Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
nove auta su peknym treningom na elektromobilitu
Stonica mame cca 6 tyzdnov a uz som ho 3x daval na nabijacku (preventivne) - startuje to vsak aj po tyzdni v -5 uplne bez problemov
Som zvedavy ako dlho vydrzi
aka je u 1,5DPI baterka? (myslim kapacita)
Stonica mame cca 6 tyzdnov a uz som ho 3x daval na nabijacku (preventivne) - startuje to vsak aj po tyzdni v -5 uplne bez problemov
Som zvedavy ako dlho vydrzi
aka je u 1,5DPI baterka? (myslim kapacita)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
ze je to vtip?
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Motor 1.5DPi
Jo, to bylo na Marase. Má se za to, že pokud máš přední světla žárovky, tedy ne LEDky, tak při jejich zapnutí se vypne systém tzv. inteligentního dobíjení aku (který ve skutečnosti aku ničí tím, že ji nabíjí jen ve stavu poslední nouze; bohužel další eko kurvíto - trochu to šetří palivo tím, že alternátor běží jen omezenou dobu). Docela je to tu někde rozepsané.
Baterie je silná kvůli kvůli start-stop, spoustě elektroniky v autě, no a taky tomu "inteligentnímu" dobíjení. Ale takové baterky jsou dneska snad všude...
Baterie je silná kvůli kvůli start-stop, spoustě elektroniky v autě, no a taky tomu "inteligentnímu" dobíjení. Ale takové baterky jsou dneska snad všude...
csgut píše: ↑10 led 2022, 15:35
Maras:
Docela mě překvapilo, co tomu dali za "silnou" (kapacitně) baterii, na daný motor. Dost mě tenhle problém teda překvapuje. Jestli s tím nesouvisí teda komentář od
Odjinud: Nevím, jak jste to myslel přesně. Jakože je řízeno dobíjení baterie za provozu primárně při pouze denním svícení?
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Motor 1.5DPi
Baterka tam je pořádná, tuším 70 desátka. No ono to nenastartování může mít i jiný důvod, palivo, cívka, snímač teploty, nebo otáček, kabel kousnutý od kuny atd. No uvidím zítra.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Jo 70Ah.
*
Na margo příběhu cecil67 ohledně napětí baterie:
Včera jedna cesta tam 20km, 5 hodin na mraze, po otočení klíčku na Aku 11,9V.
A to se celou cestu tam, asi kvůli zimě, nabíjelo!
Trochu málo
Ještě mne napadá jedna možnost - bylo to v Oderkách, tak jestli tam není nějaká Aku patogenní zóna.
*
Na margo příběhu cecil67 ohledně napětí baterie:
Včera jedna cesta tam 20km, 5 hodin na mraze, po otočení klíčku na Aku 11,9V.
A to se celou cestu tam, asi kvůli zimě, nabíjelo!
Trochu málo
Ještě mne napadá jedna možnost - bylo to v Oderkách, tak jestli tam není nějaká Aku patogenní zóna.
Re: Motor 1.5DPi
Jo, a sahá až na Kozlov. No vida, tak se nám rozrůstá klub těch, co mají před startem min jak 12V. A to by ta baterka měla být podle tabulek dávno po smrti....
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
Napětí neměřím. Ale řekl bych, když nad tím přemýšlím, mohla by to být i civka startéru, bo on točil naplno a hladce a jakoby nevyjel pastorek. No uvidíme, bude to nějaká hloupost.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
To se mi jednou stalo taky, auto asi nepřečetlo imobilizér - jen točilo, a na palubce svítila kontrolka imobilizéru. Stačilo klíč vytáhnout a znovu vložit, pak to chytlo na první otočení.
Re: Motor 1.5DPi
a čo keď si hneď po naštartovaní pustím vyhrievanie sedadla, ide to na úkor baterie ?
Re: Motor 1.5DPi
Pokud má baterka víc jak 70%, tak jo.... Kup si měřák do zapalovače a uvidíš sam
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
Keď bude veľká zima tak ani nie... ale pri teplote nad nulou a dostatku náboja v baterke áno.... systém nechá akumulátor živiť aj všetko naraz... vyhrievanie sedadiel, volantu, okna a zrkadiel.... pri sedačkách to aj poznať... holt je rozdiel keď je tá istá vyhrievacia dečka napájaná 12V z aku alebo 15V z alternátora.... (kontrolná otázka... kedy bude asi lepšie ohrievať prdel..... )
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Motor 1.5DPi
Moje ohřívá prdel aji v létě....je zimomriva Ale jak říkám, na meraku je to krásně vidět jak to nabíjí. Nebo nenabiji
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
Tak jsem dnes zkoušel ten výhřev sedadel. Při zapnutí pokles o 0,2V ( jedno sedadlo) a po vypnutí opět původní hodnota. Bez zapnutých sedadel auto zrovna dobíjelo napětím 14,3V ( takže pokles byl uveden z této hodnoty ) při zapnutých světlometech. Jinak dnes start při nap.11,7V ( -7 venku), v práci připojena nabíječka c-tek ( do práce to mám 4km) a hned to skočilo do cyklu č.4. To by znamenalo, že baterka má podle nabíječky cca 80 procent...
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
Já to mám do práce cca 6,5km. Po otočení klíčkem mě měřák ve 12V zásuvce ukazuje 11,5 - 11,7. Jak kdy, ale i v létě!
Ale mám při startu zapnutá světla, jede rádio a na motoru mám plašič na hlodavce (přímo na baterce). Dobíjím jednou měsíčně, teď ale budu muset interval zkrátit, protože mě na těch 6,5km ještě přibyla zastávka ve školce
Ovšem i po večerním nabití do plna (C-tek) mě to ráno hodí 11,9 max.
Fakt je, že např. u předchozího Citroenu C4 se mě světla rozsvítily až po nastartování. To bylo určitě lepší řešení.
Ale mám při startu zapnutá světla, jede rádio a na motoru mám plašič na hlodavce (přímo na baterce). Dobíjím jednou měsíčně, teď ale budu muset interval zkrátit, protože mě na těch 6,5km ještě přibyla zastávka ve školce
Ovšem i po večerním nabití do plna (C-tek) mě to ráno hodí 11,9 max.
Fakt je, že např. u předchozího Citroenu C4 se mě světla rozsvítily až po nastartování. To bylo určitě lepší řešení.
Hyundai i30 kombi 2021, 1.5 DPi 81kW, Start Plus, Polar White
Opel Zafira 2018, 1.4i Turbo 103 kW, Innovation, White
Opel Zafira 2018, 1.4i Turbo 103 kW, Innovation, White