Zdravím Vás,
nemáte prosím někdo zkušenosti s benzínovým SantaFe 2,7, 4x4?
Je to šestiválec a 5. válec nefunguje, nezapaluje, směs tam jde.
Prý je riskantní s tím jezdit, protože nespálená směs jde do výfuku a může shožet.
Svíčky ok, vyzkoušeno všechno možné. Ještě chybí zkontrolovat kabeláž od řídící jednotky k válci. Může být chyba v řídící jednotce?
To by pak bylo hooodně drahé...
Děkuji
Adrian
SantaFe II, 2,7, V6, 4x4, 139kW
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: SantaFe II, 2,7, V6, 4x4, 139kW
Co zapalovací modul? S ním jsem si užil své , tedy v jiném autě. Máš tam 3 dvojitý zapalovací moduly, nebo 2 trojitý, nebo pro každý válec zvlášť jeden? Ty dostávají od ř. j. impuls, aby hodily jiskru, jestli těch zbylejch 5 pálí viděl bych to na ten modul, ono se v tom modulu to vysoký napětí někudy "prošlehne" a začne skákat jinam .... někdy - občas , někdy zas jede prostě do výměny celého modulu jsem si užíval
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19 bře 2012, 17:29
Re: SantaFe II, 2,7, V6, 4x4, 139kW
Díkes, proberu s mechanikem. Bojím se té řídící jednotky, to by byla darda.
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19 bře 2012, 17:29
Re: SantaFe II, 2,7, V6, 4x4, 139kW
Tak nakonec vyměněny 2 cívky, 6 svíček a práce na řídící jednotce.
Santa jezdí, každopádně děkuji za tip.
Santa jezdí, každopádně děkuji za tip.