H350 prestavba na obytny automobil
Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
H350 prestavba na obytny automobil
je to tu. Accent pomaly dobieha do finisa (380 z 400 tisic km) a s manzelkou premyslame ze zmenime trochu koncept cestovania. Kedze barak mam skoro hotovy a musim sa nejak zabavit, raz po navrate z jedneho cestovatelskeho vecierku som doma zahlasil, ze kupime dodavku a zacneme ju prestavovat na obytnak. Tym myslim komplet, vratane homologacie prestavby na M1
Taka ta bezna sed u L3H2 dodavok (Ducato/Boxer/Jumper) ma neoslovila ale moje srdce zaplesalo ked som videl nazivo H350 (variantu 6,2m). Oproti tym beznym dodavkam ten interier vyzera proste paradne, mavaju bezne tempomat a je to zadokolka. Zacal som trochu hladat, uz som si pisal aj s importerom a prehomologovat to pojde za celkom pohodovy poplatok. Samotne papierovacky na urade a STK by mali s odobrenim ist napohodu
Teraz som pomaly zacal riesit samotny model. Rozkukane mam rocniky 2016-2018, kilometre ma nezaujimaju (pocitam ze budem beztak robit rozvody a upravit turbo, poriesit ochranu podvozku predtym ako zacnem so samotnou prestavbou. Dufam, ze ten 2,5CRDi 170k bude fajn, u H1 bol celkom bezny motor. Svojho H350 opatrne hladam v CR, na vyber moc nie je ale v AT/DE sa uz cosi do 400 000kc da vybrat.
Dufam, ze sa napad podari zrealizovat a H350 skonci v mojich rukach. Ak by sa tu nasiel niekto so skusenostami s motorom 2,5CRDi (D4CB) budem moc rad. Ide mi najma o servisovatelnost, ci to netrpi nejakymi konstrukcnymi vadami a podobne. Veci ako EGR a DPF som uz pozeral, su to celkom rozumne ceny takze toho sa nebojim
Taka ta bezna sed u L3H2 dodavok (Ducato/Boxer/Jumper) ma neoslovila ale moje srdce zaplesalo ked som videl nazivo H350 (variantu 6,2m). Oproti tym beznym dodavkam ten interier vyzera proste paradne, mavaju bezne tempomat a je to zadokolka. Zacal som trochu hladat, uz som si pisal aj s importerom a prehomologovat to pojde za celkom pohodovy poplatok. Samotne papierovacky na urade a STK by mali s odobrenim ist napohodu
Teraz som pomaly zacal riesit samotny model. Rozkukane mam rocniky 2016-2018, kilometre ma nezaujimaju (pocitam ze budem beztak robit rozvody a upravit turbo, poriesit ochranu podvozku predtym ako zacnem so samotnou prestavbou. Dufam, ze ten 2,5CRDi 170k bude fajn, u H1 bol celkom bezny motor. Svojho H350 opatrne hladam v CR, na vyber moc nie je ale v AT/DE sa uz cosi do 400 000kc da vybrat.
Dufam, ze sa napad podari zrealizovat a H350 skonci v mojich rukach. Ak by sa tu nasiel niekto so skusenostami s motorom 2,5CRDi (D4CB) budem moc rad. Ide mi najma o servisovatelnost, ci to netrpi nejakymi konstrukcnymi vadami a podobne. Veci ako EGR a DPF som uz pozeral, su to celkom rozumne ceny takze toho sa nebojim
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: H350 prestavba na obytny automobil
S H350 mám zkušenosti sice omezené a trochu staršího data, ale vzpomínám na to auto fakt rád. Byli na mě v HCP hodní a když jsme se v roce 2016 stěhovali, tak mi jí párkrát půjčili. A povedlo se mi trefit do obměny, takže jsem si vyzkoušel delší i kratší ovšem vyšší verzi.
Zátěž byla srovnatelná, ta delší byla samozřejmě klidnější a taková podvozkově "důstojnější". Co mě na tomhle autě naprosto fascinovalo byla výška posezu. Jestliže osobák označíme za přízemí a SUV za 1. patro., tak v H350 se sedí ve druhém patře (možná podesta mezi druhým a třetím patrem) a ta vzduchem odpružená sedačka řidiče prostě neměla chybu - dojem z řízení náklaďáku byl dokonalý .
O žádné chronické vadě či problému jsem neslyšel, takže si myslím, že pokud nebude utrápená, tak chybu neuděláš .
Zátěž byla srovnatelná, ta delší byla samozřejmě klidnější a taková podvozkově "důstojnější". Co mě na tomhle autě naprosto fascinovalo byla výška posezu. Jestliže osobák označíme za přízemí a SUV za 1. patro., tak v H350 se sedí ve druhém patře (možná podesta mezi druhým a třetím patrem) a ta vzduchem odpružená sedačka řidiče prostě neměla chybu - dojem z řízení náklaďáku byl dokonalý .
O žádné chronické vadě či problému jsem neslyšel, takže si myslím, že pokud nebude utrápená, tak chybu neuděláš .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: H350 prestavba na obytny automobil
D4CB su motory od roku 2002, jedny z najspolahlivejsich. Akurat tie pridané "sracky" kvoli Euro6 tam robia
zlobu(vraj). Ja by som zobral tu 150k verziu.
zlobu(vraj). Ja by som zobral tu 150k verziu.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: H350 prestavba na obytny automobil
oltcitak jj je tam SCR (vstrekovanie mocoviny) a EGR. Na druhu stranu som s tym oboznameny a kupujem to preto aby to auto moralne este 10+ rokov ako obytnak vydrzalo. Aby z jazdenia po zapadnej europe nebol problem, ze to je proste stare auto so starym motorom
ak to bude len o doplnovani mocoviny, nemam s tym problem
momentalne riesim prachy a nejaky pekny kusok. Obavam sa ze budem musiet siahnut hlbsie do srajtofle a nachystat si cca 400 000kc. Alebo zobrat nieco za 240 s tym, ze je to eventualna pasca na prachy. Sice sa za tie roky na mna cosi nalepilo ale myslim, ze bazarnici maju tiez svoje metody
jedna h350 za fakt zaujimavu cenu (kilometre neriesim, tie su paradoxne na dodavku celkom v cajku je v prahe: https://www.tipcars.com/uzitkove/hyunda ... 84436.html
pocitam ze urobit rozvody, pretesnit motor, prejst SCR/DPF, vymenit olej aj v kardane, kompletny repas klimatizacie, detailne osetrenie dutin a podvozkua sme o 100 000kc vyssie, to vsak asi bude stale davat zmysel
ak to bude len o doplnovani mocoviny, nemam s tym problem
momentalne riesim prachy a nejaky pekny kusok. Obavam sa ze budem musiet siahnut hlbsie do srajtofle a nachystat si cca 400 000kc. Alebo zobrat nieco za 240 s tym, ze je to eventualna pasca na prachy. Sice sa za tie roky na mna cosi nalepilo ale myslim, ze bazarnici maju tiez svoje metody
jedna h350 za fakt zaujimavu cenu (kilometre neriesim, tie su paradoxne na dodavku celkom v cajku je v prahe: https://www.tipcars.com/uzitkove/hyunda ... 84436.html
pocitam ze urobit rozvody, pretesnit motor, prejst SCR/DPF, vymenit olej aj v kardane, kompletny repas klimatizacie, detailne osetrenie dutin a podvozkua sme o 100 000kc vyssie, to vsak asi bude stale davat zmysel
- Přílohy
-
- Capture.JPG (83.87 KiB) Zobrazeno 1360 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: H350 prestavba na obytny automobil
Dokial nepocujes rozvody, tak v pohode, su tam retaze. Dat dole vanu skontrolovat nasávanie oleja, tym zistis ci niekedy nepodfukovaly trysky. Nemá rád dlhy chod vo vysokých otackach(nad 3500) ale je tam 6kvalt, tak to bude v pohode. No a dutiny urcite skontroluj. Keby som niekedy isiel do vacsej dodavky ako kemper, tak by som bral bud sprintera4x4, alebo tuto 350. A pre mna ako majiteľa H1 je jeho existencia potesujuca, lebo motor stale "žije v nových modeloch"
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: H350 prestavba na obytny automobil
Pro inspiraci - https://www.auto.cz/tahle-nenapadna-dod ... aji-134229
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: H350 prestavba na obytny automobil
vestavby sledujem a ten paskvil co je v tom odkaze je dost bieda. jednak ze to tam vyzera ako v drevarni, resp vo finskej saune a jednak je to bez pivotov, okien, WC/sprchy a najma bez napadu co sa tyka obostavania interieru (potencial je vyuzity fakt mizerne). Pekne prestavby receznuje borec z nomadem.cz, casto take ktore si ludia urobia doma
inak za 10 rokov stareho sprintera s podobnom samodomo vybavou pytat 680 000kc je dost odvaha. Ale zjavne ho predali
firma Home on wheels je dobra na celkom cenovo vyhodne baterkove packy (LiFePo4) ale inak by som im tam peniaze za prestavbu nenechal, ono to financne moc nedava zmysel (kedze len za vestavbu chcu cca pol mega). To radsej za 1,2 kupit uplne novotu typo Possl atd
inak za 10 rokov stareho sprintera s podobnom samodomo vybavou pytat 680 000kc je dost odvaha. Ale zjavne ho predali
firma Home on wheels je dobra na celkom cenovo vyhodne baterkove packy (LiFePo4) ale inak by som im tam peniaze za prestavbu nenechal, ono to financne moc nedava zmysel (kedze len za vestavbu chcu cca pol mega). To radsej za 1,2 kupit uplne novotu typo Possl atd
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: H350 prestavba na obytny automobil
No mne osobne by drevo nevadilo.
Rád sa pozriem,keď sa pochváliš s tvojim.Verím,že to chvíľu potrvá,no držím palce.
Rád sa pozriem,keď sa pochváliš s tvojim.Verím,že to chvíľu potrvá,no držím palce.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: H350 prestavba na obytny automobil
zatial zbieram teoreticke znalosti. celkom sa bojim stavby solarneho systemu vratane zvysku eletro
elektroinstalacie (chcem tam lifepo, prepojenu trakcnu a startovaciu baterku, a cele to postavene len na 12V
samozrejme, predbieham. do dvoch mesiacov budu prachy, verim ze do leta bude dodavka a vrhnem sa na to
skvely guru je Greg Virgoe, to je neskutocne metodicky borec. Slusne YT kanaly su aj Ladi & Margaret (ti sa s tym dost crcaju) a Romanakata
elektroinstalacie (chcem tam lifepo, prepojenu trakcnu a startovaciu baterku, a cele to postavene len na 12V
samozrejme, predbieham. do dvoch mesiacov budu prachy, verim ze do leta bude dodavka a vrhnem sa na to
skvely guru je Greg Virgoe, to je neskutocne metodicky borec. Slusne YT kanaly su aj Ladi & Margaret (ti sa s tym dost crcaju) a Romanakata
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023