Červánkovej tajtrlík - HB, 1.5CVVT
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Červánkovej tajtrlík - HB, 1.5CVVT
To daves:
"Ale stejně mi přijde, že i když jsem ho vypnul tak mi cosi do řízení kecá."
Mám stejný pocit - je to jen občas, ale jako by mi někdo sáhl na volant!
"Ale stejně mi přijde, že i když jsem ho vypnul tak mi cosi do řízení kecá."
Mám stejný pocit - je to jen občas, ale jako by mi někdo sáhl na volant!
- Reklama
Re: Červánkovej tajtrlík - HB, 1.5CVVT
willi50: možná ti do toho kecá ESP, to když nedbáš fyzikalnich zákonů a do zatáček se vrháš jako ďas
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Červánkovej tajtrlík - HB, 1.5CVVT
to není ESP v zatáčkách. Je to i při jízdě v přímém směru když se přiblížím ke středové čáře.
Hyundai i30 HB, 1.5DPi, Smart
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Červánkovej tajtrlík - HB, 1.5CVVT
tak to potom nemas vypnuty line assist (auto medzi ciarami = nesmie byt ani zelene, ani biele) ---> proste na palubne nesmie vobec svietit. u Kie sa vypina 1s stlacenim prislusneho cudlu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Červánkovej tajtrlík - HB, 1.5CVVT
to ODJINUD: já ho dostal vanu a gumové koberce dostal grátis (takže asi proto Rigum). Nevadí mi že to není originál pokud to bude dobře sloužit, a tyto RIGUMy se zdá svoji funci budou plnit k mé naprosté spokojenosti. V Merče jsem měl oridinál vanu a po ní vše jezdilo jak na ledu, takže řešit síť a gumicuky pro zajištění nákladu mě trochu vadilo.
to PATOPJENY: ve výbavě Smart bys měl mít dvojté dno i u DPi(CVVT). Já to neřešil jestli bude nebo ne, podlahu jsem dal do dolní polohy a tam i zůstane. Klidně bych ji i oželel, poněvadž když dám bedýnku s "bordelem" do rohu tak tam překáží ten plastovej držák a nejde přirazit až k boku kufru, nebo když ji dám až na bočnici tak vzniká mezera před opěradlem sedadla.
to WILLY: tak to audio jsem nenašel, ale i tak díkes.
to WILLY + WALTER: to není ESP v zatáčkách, to jsem s vypnutým LKA nezkoušel. Ten pocit jsem měl při jízdě v přímém směru, když se přiblížím ke středové čáře. Ale obecně jakoby se nahodile měnila síla potřebná na otáčení volantem nebo udržení auta v přímém směru (chvílemi se mi zdá jakoby kolem středové polohy volant nekladl odpor a někdy jo).
to MEXICAN: měl jsem ho vypnuté tlačítkem na volantu a kontrolka nesvítila vůbec.
to PATOPJENY: ve výbavě Smart bys měl mít dvojté dno i u DPi(CVVT). Já to neřešil jestli bude nebo ne, podlahu jsem dal do dolní polohy a tam i zůstane. Klidně bych ji i oželel, poněvadž když dám bedýnku s "bordelem" do rohu tak tam překáží ten plastovej držák a nejde přirazit až k boku kufru, nebo když ji dám až na bočnici tak vzniká mezera před opěradlem sedadla.
to WILLY: tak to audio jsem nenašel, ale i tak díkes.
to WILLY + WALTER: to není ESP v zatáčkách, to jsem s vypnutým LKA nezkoušel. Ten pocit jsem měl při jízdě v přímém směru, když se přiblížím ke středové čáře. Ale obecně jakoby se nahodile měnila síla potřebná na otáčení volantem nebo udržení auta v přímém směru (chvílemi se mi zdá jakoby kolem středové polohy volant nekladl odpor a někdy jo).
to MEXICAN: měl jsem ho vypnuté tlačítkem na volantu a kontrolka nesvítila vůbec.
Hyundai i30 HB, 1.5DPi, Smart
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Re: Červánkovej tajtrlík - HB, 1.5CVVT
No jo, chlapci! Nedělejte ze mne blondýnu!
Samozřejmě LKA vypnuto, je to v přímém směru, dělá to jen občas.
Původně jsem si myslel, ze je to nějaké progresivní tuhnutí řízení v závislosti na rychlosti, ale v návodu jsem nic takového nenašel Tak nevím.
Nikde jsem to nezmiňoval, ale když už si toho všiml taky daves tak na tom něco asi bude.
Samozřejmě LKA vypnuto, je to v přímém směru, dělá to jen občas.
Původně jsem si myslel, ze je to nějaké progresivní tuhnutí řízení v závislosti na rychlosti, ale v návodu jsem nic takového nenašel Tak nevím.
Nikde jsem to nezmiňoval, ale když už si toho všiml taky daves tak na tom něco asi bude.
Re: Červánkovej tajtrlík - HB, 1.5CVVT
A není to prostě jen nezvyk, to řízení s elektrickým posilovačem mi přijde hodně přeposilované a bez zpětné vazby (když to srovnám s hydraulickým posilovačem řízení z předchozího auta)?
Re: Červánkovej tajtrlík - HB, 1.5CVVT
Meriva měla taky elektrický posilovač, a odpor volantu byl stále stejný, tady mi přijde že se to nahodile mění.
Hyundai i30 HB, 1.5DPi, Smart
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Re: Červánkovej tajtrlík - HB, 1.5CVVT
mám jeden dotaz, dají se na tom 8'' dotykovým radiu uspořádat oblíbené stanice uložené pod "hvězdičkou" do pořadí jak chci já? Řadí mi je to podle abecedy, a to mi nevyhovuje. Chtěl bych mít moje oblébené rockové u sebe a pak ty komerční pro přítelkyni, ale teď to je namíchané. Zatím jsem rádio do hloubky neštudoval...
Hyundai i30 HB, 1.5DPi, Smart
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Re: Červánkovej tajtrlík - HB, 1.5CVVT
S tim rádiem Ti nepomůžu, rádio ze zásady neposlouchám!
Můžu poslat ten návod, pokud máš zájem, sám už si nepamatuju odkud jsem to stahoval.
Jsem holt slerotický dědek!
Můžu poslat ten návod, pokud máš zájem, sám už si nepamatuju odkud jsem to stahoval.
Jsem holt slerotický dědek!
Re: Červánkovej tajtrlík - HB, 1.5CVVT
V menu má být položka Oblíbené - Menu - Přeuspoř. oblíbené, pak se klepne na "hamburger" vedle stanice, kterou chceš přesuhnout a můžeš jí prý přetáhnout.
Ovšem nikdy jsem to nepoužil, v oblíbených mám jen jedinou poslouchatelnou stanici (Radio 1) a zapnuté automatické řazení.
Ovšem nikdy jsem to nepoužil, v oblíbených mám jen jedinou poslouchatelnou stanici (Radio 1) a zapnuté automatické řazení.
Re: Červánkovej tajtrlík - HB, 1.5CVVT
Já tam mám jen možnost vymazat oblíbené. A v seznamu všech stanic mám jen možnost je seřadit abecedně nebo podle typu vysílaného programu.
Jinak dneska jsem namotal dalších cca 120km. A dojem z motoru mám takovej že se bude rád vytáčet. V rámci záběhu se snažím ho držet od 2 do 3,5 tisíce, ale máme tady pár kopečků kde se dobře vymetaj pavouci z vejfuku. Tajtrlíka tam beru úmyslně ať si zvyká, a musím se držet abych už nenaložil.
O kolik vám kecá tachometr? Na zimákách mi při 55km/h navigace a radary ukazují 50km/h, a 100 na tacháku = 90km/h reálnejch.
Jinak dneska jsem namotal dalších cca 120km. A dojem z motoru mám takovej že se bude rád vytáčet. V rámci záběhu se snažím ho držet od 2 do 3,5 tisíce, ale máme tady pár kopečků kde se dobře vymetaj pavouci z vejfuku. Tajtrlíka tam beru úmyslně ať si zvyká, a musím se držet abych už nenaložil.
O kolik vám kecá tachometr? Na zimákách mi při 55km/h navigace a radary ukazují 50km/h, a 100 na tacháku = 90km/h reálnejch.
Hyundai i30 HB, 1.5DPi, Smart
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Re: Červánkovej tajtrlík - HB, 1.5CVVT
Jo, odchylka odpovídá.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Červánkovej tajtrlík - HB, 1.5CVVT
J, ve městě dávám omezovač na 55, na okresních cestách tempomat na 95 a na dálnici 135, i když tam to kecá nepatrně víc, 130 dle gps je cca 137 tacho.
Re: Červánkovej tajtrlík - HB, 1.5CVVT
Dneska jsem se zkoušel "pošťourat" v nastavení rádia abych si uspořádal uložené stanice. Myslím si že jsem na tyhle věci celkem šikovnej, ale musím přiznat že jsem na to nepřišel. Tak jsem rezignoval a vzal jsem si na pomoc online návod na který je odkaz v menu infotainmentu a v románu od infotainmentu v kastlíku. Bohužel jsem na to nepřišel ani s jeho pomocí, protože v něm se v příslušné kapitole http://webmanual.hyundai.com/DA_GEN2_V/ ... l#id_h2_59 píše o volbách které mi rádio vůbec nenabízí.
Oblíbené stanice se mi automaticky řadí pouze abecedně dle názvu , a v celkovém přehledu dostupných stanic je taky jen řazení dle abecedy nebo typu programu. Proboha proč ?
Taky jsem zkoušel připojení Android Auto, a ač mám možnost používat bezdrátové zrcadlení (Samsung Galaxy A32 LTE), tak pro potřeby zrcadlení navigace bude lepší mít telefon připojen kabelem, protože při bezdrátu se mi ztrácí spojení.
Co mě překvapilo je, že když chci zadat cíl v navigaci tak mi auto píše že to nelze udělat za jízdy, a i když auto stojí tak dokud nezatáhnu ruční brzdu tak to nejde, stejně jako některá nastavení vozu v menu PP.
Oblíbené stanice se mi automaticky řadí pouze abecedně dle názvu , a v celkovém přehledu dostupných stanic je taky jen řazení dle abecedy nebo typu programu. Proboha proč ?
Taky jsem zkoušel připojení Android Auto, a ač mám možnost používat bezdrátové zrcadlení (Samsung Galaxy A32 LTE), tak pro potřeby zrcadlení navigace bude lepší mít telefon připojen kabelem, protože při bezdrátu se mi ztrácí spojení.
Co mě překvapilo je, že když chci zadat cíl v navigaci tak mi auto píše že to nelze udělat za jízdy, a i když auto stojí tak dokud nezatáhnu ruční brzdu tak to nejde, stejně jako některá nastavení vozu v menu PP.
Hyundai i30 HB, 1.5DPi, Smart
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi