Ovladač dvojspojky - problém
Moderátor: Moderátoři
Re: Ovladač dvojspojky - problém
Strašný, tohle nemá cenu snad ani platit...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Reklama
Re: Ovladač dvojspojky - problém
tak čo mexican,vydrží 300 000KM? môžeš skúsiť.... spojka toľko nevydrží ani v bežnom manuáli, prečo by mala v dct? Možno niekto počíta že sú dve, tak by to malo vydržať dvojnásobok... ale aj cena za výmenu bude 2x.... ešte možno v benzíne kde je nižší točivý moment oproti dízlu je šanca vyššía.... ale máte mnohí turbo....
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Ovladač dvojspojky - problém
Ještě že jsi se na konci dokázal zamyslet a napsat jednu rozumnou větu o rozdílném kroutícím momentu, jinak bych tě musel poslat tam, kde slunce nesvítí . Ono 340Nm a 253Nm jsou úplně stejné hodnoty, že??
Zajímalo by mě, jestli jsou ty převodovky v tomhle směru rozdílné, nebo ne...
Přiznávám, že nevím
Zajímalo by mě, jestli jsou ty převodovky v tomhle směru rozdílné, nebo ne...
Přiznávám, že nevím
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ovladač dvojspojky - problém
spojka nevydrzi 300 000km ani v manuale? ouha, takze to uz 77 000km pretahujem a radsej nebudem pisat co som poslednych par rokov tahal za privesy a dam sem par vizualov (OSB - cca 680kg, dvojnapravak - beton 0,4m3, lom - mnoho krat medzi 600-750kg netto)slabostka píše: ↑23 pro 2021, 22:47 tak čo mexican,vydrží 300 000KM? môžeš skúsiť.... spojka toľko nevydrží ani v bežnom manuáli, prečo by mala v dct? Možno niekto počíta že sú dve, tak by to malo vydržať dvojnásobok... ale aj cena za výmenu bude 2x.... ešte možno v benzíne kde je nižší točivý moment oproti dízlu je šanca vyššía.... ale máte mnohí turbo....
je to vsetko v nohach a zakladnej udrzbe
pardon za plevelenie vlakna
- Přílohy
-
- strk - jedna z mnohych fur
- vozik3.JPG (96.76 KiB) Zobrazeno 863 x
-
- beton
- vozik2.JPG (111.5 KiB) Zobrazeno 863 x
-
- OSB dosky
- vlek1.JPG (89.62 KiB) Zobrazeno 863 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Ovladač dvojspojky - problém
Musím se Mexicana zastat. Kamarád má Accenta 1.5 CRDi r.v. 2008. Má najeto 320 000 km a spojka je stále původní.
Re: Ovladač dvojspojky - problém
Hosi, nehadejte se. Jsou prece svatky
Šárko, nepochopil jsem presne, jestli odesel EGR ventil nebo neco jinyho jako napriklad variabilni sani motoru. Ta druha moznost je totiz
horsi. EGR jsem nekde videl za cca 3.700kc, takze je to uplne zanedbatelná castka oproti tomu co te ceka. Jinak, tenhle dil odchází skoro na vsech autech, jestli tě to trochu uklidni
Šárko, nepochopil jsem presne, jestli odesel EGR ventil nebo neco jinyho jako napriklad variabilni sani motoru. Ta druha moznost je totiz
horsi. EGR jsem nekde videl za cca 3.700kc, takze je to uplne zanedbatelná castka oproti tomu co te ceka. Jinak, tenhle dil odchází skoro na vsech autech, jestli tě to trochu uklidni
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ovladač dvojspojky - problém
my sa nehadame
egr ventil mam tiez povodny. A rozhodne netankujem premiovy diesel. Je ale fakt ze u tych stoviek nadrzi bolo mozno 5 bez aditiv. Auto ktore jazdi dlhsie trasy musi mat egr v top stave.
nechcem nijak kritizovat ale obavam sa ze u Sarky to bude zla kombinacia uzivatela a servisu. Mnohokrat som aj u celkom dobreho servisu zazil take trochu zlahcovanie. A uplna katastrofa je zena uzivatelka, resp frikulin tocvolant. a fakt to neberte zle. Ja som taky amatersky patlal, absolvent politologie. Ale snazim sa pochopit mechaniku a napr doma celkom bojujem manzelke vysvetlit preco a ako. ze lepsie si zacuvat v kopci s teplym motorom aj ked to zaberie pri prijazde o 20s dlhsie ako so studenym motorom nasledne rano cuvat a rozbiehat sa nasledne v tazsom zabere na jednotku. proste aj uzivatel by mal chapat zakladne dobre navyky. Vidim to vsak tak, ze dnes ludi viac zaujima a riesia infotainment a mechaniku az na nich vybalia cenu za opravu
egr ventil by som rozhodne nechal vycistit u firmy ktora sa tym zaobera. Tento zazitok musi pani premysliet situaciu a zacat udrzbu trochu inak ako doteraz
egr ventil mam tiez povodny. A rozhodne netankujem premiovy diesel. Je ale fakt ze u tych stoviek nadrzi bolo mozno 5 bez aditiv. Auto ktore jazdi dlhsie trasy musi mat egr v top stave.
nechcem nijak kritizovat ale obavam sa ze u Sarky to bude zla kombinacia uzivatela a servisu. Mnohokrat som aj u celkom dobreho servisu zazil take trochu zlahcovanie. A uplna katastrofa je zena uzivatelka, resp frikulin tocvolant. a fakt to neberte zle. Ja som taky amatersky patlal, absolvent politologie. Ale snazim sa pochopit mechaniku a napr doma celkom bojujem manzelke vysvetlit preco a ako. ze lepsie si zacuvat v kopci s teplym motorom aj ked to zaberie pri prijazde o 20s dlhsie ako so studenym motorom nasledne rano cuvat a rozbiehat sa nasledne v tazsom zabere na jednotku. proste aj uzivatel by mal chapat zakladne dobre navyky. Vidim to vsak tak, ze dnes ludi viac zaujima a riesia infotainment a mechaniku az na nich vybalia cenu za opravu
egr ventil by som rozhodne nechal vycistit u firmy ktora sa tym zaobera. Tento zazitok musi pani premysliet situaciu a zacat udrzbu trochu inak ako doteraz
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
-
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 21 pro 2021, 21:06
Re: Ovladač dvojspojky - problém
Mexican, nezlob se, ale mám automat a i přesto, že jsem blondýna tak vím, jak i s automatem jezdit. Nehledě na to, že mám technické vzdělání a jezdím si dovolím říci od 18 let stále. S autem jsem jezdila jen dálky, ale to jsem již vysvětlovala a to že auto bylo na pravidelných servisech atd. to už tu taky asi nemusím psát. Děkuji.
-
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 21 pro 2021, 21:06
Re: Ovladač dvojspojky - problém
Brio, EGR ventil by snad měl být v pořádku. Údajně se bude jen čistit. V příloze zasílám vše co bude potřeba vyměnit
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ovladač dvojspojky - problém
ja sa nehnevam. ja nepotrebujem riesit opravu za 50% zostatkovej hodnoty funkcneho auta. pisal som, ze pravdepodobne ten servis nebol dobry. navrhol som aj oslovit iny servis a nechat si to nacenit. navrhol som oddelit problem prevodovky a motorickych (sanie/egr)SarkaBaslova píše: ↑24 pro 2021, 13:36 Mexican, nezlob se, ale mám automat a i přesto, že jsem blondýna tak vím, jak i s automatem jezdit. Nehledě na to, že mám technické vzdělání a jezdím si dovolím říci od 18 let stále. S autem jsem jezdila jen dálky, ale to jsem již vysvětlovala a to že auto bylo na pravidelných servisech atd. to už tu taky asi nemusím psát. Děkuji.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Ovladač dvojspojky - problém
Sarko, odkud jses a kam jezdis na servis?
Napis cislo dilu saciho potrubi. Urcite je to na tom papiru, kterej si ofotila. Podle mne to bude to tzv variabilni sani, kde jsou klapky a motorek, ktery to vse ovládá. Pokud motorek je ok, tak staci koupit pouze sadu klapek a nechat to vycistit, protoze 18tkc je ranec. Muzu ti poslat odkaz z Ebay. Neni to moc drahy ale bohuzel budes muset cekat. Dalsi moznost je ty klapky dat pryc, vycistit a prez diagnostiku nechat tenhle system vypnout ale v Hyundai servisu to podle mne neumi. Hlavne ty klapky takhle nenechavat. Jsou z plastu a nektera z nich by se mohla odlomit a pak by se odehrala katastrofa v motoru... Videl jsem borca, kterej je odmontoval, vycistil vse kolem a pak jezdil se spotrebou 5,5l nafty ale svitila mu u toho kontrolka motoru
Bohuzel nase motory neumerne trpi na zaneseni karbonem. Za to ty nemuzes. Melo by se každých 100.000km cistit EGR, chladic EGR, skrtici klapka, DPF, to variabilni sani atd ale nikomu se tohle nechce delat. Skoro vsichni mechanici jsou menici dilu.
Napis cislo dilu saciho potrubi. Urcite je to na tom papiru, kterej si ofotila. Podle mne to bude to tzv variabilni sani, kde jsou klapky a motorek, ktery to vse ovládá. Pokud motorek je ok, tak staci koupit pouze sadu klapek a nechat to vycistit, protoze 18tkc je ranec. Muzu ti poslat odkaz z Ebay. Neni to moc drahy ale bohuzel budes muset cekat. Dalsi moznost je ty klapky dat pryc, vycistit a prez diagnostiku nechat tenhle system vypnout ale v Hyundai servisu to podle mne neumi. Hlavne ty klapky takhle nenechavat. Jsou z plastu a nektera z nich by se mohla odlomit a pak by se odehrala katastrofa v motoru... Videl jsem borca, kterej je odmontoval, vycistil vse kolem a pak jezdil se spotrebou 5,5l nafty ale svitila mu u toho kontrolka motoru
Bohuzel nase motory neumerne trpi na zaneseni karbonem. Za to ty nemuzes. Melo by se každých 100.000km cistit EGR, chladic EGR, skrtici klapka, DPF, to variabilni sani atd ale nikomu se tohle nechce delat. Skoro vsichni mechanici jsou menici dilu.
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
-
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 21 pro 2021, 21:06
Re: Ovladač dvojspojky - problém
Brio, jsem z Prahy a jezdím na Nové Butovice Autopalace.
To ofocene je ze servisu. Auto tam teď aktuálně je a měla bych se vyjádřit co s tím. Odkupova hodnota 180-200 tisíc. Kupovalo se to za 560 tisíc.
Zde ještě foto i s čísly. Děkuji. Šárka
To ofocene je ze servisu. Auto tam teď aktuálně je a měla bych se vyjádřit co s tím. Odkupova hodnota 180-200 tisíc. Kupovalo se to za 560 tisíc.
Zde ještě foto i s čísly. Děkuji. Šárka
Re: Ovladač dvojspojky - problém
Tak je to presne to co jsem si myslel. Musis zjistit co presne tomu sani je. Přinejlepším budou mit vuli pouze ty klapky a vzit tady tuhle opravnou sadu
https://www.ebay.com/itm/114933999213?_ ... BMzIyO1L1f
Pokud je spatnej motorek, tak koupit komplet novy z Koreje a na faktuře si nechat napsat made in Korea kvuli clu ale dph te stejne nemine. https://www.sparekorea.com/product/parts/16453
Jako treti varianta vymontovat klapky. Vycistit to potruby a nechat softwarove odpojit.
Co se tyce prevodovky staci koupit ty 3 sady od Valeo o kterych jsem psal, kde je uplne vsechno vcetne loziska, sroubu, vidlice atd. Vic uz ti nepomůžu.
Pokud mozno, tak hezky svatky
https://www.ebay.com/itm/114933999213?_ ... BMzIyO1L1f
Pokud je spatnej motorek, tak koupit komplet novy z Koreje a na faktuře si nechat napsat made in Korea kvuli clu ale dph te stejne nemine. https://www.sparekorea.com/product/parts/16453
Jako treti varianta vymontovat klapky. Vycistit to potruby a nechat softwarove odpojit.
Co se tyce prevodovky staci koupit ty 3 sady od Valeo o kterych jsem psal, kde je uplne vsechno vcetne loziska, sroubu, vidlice atd. Vic uz ti nepomůžu.
Pokud mozno, tak hezky svatky
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
-
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 21 pro 2021, 21:06
Re: Ovladač dvojspojky - problém
Brio, moc děkuji!
Doporučuješ to nechat opravit v hyundai, ale obávám se, že si nebudu moci dodat své náhradní díly a nevím, zda oni budou ochotni koupit jiné než ty jejich originální. Nicméně by mi na to měli dát záruku.
Uvidím co mi zítra hyundai řekne.
Zkusím i jiné servis.
Děkuji. Šárka
Doporučuješ to nechat opravit v hyundai, ale obávám se, že si nebudu moci dodat své náhradní díly a nevím, zda oni budou ochotni koupit jiné než ty jejich originální. Nicméně by mi na to měli dát záruku.
Uvidím co mi zítra hyundai řekne.
Zkusím i jiné servis.
Děkuji. Šárka
Re: Ovladač dvojspojky - problém
Držím palce a daj info ako si pochodila.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...