Tucson 2021 (NX4)
Moderátor: Moderátoři
Re: Tucson 2021 (NX4)
Myslím, že o tom, že Hybrid Toyoty je nejvyspělejší asi nemůže být řeč, ale bohužel náskok už není kdovíjak velký.
A Hlavně bohužel Toyota se příliš upnula na globální platformy a pak vývoj z pohledu evropy nedává moc smysl, na RAV4 je to hodně cítit z pohledu jízdních vlastností a ergonomie Infoteimentu.
A Hlavně bohužel Toyota se příliš upnula na globální platformy a pak vývoj z pohledu evropy nedává moc smysl, na RAV4 je to hodně cítit z pohledu jízdních vlastností a ergonomie Infoteimentu.
- Reklama
Re: Tucson 2021 (NX4)
mne naopak nedáva zmysel kombinácia zložitej technika u hyundaia - turbo, priamy vstrek,dct - japonci kombinujú nepriamy vstrek, planetovú prevodovku, atmosfera. Takže mňa infotainment či ako sa to píše nezaujíma - stačí mi rádio - ale viem že najmenej - vyskúšané - 300 000km neriešim nič na pohone. A to sa počíta aspoň u mna, dizajn ak nieje vyslovene škaredý ma rovnako nezaujíma, ja chcem jazdiť pri malých servisných nákladoch. A to japonci bez debaty plnia.
Ospravedlnujem sa že sem zanášam iné automobilky ale keď už sa to načalo....
Ospravedlnujem sa že sem zanášam iné automobilky ale keď už sa to načalo....
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Tucson 2021 (NX4)
S tím souhlasím, ale mě zajímá auto jako celek proto jsem docela na vážkách protože Tucson je bezesporu dobré auto a komfortnější. Ta složitost pohonu mně, ale trochu děsí.slabostka píše: ↑17 pro 2021, 20:50 mne naopak nedáva zmysel kombinácia zložitej technika u hyundaia - turbo, priamy vstrek,dct - japonci kombinujú nepriamy vstrek, planetovú prevodovku, atmosfera. Takže mňa infotainment či ako sa to píše nezaujíma - stačí mi rádio - ale viem že najmenej - vyskúšané - 300 000km neriešim nič na pohone. A to sa počíta aspoň u mna, dizajn ak nieje vyslovene škaredý ma rovnako nezaujíma, ja chcem jazdiť pri malých servisných nákladoch. A to japonci bez debaty plnia.
Ospravedlnujem sa že sem zanášam iné automobilky ale keď už sa to načalo....
Re: Tucson 2021 (NX4)
To je pravda, ale mám to prostě zasunuto v hlavě.Mr. HYUNDAI píše: ↑17 pro 2021, 11:11
Ale zasekl jsi mě pořádně .
Tak srovnávat Vengu z roku 2010 se Sportagí z roku 2021 je trochu křeč. Ta Venga stála třetinu toho co tehdejší Sportage .
Re: Tucson 2021 (NX4)
CRV se vypadla ze seznamu. Ta se mi moc nelíbí a je méně praktická. Interiér musí být buď moderní a nebo klasický. Tohle vypadá jako interiér 15 let zpět a na to naroubovali displeje. V tom bych se cítil divně.idam.i píše: ↑17 pro 2021, 14:22 Sledujem vaše úvahy RAVka versus Tucson či Sportage.
Nikto neuvažoval o Honde CRV hybrid?
https://moje.auto.cz/sevi/hybrid.html
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Tucson 2021 (NX4)
A co Kuga? Ta má HEV systém od TOYOTY. Jen jsem se zatím nedopátral zda to kupují nebo vyrábí v licenci .
Já jí tedy do výběru zařadil ve verzi PHEV .
Já jí tedy do výběru zařadil ve verzi PHEV .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Tucson 2021 (NX4)
Tak to vůbec nevím, že by měli systém od Toyky. Fordy mě odpuzovali nevzhledným interiérem a tuhle varintu vůbec neznám. Dík za tip, Mrknu na to.Mr. HYUNDAI píše: ↑17 pro 2021, 22:08 A co Kuga? Ta má HEV systém od TOYOTY. Jen jsem se zatím nedopátral zda to kupují nebo vyrábí v licenci .
Já jí tedy do výběru zařadil ve verzi PHEV .
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Tucson 2021 (NX4)
Někde jsem to četl, ale teď to nemůžu najít...
Ale podle technických údajů mají motory jiný objem 2.487 vs. 2 490 ccm.
Tak teď fakt nevím . Ale technické řešení Fordu prakticky odpovídá řešení TOYOTY..
Ale podle technických údajů mají motory jiný objem 2.487 vs. 2 490 ccm.
Tak teď fakt nevím . Ale technické řešení Fordu prakticky odpovídá řešení TOYOTY..
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Tucson 2021 (NX4)
Tak jsem na to mrkal a … ne. Z venku nevýrazný mix Mazdy CX5 a Hyundaie i30 uvnitř už to není takový hnus jako dříve, ale žádný zázrak to taky není. Výbavově vyjde Tuc lépe. To už bych šel radši do Toyky nebo té CX5 i když stylovější je CX30. Mazdy jsou hodně krásný auta a dobře jezdí. škoda že nemají hybrid jen mild CX30Mr. HYUNDAI píše: ↑18 pro 2021, 18:30 Někde jsem to četl, ale teď to nemůžu najít...
Ale podle technických údajů mají motory jiný objem 2.487 vs. 2 490 ccm.
Tak teď fakt nevím . Ale technické řešení Fordu prakticky odpovídá řešení TOYOTY..
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Tucson 2021 (NX4)
Záleží taky jak na auto spěcháš. Mazda má v příštím roce uvádět na trhy svoje vlastní PHEV .
Náš favorit je momentálně nová Sportage. Viděli jsme jí naživo - na rozdíl od Tucsonu se nám líbí, interiér je boží a sedačky GT Line jsou fantastický (uvelebil jsem se na první dobrou ).
Už aby dorazily k dealerům předváděčky .
Ale ani tu Kugu nezatracuju .
Náš favorit je momentálně nová Sportage. Viděli jsme jí naživo - na rozdíl od Tucsonu se nám líbí, interiér je boží a sedačky GT Line jsou fantastický (uvelebil jsem se na první dobrou ).
Už aby dorazily k dealerům předváděčky .
Ale ani tu Kugu nezatracuju .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Tucson 2021 (NX4)
Nejako si neviem predstaviť,že opustíš
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Tucson 2021 (NX4)
Tak zrovna Sportage je odchod jen poloviční , ale Tucson NX4 je pro mě prostě nepřijatelná varianta.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Tucson 2021 (NX4)
Pro mě je to varianta přijatelná. Interiér na první dobrou a ze svezení jsem měl fakt pocit jako když jsem si sedl do Mercedesu GLC. Na exteriér jsem si musel trochu zvykat, ale musím říct, že se mi to líbí naživo víc než z fotek. Ale i ta KiA se mi líbí ( dokonce možná víc) a je škoda že jsem neměl možnost jí omrknout naživo. Je to navíc delší čekání a jaké budou čekačky a akce taky netuším.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Tucson 2021 (NX4)
To zatím ví jen na importu .
Ale očekávám podobné čekačky jako u .
Akce očekávám symbolické - auta nejsou a není nutno na to tlačit. Statické seznámení na 1*, uvidíme jaká bude kvalita jízdy - to je u mě alfa a omega v rozhodování.
Ale očekávám podobné čekačky jako u .
Akce očekávám symbolické - auta nejsou a není nutno na to tlačit. Statické seznámení na 1*, uvidíme jaká bude kvalita jízdy - to je u mě alfa a omega v rozhodování.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tucson 2021 (NX4)
suhlasim, podpisujem a tesam do kamena. To auto tak nejak stratilo pre mna osobne "gule". Nemam rad SUV ale ked uz, tak SUV musi vyzerat a fungovat tak, ze sa neboji vyliezt aj na obycajny obrubnik. Ta NX verzia Tucsonu na mna bohuzial tak psoobi. Cielova skupina mamky s harantami a mestski frikulini v kozenych polobotkach, pre ktorych je dobrozdruzstvom zaparkovat na obrubniku pred barbeshopom kde ich nasledne ostriha pokerovany pseudodrevorubec za 850kcMr. HYUNDAI píše: ↑19 pro 2021, 10:40 Tak zrovna Sportage je odchod jen poloviční , ale Tucson NX4 je pro mě prostě nepřijatelná varianta.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023