Přední náprava Santa Fe
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Přední náprava Santa Fe
Rád bych se vás zeptal, jestli někdo na svém Novém SF nepozorujete problémy s přední nápravou. Projevuje se to hlavně ve vyjetých kolejích, ale úplně vražedná kombinace je prudká akcelerace do kopce s vyjetými kolejemi v asfaltu. Mám ujeto 32 000 km a na čepy by to bylo hodně málo
Dříve: ..... a Santa Fe 2,4, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
- Reklama
A co to dělá? Když zmiňuješ vyjeté koleje, nejčastěji to jakoby tahá zavolant a auto plave = moc široké gumy na moc úzké koleje. Měl jsem tento problém u předchozího auta, když jsem ze 195 přešel na 225, to byl v kolejích takový suchý "aquaplaning" jak sviňa.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Jasně. Bylo to nějak okolo 7 000 (olej, všechny filtry, kontrola stavu klimy, karoserie a ještě nějaké drobnosti, už si nevzpomínám, co tam bylo všechno napsáno) . Bohužel jsem to plavání začal pozorovat až později. Nemám teď čas na to juknout, ale mám podezření, že je to zase stejná bolest, jako na mém prvorozeném. Na něm jsem bědem asi 180 000 km měnil celkem tři rejdové čepy. Asi ani nový Santík není městuvzdorný .
Dříve: ..... a Santa Fe 2,4, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
Jo Zdenku 76 promiň že jsem nereagoval. Nejhorší je to v tahu v zatáčce. Tlačíš volant do rejdu a najednou, jako by se ti kola zvrtly (to je strašné slovo, když ho vidím napsané) a auto samo chce bočit za roh a je třeba ho okamžitě táhnout zpět. Nedělá to vždy. Je třeba asi souhra více faktorů najednou, ale musím říct, že se teď chová stejně blbě, jako když jsem před léty měl Tatru 613. Zasvěcení vědí o čem je řeč. Tenkrát jsem to vyřešil, ale dnes už na auto nemám čas a čekám, že bude sloužit líp, než výrobek z roku 1973
Dříve: ..... a Santa Fe 2,4, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
Aha, nemohl by to dělat stabilizátor (velkej, tj. tyč mezi levou a pravou stranou)? Nevím tedy, jestli ho santík má. To vypadá, že to něco drží do poslední chvíli a pak to komplet uhne. Na čep mi to přijde divný, aby to udělal takhle skokově. Ale možná melu blbosti.
Ale tak když už jsem v tom, co třeba uložení ramen? Buď volný nebo vyběhaný a po překročení určitě meze to prostě povolí.
Ale tak když už jsem v tom, co třeba uložení ramen? Buď volný nebo vyběhaný a po překročení určitě meze to prostě povolí.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Jo, souhlasím.Ale jak píšu, není čas. Takže zatím trpím. Ještě k tomu čepu: na starém santovi je rejdový čep (ne čep na spojovačce) jenom nacpaný do otvoru prostřiženém v plechovém ramenu a zajištěn segerovkou. Takže když mi ty čepy měnili, tak vzali šponu a pak celý čep v rameně pochodoval. Auto pak taky nešlo v kolejích udržet. Jenže když jsem to rameno měnil, tak jsem vyměnil i uložení, takže nevím, co bylo hlavní příčinou. Ale až bude čas, tak na to přijdu a dám vědět. Mne ale spíše zajímalo, jestli má i někdo jiný podobný problém, nebo jestli v tom jsem sám.
Dříve: ..... a Santa Fe 2,4, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
chalani predna naprava na santa fe je na hovno, tiez s tym mam problem, teraz mam cez 40 000km a idem reklamovat predne stabilizatory + tam nieco puka pre max vytoceni kolies. Co sa tyka toho trhania mam to iste podla mna je to normalne.m Ak je predny nahon pri plnom plyne a mate vytocene kolesa tak sa skratka odlahci a hrabe. Tu istu tendenciu ma aj santa fe, rozdiel je ten ze ked to zisti tak prida tocak na zadok a auto vystreli vpred. Tym padom sa zahryzne predok do zeme. Skuste si dat na bycilkli prednu nohu dokolesa, vytocte volant a nech vas zacne tlacit 100 chlapov no co sa stane?????
Re: santa fe
prave tie predne tycky riesim v servise. Ked som tak ratal vsetky ceny servisu a kazdych 15000km garancku tak ma to serie. Vezmite si 1 300 000,-Sk Santa Fe, prva garancka 9000,- druha 12500,-, treria 11000,-,facebok píše:u new santa fe je přední náprava nahovno udělaná na tak těžký auto!
odchází čepy tyčky stabilizátoru a zadní uložení stabilizátoru njn! nějak to korejcy nedomysleli
ked zrovnam s X5 vo fullvybave 2100000,-, garancka kazdych 30 000km, kupoval som ich rovnako, ale s X5 som bol na garancke len raz a stala 8000,-Sk!!!!!!!!!!!!
A to neriesim nic, po 45000km vyzera akoby dosla z predajne ale na santa fe uz mam 3 garancky za sebou, dokopy 32 500,- za rok, spotreba ta ista ako X5 a to ma V6,3,0, 267koni!!!!
Na santa fe kazdu garancku riesim nejaku hovadinu, tu klepoce palubka, tam klepoce naprava, tam skripe sedacka, praska mi koza, radicka zosuchana ako keby som mal 200 000km, udajne sa neda reklamovat, bezne opotrebenie / po roku, 44 000km, no neviem/
Ale inak som vcelku spokojny, ale ked Veracruz neponukne ovela viac za slusnu cenu, Hyundaiko konci.
Ja mam najazdených 19000km a tyčky stabilizatorov sú v trape.Mením ich v pondelok samozrejme v rámci reklamácie.Je to sila myslel som že to vydrží viacej.
Hyundai Santa Fe 2,2 Crdi manuál
http://www.novaplast.sk
http://www.novaplast.sk
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 16 črc 2008, 09:23