Nástřik podvozku
Moderátor: Moderátoři
Re: Nástřik podvozku
Určitě by se lidi, co by tohle eNko brali všema deseti, našli. Stejně tak spousta lidí na tom nástřiku podvozku nevidí nic špatného, ale já to fakt vidím jinak. Po pravdě, kdybych věděl, co mě s mým konkrétním autem čeká, tak jsem v červnu zvolil jinak a skončil u konkurence. Čas už zpět nevrátím, ale když už nic jiného, tak budu chtít auto uvést do stavu tak, jak aspoň tehdy po vyrobení mělo být.
- Reklama
Re: Nástřik podvozku
Dveře nemám taky dobre spasovane a neřeším to, spodek jsem strikal sám a tu a tam mám strikle hadice nebo plast. Pro mě je to spotřebak za relativně nízkou cenu. Nko je sice cenově jinde a jak se svezes s benzinovým 2,0 tak na to zapomenes. Známy má Octavií IV RS a po 2 km ze salonu se mu všechno rozsvitilo a od te doby byl už asi 10x odstaven v servisu, infotaitment věcně mimo provoz. Kdyby to bylo Lambo, Sklasse tak to nasere dost. Takhle to sice taky mrzí, ale dá se přesto přenést.
Re: Nástřik podvozku
Četl jsi příspěvek autora vlákna z 18:59 ?? Po něm mám jasno a plně jej chápu
Jsi prostě jiný typ člověka.
Nebudu komentovat nekomentovatelné.
Mě by spíš jako majitele zajímalo, pokud tento "nástřikonátěropatlanec" není standardem při, nebo po výrobě i30N hatchback, KDO a PROČ - NA ZÁKLADĚ ČEHO rozhodl o tomto provedení další ochrany To bych moc a moc chtěl vědět.
Jsi prostě jiný typ člověka.
Nebudu komentovat nekomentovatelné.
Mě by spíš jako majitele zajímalo, pokud tento "nástřikonátěropatlanec" není standardem při, nebo po výrobě i30N hatchback, KDO a PROČ - NA ZÁKLADĚ ČEHO rozhodl o tomto provedení další ochrany To bych moc a moc chtěl vědět.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
-
- *
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15 črc 2021, 12:09
Re: Nástřik podvozku
Asi to bude možná poněkud blbá otázka, ale provádí se u I30 alespoň nějaká úroveň ochrany podvozku proti korozi? Ještě jsem neměl možnost dát auto na zvedák, proto se ptám.
Hyundai i30 FB, family comfort, 1.0T-gdi, engine red
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Nástřik podvozku
Pozink.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Nástřik podvozku
Fosfátování a ochranný nástřik, něco jako bodíčko na exponovanych místech. Vnější plechy jsou pozinkované.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
-
- *
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15 črc 2021, 12:09
Re: Nástřik podvozku
Tak tady to vidím podobně jako Maras a jestli mi Nko přijde takto "ošetřeno", bude mi to úplně putna. Nehodlám ho vlastnit po záruce a bavíme se o autu za cenu nižší střední... A nic co by mělo vliv na stav nebo provozuschopnost vozidla to opravdu není... Jak video, tak reakce majitelé mi přijdou dost přehnané. Nemluvě o tom, že odborník ve videu neumí mluvit a podle komentářů ani psát... což ve mně probouzí další pochybnosti. Na reklamaci se ti vysmějou a když, tak myslím že ho dealer vezme s chutí zpět a otočí ho jako skladovku na hned. To že sis ho nechal polepit předtím, nežli ses rozhodl reklamovat, to je víceméně tvoje blbost, nehledě na oprávněnost podobného požadavku...
Hyundai i30N MY21 performance - Phantom Black- čekám
Hyundai i30N MY18 performance - Polar White
Ford Fiesta MK7 ST180
Mazda 3 G165
Honda Accord 8g 2.2i-dtec
Honda Civic 8g 1.8 i-vtec
Honda Civic 8g 1.8 i-vtec
Honda Civic 7g 1.6 i-vtec
...
Hyundai i30N MY18 performance - Polar White
Ford Fiesta MK7 ST180
Mazda 3 G165
Honda Accord 8g 2.2i-dtec
Honda Civic 8g 1.8 i-vtec
Honda Civic 8g 1.8 i-vtec
Honda Civic 7g 1.6 i-vtec
...
Re: Nástřik podvozku
@Droeyt Ač s tím nástřikem nemám nic společného, tak mne tvůj příspěvek docela zvedl ze židle. Očividně z něho čiší nadřazenost a opovržení k druhým. To, že máš dost peněz a takové auto je pro tebe jen spotřební zboží, kterého se po záruce zbavuješ a je ti jedno v jakém je pak stavu neznamená, že to nemá někdo jinak a že chce auto opečovávat. A už vůbec nevím, proč tady v té souvislosti zmiňuješ to, jestli někdo umí nebo neumí mluvit, nebo jaký má psaný projev. To opravdu s tím problémem nemá vůbec nic společného a říká to spíš něco o tobě, než o člověku, který má problém se slovním nebo psaným projevem.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Nástřik podvozku
@remkren Jestli to tak vyznělo, tak nemělo, ale pořád to nemění nic na tom, že to ošetření není nic nestandardního a už vůbec ne něco, co by bylo na vrácení auta a tvorbu kauzy, o což se dle mého autor videa snaží.
Nevím jestli jsi video viděl, ale přišlo mi to z velké části jako dojmologie a snaha vysvětlit, že extra zaplacené ošetření podvozku je lepší - což nikdo vůbec nezpochybňuje - a vše jinak je špatně. Jenže na onom voze není špatně vlastně nic... Seřízení dveří? Jak již padlo, 5 minut na salonu s šroubovákem... a v souhrnu s vyjadřovacími schopnostmi daného jedince na mě prostě nepůsobí tak, jak by asi mělo, to je celé.
Chápu že je někdo puntičkář, ale chce to vidět i druhou stránku věci. Pokud bych chtěl bezchybné slícování každého dílu na milimetr, prestižní ošetření podvozku a interiéru, prémiový lak apod., a teď to neber zle, nekoupím si hyundai za 800k... Všichni do toho jdeme s tím, že děláme určitý kompromis. Když chci špičku ve všem, můžu přihodit jednou tolik a pořídit si AMG. Na tom autě je nejpodstatnější kvalitní zpracování motoru, převodovky a podvozkových dílů. Zbytek je prostě kompromis díky kterému se to auto prodává za to, za co se prodává. Nebo si myslíš, že ostatní výrobci začínají v této kategorii o 300k jinde z rozmařilosti?
Nevím jestli jsi video viděl, ale přišlo mi to z velké části jako dojmologie a snaha vysvětlit, že extra zaplacené ošetření podvozku je lepší - což nikdo vůbec nezpochybňuje - a vše jinak je špatně. Jenže na onom voze není špatně vlastně nic... Seřízení dveří? Jak již padlo, 5 minut na salonu s šroubovákem... a v souhrnu s vyjadřovacími schopnostmi daného jedince na mě prostě nepůsobí tak, jak by asi mělo, to je celé.
Chápu že je někdo puntičkář, ale chce to vidět i druhou stránku věci. Pokud bych chtěl bezchybné slícování každého dílu na milimetr, prestižní ošetření podvozku a interiéru, prémiový lak apod., a teď to neber zle, nekoupím si hyundai za 800k... Všichni do toho jdeme s tím, že děláme určitý kompromis. Když chci špičku ve všem, můžu přihodit jednou tolik a pořídit si AMG. Na tom autě je nejpodstatnější kvalitní zpracování motoru, převodovky a podvozkových dílů. Zbytek je prostě kompromis díky kterému se to auto prodává za to, za co se prodává. Nebo si myslíš, že ostatní výrobci začínají v této kategorii o 300k jinde z rozmařilosti?
Hyundai i30N MY21 performance - Phantom Black- čekám
Hyundai i30N MY18 performance - Polar White
Ford Fiesta MK7 ST180
Mazda 3 G165
Honda Accord 8g 2.2i-dtec
Honda Civic 8g 1.8 i-vtec
Honda Civic 8g 1.8 i-vtec
Honda Civic 7g 1.6 i-vtec
...
Hyundai i30N MY18 performance - Polar White
Ford Fiesta MK7 ST180
Mazda 3 G165
Honda Accord 8g 2.2i-dtec
Honda Civic 8g 1.8 i-vtec
Honda Civic 8g 1.8 i-vtec
Honda Civic 7g 1.6 i-vtec
...
Re: Nástřik podvozku
I30N 06/2019 - ve čtvrtek přivezli k prodejci do Říčan, v pátek jsem odjížděl, při předání najeto 16km.
Doma přelakován komplet spodek karoserie + všechny díly podvozku, spodek motor. prostoru, vedení, hadice atd., ale jen odolným bezbarvým lakem + dutiny nápravnic voskem.
Tam, kde byla z továrny ochranná silnější hrubá vrstva, byla už přelakována finálním barevným lakem. Ale místa dodatečně nastříkaná černým ochranným nástřikem jsem měl také - na obou stranách podběhu/hrany podlahy v místě, kde bývají přední zástěrky. Ale rozhodně velmi citlivě provedeno, nic dalšího nebylo zastříkáno, jen tato místa lokálně. Celkově mi nepřišlo, že by na karoserii bylo nějaké slabé místo. Dělal jsem lak hlavně kvůli dílům v komaxitu a spojovacímu materiálu a dílům se slabou ochranou - koncovky brzd. hadic - banja apod... Doteď nikde není rez, dokonce ani ve svárech výfukového potrubí.
Getz 1.4, 06/2006
i30N (standard 250k), 06/2019
i30N (standard 250k), 06/2019
Re: Nástřik podvozku
Víc není co dodat
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Nástřik podvozku
Menší update z mé strany.
Dnes jsem eNko vyzvedl po reklamaci a výsledek byl takový, že byla zamítnuta, ale to se ve výsledku dalo i čekat. Splnila ale to, co jsem potřeboval – mám oficiální stanovisko, že mohu tento originální nástřik odstranit a nanést nový bez toho, aby to mělo vliv na záruku. Jediný způsob jak se k tomuto dopátrat byla bohužel reklamace, protože sám dealer toto potvrzení odmítl vydat. Jinak nástřik byl opravdu proveden rovnou při výrobě v Nošovicích (nedostal jsem info, jestli přímo v HMMC či až v Adampolu, ale to je vcelku jedno), dealer s vozidlem jakkoliv nemanipuloval a ani jej neupravoval. Ke kvalitě nástřiku jsem dostal pouze informaci, že bylo vše provedeno dle požadovaných standardů – toto ponechávám bez komentáře.
Tzn. to v mém případě konkrétně znamená, že na autě už se opětovně pracuje a podvozek bude ošetřen tak, jak jsem si představoval. Po pravdě se mi fakt nechce reagovat na ty příspěvky, že někdo mění auto po uplynutí záruky a že je auto spotřebák atd. Ve výsledku to tak taky dělám, ale přemýšleli jste, že teoreticky možná už za nějakou dobu nebude za co měnit? Trošku se smiřuju s tím, že tohle eNko bude moje poslední nové auto se spalovacím motorem, tak si ho chystám, aby prostě vydrželo (fólie + nástřik podvozku). Za mě je 5 minut po dvanácté si takové auto koupit, domnívám se, že dlouho na trhu nebudou.
A poslední dovětek k použitému materiálu, dostal jsem informaci, že se jedná o vodouředitelný nástřik bez bližšího upřesnění a to se mi stále nepozdává, protože drtivá většina těchto materiálů je na syntetické bázi a opravdu by na gumové díly neměly být aplikovány. Tzn. pro svůj klid duše a zvědavost si nechám udělat rozbor, o co přesně se jedná a bude k tomu znalecký posudek. Nátěrové hmoty jsou totiž můj denní chléb a malou hříčkou osudu je to, že moje eNko ve svojí SPZ obsahuje slovo „PAINT“…
Dnes jsem eNko vyzvedl po reklamaci a výsledek byl takový, že byla zamítnuta, ale to se ve výsledku dalo i čekat. Splnila ale to, co jsem potřeboval – mám oficiální stanovisko, že mohu tento originální nástřik odstranit a nanést nový bez toho, aby to mělo vliv na záruku. Jediný způsob jak se k tomuto dopátrat byla bohužel reklamace, protože sám dealer toto potvrzení odmítl vydat. Jinak nástřik byl opravdu proveden rovnou při výrobě v Nošovicích (nedostal jsem info, jestli přímo v HMMC či až v Adampolu, ale to je vcelku jedno), dealer s vozidlem jakkoliv nemanipuloval a ani jej neupravoval. Ke kvalitě nástřiku jsem dostal pouze informaci, že bylo vše provedeno dle požadovaných standardů – toto ponechávám bez komentáře.
Tzn. to v mém případě konkrétně znamená, že na autě už se opětovně pracuje a podvozek bude ošetřen tak, jak jsem si představoval. Po pravdě se mi fakt nechce reagovat na ty příspěvky, že někdo mění auto po uplynutí záruky a že je auto spotřebák atd. Ve výsledku to tak taky dělám, ale přemýšleli jste, že teoreticky možná už za nějakou dobu nebude za co měnit? Trošku se smiřuju s tím, že tohle eNko bude moje poslední nové auto se spalovacím motorem, tak si ho chystám, aby prostě vydrželo (fólie + nástřik podvozku). Za mě je 5 minut po dvanácté si takové auto koupit, domnívám se, že dlouho na trhu nebudou.
A poslední dovětek k použitému materiálu, dostal jsem informaci, že se jedná o vodouředitelný nástřik bez bližšího upřesnění a to se mi stále nepozdává, protože drtivá většina těchto materiálů je na syntetické bázi a opravdu by na gumové díly neměly být aplikovány. Tzn. pro svůj klid duše a zvědavost si nechám udělat rozbor, o co přesně se jedná a bude k tomu znalecký posudek. Nátěrové hmoty jsou totiž můj denní chléb a malou hříčkou osudu je to, že moje eNko ve svojí SPZ obsahuje slovo „PAINT“…
Re: Nástřik podvozku
Ano, přemýšlel jsem o tom jak to bude výhledově s novými auty. Při kilometrovem probehu 50 kkm za rok s tím stejně nic nenadelam, nějaké nastriky aby místo vydrželo 10 a více let mi nepomuzou. I při menším průběhu, tak stejně patrně přijde na radu v budoucnu nějaký operak a nebo budu doufat ve zlevnění eaut, asi už nebudou za tak málo jako spalovaky, ale co nadělám …. a přemýšlet nad tím teď mi stejně nepomůže. Jo možná ještě koupit znovu i30 a oddálit nevyhnutelne.
Re: Nástřik podvozku
Přidávám rozhodnutí o reklamaci, které se může hodit i ostatním, kteří uvažují o nástřiku podvozku.
Ošetření je možné provést, pokud jsou použity vhodné materiály.
No já už mám konečně po měsíci a půl auto k dispozici ve stavu, jak jsem si to představoval a pozvolna zajíždím.
Pár fotek z ošetření podvozku:
Za nějaký čas se pak objeví i video z realizace.
Ošetření je možné provést, pokud jsou použity vhodné materiály.
No já už mám konečně po měsíci a půl auto k dispozici ve stavu, jak jsem si to představoval a pozvolna zajíždím.
Pár fotek z ošetření podvozku:
Za nějaký čas se pak objeví i video z realizace.