Točí, točí no nenaštartuje
Moderátor: Moderátoři
Točí, točí no nenaštartuje
Ahojte, mám taký problém s hyundaiom i40 1.7 CRDI 2011 rok výroby. Ako laik sa to budem snazit napisat co najpodrobnejšie. Cca pred dvoma týždňami po hodinovej ceste na diaľnici som odparkoval auto a za 10minut som naštartoval no ako som začal pridávať na plynový pedál tak hneď skapalo a už som to nenaštartoval. Začalo len točiť cca 5 sekund ale ako keby chybalo palivo a nenaštartovalo. Nechal som ho odstáť dlhšie, za dve hodiny som skúšal znova a to isté. Nakoniec som ho naštartoval káblami. Rozbehol som sa, zaradil som 2 už som cítil, že niečo nesedí, akoby malo menší výkon, zaradil som 3 a auto skapalo. Znova káble, naštartovalo. K servisakovi som sa dostal po celom meste na dvojke. Auto uplne stratilo vykon. Diagnostika ukázala chybu v palivovom systéme. Servisak mi dal dve možnosti. Buď to prečistí chémiou alebo vybere trysky. Dohodli sme sa na chémii(zrejme zlé rozhodnutie). Na druhy den auto hotové, išlo v pohode. No pred troma dňami som zas odstavil auto po hodinovej ceste na diaľnici. Zas som nenaštartoval. Točilo, točilo a nič. Baterku som dal na nabíjačku, ukazovalo 12,2 volta, čo je podľa mňa v pohode ale šak nechal som to nabiť na 13 skusil naštartovať a nič. Točilo no nechytilo. Baterku stiahlo na 12,3 V. Tak zase káble. Podarilo sa naštartovať, previezol som sa a auto išlo v pohode, kontrolka nescietila žiadna. Tentoraz nestratilo výkon. Hovorím si že ho nechám odstáť. Na druhý deň som naštartoval bez problémov niekoľko krát no robil som kratšie cesty(žiadna dialnica). Žiadny problém. No ajtak som to zaniesol včera do servisu, napojil to na diagnostiku a neukázalo žiadnu chybu. Dohodli sme sa že skontroluje tie trysky a dá mi vedieť. Odvtedy čakam. Chcem sa spýtať či sa s týmto už niekto stretol, čím to môže byť…či nejako teoreticky môže súvisieť tá jazda na diaľnici keď auto ide rýchlejšie… a ak by to bolo niečo chybné v palivovom systéme tak ako je možné že káblami to naštartujem. Nedokážem si spojiť tie súvislosti… Vďaka za odpovede a príjemné sviatky.
- Reklama
Re: Točí, točí no nenaštartuje
To muze byt cokoliv od vstrikovacu az po prekousane draty od kuny. Pockal bych jak dopadnou ty vstriky. Na Mondeu jsem mel podobnou závadu, jakmile auto bylo zahraty.., tak proste nechtelo nastartovat ani za Boha.
Pokud to nepomuze, tak ja osobně bych zkusil nejdrive vymenit čidlo váčky, čidlo kliky a pak snimac prutoku paliva na cerpadle. Ty prvni 2 dily stoji par korun
Pokud to nepomuze, tak ja osobně bych zkusil nejdrive vymenit čidlo váčky, čidlo kliky a pak snimac prutoku paliva na cerpadle. Ty prvni 2 dily stoji par korun
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Točí, točí no nenaštartuje
zasada je vzdy riesit symptomy od jednoduchsich k zlozitejsim
- dotankovat overene (pokojne lacne, rychloobratkove palivo) a hoodne pridat aditiva (2-3x davkovanie
- pri nastartovanom motore zmerat napatie v palubnom systeme, mechanik vie a moze zmerat zatazovym meracom (stoji asi 30 usd na alikovi)
- fyzicky a pohladom skontrolovat hadicky a kable
- ak tryskami myslis vstrekovace, test je rrelativne lacny v Bosch servosoch vratane vymontovania to stoji par euro
je dolezite odlisit elektricke a mechanicke problemy. v zime sa casto polomrtva baterka vie prejavit v horsom svetle. preto fakt treba riesit veci od jednoduchych a zjavnych, tie nasledne dat bokom a ist ku komplexnejsim celkom. Vid stand up vystup Pavla Tomese (na stojaka) topenar
- dotankovat overene (pokojne lacne, rychloobratkove palivo) a hoodne pridat aditiva (2-3x davkovanie
- pri nastartovanom motore zmerat napatie v palubnom systeme, mechanik vie a moze zmerat zatazovym meracom (stoji asi 30 usd na alikovi)
- fyzicky a pohladom skontrolovat hadicky a kable
- ak tryskami myslis vstrekovace, test je rrelativne lacny v Bosch servosoch vratane vymontovania to stoji par euro
je dolezite odlisit elektricke a mechanicke problemy. v zime sa casto polomrtva baterka vie prejavit v horsom svetle. preto fakt treba riesit veci od jednoduchych a zjavnych, tie nasledne dat bokom a ist ku komplexnejsim celkom. Vid stand up vystup Pavla Tomese (na stojaka) topenar
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Točí, točí no nenaštartuje
Zdravím, takže včera mi volal servisák, že po kontrole trysiek bola jedna zlá, ktorú treba vymeniť, ostatné 3 sú v norme. Ďalej vravel, že zlá je aj batéria (ktorá bola menená v lete tohoto roku.) Neviem či by jedna zlá tryska robila takéto problémy. Dám to vymeniť, následne urobím hodinu po dialnici a uvidím čo to bude robiť.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Točí, točí no nenaštartuje
tak je fajn, ze to bol len vstrekovac, tie stoja par korun. aj nove baterie vedia umriet skoro, dneska je to uz celkom o stasti. setria aj premiove znacky.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Točí, točí no nenaštartuje
Zkus ještě nechat změřit dobíjení...k4rtman píše: ↑30 pro 2021, 11:27 Zdravím, takže včera mi volal servisák, že po kontrole trysiek bola jedna zlá, ktorú treba vymeniť, ostatné 3 sú v norme. Ďalej vravel, že zlá je aj batéria (ktorá bola menená v lete tohoto roku.) Neviem či by jedna zlá tryska robila takéto problémy. Dám to vymeniť, následne urobím hodinu po dialnici a uvidím čo to bude robiť.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Točí, točí no nenaštartuje
Zdravím Vás páni…takže nepokročil som. Teda iba v tom, že v tryskách a batérii chyba nie je. Zas to trochu rozpíšem. Dnes volal mechanik, že tryska je vymenená a môžem si prísť po auto. Dohodol som sa s ním, že pôjdem urobiť cestu na diaľnicu a potom prídem k nemu a skúsim zhasnúť a naštartovať. Urobil som cca hodinu na diaľnici potom som sa zastavil ešte na jednom mieste kde som zhasol motor. Nemal som to v pláne, kým nebudem u mechanika, ale úplne som vtedy niečo iné mal na mysli a vo chvíli keď som zhasol auto tak mi doťuklo, že to som robiť nemal. Ihneď na to som naštartoval a vydýchol som si, že naštartovalo bez problémov. Potešil som sa a vydal sa na cestu k mechanikovi, cestou som si vravel, že to bude asi už teda v pohode.. došiel som k mechanikovi, zhasol som auto a počkal cca 3 minúty. Naštartoval som a po cca 3 sekundách zhaslo. A zas to čo predtým…točilo, točilo(cca 5 sekúnd) no nenaštartovalo. Mechanik došiel, dal káble a nešlo ani káblami. Potom priniesol štartovací sprej a tým sme to naštartovali a po chvíli sme skúšali zhasínať a štartovať normálne. Štartovalo bez problémov…zmerali sme dobíjanie, dobíjalo v poriadku. Hodil to na diagnostiku a diagnostika ukázala, že nie je žiadna chyba. Po 45 minútach čo sme nad tým pozerali, mi odporúčil vyhľadať nejakého autoelektrikára nech pozrie tie káble. Už mi s tým nevedel nijako pomôcť…už som z toho pomaly zúfalý, za kontrolu trysiek a výmenu tej chybnej som zacvakal 350€ a znova bez úspechu idem skúsiť teraz nájsť nejakého šikovného autoelektrikára či sa mi na to nepozrie…už neviem čo mám robiť
Re: Točí, točí no nenaštartuje
Tak to je mrzuty.
Blba otazka ale palivovej filtr byl menen kdy?
V prvnim příspěvku pises, ze diagnostika ukazala chybu v palivovém systému? Kod zavady vis? Urcite bych se na to zameril! Dej pak vědět jak to dopadlo
Blba otazka ale palivovej filtr byl menen kdy?
V prvnim příspěvku pises, ze diagnostika ukazala chybu v palivovém systému? Kod zavady vis? Urcite bych se na to zameril! Dej pak vědět jak to dopadlo
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
Re: Točí, točí no nenaštartuje
Palivovy filter bol meneny v lete. Dnes som sa dohodol s mechanikom nech objedna tie snimace vackoveho a klukoveho hriadela a potom to zas pojdem otestovat. Dam vedieť…
Re: Točí, točí no nenaštartuje
@k4rtman : To je blbé, dúfam že sa Ti to podarí vyriešiť bez ďalších veľkých výdajov. D.
Hyundai i40 CW 1.7 (136 k)
Hyundai I30 1.4 fastback Style
Hyundai TUCSON 2.0 4x4 Club
Hyundai IX35 1.7 Tricolor Plus
Hyundai I30 1.4 combi
VW Passat 1.9 TDI Variant
Škoda Octavia 1.9 TDI a 1.6 TDI
Renault Megane 1.4 sedan
Daewoo Lanos
Hyundai I30 1.4 fastback Style
Hyundai TUCSON 2.0 4x4 Club
Hyundai IX35 1.7 Tricolor Plus
Hyundai I30 1.4 combi
VW Passat 1.9 TDI Variant
Škoda Octavia 1.9 TDI a 1.6 TDI
Renault Megane 1.4 sedan
Daewoo Lanos
Re: Točí, točí no nenaštartuje
ahoj chci se zeptat jestli se závada už odstranila a jak měl jsem stejný problem vyměnily me čidlo teploty a celkove vycistily egr ventil bylo po problemu
Hyundai i40 2016
Škoda fabia 1.9sdi
Opel Astra
Ford Galaxy
Peugeot 405mi16
Lada Samara
Škoda 120
Škoda fabia 1.9sdi
Opel Astra
Ford Galaxy
Peugeot 405mi16
Lada Samara
Škoda 120
Re: Točí, točí no nenaštartuje
To cidlo teploty je kde? Cislo dilu nahodou? To je asi jediny, ktery jsem jeste nemenil
Jinak, to cidlo vacky Hoffer 7517464 , ktery jsem nedavno koupil, tak slo po nekolika dny ven, protoze me to hazelo chybu a motor spatne startoval, takze urcite nekupovat!
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI