Tažné zařízení
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Tažné zařízení
Znas - https://galia.sk/tazne-zariadenia/hyund ... v-5dv/2018
Zavolej jim - jsou na trhu uz nejaky rok a verim ze Ti drive odejde auto nez jejich tazne zarizeni.
Zavolej jim - jsou na trhu uz nejaky rok a verim ze Ti drive odejde auto nez jejich tazne zarizeni.
- Reklama
Re: Tažné zařízení
Hyundai ma ted akci na nektere prislusenstvi, vcetne tazneho zarizeni.
V ceniku uvadeji TZ Vapol, vertikalne odnimatelne za komplet cenu 10259Kc + prace 4,2 hodiny. Nicmene v servise to nacenili i s praci na 15 257Kc.
Nevyuzil nekdo tuto nabidku? Mam zkouset kontaktovat i jine servisy a doufat v lepsi cenu? Prijde mi 5000 za 4,2 hodiny prace moc.
V ceniku uvadeji TZ Vapol, vertikalne odnimatelne za komplet cenu 10259Kc + prace 4,2 hodiny. Nicmene v servise to nacenili i s praci na 15 257Kc.
Nevyuzil nekdo tuto nabidku? Mam zkouset kontaktovat i jine servisy a doufat v lepsi cenu? Prijde mi 5000 za 4,2 hodiny prace moc.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tažné zařízení
nebude lepsie si do tej leasingovky zavolat a proste sa opytat?
tiez mam tazne Galia, dva roky a dostava celkom zabrat (voziky od 600 do 1200kg) namontovane na Accentovi. Robili mi to v odbornom servise pre tazne zariadenia v Brne, cena dva roky dozadu 4000kc (tz asi 170 Euro)
tiez mam tazne Galia, dva roky a dostava celkom zabrat (voziky od 600 do 1200kg) namontovane na Accentovi. Robili mi to v odbornom servise pre tazne zariadenia v Brne, cena dva roky dozadu 4000kc (tz asi 170 Euro)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Tažné zařízení
Chtěl bych se zeptat zejména členů s HB po faceliftu, jaké tažné dát na auto?
Nabízejí mi 3 typy: pevné, bajonetové "horizotálně" odnímatelné nebo vertikálně odnímatelné. Přemýšlel jsem o pevném, ale to jsem s ohledem na "deformační zóny auta" a zkušenost MARASE (že kouli vidí senzory) zavrhnul, takže mi zbývá demontovatelné. Ale u toho bajonetu se mi zdá že dost ta pevná část dost čouhá z pod nárazníku (koukněte to galerie zde https://www.svcgroup.cz/tazne-zarizeni- ... 0650-v3113)
Ještě pár měsíců budeme na auto čekat, ale protože se tažné monuje až u prodejce (nebo jinde) tak jsem ho při objednání auta neřešil, ale chtěl bych ho na auto výledově dát (hlavně asi kvůli nosiči na 3 kola) protože jsem línej je zvedat na střechu a vozit je za sebou mi přijde praktičtější než je mít na střeše.
Předem díky.
Nabízejí mi 3 typy: pevné, bajonetové "horizotálně" odnímatelné nebo vertikálně odnímatelné. Přemýšlel jsem o pevném, ale to jsem s ohledem na "deformační zóny auta" a zkušenost MARASE (že kouli vidí senzory) zavrhnul, takže mi zbývá demontovatelné. Ale u toho bajonetu se mi zdá že dost ta pevná část dost čouhá z pod nárazníku (koukněte to galerie zde https://www.svcgroup.cz/tazne-zarizeni- ... 0650-v3113)
Ještě pár měsíců budeme na auto čekat, ale protože se tažné monuje až u prodejce (nebo jinde) tak jsem ho při objednání auta neřešil, ale chtěl bych ho na auto výledově dát (hlavně asi kvůli nosiči na 3 kola) protože jsem línej je zvedat na střechu a vozit je za sebou mi přijde praktičtější než je mít na střeše.
Předem díky.
Hyundai i30 HB, 1.5DPi, Smart
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Re: Tažné zařízení
Jo mam pevné, ale jen na papíru, normálně je na dva šrouby a jde sundat za 3 minuty práce. Stačí klíč 18 a 19. A zajímavé je, že někdy pípá a jindy ne. Stejně jej vozím jen když potřebuji a to je párkrát za rok. Klidně bych šel do něj znovu. Navíc po mé stížnosti, která šla na centrálu, už prý udělali nějaké změny při montáži, nahřívají čidla v nárazníku a vyhýbají bokem což nevím jestli moc pomůže, jelikož existuje tvarová paměť toho materiálu.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Tažné zařízení
Mám HB a taky budu dávat tažné zařízení, ale určitě bych nešel do bajonetu ani pevného - trčí to , vypadá to blbě a je s tím práce . Určitě půjdu do vertikálního automatu . Rozdíl v ceně proti pevnému je 3000,-, proti bajonetu 2000,- což je vzhledem k celkové ceně i s instalací prd.
U autorizované montážní firmy svc mi to bylo nabídnuto za celkovou cenu včetně vyřízení papírů za 12490,-. (To bylo v březnu, teď to trošku podrahlo ale víc jak 14000,- to určitě nebude). V autorizáku Hyundai mi to nabízeli podstatně dráž .
Je to tohle tažné:
https://www.svcgroup.cz/tazne-zarizeni- ... 0651-v3113
s touto typovou elektropřípojkou (chci zásuvku 13 pin, protože to nosiče kol a vozíky mají čím dál tím častěji a na starou zásuvku přívěsu se dá vždy dát redukce):
https://www.svcgroup.cz/originalni-typo ... 643-v3113]
A tady je video, jak se to nandává a sundává (na videu není ta zásuvka, ale ta se vyklopí vlevo od tažného z toho dolního otvoru v nárazníku):
https://www.youtube.com/watch?v=LLaGQM0 ... x=2&t=64s]
U autorizované montážní firmy svc mi to bylo nabídnuto za celkovou cenu včetně vyřízení papírů za 12490,-. (To bylo v březnu, teď to trošku podrahlo ale víc jak 14000,- to určitě nebude). V autorizáku Hyundai mi to nabízeli podstatně dráž .
Je to tohle tažné:
https://www.svcgroup.cz/tazne-zarizeni- ... 0651-v3113
s touto typovou elektropřípojkou (chci zásuvku 13 pin, protože to nosiče kol a vozíky mají čím dál tím častěji a na starou zásuvku přívěsu se dá vždy dát redukce):
https://www.svcgroup.cz/originalni-typo ... 643-v3113]
A tady je video, jak se to nandává a sundává (na videu není ta zásuvka, ale ta se vyklopí vlevo od tažného z toho dolního otvoru v nárazníku):
https://www.youtube.com/watch?v=LLaGQM0 ... x=2&t=64s]
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Tažné zařízení
to MARAS:
SVC mám skoro za rohem. Rozdíl v ceně za vertikální je skoro 100% (3300Kč) navíc oproti pevnému. Cena elektroinstalace a práce bude asi stejná. Nevím co je na tom pravdy, ale zaslechnul jsem vertikál není úplně vhodný na používání pro nosič kol.
Co se týká toho nahřívání tak to bude asi spíš "ohýbání" držáků čidel v nárazníku než ohýbání čidel jako takových. Což bych si asi jako krátkodobé řešení dokázal představit, ale bude to hodně citlivé na správnou teplotu a čas nahřívání (málo = vrácení do původní polohy; a hodně = trvalá viditelná deformace na pohledové ploše s možným křehnutím v místě ohřevu, lokální změna barvy) a taky "stará dobrá ruční práce" (=co kus to originál) která taky není zadarmo. Na druhou stranu úprava formy na nárazník taky nějakou chvíli trvá a bude to taky pěkná raketa, a s ohledem na její kontrukci nemusí být ani realizovatelná. Ono se i u toho lisování dá trochu pracovat s teplotama, tlakama/dotlakem a časy uzavření formy a některé tvarové problémy (viz takovéto vyhnutí o pár stupňů) se tím dají řešit, ale zase to bývá spojeno se snížením životnosti a výskytem jiných vad. Bývá to něco za něco.
Tak nevím jestli není lepší to nechat jak to je, tvoje varianta s demontáží pevného TZ je možná asi ta nejvhodnější. Řešíš nějak otvory pro šrouby v rámu TZ, předpokládám že tam nebude moc velká vůle a s ohledem na častou manipulaci čekám brzké šedření povrchové úpravy s následnou korozí a obtížnější montáží. Jen mě zaráží, že senzory kouli někdy vidí a někdy ne .
Ono i to pevné prostorově nejméně snižuje světlou výšku v namotované poloze, a i sundané je výrazně výš než bajonet. Každopádně jsi mi nasadil s pevným oddělaným nasadil brouka do hlavy.
SVC mám skoro za rohem. Rozdíl v ceně za vertikální je skoro 100% (3300Kč) navíc oproti pevnému. Cena elektroinstalace a práce bude asi stejná. Nevím co je na tom pravdy, ale zaslechnul jsem vertikál není úplně vhodný na používání pro nosič kol.
Co se týká toho nahřívání tak to bude asi spíš "ohýbání" držáků čidel v nárazníku než ohýbání čidel jako takových. Což bych si asi jako krátkodobé řešení dokázal představit, ale bude to hodně citlivé na správnou teplotu a čas nahřívání (málo = vrácení do původní polohy; a hodně = trvalá viditelná deformace na pohledové ploše s možným křehnutím v místě ohřevu, lokální změna barvy) a taky "stará dobrá ruční práce" (=co kus to originál) která taky není zadarmo. Na druhou stranu úprava formy na nárazník taky nějakou chvíli trvá a bude to taky pěkná raketa, a s ohledem na její kontrukci nemusí být ani realizovatelná. Ono se i u toho lisování dá trochu pracovat s teplotama, tlakama/dotlakem a časy uzavření formy a některé tvarové problémy (viz takovéto vyhnutí o pár stupňů) se tím dají řešit, ale zase to bývá spojeno se snížením životnosti a výskytem jiných vad. Bývá to něco za něco.
Tak nevím jestli není lepší to nechat jak to je, tvoje varianta s demontáží pevného TZ je možná asi ta nejvhodnější. Řešíš nějak otvory pro šrouby v rámu TZ, předpokládám že tam nebude moc velká vůle a s ohledem na častou manipulaci čekám brzké šedření povrchové úpravy s následnou korozí a obtížnější montáží. Jen mě zaráží, že senzory kouli někdy vidí a někdy ne .
Ono i to pevné prostorově nejméně snižuje světlou výšku v namotované poloze, a i sundané je výrazně výš než bajonet. Každopádně jsi mi nasadil s pevným oddělaným nasadil brouka do hlavy.
Hyundai i30 HB, 1.5DPi, Smart
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Re: Tažné zařízení
to REMKEN
kde ho necháš montovat, přímo v Náchodě nebo u někoho jimi doporučeného?
kde ho necháš montovat, přímo v Náchodě nebo u někoho jimi doporučeného?
Hyundai i30 HB, 1.5DPi, Smart
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Re: Tažné zařízení
... jedna paní povídala . Vertikál je normálně doporučovaný i pro nosiče kol na kouli, jen se samozřejmě musí dodržet maximální vertikální nosnost, která je myslím uvedena v manuálu.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Tažné zařízení
Ještě nevím, kde ho budu dávat montovat. Jsem od Ostravy a Frýdku-Místku. Auto jsem kupoval v Olomouci a ta nabídka byla v Olomouci, ještě když jsem uvažoval, že tažné sfouknu zároveň v jednom dni s nákupem auta. Pak jsem to už nechtěl řešit, protože u auta v záběhu stejně není doporučované používat tažné a tahat něco za autem. Takže ještě nevím. Ale určitě nepojedu do Náchoda . SVC má docela ošetřenu autorizovanou síť montažních firem.
dave: Jinak ty máš vidím uvedeno bydliště "Orlické hory", takže ty nemáš problém. Ty máš SVC za rohem .
dave: Jinak ty máš vidím uvedeno bydliště "Orlické hory", takže ty nemáš problém. Ty máš SVC za rohem .
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Tažné zařízení
Ten automat má svislé zatížení 95kg což bych se měl s nosičem + 3 trekový "manuální" kola vejít.
Kterou elektrointalaci chceš dávat (odkaz mi nefunguje)?
Kterou elektrointalaci chceš dávat (odkaz mi nefunguje)?
Hyundai i30 HB, 1.5DPi, Smart
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Re: Tažné zařízení
To se omlouvám, asi jsem se někde uťuknul. Tady je ten odkaz na typovou elektro přípojku znovu:
https://www.svcgroup.cz/elektroinstalac ... 1846-v3113
https://www.svcgroup.cz/elektroinstalac ... 1846-v3113
Naposledy upravil(a) remkren dne 12 črc 2021, 21:35, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Tažné zařízení
No jo nakonec jsem spokojen s volbou tažného, jen je třeba netočit matkama , ale vytáčet šrouby jelikož matky mají drážkované podložky a nechtějí povolit. Tažné mě stálo 10 k originál a ještě mi dali jako omluvu druhou garanční prohlídku zadara. No neber to.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Tažné zařízení
to REMKEN
Jejich montážního partnera mám za kopcem ve Vamberku, ale kolega na jaře kupoval TZ na Rendlíka a poptával kdekoho i jiné výrobce a dostal nejlepší cenu přímo v Náchodě.
Jejich montážního partnera mám za kopcem ve Vamberku, ale kolega na jaře kupoval TZ na Rendlíka a poptával kdekoho i jiné výrobce a dostal nejlepší cenu přímo v Náchodě.
Hyundai i30 HB, 1.5DPi, Smart
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Re: Tažné zařízení
to MARAS
to je pěknej dárek, odpustek za to pískání nebo ještě nějaký jiný problém?
Takže ideálně sebou vozit golu + jeden očkovej klíč kvůli pohodlnější montáži + demontáži TZ.
to je pěknej dárek, odpustek za to pískání nebo ještě nějaký jiný problém?
Takže ideálně sebou vozit golu + jeden očkovej klíč kvůli pohodlnější montáži + demontáži TZ.
Hyundai i30 HB, 1.5DPi, Smart
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi