A co když ti tu tvou okresku opraví?Mr. HYUNDAI píše: ↑25 srp 2021, 12:52Já to vnímám tak, že pokud takovouto okresku nemáš na svých obvyklých trasách zastoupenou a narazíš na ní 2x za rok na nějakém výletě, tak to sice nepotěší, ale v užívání auta Tě to zásadně nelimituje. Jenže po tomhle já musím jet každý den několikrát, a pak se zvládnutí téhle okresky stává alfou a omegou při posuzování schopností auta a jeho použitelnosti pro mou osobu.
Mě moc mile překvapilo, jak podvozek zvládá díry, prohlubně, kanály, ale sekvence rychle za sebou jdoucích příčných nerovností (takových těch "ostrých") nezvládá. S ohledem na chování podvozku, který je cítit jak je kvůli hmotnosti pevný a přitom plavný, tipuju tvrdé pružiny a relativně měkké tlumiče. To sice zaručí na slušném a dobrém povrchu výbornou kontrolu nad pohyby karoserie, kontakt kol s povrchem i komfort, ale na těchto nerovnostech to pružiny pošlou do karoserie a tlumič si nestihne ani škrtnout .
IONIQ 5 Power Style 4x2
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: IONIQ 5 Power Style 4x2
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: IONIQ 5 Power Style 4x2
willy50: Nevím o tom, že by IONIQ 5 měl adaptivní tlumiče. A "domů z práce" jsem stejně jel na ECO .
A co se dvoumotoráků týče, do novinářských flotil dorazily, ale nikdo z nás není profesionální novinář, takže jsme odkázáni na to, co nám půjčí dealeři. A zákaznické čtyřkolky mají dorazit až na jaře (což se může samozřejmě změnit, ale pokud by ke změně došlo, tak bych čekal spíš, že přijdou později ).
stefanpilat: Já jsem si dálnici dal včera jak D11, tak i D10 směrem do Prahy (tedy do kopce), a zkoušel jsem "samořízení", tedy LFA a adaptivní tempomat. LFA funguje skvěle, krásně udržuje auto přesně uprostřed mezi čárami, s volantem pracuje jemně a způsobem, který neobtěžuje. Adaptivní tempomat je de facto stejný jako v Tucsonu Hybrid - je o světlené roky dál než byl v i30 PDE. Reaguje plynule, i když bych si uměl představit ještě pozdější reakci, ale tam se zjevně pracuje s tím, aby snižování rychlosti bylo co nejpozvolnější .
A ani na té dálnici to nijak zásadně nežralo, ale je fakt, že bylo večer už prázdno a rychlost tak byla vcelku stabilní. Co je ale masakr je pohled na okamžitou spotřebu při rozjezdu (a nemusí to být na plný pecky) - v mžiku doběhne na konec k 60 kWh .
Maras: Toho se u nás nebojím, ale začínám uvažovat o stěhování
A co se dvoumotoráků týče, do novinářských flotil dorazily, ale nikdo z nás není profesionální novinář, takže jsme odkázáni na to, co nám půjčí dealeři. A zákaznické čtyřkolky mají dorazit až na jaře (což se může samozřejmě změnit, ale pokud by ke změně došlo, tak bych čekal spíš, že přijdou později ).
stefanpilat: Já jsem si dálnici dal včera jak D11, tak i D10 směrem do Prahy (tedy do kopce), a zkoušel jsem "samořízení", tedy LFA a adaptivní tempomat. LFA funguje skvěle, krásně udržuje auto přesně uprostřed mezi čárami, s volantem pracuje jemně a způsobem, který neobtěžuje. Adaptivní tempomat je de facto stejný jako v Tucsonu Hybrid - je o světlené roky dál než byl v i30 PDE. Reaguje plynule, i když bych si uměl představit ještě pozdější reakci, ale tam se zjevně pracuje s tím, aby snižování rychlosti bylo co nejpozvolnější .
A ani na té dálnici to nijak zásadně nežralo, ale je fakt, že bylo večer už prázdno a rychlost tak byla vcelku stabilní. Co je ale masakr je pohled na okamžitou spotřebu při rozjezdu (a nemusí to být na plný pecky) - v mžiku doběhne na konec k 60 kWh .
Maras: Toho se u nás nebojím, ale začínám uvažovat o stěhování
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: IONIQ 5 Power Style 4x2
Pěkná recenze - mě se tohle auto začalo líbit, hned jak ho představili - z venku vypadá super, je to pěkné retro, ale vevnitř bych asi nepřežil ten bílý interiér a na volantu mi něco chybí.. nějaký logo. Jinak podobně se mi líbí i Honda e - to je taky pěkný retro Ale celkově, když bych už měl obětovat 1,3mega za elektromobil, tak u mě vzhledově jak zvenku, tak zevnitř aktuálně vyhrává Mustang MACH-E.. to je podle mě dokonalost sama
Hyundai i30 III Combi 1.5 DPI Smart (od 26.4.2021)
prodáno: Hyundai i30 II HB 1.6 CVVT Trikolor 88kw
prodáno: Hyundai i30 II HB 1.6 CVVT Trikolor 88kw
Re: IONIQ 5 Power Style 4x2
Mě se hrozně líbí zvenku, měl jsem ho možnost vidět u prodejce (měli uvnitř černé provedení) a na ten interiér nejsem prostě ještě připraven. Ta minimalizace vypadá jako levné auto v základu, kterému nedali ani autoradio Prostě mě se líbí plnohodnotný vnitřky jako má nový Santa, pořádná palubka, která vypadá honosně a je na ní vidět, že je to kus auta i uvnitř. Stejně tak jako to má nová Kia EV6. V Ioniqu bych se cítil asi divně. Navíc ta bílá kaplička displejů, vím, že to jde přepnout do bílého zobrazení a pak je to jako celek, ale když tam jsou ty dva černý obdélníky, vypadá to v mých očích divně. Opět v Kia to vyřešili černou barvou a celé to působí jako dlouhý celek podobně jako to má Mercedes v GLSku. Ten Ioniq na mě působí uvnitř prostě plastově lacině. Mohli použít třeba kombinaci kovu, dřeva nevím čeho, ale toto je věc, kvůli které jsem si Ioniqa škrtl z nákupního seznamu do budoucna .
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: IONIQ 5 Power Style 4x2
Mr.H nedávno si sa sťahoval.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: IONIQ 5 Power Style 4x2
Už dávno - před 5 lety .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: IONIQ 5 Power Style 4x2
Ľudia po piatich rokoch nemenia ani autá,nie to ešte bývanie.
Máš v sebe vnútorný nekľud?
Máš v sebe vnútorný nekľud?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: IONIQ 5 Power Style 4x2
To se chce přestěhovat někam, kde jsou lepsi silnice a tohle auto tam bude v pohode. To je touha po aute a ne neklid
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: IONIQ 5 Power Style 4x2
Zásah .
Ale dcera tady stejně má školu jen do června 2022 a pak by musela někam dojíždět. To je lepší se přestěhovat ke škole .
Ale dcera tady stejně má školu jen do června 2022 a pak by musela někam dojíždět. To je lepší se přestěhovat ke škole .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: IONIQ 5 Power Style 4x2
Asi to bude naprosto ojedinělá vyjímka, co se recenzí aut od Hyu týče, ale dnes to nebude o hodnocení tohoto elektro vozítka mým stylem jízdy, který je mi blízký.
Jednak je to auto těžké, druhak na to primárně není určené a v neposlední řadě, to ani člověka nebaví, ale vezmeme to popořádku.
Design auta mě celkem uchvátil na úvodních fotografiích, později i na videu, ale ve finále zrovna Ioniq5 u mě dopadl tak, že na živo mě to vlastně vůbec neohromilo. Ne že by design nebyl hezký, on vlastně svým způsobem je, ale tak..... JINAK. To je asi to nejvíc vystihující slovo, které mě ve spojení s ním napadá. Srovnání designu Ioniqu od Michala Karpata s legendární Lanciou Delta Integrale, je pro mě při vší úctě, neúcta ke krásné dobové legendě s nezapomenutelným odkazem automobilového motorsportu, včetně pohonu který v té době měla. Ale jo, já tomu rozumím, o co mu šlo tím srovnáním, ale já se s tím prostě neztotožňuju. Pro mě je ten design určitě unikátní, neotřelý a hlavně, co já prostě ocením, nezaměnitelný. Samozřejmě se zase vyrojí spousta kritiků, jak tenhle kus je podobný tomuhle autu a tenhle zase jinému, ale za mě je to prostě povedené NĚCO JINÉHO
Přiznám se, že stejně v rozpacích jsem byl i z materiálů, z kterých je Ioniq vyroben, samozřejmě mluvím primárně o interiéru. Při usednutí dovnitř, jsem přemýšlel, k čemu vlastně ty "plasty" přirovnat. Nakonec mě napadlo jediné, recyklované PET lahve vážně mě jiné přirovnání nenapadlo a třeba nebude daleko od pravdy, ale člověk si prostě připadá tak, že úplně nejde říct zda je to známka kvality nebo dokonce luxusu a nebo naopak lacinosti. Zároveň jsem byl zmatený tím, že určité části interiéru působily vážně pěkně, hodnotně, možná i luxusně. Jenže na mě je ten kontrast s určitými částmi co působí zase lacině prostě moc a ve finále jsem nebyl schopný říct, jestli je to vlastně dobře, nebo špatně.
Co se týče sedadel, tak ty se mi líbily moc, dokonce tak, že v nich člověk nebude mít problém jet 1500km někam na dovolenou. Samozřejmě s patřičnými nucenými zastávkami na dobití energie nejen posádky Ale ona to vlastně není nevýhoda, protože pozice pro spaní která jde ze sedadel vytvořit, bude vlastně maximálně využitelná i v této chvíli, pokud se někomu nebude chtít protáhnout ale naopak si zdřímnout. Nikdo asi nečeká že budou buhvíjak držet tělo v zatáčkách, ani tam to není žádný průšvih, ale troufám si tvrdit, že to nikdo ani nebude reálně potřebovat.
Tím jsem se dostal k samotné jízdě, kterou začnu trochu netradičně a to volantem. Vůbec nejde o design jako takový, nebo dokonce chybějící logo, které vlastně chápu i dle vysvětlení nějaké chytré hlavy z Hyu, ale souhlasím s tím, že řidič určitě ví, že řídí Hyundai a nemusí to mít znázorněné na volantu. Každopádně co mě okamžitě zarazilo, je úchop volantu jako takový. Ono to možná z fotek nevypadá, ale okamžitě jsem cítil, že je prostě tvarovaný jinak. Pokud ho chytíte tak jak máte, tak je prostě posunutý celý tvar středu volantu výš, včetně uchopení v ideální pozici, není prostě přesně v polovině "kruhu", což mě okamžitě zarazilo. Na druhou stranu musím říct že po chvíli na volantem už to přestanete vnímat, ale snažil jsem se marně přijít na to, co tím chtěl kdo říct? Že by ten nejjednodušši způsob "přinucení" řidiče, držet volant v pozici za deset dvanáct
Ať tak nebo tak, jízda jako taková je příjemná, tichá, pro mě absolutně bez problému i na osazených kolech. Jasně, jsou situace kdy toho mají dost a nežehlí nerovnosti tak jak by třeba Štěpán čekal, ale já s tím problém neměl, což se vzhledem k tomu čím jezdím asi ani nečekalo. Projev čistě elektrického auta je pro mě, nevím proč, ale strašně podobný prvnímu svezení s vyhlášeným koncernovým TDI. NE, nezbláznil jsem se, hned vysvětlím. Vůbec nejde o to, že diesel zatáhne v určitých otáčkách, člověk v tu chvíli řekne, hm dobrý, ale pak už se vlastně nic neděje. Samozřejmě, Ioniq tenhle projev nemá, on zatáhne už od rozjezdu a lineárním nepolevujícím tahem jede pořád. Ptáte se kde je ta podobnost a vlastně tak trochu nesmyslné srovnání s TDIčkem? No prostě v tom, že si ten zátah užijete jednou, dvakrát, třikrát...... No a pak vlastně zjistíte, že to je fajn, že to hezky táhne, že je to příjemný jak to prezentuje sílu a okamžitý dostupný krouťák, ono to tak skutečně je, ALE! Ono to prostě po chvíli omrzí a vůbec nic, vás nebude lákat to dělat znovu a znovu. Takže pořád budete vědět, že tam ta síla je, že ji dokážete použít v situaci kdy bude třeba, ale dál nic, žádná zábava za volantem. Nebojte, hned to napíšu, ano, o tohle v tom autě vůbec nejde a nemá z principu jít, má se chovat přesně tak jak se chová, nic víc, nic míň
Z toho důvodu, tu ani nebudu psát jak je auto schopné jet na limitu, nebo být zábavné, jako je mým zvykem. Ani já jsem prostě za jeho volantem to neměl sebemenší důvod zkoušet, prostě mě to nelákalo
Čeho jsem si ale všiml, byl fakt pěkný zvuk audia, to se mi líbilo moc a nebál bych se ho srovnat kvalitou i projevem s mým JBL, které pro mě hraje fakt parádně. Zmiňuji to jen proto, že mám kolem sebe dost lidí, co si zrovna na audio u určitých modelů Hyu stěžují. Tady je to vše v naprostém pořádku a člověk si může vychutnat fakt pěkný poslech, který jen dotvoří klidnou a pohodovou atmosféru, která na palubě panuje a cítí se v ní Ioniq jako ryba ve vodě.
Závěrem bych jen chtěl říct, že přes veškerý komfort, ticho, příjemný projev, sílu motoru a ovladatelnost, jsem se nemohl dočkat, až sednu do Ráďového X-Ceedu s 1,6Tgdi a DCT, užít si o poznání hlučnější, ne tak komfortní, ani tak klidný auto jako Ioniq, za to s úsměvem na tváři už jen z toho, že jsem to nastartoval a ono to vrčelo....
Mějte se všichni fajn
Hezký večer
Jednak je to auto těžké, druhak na to primárně není určené a v neposlední řadě, to ani člověka nebaví, ale vezmeme to popořádku.
Design auta mě celkem uchvátil na úvodních fotografiích, později i na videu, ale ve finále zrovna Ioniq5 u mě dopadl tak, že na živo mě to vlastně vůbec neohromilo. Ne že by design nebyl hezký, on vlastně svým způsobem je, ale tak..... JINAK. To je asi to nejvíc vystihující slovo, které mě ve spojení s ním napadá. Srovnání designu Ioniqu od Michala Karpata s legendární Lanciou Delta Integrale, je pro mě při vší úctě, neúcta ke krásné dobové legendě s nezapomenutelným odkazem automobilového motorsportu, včetně pohonu který v té době měla. Ale jo, já tomu rozumím, o co mu šlo tím srovnáním, ale já se s tím prostě neztotožňuju. Pro mě je ten design určitě unikátní, neotřelý a hlavně, co já prostě ocením, nezaměnitelný. Samozřejmě se zase vyrojí spousta kritiků, jak tenhle kus je podobný tomuhle autu a tenhle zase jinému, ale za mě je to prostě povedené NĚCO JINÉHO
Přiznám se, že stejně v rozpacích jsem byl i z materiálů, z kterých je Ioniq vyroben, samozřejmě mluvím primárně o interiéru. Při usednutí dovnitř, jsem přemýšlel, k čemu vlastně ty "plasty" přirovnat. Nakonec mě napadlo jediné, recyklované PET lahve vážně mě jiné přirovnání nenapadlo a třeba nebude daleko od pravdy, ale člověk si prostě připadá tak, že úplně nejde říct zda je to známka kvality nebo dokonce luxusu a nebo naopak lacinosti. Zároveň jsem byl zmatený tím, že určité části interiéru působily vážně pěkně, hodnotně, možná i luxusně. Jenže na mě je ten kontrast s určitými částmi co působí zase lacině prostě moc a ve finále jsem nebyl schopný říct, jestli je to vlastně dobře, nebo špatně.
Co se týče sedadel, tak ty se mi líbily moc, dokonce tak, že v nich člověk nebude mít problém jet 1500km někam na dovolenou. Samozřejmě s patřičnými nucenými zastávkami na dobití energie nejen posádky Ale ona to vlastně není nevýhoda, protože pozice pro spaní která jde ze sedadel vytvořit, bude vlastně maximálně využitelná i v této chvíli, pokud se někomu nebude chtít protáhnout ale naopak si zdřímnout. Nikdo asi nečeká že budou buhvíjak držet tělo v zatáčkách, ani tam to není žádný průšvih, ale troufám si tvrdit, že to nikdo ani nebude reálně potřebovat.
Tím jsem se dostal k samotné jízdě, kterou začnu trochu netradičně a to volantem. Vůbec nejde o design jako takový, nebo dokonce chybějící logo, které vlastně chápu i dle vysvětlení nějaké chytré hlavy z Hyu, ale souhlasím s tím, že řidič určitě ví, že řídí Hyundai a nemusí to mít znázorněné na volantu. Každopádně co mě okamžitě zarazilo, je úchop volantu jako takový. Ono to možná z fotek nevypadá, ale okamžitě jsem cítil, že je prostě tvarovaný jinak. Pokud ho chytíte tak jak máte, tak je prostě posunutý celý tvar středu volantu výš, včetně uchopení v ideální pozici, není prostě přesně v polovině "kruhu", což mě okamžitě zarazilo. Na druhou stranu musím říct že po chvíli na volantem už to přestanete vnímat, ale snažil jsem se marně přijít na to, co tím chtěl kdo říct? Že by ten nejjednodušši způsob "přinucení" řidiče, držet volant v pozici za deset dvanáct
Ať tak nebo tak, jízda jako taková je příjemná, tichá, pro mě absolutně bez problému i na osazených kolech. Jasně, jsou situace kdy toho mají dost a nežehlí nerovnosti tak jak by třeba Štěpán čekal, ale já s tím problém neměl, což se vzhledem k tomu čím jezdím asi ani nečekalo. Projev čistě elektrického auta je pro mě, nevím proč, ale strašně podobný prvnímu svezení s vyhlášeným koncernovým TDI. NE, nezbláznil jsem se, hned vysvětlím. Vůbec nejde o to, že diesel zatáhne v určitých otáčkách, člověk v tu chvíli řekne, hm dobrý, ale pak už se vlastně nic neděje. Samozřejmě, Ioniq tenhle projev nemá, on zatáhne už od rozjezdu a lineárním nepolevujícím tahem jede pořád. Ptáte se kde je ta podobnost a vlastně tak trochu nesmyslné srovnání s TDIčkem? No prostě v tom, že si ten zátah užijete jednou, dvakrát, třikrát...... No a pak vlastně zjistíte, že to je fajn, že to hezky táhne, že je to příjemný jak to prezentuje sílu a okamžitý dostupný krouťák, ono to tak skutečně je, ALE! Ono to prostě po chvíli omrzí a vůbec nic, vás nebude lákat to dělat znovu a znovu. Takže pořád budete vědět, že tam ta síla je, že ji dokážete použít v situaci kdy bude třeba, ale dál nic, žádná zábava za volantem. Nebojte, hned to napíšu, ano, o tohle v tom autě vůbec nejde a nemá z principu jít, má se chovat přesně tak jak se chová, nic víc, nic míň
Z toho důvodu, tu ani nebudu psát jak je auto schopné jet na limitu, nebo být zábavné, jako je mým zvykem. Ani já jsem prostě za jeho volantem to neměl sebemenší důvod zkoušet, prostě mě to nelákalo
Čeho jsem si ale všiml, byl fakt pěkný zvuk audia, to se mi líbilo moc a nebál bych se ho srovnat kvalitou i projevem s mým JBL, které pro mě hraje fakt parádně. Zmiňuji to jen proto, že mám kolem sebe dost lidí, co si zrovna na audio u určitých modelů Hyu stěžují. Tady je to vše v naprostém pořádku a člověk si může vychutnat fakt pěkný poslech, který jen dotvoří klidnou a pohodovou atmosféru, která na palubě panuje a cítí se v ní Ioniq jako ryba ve vodě.
Závěrem bych jen chtěl říct, že přes veškerý komfort, ticho, příjemný projev, sílu motoru a ovladatelnost, jsem se nemohl dočkat, až sednu do Ráďového X-Ceedu s 1,6Tgdi a DCT, užít si o poznání hlučnější, ne tak komfortní, ani tak klidný auto jako Ioniq, za to s úsměvem na tváři už jen z toho, že jsem to nastartoval a ono to vrčelo....
Mějte se všichni fajn
Hezký večer
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: IONIQ 5 Power Style 4x2
Po zaparkování na otázku "Jaký máš dojmy?" padla od Miruse odpověď:
Hm... Nevrčí to ...
A po léčbě XCeedem: "Paráda! Vrčí to "
Hm... Nevrčí to ...
A po léčbě XCeedem: "Paráda! Vrčí to "
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Kamílek
- **
- Příspěvky: 427
- Registrován: 29 čer 2018, 19:47
- Bydliště: skoro Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: IONIQ 5 Power Style 4x2
Díky Mr. za parádní čtení. Auto se mi od prvních uniklých snímků moc líbí, ale ty nedotažený detaily fakt zamrzí Tak třeba to vyřeší facelift nebo další generace. V tu dobu už EV bude asi zajímat a vybírat mnohem víc lidí.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: IONIQ 5 Power Style 4x2
Mirus: Skvěle napsáno
Mr. : Dobrý komentář
Mr. : Dobrý komentář
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: IONIQ 5 Power Style 4x2
@Mirus30 ... recenze ... rád jsem ti dopřál
KIA XCeed 1,6 T-GDI GPF 7DCT 150 kW Spring Edition žlutá Quantum 36.333 km
Re: IONIQ 5 Power Style 4x2
Parádní počtení, mám z auta stejný dojem, když jsem jej viděl naživo. Je to vskutku jiné, ale chyběl mi ten wow efekt. Jako nechápejte to zle, prostě někdy vidíte nějakou věc a říkáte si "to musím mít". U aut je to podobné. V době představení Elantry i Tucsona jsem měl stejný pocit, prostě to musím mít. A u Ioniqu 5 mi tento pocit prostě chyběl. Je to parádní auto, zvenku velmi originální a zajímavé (uvnitř pro mě příliš holé a levně vyhlížející), ale tím to skončilo. Možná je na vině cena, možná to, že je to elektrika a tím pro mě zatím nezajímavý pohon. Možná to být v naftě nebo benzínu a za půlku a uvnitř to bylo víc "auto", onen efekt by se dostavil.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979