Trhanie motora pri 2000ot.
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 32
- Registrován: 13 říj 2018, 13:36
Trhanie motora pri 2000ot.
Ahojte,
mám taký delikátny problém s mojou i30, keď je vonku cca nad 12 °C tak mi lúbi motor trhnúť pri 2000 otáčkach. Robí to väčšinou keď vychádzam z mesta a jemno sa rozbieham. Vyzerá to akoby stratil tlak na pol sekundu. Cez zimu mi to auto nerobí vôbec. Už som kontroloval aj hadičky menil palivový, vzduchový filter, čistil EGR, aj sítko v nádrži, používal čistič vstrekov a tankujem len OMV prémiové a problém stále neprestáva, vôbec netuším čo by to mohlo byť má s tým niekto skúsenosti ? A samozrejme diagnostika nič neukazuje.
Motor v aute je 1.6 Crdi 66kw r.v. 2009.
Za každú radu už teraz Ďakujem.
mám taký delikátny problém s mojou i30, keď je vonku cca nad 12 °C tak mi lúbi motor trhnúť pri 2000 otáčkach. Robí to väčšinou keď vychádzam z mesta a jemno sa rozbieham. Vyzerá to akoby stratil tlak na pol sekundu. Cez zimu mi to auto nerobí vôbec. Už som kontroloval aj hadičky menil palivový, vzduchový filter, čistil EGR, aj sítko v nádrži, používal čistič vstrekov a tankujem len OMV prémiové a problém stále neprestáva, vôbec netuším čo by to mohlo byť má s tým niekto skúsenosti ? A samozrejme diagnostika nič neukazuje.
Motor v aute je 1.6 Crdi 66kw r.v. 2009.
Za každú radu už teraz Ďakujem.
- Reklama
Re: Trhanie motora pri 2000ot.
S největší pravděpodobností ti špatně rugluje turbo.
Re: Trhanie motora pri 2000ot.
ako si dopadol s trhnutim pri 2000 otačkach
masarv 1,6 CRDI 85kW/116k STYLE
-
- *
- Příspěvky: 32
- Registrován: 13 říj 2018, 13:36
Re: Trhanie motora pri 2000ot.
Trhanie som zatial vobec nevyriesil. Skusil som aj dekarbonizovat motor, dal som skontrolovat dpf ako mi radili v servise ale problem sa vobec nezlepsil. Pri kontrole dpf mi povedali ze filter je v poriadku, ale že auto dymi. Auto olej nepapa takze predpokladam, ze to bude asi niektora tryska.
Takze, ak na niečo prídem tak napisem.
Takze, ak na niečo prídem tak napisem.
Re: Trhanie motora pri 2000ot.
Dpf u 2009? To máš exportní verzi, nebo mr 2010?? Pokud vím, tak dpf byly od r.2010
Zkontroloval bych podložky pod vstřiky a s tím nechal i přeměřit vstřiky.
Zkontroloval bych podložky pod vstřiky a s tím nechal i přeměřit vstřiky.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Trhanie motora pri 2000ot.
Aktuální nájezd km?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
-
- *
- Příspěvky: 32
- Registrován: 13 říj 2018, 13:36
Re: Trhanie motora pri 2000ot.
Auto je pôvodom z Rakuska vyrobene v CZ r.v 09
Najazd tam je 296 000km. Planujem menit aj rozvody a pritom uz dam skontrolovat aj vstreky.
Najazd tam je 296 000km. Planujem menit aj rozvody a pritom uz dam skontrolovat aj vstreky.
Re: Trhanie motora pri 2000ot.
Na mojej i30 pretrvávali obdobné problémy, jemný pokles pri 2000 ot/min., občasné kolísanie otáčiek po naštartovaní /vyššia teplota okolia/a zadymenie vo výfuku atď. emisie nešlo spraviť - stále vysoké, olej nepapalo vôbec. Použil som rôzne čistiace prípravky do nafty. Tiež som si myslel na niektorý vstrek. Všetko vyriešilo zablindovanie EGR ventilu a vypnutie v softvéry. Auto šlape ako nové.
masarv 1,6 CRDI 85kW/116k STYLE
Re: Trhanie motora pri 2000ot.
Zablendoval som EGR ventil, vypol EGR v softvery a auto ide ako má...
masarv 1,6 CRDI 85kW/116k STYLE