Tucson 2021 (NX4)
Moderátor: Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Tucson 2021 (NX4)
A já zase ženu cepuju přesně jako je ta Tvoje z autoškoly . Jenže u DCT jiná možnost, jak zachovat zdraví převodovky ani není .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
Re: Tucson 2021 (NX4)
Zdravím všetkých,
Chcem sa opýtať, či NX4 má možnosť otvárania garážových brán cez Homelink?
Chcem sa opýtať, či NX4 má možnosť otvárania garážových brán cez Homelink?
Citroën C4 1.4 Image
Fiat Brava 1.2 16V SX
Fiat Brava 1.2 16V SX
Re: Tucson 2021 (NX4)
Ahoj a zdravim s pranim krasneho dne.
Mel bych prosim dotaz. Novy tucson,manual 132kw versus elektro spojka. Za 35 let mam celkem najezdeno,ale nyni pri rozjedu poskakuju jako skolak a pritom by elektro spojka mela zajistit hladky rozjezd i u zacatecnika. Poskakuje i manzelka a dcera. Jediny hladky rozjezd je poustet spojku bez ynu a ten pridavat az po samorozpohybovani auta. Zase to ale trva dyl v krizovatce. Pri klasickem pousteni spojky s akceleraci se auto nadechne,vzapeti pribrzdi,poskoci tak2x a rozjede se. Delam neco spatne,nebo jde o nespravne nastaveni spojky? Dik za rady
Mel bych prosim dotaz. Novy tucson,manual 132kw versus elektro spojka. Za 35 let mam celkem najezdeno,ale nyni pri rozjedu poskakuju jako skolak a pritom by elektro spojka mela zajistit hladky rozjezd i u zacatecnika. Poskakuje i manzelka a dcera. Jediny hladky rozjezd je poustet spojku bez ynu a ten pridavat az po samorozpohybovani auta. Zase to ale trva dyl v krizovatce. Pri klasickem pousteni spojky s akceleraci se auto nadechne,vzapeti pribrzdi,poskoci tak2x a rozjede se. Delam neco spatne,nebo jde o nespravne nastaveni spojky? Dik za rady
Re: Tucson 2021 (NX4)
Od kúpi noveho auta som prvý krát zažil deň keď v kuse snežilo pršalo a neviem ako ostatní ale stierače nič moc. Predné ešte v celku dobre na prvé pretretie, ale keď sa vracali nechávali čmuhy, zle som videl.Na to že je auto nové sklamanie. Zadné tie sú síce efektne ukryté ale potreboval by som aby stierali väčšiu plochu. Nedali by sa vymeniť za dlhšie? Nezmestia sa tam?
Tucson NX4 1.6 T-GDI, 110kW, Smart
Re: Tucson 2021 (NX4)
U zadního stěrače, nemohu sloužit ten jsem asi nikdy na žádném autě nepoužil, popravdě ani nevím jak ... Na obytném Ducatu nemám zadní okno vůbec tak jsem zvyklý středové zrcátko ignorovat...
Ale přední stěrače na všech nových autech jsem zatím vždy po pár měsicích měnil jedno zda to byla škoda, toyota, Peugeot, Fiat... vždy ty z fabriky stáli za prd... podle mne je někde nevhodně skladují a ona ta pryž je docela náchylná na chemické poškození či UV záření...
Po nějaké době jsem začal používat stěrače od Continentalu a zatím vždy spokojenost.
Ale přední stěrače na všech nových autech jsem zatím vždy po pár měsicích měnil jedno zda to byla škoda, toyota, Peugeot, Fiat... vždy ty z fabriky stáli za prd... podle mne je někde nevhodně skladují a ona ta pryž je docela náchylná na chemické poškození či UV záření...
Po nějaké době jsem začal používat stěrače od Continentalu a zatím vždy spokojenost.
Re: tucson nx4
Mohl bys prosím říct proč máš zrovna tohoto Tucsona a ne RAV4. Momentálně mám dilema mezi těmito dvěma vozy v hybridní verzi a ta spotřeba se mi tedy moc nelíbí. Díky.Vegan píše: ↑14 bře 2021, 21:12 Na křižování Evropou po dálnicích, či dálkových cestách mám obytné auto viz.: https://www.youtube.com/watch?v=U7J8mX40r1M&t=171s
150km/h po dálnici nejezdím a ani jezdit nebudu a kor ne s nezajetým autem. To se omlouvám...
Tucson se v mém vlastnictví, co tak tipuji, podívá nejdál tak do Drážďan, či Bad Kotzting.
Spotřebu tu dávám jako ilustrativní pro běžné používání kam je hybrid určen. Jinak dle zkušenosti s RAV4 hybrid počítám, že na dalníci budu o cca 2l+ takže reálně to klidně 8,4l/100km bude, ale to mne netrápí, pač to není primární revír pro tohle auto.
Re: Tucson 2021 (NX4)
@ Arty
- Jízdní komfort a obecně chování auta na cestě
- výhled z vozu
- HMI - ale Infoteinment obecně kde musím vyzdvihnout 4 kamery pro parkování, je až neskutečné do jak malého prostoru jsem s ním schopen zaparkovat při podélném parkování
- kvalita zpracování interiéru, konečně zase auto kde při jízdě nic nevrže ( jsem sice zvyklý z obytky na pojízdný orchestrion, ale i tak je to příjemné )
- skládání zadních sedadel 40/20/40 - pro mne důležití věc protože furt vozím pádla a pořád uvezu 4 lidi
- Přítelkyni se řídí významně lépe jak Rav4
Jinak dlouhodobá spotřeba včetně i nějakých těch dálnic je 6.4L/100km na dálnici jezdíme za 7,3L/100km a když nasadím kajaky na střechu tak i cca 9L/100km
- Jízdní komfort a obecně chování auta na cestě
- výhled z vozu
- HMI - ale Infoteinment obecně kde musím vyzdvihnout 4 kamery pro parkování, je až neskutečné do jak malého prostoru jsem s ním schopen zaparkovat při podélném parkování
- kvalita zpracování interiéru, konečně zase auto kde při jízdě nic nevrže ( jsem sice zvyklý z obytky na pojízdný orchestrion, ale i tak je to příjemné )
- skládání zadních sedadel 40/20/40 - pro mne důležití věc protože furt vozím pádla a pořád uvezu 4 lidi
- Přítelkyni se řídí významně lépe jak Rav4
Jinak dlouhodobá spotřeba včetně i nějakých těch dálnic je 6.4L/100km na dálnici jezdíme za 7,3L/100km a když nasadím kajaky na střechu tak i cca 9L/100km
Re: Tucson 2021 (NX4)
Moc díky za odpověď.
Rozdělení zadních sedadel mě u RAV4 právě taky nevyhovují a jízda v ní mi také přišla taková měně komfortní s větším hlukem a odskoky od tlumičů.vystrčená kapota před čelním sklem taky nic moc.
Infoteiment je tam taky spíš aby byl.
Na druhou stranu má pohon jednodušší konstrukci a zřejmě vydrží déle bez poruch. Hybrid je úspornější a tak nějak je tam skoro jedno jak se dupe na pedál. V diskuzi tady omlouvají spotřebu velkým těžkým vozem, ale Scenic II byl MPV s velkým odporem a v pohodě se jezdilo kolem 5l (diesel).
Protože nové vozidlo bude jezdit většinu času po městě nepřipadá D v úvahu a doufal bych, že hybrid po městě pojede do 5l. RAV4 to dává i kolem 4l.
Jinak se ten hybrid ani nevyplatí jen zbytečná kila navíc. To co píšete mě trošku uklidnilo oproti recenzi na Autoforum kde údajně jezdili němci za 14 a víc.Hrůza. Funguje u Tucsona nějaké rozmrazování čelního skla nebo předtopení vnitřku vozu? Nebo to má jen elektro verze? To by byla škoda.
Ty 4 kamery jsou asi taky výše než ve Style..
Rozdělení zadních sedadel mě u RAV4 právě taky nevyhovují a jízda v ní mi také přišla taková měně komfortní s větším hlukem a odskoky od tlumičů.vystrčená kapota před čelním sklem taky nic moc.
Infoteiment je tam taky spíš aby byl.
Na druhou stranu má pohon jednodušší konstrukci a zřejmě vydrží déle bez poruch. Hybrid je úspornější a tak nějak je tam skoro jedno jak se dupe na pedál. V diskuzi tady omlouvají spotřebu velkým těžkým vozem, ale Scenic II byl MPV s velkým odporem a v pohodě se jezdilo kolem 5l (diesel).
Protože nové vozidlo bude jezdit většinu času po městě nepřipadá D v úvahu a doufal bych, že hybrid po městě pojede do 5l. RAV4 to dává i kolem 4l.
Jinak se ten hybrid ani nevyplatí jen zbytečná kila navíc. To co píšete mě trošku uklidnilo oproti recenzi na Autoforum kde údajně jezdili němci za 14 a víc.Hrůza. Funguje u Tucsona nějaké rozmrazování čelního skla nebo předtopení vnitřku vozu? Nebo to má jen elektro verze? To by byla škoda.
Ty 4 kamery jsou asi taky výše než ve Style..
Re: Tucson 2021 (NX4)
Měl jsem Rav4 v nejvyšší výbavě půjčenu na víkend a spotřeba po Praze 5,9L/100km na letních gumách v říjnu ( tedy bez extra klimování a nižší valivý odpor ). S Tucsonem jsem za stejných podmínek max o 0,5L vejš.
Před Tucsonem jsem měl Auris Hybrid combi a spotřeba po Praze 4,8L/100km.
Jako ano E-CVT převodovka je super jak si na ní člověk zvykne tak návrat k 6A byť hydro je poněkud krok zpět...
Ale jinak s Tucsonem spokojenost, výbavu mám Style Premium + panorama AWD. Myslím, že 4 kamery jsou až v Premium výbavě.
Za mne největší přínos hybridu vnímám na okreskách v zásadě jezdím za to co ve městem, někde tu je fotka, kdy jsem z kajaky na střeše jel 26km z domu k trojskému kanálu za 4,5L/100km v rozmezí 70-100km/h umí být Tucson neuvěřitelně úsporný, což si vynahrazuje na dálnici. Na baterku ujede určitě více co Rav4.
Za sebe musím také říct, že na zimácích šla spotřeba +1L, ale +/- to samé má kolega s Ravkou4 0,8L
Rozmrazování čelního okna asi nijak spešl řešené nemá, alespoň o tom nevím.
Před Tucsonem jsem měl Auris Hybrid combi a spotřeba po Praze 4,8L/100km.
Jako ano E-CVT převodovka je super jak si na ní člověk zvykne tak návrat k 6A byť hydro je poněkud krok zpět...
Ale jinak s Tucsonem spokojenost, výbavu mám Style Premium + panorama AWD. Myslím, že 4 kamery jsou až v Premium výbavě.
Za mne největší přínos hybridu vnímám na okreskách v zásadě jezdím za to co ve městem, někde tu je fotka, kdy jsem z kajaky na střeše jel 26km z domu k trojskému kanálu za 4,5L/100km v rozmezí 70-100km/h umí být Tucson neuvěřitelně úsporný, což si vynahrazuje na dálnici. Na baterku ujede určitě více co Rav4.
Za sebe musím také říct, že na zimácích šla spotřeba +1L, ale +/- to samé má kolega s Ravkou4 0,8L
Rozmrazování čelního okna asi nijak spešl řešené nemá, alespoň o tom nevím.
Re: Tucson 2021 (NX4)
OK, dejme tomu, že ten rozdíl ve spotřebě nebude tak dramatický, ale složitost pohonného ústrojí oproti RAV tu je a s tím spojená spolehlivost/životnost.
Já tedy viděl průjezd RAV4 přes Prahu za 4,3l.
Zaujala mě poznámka, že na baterku ujede více co RAV4. Jak je to myšleno?
Výhřev minimálně stěračů jsou tedy u RAV4 také plusové body.
Převodovka u RAV4 mě spíš vadila hlučným projevem. Tucsona jsem zkoušel jen v manuálu takže nevím jak se chová, ale zatím to všude spíš hodně chválili tak na to spoléhám
Já tedy viděl průjezd RAV4 přes Prahu za 4,3l.
Zaujala mě poznámka, že na baterku ujede více co RAV4. Jak je to myšleno?
Výhřev minimálně stěračů jsou tedy u RAV4 také plusové body.
Převodovka u RAV4 mě spíš vadila hlučným projevem. Tucsona jsem zkoušel jen v manuálu takže nevím jak se chová, ale zatím to všude spíš hodně chválili tak na to spoléhám
Re: Tucson 2021 (NX4)
Ještě jedna technická. Umí Tucson zavřít všechne okénka když jsem venku z vozu?
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Tucson 2021 (NX4)
Určitě myslíš přes DO. NX4 to umí. I otevřít.
Rozmrazování předního okna jako celku Tucson neumí (myšleno něco jako má třeba Ford). Je tady pouze ofuk okna zevnitř, kdy po stlačení příslušného tlačítka se rozběhne ventilátor naplno a zároveň se zapne klima. Je tady i ohřev pod stěrači, ten se zapíná, trochu nelogicky, přes tlačítko ohřevu zadního okna (spolu s ohřevem bočních zrcátek).
Rozmrazování předního okna jako celku Tucson neumí (myšleno něco jako má třeba Ford). Je tady pouze ofuk okna zevnitř, kdy po stlačení příslušného tlačítka se rozběhne ventilátor naplno a zároveň se zapne klima. Je tady i ohřev pod stěrači, ten se zapíná, trochu nelogicky, přes tlačítko ohřevu zadního okna (spolu s ohřevem bočních zrcátek).
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Tucson 2021 (NX4)
Prostě má baterka větší kapacitu a když někde z kopce ji rekuperuješ až do plna, což se mi stalo jen dvakrát tak pak na ní jedeš opravdu poměrně dlouho... U Rav4 je to o poznání menší dobu stejně to bylo i u Aurise, ten systém je prostě nastaven jinak.
Převodovka je možná u Rav4 hlučnější, ale naprosto plynulá kdykoliv a kdekoliv za jakýchkoliv okolností.... U Tucsona znatelně řadí takže občas s autem cukne... zvlášť při dojíždění na semafor kdy dojíždíš a skočí ti tam zelená a ty přidáš plyn...
Převodovka je možná u Rav4 hlučnější, ale naprosto plynulá kdykoliv a kdekoliv za jakýchkoliv okolností.... U Tucsona znatelně řadí takže občas s autem cukne... zvlášť při dojíždění na semafor kdy dojíždíš a skočí ti tam zelená a ty přidáš plyn...
Re: Tucson 2021 (NX4)
axel s tym ohrevom si si isty u nx4? uz si nepamtam, ako to mal tucson tl, ale u i30 pd to nebolo, pricom i30gd to mala. podla cennika, podla prirucky k autu, podla predajcu, podla zbezneho pohladu na celne sklo u tucsona nx4 to vyhrievanie okolo stieracov nema
arty: tucson nevie vyhrev/vychladenie auta na dialku. mozno raz urobia aktualizaciu blue linku a dokaze to, ale myslim si, ze to bude najskor plug in verzia, obycajny hybrid asi nie. aj konkurencia dava tuto funkcionalitu od plug in verzii vyssie. {zatial} len do elektro...
pri rav4 si daj pozor na jazdne vlastnosti v krizovej situacii, v tzv. losom teste si prave najlepsie nepocinala. ale toyota zapracovala na jazdnych vlastnostiach, tak snad je to uz ovela lepsie... na tucsone hev {jeden z prvych} mi vadilo rozbiehanie - nevedel som prijemne sa rozbehnut - mal som pocit, akoby bol skokovy nabeh vykonu a nevedel som sa po parkovisku plynulo posunut. ale tento porblem mohol byt vyrieseny sw updatom. z tychto dvoch by som si tazko vybral jasneho vitaza. asi by vyhrala cenova ponuka a ako by som sa v ktorom aute citil.
arty: tucson nevie vyhrev/vychladenie auta na dialku. mozno raz urobia aktualizaciu blue linku a dokaze to, ale myslim si, ze to bude najskor plug in verzia, obycajny hybrid asi nie. aj konkurencia dava tuto funkcionalitu od plug in verzii vyssie. {zatial} len do elektro...
pri rav4 si daj pozor na jazdne vlastnosti v krizovej situacii, v tzv. losom teste si prave najlepsie nepocinala. ale toyota zapracovala na jazdnych vlastnostiach, tak snad je to uz ovela lepsie... na tucsone hev {jeden z prvych} mi vadilo rozbiehanie - nevedel som prijemne sa rozbehnut - mal som pocit, akoby bol skokovy nabeh vykonu a nevedel som sa po parkovisku plynulo posunut. ale tento porblem mohol byt vyrieseny sw updatom. z tychto dvoch by som si tazko vybral jasneho vitaza. asi by vyhrala cenova ponuka a ako by som sa v ktorom aute citil.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Tucson 2021 (NX4)
JoKo: U žádného z těch dvou aut (TLE, NX4) ohřev pod stěrači nepoznáš, je schovaný v černém pásu a nejsou tam žádné indicie svědčící o jeho přítomnosti. Důležité je, že funguje.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek