Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
mikodim: mas to opravene vyrazne krajsie ako ja
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Mexican: Já to sním stále nevzdávám, to spíš servisáci mě už od toho odrazujou, tak jsem zvědavej. Když bude nejhůř, tak se s Ácou začnu po večerech zavírat v garáži a hezky při intimním osvětlení svíčkami rozeberu motor sám.. otázkou je, jestli ho pak zase složím
Gratuluji k úspěšné TK a přeji hezkou dovolenou
Mr. : Ten můj taky?
mikodin+Mexican: Vaši odvahu se pustit do toho samotní bych chtěl mít! Máte to hezký a hlavně víte, že to máte poctivě
Gratuluji k úspěšné TK a přeji hezkou dovolenou
Mr. : Ten můj taky?
mikodin+Mexican: Vaši odvahu se pustit do toho samotní bych chtěl mít! Máte to hezký a hlavně víte, že to máte poctivě
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Aspoň nás to nestalo veľa eur Svokor na Accente, teraz na jar platil tuším 350eur za tie 2 lemy a ešte opravu jedného skrabanca v servise. Min. týždeň som sa na to pozrel. Tak nastriekané perfektne, aaaale už na tom mieste pri tej srube asi dĺžka 2cm pupence a korózia, takže to len zamaskovali a zhrabli peniaze. Svokrovi som to ani zatiaľ neukázal, aby nedostal infarkt
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Mexican: Skvělá správa po STK
mikodim: Skvělá práce
mikodim: Skvělá práce
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Dnes som kontroloval celé auto a našiel som pod bublinkami farby na podbehu toto, vid. foto. Skontroluj si to miesto, lebo ak by som si to skorej všimol, stačilo by obrusit a strieknut. Teraz musím necelých 10cm vystihnúť a vymeniť
- Přílohy
-
- received_221554523325636.jpeg (96.87 KiB) Zobrazeno 1164 x
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
mikodim: fiha! ja som si to pozrel popri tych podbehol. vystriekal som miesta kde davam hever Brunoxom a bitumenom. vela zdaru pri oprave a nech sa to vydari
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
aby bolo jasne, ze sa neflakam a jazdim. Sice vsetci v okoli tvrdia ako nam tie paliva zdrazeli, ale mrknite ako to bolo v taliansku (tankovane vzdy mimo dialnice, tam to bolo este tak o 4-5kc drahsie)... PS: vcera prelomenych 370 000km
boli sme sa so zenou pozriet na novy Bayon (pre nu, nahrada za Fabiu) a tolko krat fuj som v jednej vete snad nepocul.
boli sme sa so zenou pozriet na novy Bayon (pre nu, nahrada za Fabiu) a tolko krat fuj som v jednej vete snad nepocul.
- Přílohy
-
- Capture.PNG (50.52 KiB) Zobrazeno 1089 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Tvé ženě tleskám za správnou chuť
A to v tom i jela, nebo na to nedošlo zaplať pán Bůh
A to v tom i jela, nebo na to nedošlo zaplať pán Bůh
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Tys v tom jel a o dojmy ses s námi zatím nepodělil ...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
A že kamarát
Keď sa spálim ja,nech sa spáli aj kamarát.
Keď sa spálim ja,nech sa spáli aj kamarát.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Je jich víc, co se o dojmy nepodělili
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
k jazde nedoslo. motoricky a podvozkovo je to Stonic. Ten dizajn a spracovanie je vsak...hmmpf..
v oku bola 1,2DPi
v oku bola 1,2DPi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Upozornenie: Accent je nenahraditelny, ide o vyber auta pre manzelku. (tak a vsetci sme sa upokojili a mozme zacat:
zdravicko vsetkym. Podarilo sa zapozicanie Stepwayu, myslim ze tych 170km ma celkom presvedcilo, ze Dacia urobila obrovsky krok dopredu. Trochu sme pojazdili nase rozbite okolie (Strelice a tak) a vydali sa okreskami do Znojma, nasledne znova smer Brno sviznejsim tempom. Motor na 1.0TCe LPG mal 1400km, takze celkom cerstvy.
Okazmite som vypol LPG, pretoze chceme CVT a tam bohuzial LPG nie je, chcem som si testnut spotrebu (a pocitam ze cvt bude mat o 10% viac. moje poznatky z dvoch dni a 200km
+ motor je fakt podareny. Tichy, pruzny pri 95km/h na 6. prevodovom stupni toci 2000 otacok a nezdalo sa ze na rovinkach nejak prostestoval. Motor ma na tom aute fakt bavil, nikdy by som nepovedal ze liter s turbom tak dobre pojde
+ spojka je velmi prijemna, to som po presadnuti nazpat do svojho Accenta 1.5CRDi celkom bojoval ako tazko sla zosliapnut
+ spracovanie interieru je pekne, polstrovanie super, volant moc prijemny, pristroje a ovladanie tempomatu a PP velmi slusne
+ uzasne svetla (stretavacky a dialkove) - LED stretavacky krasne osvetlovali cestu, co ma prekvapilo kym som ich nedal na stupen 2 tak ma prebliklo vecer par ludi, takze asi oslnovali. Samotne osvetlenie z pohladu posadky je fakt na jednicku
+ podvozok mal som z neho pocit istoty, rozbite cesty tlmil velmi pekne, ziadne buchanie
+ perfektne ultmenie motoru, perfektna spotreba (odovzdaval som s 5,4l/100 (po cca 170km, podla PP)
+ miesto vzadu. Velkoryse, najma miesto pre nohy vzdadu je fakt paradne. Pekne presklene, clovek nema pocit ze ide v tanku
Negativa
- Sedadla. Po cca hodine zena celkom citila chrbat, mne sa to zdalo tak tak. Kvalitativne ako Fabia 1 gen, nic moc na dlhe jazdy, neviem ci to ma bedrovu opierku ale neja sa mi to nepodarilo najst
- Parkovacia kamera ma celkom biedne rozlisenie, ale asi sa s tym da zit
- Niektore plasty (napr konzola pod klimou a bocne oplastovanie dveri je proste hrozne lacne. Akoze fakt hrozne. To sa ale zrejme da prezit. V aute neboli ziadne pachy, dokonca po prevzati to malo taky ten "new car smell"
- Ostrekovac celneho skla - neviem ci je to problem tohto kusu predvadzacky ale tak hlucne cerpadlo a tak mizerny vukon (kvapalina sla max 20cm na sklo pri stojacom vozidle) som este nezazil. Asi to bude pokazene, pretoze aj ten zvuk bol celkom hrozny
- Nad 90 km/h dost znatelny a pocutelny hukot od stresnych lyzin
- Zamykanie kartou, cca 50% nefungovalo a ked fungovalo to otrasne zatrubenie bolo fakt na nervy. takze to by sme urcite nebrali, snad je tam bezny skladaci kluc
- Neprisli sme na to ako vypnut radio. Akoze napr v noci cele zariadenie vypnut tak aby bolo tmave a neoslnovalo. Max sme sa dostali k tomu, ze hralo FM radio a 99% plochy bolo tmavej a max vypnut zvuk. Ale je divne ze to neslo uplne vypnut
- Absencia podsvietenia v kabine - napriklad nastavenie zrkadiel, schranka pred spolujazdcom. To mi prijde ako setrenie na nespravnom mieste. Neriesim napr ze Accent z 2007, ktory vtedy fakt bol lowend mal popri tomto vsetkom podsvietene aj zrkadielka v slnecnych clonach a nad zrkadlom priestor pre slnecne okuliare. Zbozne prianie, ale asi chapem ze Dacia proste setri na takychto veciach
zdravicko vsetkym. Podarilo sa zapozicanie Stepwayu, myslim ze tych 170km ma celkom presvedcilo, ze Dacia urobila obrovsky krok dopredu. Trochu sme pojazdili nase rozbite okolie (Strelice a tak) a vydali sa okreskami do Znojma, nasledne znova smer Brno sviznejsim tempom. Motor na 1.0TCe LPG mal 1400km, takze celkom cerstvy.
Okazmite som vypol LPG, pretoze chceme CVT a tam bohuzial LPG nie je, chcem som si testnut spotrebu (a pocitam ze cvt bude mat o 10% viac. moje poznatky z dvoch dni a 200km
+ motor je fakt podareny. Tichy, pruzny pri 95km/h na 6. prevodovom stupni toci 2000 otacok a nezdalo sa ze na rovinkach nejak prostestoval. Motor ma na tom aute fakt bavil, nikdy by som nepovedal ze liter s turbom tak dobre pojde
+ spojka je velmi prijemna, to som po presadnuti nazpat do svojho Accenta 1.5CRDi celkom bojoval ako tazko sla zosliapnut
+ spracovanie interieru je pekne, polstrovanie super, volant moc prijemny, pristroje a ovladanie tempomatu a PP velmi slusne
+ uzasne svetla (stretavacky a dialkove) - LED stretavacky krasne osvetlovali cestu, co ma prekvapilo kym som ich nedal na stupen 2 tak ma prebliklo vecer par ludi, takze asi oslnovali. Samotne osvetlenie z pohladu posadky je fakt na jednicku
+ podvozok mal som z neho pocit istoty, rozbite cesty tlmil velmi pekne, ziadne buchanie
+ perfektne ultmenie motoru, perfektna spotreba (odovzdaval som s 5,4l/100 (po cca 170km, podla PP)
+ miesto vzadu. Velkoryse, najma miesto pre nohy vzdadu je fakt paradne. Pekne presklene, clovek nema pocit ze ide v tanku
Negativa
- Sedadla. Po cca hodine zena celkom citila chrbat, mne sa to zdalo tak tak. Kvalitativne ako Fabia 1 gen, nic moc na dlhe jazdy, neviem ci to ma bedrovu opierku ale neja sa mi to nepodarilo najst
- Parkovacia kamera ma celkom biedne rozlisenie, ale asi sa s tym da zit
- Niektore plasty (napr konzola pod klimou a bocne oplastovanie dveri je proste hrozne lacne. Akoze fakt hrozne. To sa ale zrejme da prezit. V aute neboli ziadne pachy, dokonca po prevzati to malo taky ten "new car smell"
- Ostrekovac celneho skla - neviem ci je to problem tohto kusu predvadzacky ale tak hlucne cerpadlo a tak mizerny vukon (kvapalina sla max 20cm na sklo pri stojacom vozidle) som este nezazil. Asi to bude pokazene, pretoze aj ten zvuk bol celkom hrozny
- Nad 90 km/h dost znatelny a pocutelny hukot od stresnych lyzin
- Zamykanie kartou, cca 50% nefungovalo a ked fungovalo to otrasne zatrubenie bolo fakt na nervy. takze to by sme urcite nebrali, snad je tam bezny skladaci kluc
- Neprisli sme na to ako vypnut radio. Akoze napr v noci cele zariadenie vypnut tak aby bolo tmave a neoslnovalo. Max sme sa dostali k tomu, ze hralo FM radio a 99% plochy bolo tmavej a max vypnut zvuk. Ale je divne ze to neslo uplne vypnut
- Absencia podsvietenia v kabine - napriklad nastavenie zrkadiel, schranka pred spolujazdcom. To mi prijde ako setrenie na nespravnom mieste. Neriesim napr ze Accent z 2007, ktory vtedy fakt bol lowend mal popri tomto vsetkom podsvietene aj zrkadielka v slnecnych clonach a nad zrkadlom priestor pre slnecne okuliare. Zbozne prianie, ale asi chapem ze Dacia proste setri na takychto veciach
- Přílohy
-
- IMG_20211021_111344_HDR.jpg (99.84 KiB) Zobrazeno 968 x
-
- IMG_20211021_103204_HDR.jpg (157.14 KiB) Zobrazeno 968 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Pěkná barva i dizajn zepředu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
oproti Bayonu je to taky "drsnackejsi styl. Moc sa mi pacia tie 16" flexwheel. Su to plechace ale riesene tak ze to vyzera ako elektron. Extremne lahke, snad 2-3kg dole oproti "elektronu" s tou istou pneu. Z vyroby to obyvaju do Continental EcoContact, tiez som cumel. Obavam sa ze Bayon nema co ponuknut (resp stal by o 100 000 viac (tz cez pol mega)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023