I tohle téma tu proběhlo za dobu života i30 PDE několikrát. Každý jsme jiný a taky je nutno brát v potaz, že třeba moje zkušenosti jsou s autem před modernizací a je fakt, že na podvozku dost zapracovali.
Tady je recenze našeho kombíku -
https://moje.auto.cz/Stephen/karkulka-1.html - a pokud se Ti to tam nechce hledat, tak zde je citace příslušné části:
"Jízdní vlastnosti a komfort - tady to do stavu tachometru 6.959 km bylo o něco "výživnější". Sedmnáctky z Fastbacku jsou nádherné, kombíček na nich sedí jak přibitý k silnici a pokud jede člověk sám a přepne jízdní režim na "SPORT" tak je to fakt i celkem zábava. Jenže takhle se s rodinným kočárem nejezdí, tedy většinou. Sedmnáctky sice krásně drží, ale taky nic nezatají. Auto se tak na našich silnicích neustále klepe, tluče a drncá. Pokud k tomu ještě narazíte na hrubý asfalt začnou Michelinky ukazovat, že s takovým povrchem se jejich vývojáři nikdy nepotkali a jejich hluk je nesnesitelný (alespoň pro mě). Takže jsem se sebou vedl vnitřní boj, zda obětovat vzhled a pár vteřin zábavy za menší hluk a větší pohodlí a nevyměnit je za šestnáctky. Tento vnitřní boj nakonec 17.8.2018 výměnou skončil. A na šestnáctkách je to úplně jiné auto! Úroveň pohodlí je o několik levelů jinde, samozřejmě už se nedají zatáčky řezat tak jako na sedmnáctkách, ale u family caru je důležitější pohodlí. Podvozek kombíku byl zjevně laděn právě na šestnáctkách a setrvačné síly sedmnáctek byly na rozbitém povrchu už nad jeho síly."
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate