1.6T-GDI mild 7DCT (132kW) Vs. 1.6T-GDI hybrid 6AT (169kW)
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 14 bře 2022, 06:42
1.6T-GDI mild 7DCT (132kW) Vs. 1.6T-GDI hybrid 6AT (169kW)
Zdravím uvažuji o koupi nového Tucsona, mám dilema co se týká motoru Jezdím 30% město, 70% dálnice a rozhoduju se mezi 1.6T-GDI mild 7DCT (132kW) a 1.6T-GDI hybrid 6AT (169kW), je tady nějaký majitel těchto motorizací, může přidat svůj poznatek ? Díky
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8132
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6T-GDI mild 7DCT (132kW) Vs. 1.6T-GDI hybrid 6AT (169kW)
rozhodne hybrid (= HEV) ak neriesis peniaze. Ten MHEV je v podstate to najhorsie co moze byt. Realne moc vyznam nema (pretoze je slaby, ma malu baterku). U hybridu je to lepsie:
-> prevodovka je planetova, takze radi lepsie ako DCT, vydrzi viac
-> do buducna bude hybrid lepsou volbou kvoli emisiam a roznej sikane zo strany vrchnosti
-> prevodovka je planetova, takze radi lepsie ako DCT, vydrzi viac
-> do buducna bude hybrid lepsou volbou kvoli emisiam a roznej sikane zo strany vrchnosti
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023