No, na T-GDi intervaly zase tak sebevědomé nebyly - 15.000 km / 1 rok
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
. Oproti atmosférám a dieselům s intervaly 30.000 km / 1 rok, to vypadalo dostatečně rozumně.
Jasně, vzduchový filtr každou druhou prohlídku je otázka jeho stavu a primárně by se u toho měl používat selský rozum, u svíček 75.000 km taky není až takový úlet (zažil jsem i 90.000 km), i když já bych je asi vyměnil už po 60.000 km...
Pak je tu samozřejmě otázka provozního režimu, ale ten máme každý jiný, tam se moc paušalizovat nedá, kde je ta hranice mezi běžným režimem a ve ztížených podmínkách, kde se mají intervaly zkrátit na polovinu
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate