![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Zcela záměrně jsem použil onu frekvenci 1x týdně, aby vynikla ta absurdita. Přesně jak píše MInda, je to o citu prodejce, a to se jednoduchým programem vyřešit nedá. Ano, jako bývalý prodejce a zároveň správce autoparku se na celou věc dívám poněkud jinak než "normální smrtelníci", vím jak je tomu na druhé straně stolu a oba jsme v tomto případě v práci (já to tak beru i když kupujeme auto pro ženu, je to pořád stejné). Asi mám díky tomu mnohem větší odstup (teď už, loni jsem byl jak sopka) a dospěl jsem k závěru, že to prostě nebudu řešit, protože to nevyřeším a zdraví mám jen jedno...
A nepsal jsem, že objednáváme teď, ale už vybíráme, abychom objednali na přelomu března a dubna a do přelomu let 22 a 23 auto bylo. A Škodovka to fakt nebude
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)