Trvalo to jen do nasledujícího restartu zapalování. Stalo se to normálně za jízdy na dálnici, prostě to vyplo úplně a výkon nula nula prd. To nevypadá na netěstnost, to turbo vyplo úplně. A teď několik dní to auto jezdí úplně normálně, dokonce mi přijde, že i jde líp za plynem než dřív. Nevím co by tam ten mráz mohl udělat, ale tak mrzlo docela dost.
A servis bez chyby v diagnostice nic dělat nebude. Musím doufat, že buď už se to nestane a nebo naopak se to posere a pak to vyřeší. Záruka ještě skoro tři roky, tak za tu dobu se to snad vyřeší.
chyba motoru - P0299
Moderátor: Moderátoři
Re: chyba motoru - P0299
Hyundai i30 2018(2019), 1.4-TGDi 103kW, Tricolor Comfort Go, White sand
- Reklama
Re: chyba motoru - P0299
hmmm, zajimave, zadaha
Ja udelal nekolik "testu" (dalnice, plny plyn na 6tce, zrychlovani do mirneho kopce, asi 30sek), chyba se neobjevila. Tak ze by to byla skutecne nejaka nahoda mozna souvysejici s mrazem? kdovi, budu to sledovat.
Podival jsem se pod kapotu a na krytu motora jsem objevil nejake stopy od kocky? kuny? hmmmm ale nic pokousaneho jsem teda nenasel. tak doufam ze skutecne tak nic neprokousalo kabely nebo hadici od turba. Ted je blato, nehce se mi pod auto, ale kdyz bude hezci pocasi, vlezu tam, sundam kryt a podivam se na to.
Ja udelal nekolik "testu" (dalnice, plny plyn na 6tce, zrychlovani do mirneho kopce, asi 30sek), chyba se neobjevila. Tak ze by to byla skutecne nejaka nahoda mozna souvysejici s mrazem? kdovi, budu to sledovat.
Podival jsem se pod kapotu a na krytu motora jsem objevil nejake stopy od kocky? kuny? hmmmm ale nic pokousaneho jsem teda nenasel. tak doufam ze skutecne tak nic neprokousalo kabely nebo hadici od turba. Ted je blato, nehce se mi pod auto, ale kdyz bude hezci pocasi, vlezu tam, sundam kryt a podivam se na to.
=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
Re: chyba motoru - P0299
Tak dneska turbo znova kaput, byl jsem domluvenej v servisu, ze mam kdyz tak hned prijet, tak jsem to udelal a tentokrat to po projizdce uznali a i diagnostika to nacetla, nejspis se zasekava regulator. Zitra si mam zavolat a domluvit si servis.
Hyundai i30 2018(2019), 1.4-TGDi 103kW, Tricolor Comfort Go, White sand
Re: chyba motoru - P0299
A v jake situaci se ti to stalo?
=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
Re: chyba motoru - P0299
Salut, regulátor čeho ? a nebo čím to bylo ?
Hyundai I40, 100kw, Premium Nav - Blue spirit.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
Re: chyba motoru - P0299
Ze auto zničeno nic ztratí výkon a po znovu nastartovani zas jede normálně se mě taky stalo asi 3x. Žádná kontrolka nikdy nesvitila a diagnostika nic nezobrazila. Takže jsem zvedavy na co přijdou. Jen teda já mám crdi 85kw.
Re: chyba motoru - P0299
kluci, může nízký tlak vzduchu v sání způsobovat škrtící klapka? Nemůže se tam nějak zaseknout v nějaké poloze nebo něco takového?
Turbo tlačí hezky (1.6), plný tlak naběhne rychle, ale všiml jsem si, že ten tlak ne a ne dosáhnout. Pozoroval jsem to delší dobu, vždy když nachvilku povolím plyn a pak dupnu na plný kotel, vyletí tlak rychle na 1.6bar (2-3 sek). když ale jedu nějak rovnoměrně, nezrychluji dejme tomu 110 po dalnici, plyn cca 30%, a pak sešlápnu plný kotel, někdy vyletí rychle na plný tlak, ale někdy né a né se zvednout, postupně leze z těch cca 1bar, trvalo by mu to možná i 20sekund než by se dostal na plných 1.6b. Kontroloval jsem sání, nikde nic nijaký únik (ten by tam stejně byl vždy)ů turbo je nové, váha nová. Snímač tlaku nový. Jediné co mně ještě napadlo je, že vzduchu stojí něco v cestě... šktící klapka...
Nemáte něko s tím zkušenost? Nemohlo by to být ono? Chybu dostávám jen tu p0299, nijaká zmíňka o škrtící klapce.
Tato chyba se objevila ještě když bylo auto v záruce, byl jsem s tím v servisu, poslali mně do prdele (viz začátek tohoto vlákna). Teď se chyba objevuje častěji, hlavně při dlouhém zrychlování plným výkonem.
¨
Turbo tlačí hezky (1.6), plný tlak naběhne rychle, ale všiml jsem si, že ten tlak ne a ne dosáhnout. Pozoroval jsem to delší dobu, vždy když nachvilku povolím plyn a pak dupnu na plný kotel, vyletí tlak rychle na 1.6bar (2-3 sek). když ale jedu nějak rovnoměrně, nezrychluji dejme tomu 110 po dalnici, plyn cca 30%, a pak sešlápnu plný kotel, někdy vyletí rychle na plný tlak, ale někdy né a né se zvednout, postupně leze z těch cca 1bar, trvalo by mu to možná i 20sekund než by se dostal na plných 1.6b. Kontroloval jsem sání, nikde nic nijaký únik (ten by tam stejně byl vždy)ů turbo je nové, váha nová. Snímač tlaku nový. Jediné co mně ještě napadlo je, že vzduchu stojí něco v cestě... šktící klapka...
Nemáte něko s tím zkušenost? Nemohlo by to být ono? Chybu dostávám jen tu p0299, nijaká zmíňka o škrtící klapce.
Tato chyba se objevila ještě když bylo auto v záruce, byl jsem s tím v servisu, poslali mně do prdele (viz začátek tohoto vlákna). Teď se chyba objevuje častěji, hlavně při dlouhém zrychlování plným výkonem.
¨
=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================