Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
To rieši kábel na zrkadlenie,zároveň nabíja mobil.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
To já tam mám radši připojenou flashku. Proto vestavěná NAVI
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Navi v aute cez hotspot idem online,no Waze býva aktuálnejši.
No každý ma svoje.
No každý ma svoje.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
V i30 je vestavěná SIMka, takže ta je on-line i bez mobilu. Pokud by ti pitomci "nevylepšovali" co vylepšovat nepotřebovalo, tak by to byl velmi dobrý systém. Primárně komplikují ovládání vestavěné navigace, její funkce má své mušky, ale to má každá, občas se každému systému povede poslat řidiče do zácpy .
V Tucsonu ještě SIMka není, tam si samozřejmě pomáháme hotspotem, v ostatním platí výše uvedené.
V Tucsonu ještě SIMka není, tam si samozřejmě pomáháme hotspotem, v ostatním platí výše uvedené.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Tak jsem se konečně dočkal a Sopťa si řekl o dotankování AdBlue. Při stavu tachometru 26.062 jsme natankovali 12,84 litru.
Hrubým odhadem je naše spotřeba AdBlue 1 litr na 5.000 km .
Tímhle tempem už další tankování nestihnu .
Hrubým odhadem je naše spotřeba AdBlue 1 litr na 5.000 km .
Tímhle tempem už další tankování nestihnu .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Srandista ... pri takejto spotrebe nafty sa tomu čuduješ ? To by tú močovinu muselo vylievať z výfuku na cestu....
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1175338.html
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1175338.html
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
No, čekal jsem, že těch 5 litrů AdBlue z výroby dojde podstatně dřív - bez ohledu na spotřebu nafty (která není momentálně špatná)
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Asi jezdíš se stále studeným motorem?
*
Stejně je to zvláštní doba, AdBlue - jaký to vzletný název pro chcanky!
*
Stejně je to zvláštní doba, AdBlue - jaký to vzletný název pro chcanky!
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Nějak detailně jsem se fungování SCR nevěnoval, ale pokud si dobře pamatuji, tak teplota motoru s ním až tak moc nesouvisí. První by v řadě měl být oxidační katalyzátor, pak vstřikovač AdBlue, pak SCR katalyzátor a nakonec DPF. Vstřikovač začíná fungovat po dosažení provozní teploty SCR katalyzátoru, což není ani 200 stupňů Celsia, což by při obvyklé teplotě spalin nemělo trvat zase tak dlouho jí dosáhnout .
Spíš to bude opravdu souviset s typickým jízdním stylem, který je hodně defenzivní, motor málokdy trvale točí přes 2.000 otáček - ano, ani po dálnici se obvykle nepohybuji víc než cca 120 km/hod., spíš kolem těch 115. A to čistě z akustických důvodů .
Pokud z výroby bylo v nádrži 5 litrů chcanek, tak by se znovu mělo auto přihlásit o jejich natankování při nájezdu překračujícím 90.000 km - to fakt nehrozí, že bychom Sopťu ještě měli .
Dnes jsem opět tankoval a po více jak 26.000 km je průměrná spotřeba nafty 5,27 litru .
Spíš to bude opravdu souviset s typickým jízdním stylem, který je hodně defenzivní, motor málokdy trvale točí přes 2.000 otáček - ano, ani po dálnici se obvykle nepohybuji víc než cca 120 km/hod., spíš kolem těch 115. A to čistě z akustických důvodů .
Pokud z výroby bylo v nádrži 5 litrů chcanek, tak by se znovu mělo auto přihlásit o jejich natankování při nájezdu překračujícím 90.000 km - to fakt nehrozí, že bychom Sopťu ještě měli .
Dnes jsem opět tankoval a po více jak 26.000 km je průměrná spotřeba nafty 5,27 litru .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Přezouvací šílenství je v plném proudu. Letos se mi podařilo to poskládat tak, že se mi potkává více aut v jednom termínu a i práci jsem si naplánoval tak, že nejsem ve skluzu (zatím). Ale o to nejde. Díky tomuto schématu jsem včera bezprostředně přesedal z ix35 do Tucsonu TLE a následně i NX4. Je neskutečné jak moc je efekt vývoje v rámci jednoho segmentu znát. Nejvíc je to samozřejmě cítit na naladění podvozku, který se posunul neskutečně (všechna auta jsou na 17'') - komfort a jistota se mezigeneračně posouvaly velmi výrazně; a to včetně odhlučnění. Srovnávat vzhled exteriéru a interiéru je poněkud nemožné - si na designovou kontinuitu nikdy nehrál, takže je to jaksi každej pes jiná ves, když ta auta stojí vedle sebe, tak fakt nevypadají jako reprezentanti jedné značky v jednom segmentu...
A motoricky je to taky nesrovnatelné - nafta v manuálu, nafta s DCT a benzín v manuálu .
Ale jako demonstrace pokroku je přesednutí z NX4 do ix35 fakt výmluvné
A motoricky je to taky nesrovnatelné - nafta v manuálu, nafta s DCT a benzín v manuálu .
Ale jako demonstrace pokroku je přesednutí z NX4 do ix35 fakt výmluvné
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Tohle je výstižné a za mně jenom dobře jak Hyundai nedrží dizajnovou linii. Kolikrát má člověk problém poznat generační rozdíly např. VW Golf,nebo Škodovky mezi sebou.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
No, nejsem zastáncem totálně stejného designu jako u AUDI, ale druhý extrém předváděný se mi taky úplně nezamlouvá.
KIA je v tomhle směru o mnoho dál - každé auto jiné a přitom jednotící prvek pod názvem Tiger nose. Jasně se pozná výrobce a přitom to není padesátá verze téhož .
KIA je v tomhle směru o mnoho dál - každé auto jiné a přitom jednotící prvek pod názvem Tiger nose. Jasně se pozná výrobce a přitom to není padesátá verze téhož .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
To je pravda inak, i30 2006 a 2021 krásne ukazuje že niekedy je po kope faceliftov čas model aspoň premenovať, však motor je iný, karoséria je iná, podvozok je tuším upravený, interiér je iný... jediné čo je rovnaké je názov, podľa ničoho by som tie dve autá nespojil Názov, počet dverí a počet kolies je tam jediné čo má kontinuitu... (edit -> neplatí pre 1,5 tgdi čo nemá rezervu, takže -1 koleso )
(viem že ukazujem fastback vs hatchback, ale to že to vyzerá úplne inak len potvrdzuje ten point)
(viem že ukazujem fastback vs hatchback, ale to že to vyzerá úplne inak len potvrdzuje ten point)
i30 Fastback 1,5 T-GDI MHEV IMT Family Smart (11/2021)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Foxy: Pleteš jablka s hruškami. Na obrázku máš dvě různé generace - první a třetí. Navíc první je před a třetí po faceliftu, což jsi zamíchal dokonale. O kódy k jednotlivým generacím poprosím Mr. , který se v nich dokonale vyzná.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Máš pravdu Axel, viem že sú skokové posuny = generácie a v rámci nich viac menej kozmetické a výbavové facelifty. Môj point bol ale o niečom inom, len som to trošku zle napísal. Myslím že keď auto prejde generačným vývojom a následne faceliftami v rámci generačných stupňov, a to až tak ďaleko že ho prakticky nič technicky, motoricky, či dizajnovo nespája s predošlými generáciami, mal by sa možno zmeniť názov modelu. Fabiu by som snáď ešte spojil aj tú úplne prvú s tou aktuálnou, napríklad, a tá prešla viacerými stupňami. Hyundai i30 by som k sebe nepriradil ani náhodou.
i30 Fastback 1,5 T-GDI MHEV IMT Family Smart (11/2021)