Sarko, odkud jses a kam jezdis na servis?
Napis cislo dilu saciho potrubi. Urcite je to na tom papiru, kterej si ofotila. Podle mne to bude to tzv variabilni sani, kde jsou klapky a motorek, ktery to vse ovládá. Pokud motorek je ok, tak staci koupit pouze sadu klapek a nechat to vycistit, protoze 18tkc je ranec. Muzu ti poslat odkaz z Ebay. Neni to moc drahy ale bohuzel budes muset cekat. Dalsi moznost je ty klapky dat pryc, vycistit a prez diagnostiku nechat tenhle system vypnout ale v Hyundai servisu to podle mne neumi. Hlavne ty klapky takhle nenechavat. Jsou z plastu a nektera z nich by se mohla odlomit a pak by se odehrala katastrofa v motoru... Videl jsem borca, kterej je odmontoval, vycistil vse kolem a pak jezdil se spotrebou 5,5l nafty ale svitila mu u toho kontrolka motoru
![😁](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f601.svg)
Bohuzel nase motory neumerne trpi na zaneseni karbonem. Za to ty nemuzes. Melo by se každých 100.000km cistit EGR, chladic EGR, skrtici klapka, DPF, to variabilni sani atd ale nikomu se tohle nechce delat. Skoro vsichni mechanici jsou menici dilu.