axel s tym ohrevom si si isty u nx4? uz si nepamtam, ako to mal tucson tl, ale u i30 pd to nebolo, pricom i30gd to mala. podla cennika, podla prirucky k autu, podla predajcu, podla zbezneho pohladu na celne sklo u tucsona nx4 to vyhrievanie okolo stieracov nema
arty: tucson nevie vyhrev/vychladenie auta na dialku. mozno raz urobia aktualizaciu blue linku a dokaze to, ale myslim si, ze to bude najskor plug in verzia, obycajny hybrid asi nie. aj konkurencia dava tuto funkcionalitu od plug in verzii vyssie.
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
{zatial} len do elektro...
pri rav4 si daj pozor na jazdne vlastnosti v krizovej situacii, v tzv. losom teste si prave najlepsie nepocinala. ale toyota zapracovala na jazdnych vlastnostiach, tak snad je to uz ovela lepsie... na tucsone hev {jeden z prvych} mi vadilo rozbiehanie - nevedel som prijemne sa rozbehnut - mal som pocit, akoby bol skokovy nabeh vykonu a nevedel som sa po parkovisku plynulo posunut. ale tento porblem mohol byt vyrieseny sw updatom. z tychto dvoch by som si tazko vybral jasneho vitaza. asi by vyhrala cenova ponuka a ako by som sa v ktorom aute citil.