Hyundai Bayon
Moderátor: Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Bayon
dnes som si preliezol Bayon v najvyssej vybave (48V hybrid, 1,0TGdi) a musim sa smiat. To auto vyzera fakt hrozne, najma inerier je snad plastovejsi nez Accent z 2007. V kufri to vyzeralo tak, ze im snad dodanim displeju dosli peniaze a tak som napocital snad 3 odtiene plastov, co je trochu faux pas. Motorizacie tragicke (fakt by som si nevybral), variabilita (ked sa to uz tvari ako crossover a nasledovnik ix20 velmi obmedzenam resp ziadna (ak nepocitam ze sa daju sklopit operadla)
ach jaj, za tie prachy teda fakt bieda a ani tento novodoby vystrel do kolena z dielne ma nezaujal
ach jaj, za tie prachy teda fakt bieda a ani tento novodoby vystrel do kolena z dielne ma nezaujal
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai Bayon
A kde mají Banána v nejvyšší výbavě? S nejsilnější motorizací jsem jich už pár potkal, ale všechno to byly Smarty. Style, ideálně s paketem Premium, by mě zajímal .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Bayon
jeden znamy urobil chybu a kupil si ho, vcera mu ho dodali. Je to myslim vybava Style
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai Bayon
Proč chybu? To, že to auto nevyhovuje Tobě neznamená, že nebude vyhovovat jemu .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Hyundai Bayon
Než jsem si letos koupil i30, tak zrovna byl představován Bayon. Na chvilku jsem o něm uvažoval, ale pak mne odradila ta motorizace. Chtěl jsem slušnou atmosféru, tak jsem raději koupil i30 s 1.5 DPI.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Hyundai Bayon
presne ako napísal Mr. . ja npríklad, keby bol Bayon v čase keď som kupoval i20, asi by bol väčším favoritom ako i20. Dnes mám ale iné priority a medzi favoritmi je napr. i30 combi
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Re: Hyundai Bayon
Keď som bol v servise, tak som vypleštil oči, že čo je to za auto. Až potom mi do mailu prišiel newsletter a tam ho prezentujú ako "auto s veľkým vnútorným priestorom a vyšším posedom". Ach jaj, veď to je malé, nízke auto. Takže žiadny nasledovník ix20.
Ja som si prvý moment myslel, že idem okolo novej i20 alebo i30 a potom som zbadal ten hrozný zadok. U nás stáva predvádzacia Dacia Sandero Stepway v oranžovej farbe. Počítam, že to je lacnejšie a hlavne to vyzerá o dosť lepšie. Nie je to síce ix20, ale v tej cene na také to parkoviskové "otĺkanie"...
Ja som si prvý moment myslel, že idem okolo novej i20 alebo i30 a potom som zbadal ten hrozný zadok. U nás stáva predvádzacia Dacia Sandero Stepway v oranžovej farbe. Počítam, že to je lacnejšie a hlavne to vyzerá o dosť lepšie. Nie je to síce ix20, ale v tej cene na také to parkoviskové "otĺkanie"...
Re: Hyundai Bayon
ENCAP crashtest:
https://www.euroncap.com/en/results/hyundai/bayon/43817
76%, 4*, u malých auto to asi už lepší nebude (Opel Mokka 73%)..
https://www.euroncap.com/en/results/hyundai/bayon/43817
76%, 4*, u malých auto to asi už lepší nebude (Opel Mokka 73%)..
Re: Hyundai Bayon
Zdravim vsetkych.
Tak nadisiel cas na rozlucku s mojim partakom ...Od 08/2011 ked som si svoju ix20 vyzdvihol u predajcu auto fungovalo ako malo, uzival som si variabilitu kufra/ interieru, velky priestor na malych podorysnych rozmeroch, paradne nastupovanie.... Ale auto by malo v lete 11 rokov a mozno by bola len otazka casu kedy by zacalo pytat viac starostlivosti a teda by poslo viac peniazkov z kasicky.. a na to som nejako nemal chut. Odjazdilo nieco malo nad 140k. Za celu tu dobu som okrem beznych servisnych ukonov investoval len do vymeny mechanizmu stieracov celneho skla. Podla mna parada. Ak by sa doteraz vyrabalo, asi by som nemal problem kupit ho opat... Kedze uz ale kociarik do kufra nenakladam, dal som sancu Bayonu. Zaujal ma cca podobne rozmernym interierom ( okrem vysky ) a tiez velkostne velmi pouzitelnym kufrom ( hlavne zaklad bez dvojitej podlahy ). Dizajn zaujal mna a tiez manzelku. + co zavazilo je skor konzervativny interier a hlavne jednoduche vypinanie asistencnych systemov, start stop 1 klikom vlavo pri kolene a lane assist podrzanim tlacitka na volante. Ziadne zdlhave a podla mna nebezpecne vchadzanie do menu infotainmentu ako u inych znaciek a to nehovorim o ovladani vetrania a klimatizacie, proste samostatny panel je nieco, co by asi malo byt povinne. Nech mi Bayon odpusti, primarne som bol zamerany na i30 s 1.5 dpi motorom a teda 1.2 v Bayone ma trosku odradzala. Lenze okrem zrovnania teoretickych vlastnosti tychto motorov Bayon v priamom porovnani u mna ziskal viac bodov ako i30. Podla mna Bayon, ako koncepcne novsie auto oproti i30 ma vzdusnejsi, modernejsi interier a teda pocitovo prijemnejsi, vzadu priestorovo urcite vyhrava, citelne je to hlavne v oblasti priestoru na kolena... tiez ma vacsi kufor. Nakoniec po prezreti recenzii ( a kratkej zoznamovacke v i20 ) som sa rozhodol dat sancu zakladnej motorizacii. Po 3 dnoch a najazdeni cca 250 km mozem zhodnotit ze : v porovnani s tazsou ix20 s 1.4 CVVT je 1.2 v Bayone zhruba podobne pruzna, i ked sme v zabehu a netocim nad 3500-4000 ot/min. Jazdim primerane dynamicky a pocitovo je motor velmi prijemny, pruzny a kultivovany. I ked zatial ho pri volnobehu mierne citit aj v interieri, uvidime ci sa chovanie zmeni pocas/ po zabehu. Pri ix20 som sa musel pozriet na otackomer ci motor bezi, lebo som nic necitil. Co sa tyka jazdy, tak podvozok je velka zmena oproti ix20. V Bayone je podvozok lepsie odladeny, tam kde si ix20 vedela mierne skocit do strany ( i ked nikdy nie nebezpecne ) sa Bayon prenesie bez zavahania a odskocenia. Super. K interieru nemam vycitky. Sedacky su paradne. Laktove opierky vo dverach ( v mojej vybave ) su tvrde ale nie je to ziadny problem. Ruku si v klude opriem, necitim ziadny diskomfort, myslim, ze nieco makcene tam nepotrebujem. Pristroje mam klasicke analogove a som spokojny. Velmi dobre vyzeraju a nebude problem s odcitanim udajov pri pouziti polarizacnych okuliarov. Spotreba zatial ( mimo dialnice a bez pouzitia tempomatu ) velmi prijemna, mesto, okresky- pocitac po prvom dotankovani po odchode od predajcu ukazuje 5.2 l/100km. Jedina vec, ktora mi trosku vadi ( ako uzivatelovi ix20 ) , je nastupovanie. Do ix20 som sa len tak zosuchol, Bayon si vyzaduje mierny gymnasticky ukon. Skoda, nie je to sice nic zle, je to taka klasika ako do bezneho auta, ale ked clovek sada dennodene takmer 11 r do vyssieho auta, tak to citi . Kazdopadne to Bayonu odpustam, teraz sa auta robia takto. Ix20 to nehrala na dizajn, ale na komfort napr. pri nastupovani a uzivatelsku pohodu, teraz sa auta vyrabaju hlavne pre oko, co je skoda. Taky je aspon moj pohlad. Niekomu sa moze aj dizajn Bayonu zdat ako hroza, ale cim viac sa nanho pozeram, tym sa mi viac paci, take normalne auto, snad ho zlodeji nebudu chciet a vo vnutri klasika, ziadna videohra Este som detailnejsie neotestoval halogeny, kedze tie su casto tercom kritiky ( ale zrejme preto, lebo sa v zaplave LED svetiel stracaju ), kazdopadne to malo co som skusil je krok vpred proti ix20 s klasickymi svetlami. To je citelne. Dalsie skusenosti opisem po docerpani dalsich kilometrov.
Tak nadisiel cas na rozlucku s mojim partakom ...Od 08/2011 ked som si svoju ix20 vyzdvihol u predajcu auto fungovalo ako malo, uzival som si variabilitu kufra/ interieru, velky priestor na malych podorysnych rozmeroch, paradne nastupovanie.... Ale auto by malo v lete 11 rokov a mozno by bola len otazka casu kedy by zacalo pytat viac starostlivosti a teda by poslo viac peniazkov z kasicky.. a na to som nejako nemal chut. Odjazdilo nieco malo nad 140k. Za celu tu dobu som okrem beznych servisnych ukonov investoval len do vymeny mechanizmu stieracov celneho skla. Podla mna parada. Ak by sa doteraz vyrabalo, asi by som nemal problem kupit ho opat... Kedze uz ale kociarik do kufra nenakladam, dal som sancu Bayonu. Zaujal ma cca podobne rozmernym interierom ( okrem vysky ) a tiez velkostne velmi pouzitelnym kufrom ( hlavne zaklad bez dvojitej podlahy ). Dizajn zaujal mna a tiez manzelku. + co zavazilo je skor konzervativny interier a hlavne jednoduche vypinanie asistencnych systemov, start stop 1 klikom vlavo pri kolene a lane assist podrzanim tlacitka na volante. Ziadne zdlhave a podla mna nebezpecne vchadzanie do menu infotainmentu ako u inych znaciek a to nehovorim o ovladani vetrania a klimatizacie, proste samostatny panel je nieco, co by asi malo byt povinne. Nech mi Bayon odpusti, primarne som bol zamerany na i30 s 1.5 dpi motorom a teda 1.2 v Bayone ma trosku odradzala. Lenze okrem zrovnania teoretickych vlastnosti tychto motorov Bayon v priamom porovnani u mna ziskal viac bodov ako i30. Podla mna Bayon, ako koncepcne novsie auto oproti i30 ma vzdusnejsi, modernejsi interier a teda pocitovo prijemnejsi, vzadu priestorovo urcite vyhrava, citelne je to hlavne v oblasti priestoru na kolena... tiez ma vacsi kufor. Nakoniec po prezreti recenzii ( a kratkej zoznamovacke v i20 ) som sa rozhodol dat sancu zakladnej motorizacii. Po 3 dnoch a najazdeni cca 250 km mozem zhodnotit ze : v porovnani s tazsou ix20 s 1.4 CVVT je 1.2 v Bayone zhruba podobne pruzna, i ked sme v zabehu a netocim nad 3500-4000 ot/min. Jazdim primerane dynamicky a pocitovo je motor velmi prijemny, pruzny a kultivovany. I ked zatial ho pri volnobehu mierne citit aj v interieri, uvidime ci sa chovanie zmeni pocas/ po zabehu. Pri ix20 som sa musel pozriet na otackomer ci motor bezi, lebo som nic necitil. Co sa tyka jazdy, tak podvozok je velka zmena oproti ix20. V Bayone je podvozok lepsie odladeny, tam kde si ix20 vedela mierne skocit do strany ( i ked nikdy nie nebezpecne ) sa Bayon prenesie bez zavahania a odskocenia. Super. K interieru nemam vycitky. Sedacky su paradne. Laktove opierky vo dverach ( v mojej vybave ) su tvrde ale nie je to ziadny problem. Ruku si v klude opriem, necitim ziadny diskomfort, myslim, ze nieco makcene tam nepotrebujem. Pristroje mam klasicke analogove a som spokojny. Velmi dobre vyzeraju a nebude problem s odcitanim udajov pri pouziti polarizacnych okuliarov. Spotreba zatial ( mimo dialnice a bez pouzitia tempomatu ) velmi prijemna, mesto, okresky- pocitac po prvom dotankovani po odchode od predajcu ukazuje 5.2 l/100km. Jedina vec, ktora mi trosku vadi ( ako uzivatelovi ix20 ) , je nastupovanie. Do ix20 som sa len tak zosuchol, Bayon si vyzaduje mierny gymnasticky ukon. Skoda, nie je to sice nic zle, je to taka klasika ako do bezneho auta, ale ked clovek sada dennodene takmer 11 r do vyssieho auta, tak to citi . Kazdopadne to Bayonu odpustam, teraz sa auta robia takto. Ix20 to nehrala na dizajn, ale na komfort napr. pri nastupovani a uzivatelsku pohodu, teraz sa auta vyrabaju hlavne pre oko, co je skoda. Taky je aspon moj pohlad. Niekomu sa moze aj dizajn Bayonu zdat ako hroza, ale cim viac sa nanho pozeram, tym sa mi viac paci, take normalne auto, snad ho zlodeji nebudu chciet a vo vnutri klasika, ziadna videohra Este som detailnejsie neotestoval halogeny, kedze tie su casto tercom kritiky ( ale zrejme preto, lebo sa v zaplave LED svetiel stracaju ), kazdopadne to malo co som skusil je krok vpred proti ix20 s klasickymi svetlami. To je citelne. Dalsie skusenosti opisem po docerpani dalsich kilometrov.
Re: Hyundai Bayon
Paráda,gratulujem a želám ti veľa spokojných kilometrom.
Založ si vlastne vlákno,určite budú viacerí chcieť pokecať o tvojom autíčku.
Založ si vlastne vlákno,určite budú viacerí chcieť pokecať o tvojom autíčku.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai Bayon
skrabi: Přeji hodně radosti za volantem.
idam má s vlastním vláknem pravdu, je pak jednodušší sledovat vývoj a postřehy u konkrétního auta.
idam má s vlastním vláknem pravdu, je pak jednodušší sledovat vývoj a postřehy u konkrétního auta.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai Bayon
Axel, idam vdaka
Uprimne, snazil som sa o vytvorenie vlakna priamo v casti Hyundai diskusia podla modelov aby nebolo potrebne vchadzat do subfora, ale nejako sa mi nedari. Ak mi s tym niekto poradi, pomoze, budem vdacny
Uprimne, snazil som sa o vytvorenie vlakna priamo v casti Hyundai diskusia podla modelov aby nebolo potrebne vchadzat do subfora, ale nejako sa mi nedari. Ak mi s tym niekto poradi, pomoze, budem vdacny
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai Bayon
Tady - https://www.hyundaiclub.net/viewforum.php?f=108 - založ nové téma .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Hyundai Bayon
Gratulace k novému vozu a ať ti spokojenost vydrží a ještě se zvětšuje
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.