Avizovaný update SW ECU a DCT proběhl dnes odpoledne. Cestou ze servisu bylo skutečně poznat, že se něco událo. Na můj vkus to pořád podřazuje poněkud zbytečně brzo, ale řekněme, že se to stalo předvídatelnější, s jasnou snahou brzdit motorem (zrovna tady v okolí teda fakt zbytečně
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
).
Ale co musím jednoznačně pochválit je posun v kultivovanosti řazení. DCT sice řadí velice dobře, ale časem samozřejmě jasně poznáte jakési "škubnutíčko". Tímto updatem ovšem absolutně zmizelo
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
. Teď ta převodovka řadí téměř (tak na 98%) jako klasický planeťák s hydrákem
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Nevěřil bych, že je možné takhle vyladit dvouspojku v kombinaci s dieselem
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
.
Takže za mě se tenhle update na Tucsonech TLE fakt povedl!
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate