanu vybavu, aspon co som pozeral
spolahlivost tohto spanielskeho nemca este skoro hodnotit, som zvedavy na vydrz, ale zatial funguje. sw evidentne nemci/spanieli nevedia robit, ale snad sa to casom zlepsi...
ako by som hodnotil s odstupom casu vlastnictvo i30tky? bolo to fajn, v dobe nakupu bol konkurent asi jedine opel s jeho astrou. zvysok bud nemal mnou pozadovanu vybavu, alebo bol cenovo mimo... ci by som este raz kupil i30tku? v dnesnej dobe by som sa asi popozeral po konkurentoch a rozhodol sa az nasledne. najviac ma mrzi pristup servisov. na som jazdil od 2003, ale posledne roky je to len a len horsie. mam pocit, ze hyu prestava pocuvat svojich zakaznikov, nechcu uznavat reklamacie, kvalita vozidiel podla mna ide dole, aspon na zaklade mojich skusenosti - tolko mimogarancych navstev servisu s i30 pd sme hadam nemali v rodine na vsetkych dokopy. kedysi bez problemov vyreklamovatelne veci su odrazu problem... a aj to bol dovod, preco som sa zacal pozerat inde.
ako som pisal, zmenil sa profil tras a preto som hladal plugin hybrid a zvyseny podvozok. 4x4 nepotrebujem, takze nebol podmienkou. skoncil som pri tarracu phev {vw to vola ehybrid}. beham na nom uz viacej ako polroka, nabehanych mam necelych 8 000km a strucne by som zhodnotil plusy a aj minusy oproti hyu {najma oproti i30 pri niektorych veciach} auto bolo ako predvadzacka na salone asi tyzden. pri preberani malo najazdenych cca 60km, z toho som ja odjazdil asi 30km pri testovacej jazde. vo vybave malo plus minus to, co som chcel ja, chybalo mi len qi nabijanie, co som vyriesil plug in modulom od cinanov. za perletovu farbu by som si pri vlastnej konfiguracii nepriplacal, ale objednavat do vyroby auto sa mi nechcelo, ked mi nevedeli povedat kedy bude... a to nie len pri seate, ale aj pri inyach automobilkach. najcastejsie bola odpoved, ze teraz nam auta chodia po x mesiacoch od objednania, nevieme vam zarucit, ze aj vase pride...
+ cena {za mensi tucson by som dal takmer rovnake peniaze, ako za vacsie tarraco. santa fe o cca 10 000eur drahsie, aj ked je o trosku vacsie}
+ online navigacia, nie je potrebne robit hotspot {auta s bluelinkom tiez nemusia}, automaticke stahovanie updatov {mapy sa aktualizuju takmer okamzite. do 24h od otvorenia obchvatu d4 boli mapy zaktualizovane, rychlost na d1 v ba aktualizovana na 130km/h v den platnosti, ale nie na vsetkych usekoch }.
+ priestor oproti tucson, najma moznost posuvat zadnu lavicu a batozinovy priestor.
+ appka seat connect - okrem ineho si mozem na dialku vyhriat/vychladit auto. preco to hyu ponuka len pre elektro vozdila?
+ tablet {navi je umiestnena hore, pri tucsone mi vadilo umiestnenie navigacie nizsie. asi som zvyknuty z i30tky na tabletove umiestnenie}
+ full led znamena full led {vpredu svetla a hmlovky su full led, vzadu komplet full led, interier taktiez v led bez potreby si priplacat za panoramu}
+ ostrekovac na zadnej kamere - preco to nerobi hyu, ked zrusil skryvacie sa kamery?
+ moznost jazdy cisto na elektro, pokial nie je baterka vyslovene podchladena. riesenie hyu so zapnutim benzinoveho motora mi nevyhovuje... preto som chcel phev, aby som na kratkych trasach nenicil spalovaci motor
+ presnost tachometra. ak mam 130km/h, tak realna je 128km/h.
+ dostatocne silny elektromotor na bezne jazdenie, nie je potrebne, aby mu vypomahal spalovaci motor.
- dotykove ovladanie klimatizacie {to ma zial aj tucson }
- ergonomia {napr. stanice si clovek meni na pravom ramene radia, hlas pridava na lavom ramene volantu, nemoznost zmenit audio vstup tlacidlom na volante, nema tlacidlo na zrusenie tempomatu, len vypnutie... }
- nemoznost 4x4, 245k je na prednu napravu dost...
- "nudny" interier, vidno, ze sa setrilo...
- pomaly infotainment, najma voci i30
- navigacia, vyhldavanie ciela. mam vzdy problem najst ciel, pri hyu som zadal mesto, ulicu a ciel bol najdeny... tu mi najde ulice v kazodm inom meste, len nie v tom v ktorom chcem...
- zlozite nastavenie niektorych veci - napriklad nastavenie sklopenia praveho spatneho zrkadla... zapalovanie, zaradit r, nastavit, zatlacit pamat gombika.. kto si to ma pamatat o polroka, ked to bude chciet prenastavit?
- uz sa mi asi 3x stalo, ze auto vypisalo chybu pri aktivacii travel assist. raz opravnene, ked bol predny radar zasnezeny, ale dvakrat neveim preco. stacilo znova nastartovat a vsetko bezalo
- realny dojazd v zime cca 30km. ale s tym som ratal, do prace a z prace mi to staci
- aplikacia seat connect niekedy nefunguje, alebo ukazuje hluposti {ze je auto odomknute...}. vacsinou sa to deje v nedelu podvecer, predpokladam, ze asi vtedy robia nejake updaty na serveroch a preto im to blbne...
zatial som si spomenul na tieto plusy a minusy. urcite je ich viacej
co sa tyka nejakych prevadzkovych vlastnosti, tak ako bolo spominane, doslo k zmene tras. jednak som sa prestahoval a vdaka korone sa tolko nejazdi... tak vacsina jazd je po meste. niektore na nakup 2-3km jednym smerom.
aktualne je spotreba po meste a blizkom okoli 1,1l/100km a 22,9kWh/100km. v tom je aj zapinanie vyhrievania vozidla pred jazdou. predchadzajucich 100hodin jazdy {nemal som este garaz, tak nebolo casto vozidlo nabijane a aj jazdy mimo mesta a dialnici} je za 4,8l/100km a -0,1kWh/100km. aspon podla appky od septrembra jazdim vacsinou len po meste a v okoli. naposledy som tankoval na konci augusta, najazdil 1947km so spotrebou 1,7l/100km a 17,2kWh/100km.tankoval som nedavno, ked som mal asi stvrtinu nadrze. uz mi to nedalo tak dlho nebyt na benzinke realny dojazd na elektro sa v meste a v okoli hybe od cca 30 do cca 45km. zalezi podla profilu trate {obchvat, mesto}, plynulosti jazdy, poveternostnych podmienok... to mi vystaci do prace a z prace domov + nejaka odbocka na nakup }
co sa tyka spotreby na dlhych trasach, tak napriklad posledna jazda zaciatkom januara ba - ke s vyjazdom s plnou baterkou bola za 7,6l/100km a 1,9kWh/100km. cesta naspat, s prazdnou baterkou bola za 8,1 a -0,1kWh/100km. po dialnici sa vacsinu cestovalo 130km/h, po okreskach 95km/h. s i30tkou som mal v tomto rezime spotrebu okolo 7l/100km, cize spokojnost...
na co som si zvykol je vychladenie/vyhriatie vozidla pred jazdou. velmi prijemna vec, najma ked cestujeme s malou...
priestorovo nam tarraco vyhovuje, vzadu je dostatok miesta na nohy, manzelka moze kludne kojit, prebalovat malu bez vyraznejsieho obmedzovania. v pripade potreby vieme posunut zadnu lavicu vpred a mame vacsi batozinovy priestor. podlaha je vo vyske vyssieho umiestnenia dvojurovnovej podlahy pri 5 miestnom usporiadani, cize clovek prichadza o trosku miesta. auto zial nema rezervu, kedze vacsinu priestoru vyplna baterka. na operadlach prednych sedadiel su stolceky, ktore sa aktualne minimalne vyuzivaju, ale pocitam, ako drobec podrastie, tak sa budu vyuzivat castejsie
palubny pocitac zobrazuje okrem teploty chladiacej kvapaliny aj teplotu oleja. ma to niekolko zobrazeni budikov, ale aj tak clovek pouziva jeden typ... kontrolka zapnutych svetiel je umiestnena na obstaroznom ovladaci svetiel, ziadna v zornom poli vodica na pristrojovej doske. jedine dialkove svetla... automaticke prepinanie dialkovych funguje dobre, osvetlenie led prednych svetiel je taktiez dobre, ale bez matrix funkcie.
ohladom nabijania par slov - do septembra len na verejnych staniciach, tak raz za tyzden... od septembra, kedy sa mi podarilo zohnat garaz uz kazdy vecer, takze vyjazd vzdy s nabitou baterkou. na verejnych staniciach v poslednom obdobi zriedkavo nabijam, ale ked, tak sa mi casto stava, ze mi nechce nabijat auto. musim preparkovat k inemu stojanu, takto to elektromobilitu chlapci nevybuduju... myslim tym nabijacky pred bory mall a v mlynskej doline. mat cisto elektromobil, tak dobijam aspon o jednu nabijacku skor, ako je plan, lebo co ak nebude fungovat posledna mozna...
ci by som opat kupil tarraco? po zdrazeni {cca + 4 000eur} neviem, asi by som vahal ci opat vybrat seat. trosku mensia kuga dokaze mat v niektorych veciach lepsiu vybavu - matrix svetla, head up display {len na sklicko}, ale pamatove sedadla len pri vignale a bez odvetravania. tucson ten by som asi vynechal aj z dovodu, ze nedokaze jazdit cisto na elektrinu v zimnom obdobi a nevie vychladit/zohriat interier pred jazdou, na co som si velmi zvykol... a zvysna konkurencia je bud draha, alebo nema pozadovanu vybavu, aspon co som pozeral
spolahlivost tohto spanielskeho nemca este skoro hodnotit, som zvedavy na vydrz, ale zatial funguje. sw evidentne nemci/spanieli nevedia robit, ale snad sa to casom zlepsi...
- Přílohy
-
- dorobene qi nabijanie
- IMG_20210720_162023.jpg (122 KiB) Zobrazeno 1018 x
-
- IMG_20210903_133052.jpg (188.81 KiB) Zobrazeno 1018 x
-
- IMG_20210906_113245.jpg (92.53 KiB) Zobrazeno 1018 x
-
- i30 vs tucson
- IMG_20210624_154855.jpg (180.64 KiB) Zobrazeno 1018 x
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
mne na Seatoch vadi ich rozna fadnost. Nudne hrany v exterieru, nudne interieri. Suhlasim, ze servisna podpora nejak upada u (bol som myslim verny zakaznik od 2007 do 2020). teraz zacinam bojovat na poli KIA, ktora ma mozno este horsi pristup (pretoze chce zakaznikov typu "shut up and take my money")
V kazdom pripade uprimne zavidim PHEV, tiez po tom pozeram a paradoxne ma zacal viac zaujimav klasicky Ioniq (tz nie model5) je za dobre prachy. Alebo Niro, to je predsa len trochu praktickejsie. Dnes som vsak viezol suseda a na ceste nazpat som cez plot slintal nad tymto a myslim, ze by mi stacil - do 700 sa kupit da . Nikdy by som nepovedal, ze za auto by som bol ochotny dat tolko, ale aj obyc i30 CW s DCT vychadza snad 550. No budem mat dilemu
(Toyota corolla Touring sports HSD Trek)
V kazdom pripade uprimne zavidim PHEV, tiez po tom pozeram a paradoxne ma zacal viac zaujimav klasicky Ioniq (tz nie model5) je za dobre prachy. Alebo Niro, to je predsa len trochu praktickejsie. Dnes som vsak viezol suseda a na ceste nazpat som cez plot slintal nad tymto a myslim, ze by mi stacil - do 700 sa kupit da . Nikdy by som nepovedal, ze za auto by som bol ochotny dat tolko, ale aj obyc i30 CW s DCT vychadza snad 550. No budem mat dilemu
(Toyota corolla Touring sports HSD Trek)
- Přílohy
-
- Capture.JPG (82.81 KiB) Zobrazeno 1011 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
JoKo: Díky za zhodnocení, porování a počtení. Nechceš to "hodit" do sekce "Testy"?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Súhlasím,patrí to tam.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
A já se ti vůbec, vůbec nedivímMexican píše: ↑28 led 2022, 10:53 mne na Seatoch vadi ich rozna fadnost. Nudne hrany v exterieru, nudne interieri. Suhlasim, ze servisna podpora nejak upada u (bol som myslim verny zakaznik od 2007 do 2020). teraz zacinam bojovat na poli KIA, ktora ma mozno este horsi pristup (pretoze chce zakaznikov typu "shut up and take my money")
V kazdom pripade uprimne zavidim PHEV, tiez po tom pozeram a paradoxne ma zacal viac zaujimav klasicky Ioniq (tz nie model5) je za dobre prachy. Alebo Niro, to je predsa len trochu praktickejsie. Dnes som vsak viezol suseda a na ceste nazpat som cez plot slintal nad tymto a myslim, ze by mi stacil - do 700 sa kupit da . Nikdy by som nepovedal, ze za auto by som bol ochotny dat tolko, ale aj obyc i30 CW s DCT vychadza snad 550. No budem mat dilemu
(Toyota corolla Touring sports HSD Trek)
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Joko: Parádní zhodnocení
Šup s tím do sekce testy
Šup s tím do sekce testy
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
dakujem chlapi, ak je zaujem o test, tak napisem nieco komplexnejsie. toto bola taka rychlovka
mexican, pri hyu a kii by som zvazil aj hev, pretoze aj niro phev by malo podla mojich info na vyhrievanie interieru pouzivat spalovaci motor, co pri kratkych trasach v zime asi nie je najlepsie pre motor. ale ak take trasy nebudu prevazovat, tak by to nemuselo vadit
mexican, pri hyu a kii by som zvazil aj hev, pretoze aj niro phev by malo podla mojich info na vyhrievanie interieru pouzivat spalovaci motor, co pri kratkych trasach v zime asi nie je najlepsie pre motor. ale ak take trasy nebudu prevazovat, tak by to nemuselo vadit
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane