Motor 2.0 103kw vhodný na přestavbu LPG?
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Motor 2.0 103kw vhodný na přestavbu LPG?
Zdravim. Máte niekto skusenosti s motorom 2,0 103kw. R.V. 2008. Má najazdených 200000km na benzin. Či sa oplati to dať na LPG.
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 2.0 103kw vhodný na přestavbu LPG?
Z mého pohledu by byla přestavba holý nesmysl.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 2.0 103kw vhodný na přestavbu LPG?
Tiež si myslím... s 200tkm má už motor výraznú časť životnosti (nepíšem väčšinu) za sebou.... už má určite aj svoje prevádzkové neduhy, takže prerábka na LPG (ktoré ten motor aj viac zaťaží) môže spôsobiť, že v čase keď by si mal začať "zarábať" - po splatení investície, tak začneš riešiť poruchy súvisiace s prevádzkou na LPG.... nehovoriac o tom, že cenou za LPG prestavbu tomu veteránu zdvojnásobíš nominálnu hodnotu.....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Motor 2.0 103kw vhodný na přestavbu LPG?
Coby majitel LPG souhlasím s klukama, náklady na pořízení se ti již rozhodně nevyplatí....
v očekávání od 10.6.2021Hyundai i30 WG 1.5I MT Smart engine red
Hyundai i30 combi 2013 TRICOLORE, 1,6CVVT, LPG
Hyundai i30 combi 2013 TRICOLORE, 1,6CVVT, LPG
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2.0 103kw vhodný na přestavbu LPG?
je to jednoduche spocitat a bude to stat a padat na tom ako dlho chces s tym lpg jazdit. pretoze si myslim, ze motor s 200 000 km moze byt v perfektnom stave kedy bez vacsej udzby vydrzi dalsich 100 / 200 / 300 tisic km
takze tuzka do ruky a pocitaj. Ono sa tvrdi, ze motory nie su uplne vhodne na prestavbu na lpg
takze tuzka do ruky a pocitaj. Ono sa tvrdi, ze motory nie su uplne vhodne na prestavbu na lpg
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 2.0 103kw vhodný na přestavbu LPG?
presne závisí od konkretneho zadania - ak je motor v top stave - neberie olej, má komprsesiu, nie je zakarbonovaný, dobré lambdy a bude tam nájazd vs spotreba prečo nie.
ak ale - málo jazdíš, motor nie je OK tak nie.
Návratnosť si vyrátaj aby sa ti urobila max. za 3 roky, čiže bud je vysoký nájazd alebo vysoká spotreba
ak ale - málo jazdíš, motor nie je OK tak nie.
Návratnosť si vyrátaj aby sa ti urobila max. za 3 roky, čiže bud je vysoký nájazd alebo vysoká spotreba
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021