Problém s topením a chlazením
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11624
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Problém s topením a chlazením
Nic - ten bude zajímat jak to funguje v režimu AUTO .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
Re: Problém s topením a chlazením
A změní se něco, pokud zvolíš jeden z režimů pro foukání vzduchu? Koukám, že není zapnutý ani jeden režim (na sklo/na tělo/na nohy)
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: Problém s topením a chlazením
V režimu auto s vypnutým kompresorem to je podobné, tj. venku 20 stupňů, nastaveno 19 a z výdechů to valí skoro 30. A i když zvolím, kudy to má foukat, tak se to chová podobně, akorát jsou jiné teploty. Zkoušel jsem měřit i teplotu krajních výdechů a to je totéž.
Je ale zajímavé, že ráno je to OK. Třeba dnes venku 10 stupňů, nastaveno 22 a z výdechů krásných 25. Kdyby se to chovalo jako odpoledne, tak se ani neohřeju. Ale dost možná je to tím, že je tam velký rozdíl teplot. Když totiž odpoledne při těch 20 stupních nastavím 26 a více, tak to už zase topí.
Krom toho jsem si všiml, že i když nemám zapnuto, kudy to má foukat, tak to zpočátku valí víc na okno, pak to začne foukat víc na nohy a někdy to pak začne foukat těmi předními. V auto režimu to moc nefouká, protože tam jak se to ohřeje, tak to ventilátory stáhne snad na minimum.
Je ale zajímavé, že ráno je to OK. Třeba dnes venku 10 stupňů, nastaveno 22 a z výdechů krásných 25. Kdyby se to chovalo jako odpoledne, tak se ani neohřeju. Ale dost možná je to tím, že je tam velký rozdíl teplot. Když totiž odpoledne při těch 20 stupních nastavím 26 a více, tak to už zase topí.
Krom toho jsem si všiml, že i když nemám zapnuto, kudy to má foukat, tak to zpočátku valí víc na okno, pak to začne foukat víc na nohy a někdy to pak začne foukat těmi předními. V auto režimu to moc nefouká, protože tam jak se to ohřeje, tak to ventilátory stáhne snad na minimum.
Hyundai i30 III Combi 1.5 DPI Smart, Silky bronze
Tucson 2015, 1.7 CRDi
Opel Astra Caravan 1.7 Dti
Tucson 2015, 1.7 CRDi
Opel Astra Caravan 1.7 Dti
Re: Problém s topením a chlazením
Tak po dvou letech problém uzavřen, ale nevyřešen. Přišel jsem na to, že když dám klimu na Auto (nebo pak i následně zvolím manuálně otáčky ventilátoru), vypnu A/C a pak nastavím nízkou teplotu (ne úplně Lo, kdy se spustí i A/C), tak se sepne vnitřní cirkulace, ale bez rozsvícení kontrolky. Toto má za následek, že pokud je venku teplo a praží slunce, tak při aktivní vnitřní cirkulaci je během chvíle uvnitř nedýchatelno. Jakmile ale 2x zmáčknu vnitřní cirkulaci, tj. nejdřív dám povel zapnout a pak ji vypnu, tak to najednou fouká vzduch z venku. Jakmile ale znovu dám auto a vypnu A/C, tak se při určitém nastavení teploty znovu samovolně aktivuje vnitřní cirkulace.
Přišel jsem na to po docela dlouhé době a divím se, že na to v servisu nepřišli. Ono je to totiž poznat podle zvuku, kdy zavřením nebo otevřením vnitřní cirkulace se změní proudění. Několikrát jsem to zkusil a ten problém je opakovatelný. Teď při druhé servisní prohlídce jsem dostal na den náhradní i30 s 1.5 T-GDi ve smartu a dělá ten samý problém. Tam dokonce jsem musel tu vnitřní cirkulaci 2x odmáčknout i po opětovném nastartování, protože si ji sám aktivoval.
Přišel jsem na to po docela dlouhé době a divím se, že na to v servisu nepřišli. Ono je to totiž poznat podle zvuku, kdy zavřením nebo otevřením vnitřní cirkulace se změní proudění. Několikrát jsem to zkusil a ten problém je opakovatelný. Teď při druhé servisní prohlídce jsem dostal na den náhradní i30 s 1.5 T-GDi ve smartu a dělá ten samý problém. Tam dokonce jsem musel tu vnitřní cirkulaci 2x odmáčknout i po opětovném nastartování, protože si ji sám aktivoval.
Hyundai i30 III Combi 1.5 DPI Smart, Silky bronze
Tucson 2015, 1.7 CRDi
Opel Astra Caravan 1.7 Dti
Tucson 2015, 1.7 CRDi
Opel Astra Caravan 1.7 Dti