přesně tuto kombinaci mám na svém nlineBirdr píše: ↑23 bře 2022, 10:51 Tak jsem dnes ráno nechal přehodit kola a jsou tam letní. Sníh tu naposledy padal v prosinci, tak snad už nebude.
Zimní verze -
IMG_20220322_143829.jpg
Letní verze -
IMG_20220323_091638.jpg
A jak to vypadá -
IMG_20220323_091652.jpg
Ještě malý poznatek k zimním gumám.
Byly to Nokian SUV WR 4, nemám k nim žádnou výtku. Najeto na nich 5000 km, sníh zde na agrárním jihu nezažily, na mokru jely jen několikrát, takže většina jízd na suchu v různých režimech a při tomto užívání jim není, co vytknout. Životnost se teprve uvidí, hlučnost kvůli vadě sluchu neposoudím ( žena říká, že hlučné nejsou), směrově stabilní i při vysokých rychlostech. Jedině při svižnější jízdě v zatáčkách se mi zdály mírně neklidné, což je ovšem zřejmě způsobeno měkčí zimní směsí.
Jsem s nimi spokojen.
TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Moderátor: Moderátoři
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Birdr: Hezky jsi to napsal a shrnul
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Tak už máme nějaké dva týdny našeho Tucsona N Line doma - 18 zimní kola nebylo problém dodatečně zapsat. Nechal jsem to na prodejci (Hyundai centrum Praha).Birdr píše: ↑25 úno 2022, 12:23 No pozor.
Já odjížděl z prodejny také na zimních 18, která nebyl problém objednat.
Protože ani prodejce nevěděl, že to není možné. Byl to první N line, kterého prodal. Já až doma při četbě manuálu zjistil, že je v příručce doslova uvedeno, že na N line smějí jen 19 kola.
Prodejce to potom někde ověřoval a skutečně ani dodatečný zápis nebyl možný. Tak objednal 19, my jezdili týden na černo na těch 18 a pak nám je vyměnil a tyto si vzal zpátky.
Takže, pokud se dodatečně něco nezměnilo, tak platí, co jsem napsal. Dej pak vědět, jak to dopadlo.
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Dík za info.
Mě je to teď už jedno, týden jsem jezdil na 18 a od té doba na 19 a rozdíl jsem nepoznal.
Dále se o tom rozepíšu.
Mě je to teď už jedno, týden jsem jezdil na 18 a od té doba na 19 a rozdíl jsem nepoznal.
Dále se o tom rozepíšu.
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Km pomalu přibývají, tak mě napadlo zase něco připsat o chování podvozku.
Popravdě, když jsem si tady přečetl, jak je podvozek Tucsona skoro nemožný na 17 palcových kolech a co teprve na 19, trochu jsem znejistěl. Na druhou stranu v testech na netu podvozek většinou chválili, tak to mě zase uklidňovalo.
A říkal jsem si, že horší, jak uskákaná Venga a trochu míň uskákaná IX 35 to být horší nemůže. A není.
Nejsem žádný podvozkový mág, ale přeci jen, přesednutí z IX do Tucsona je poznat na první posed a je to jiný vesmír. Z těch velkých kol jsem měl obavu, čekal jsem, že když přejedu pecku z třešně, tak to ze mě vytřese duši, ale zbytečně.
Jak už jsem zmiňoval dříve, ze salůnu jsem odjížděl na zimních 18, protože jsem na zimu chtěl pneu s vyšším profilem kvůli pohodlí. Doma jsem zjistil, že tato kola nejsou schválena /což se později zřejmě změnilo/ a tak zhruba po týdnu jsem kola vrátil a nasadil tedy 19. Na těch jsem odjezdil 5000 km a můžu zodpovědně říct, že do salůnu jsem jel na 18, z něho na 19 a žádný rozdíl nepozoroval. Netvrdím, že není, ale já ho prostě nezaznamenal. Bonus navíc je to, že ty 19 jsou mnohem hezčí, než byly ty 18.
V půli března přezuto na letní Continental 6 a na těch zatím odjeto něco málo přes tisíc.
Jak se tedy podvozek chová?
Podle mě pohodově. Je jasné, že jeho doménou jsou ty kvalitnější silnice a tankodrom není to pravé ořechové, ale ani na něm, pokud se tomu přizpůsobí rychlost jízdy, to oproti výše jmenovaným není nic strašného.
Na režimy ECO a Normal je to stejné. Auto jede, filtruje nerovnosti, z podvozku nic nebouchá, v autě nic nevrže a jízdu si prostě užíváme. Žena, která je po operaci páteře a s IX už prostě odmítala jezdit, znovu našla radost z řízení. Pravdou je, že 99% jízd probíhá na těch lepších silnicích, ale i kočičí hlavy tady v M.Krumlově máme.
Na režim Sport podvozek trochu ztuhne /ale ne tolik, kolik bych čekal a uvítal/ a ztuhne posilovač řízení. Je to znát, ale na žádný řezání zatáček to není, to tedy ne. Jasně, to auto pro to ani není určené, ale sakra, když už teda SPORT, tak bych uvítal ještě tužší variantu. Zase je potřeba ale říct, že ani tady to není na úkor pohodlí.
Jedno malé mínus tu ale přeci jen je. Občas, ne vždy, když jedeme po dobré silnici a náhle trefíme nějakou bouli nebo nečekanou díru, zatřese to celým autem, že se i nějaký ten pazvuk ozve. To je nepříjemné. Přijde mi to, jakoby podvozek, uchlácholen tou pěknou silnicí, "usnul" a najednou bác a nestačil na to zareagovat.
Celkově ale spokojenost. Já se na každou jízdu vysloveně těším a někdy si i s paní musíme střihnout kámen, nůžky, papír, kdo bude řídit tam a kdo zpátky.
Popravdě, když jsem si tady přečetl, jak je podvozek Tucsona skoro nemožný na 17 palcových kolech a co teprve na 19, trochu jsem znejistěl. Na druhou stranu v testech na netu podvozek většinou chválili, tak to mě zase uklidňovalo.
A říkal jsem si, že horší, jak uskákaná Venga a trochu míň uskákaná IX 35 to být horší nemůže. A není.
Nejsem žádný podvozkový mág, ale přeci jen, přesednutí z IX do Tucsona je poznat na první posed a je to jiný vesmír. Z těch velkých kol jsem měl obavu, čekal jsem, že když přejedu pecku z třešně, tak to ze mě vytřese duši, ale zbytečně.
Jak už jsem zmiňoval dříve, ze salůnu jsem odjížděl na zimních 18, protože jsem na zimu chtěl pneu s vyšším profilem kvůli pohodlí. Doma jsem zjistil, že tato kola nejsou schválena /což se později zřejmě změnilo/ a tak zhruba po týdnu jsem kola vrátil a nasadil tedy 19. Na těch jsem odjezdil 5000 km a můžu zodpovědně říct, že do salůnu jsem jel na 18, z něho na 19 a žádný rozdíl nepozoroval. Netvrdím, že není, ale já ho prostě nezaznamenal. Bonus navíc je to, že ty 19 jsou mnohem hezčí, než byly ty 18.
V půli března přezuto na letní Continental 6 a na těch zatím odjeto něco málo přes tisíc.
Jak se tedy podvozek chová?
Podle mě pohodově. Je jasné, že jeho doménou jsou ty kvalitnější silnice a tankodrom není to pravé ořechové, ale ani na něm, pokud se tomu přizpůsobí rychlost jízdy, to oproti výše jmenovaným není nic strašného.
Na režimy ECO a Normal je to stejné. Auto jede, filtruje nerovnosti, z podvozku nic nebouchá, v autě nic nevrže a jízdu si prostě užíváme. Žena, která je po operaci páteře a s IX už prostě odmítala jezdit, znovu našla radost z řízení. Pravdou je, že 99% jízd probíhá na těch lepších silnicích, ale i kočičí hlavy tady v M.Krumlově máme.
Na režim Sport podvozek trochu ztuhne /ale ne tolik, kolik bych čekal a uvítal/ a ztuhne posilovač řízení. Je to znát, ale na žádný řezání zatáček to není, to tedy ne. Jasně, to auto pro to ani není určené, ale sakra, když už teda SPORT, tak bych uvítal ještě tužší variantu. Zase je potřeba ale říct, že ani tady to není na úkor pohodlí.
Jedno malé mínus tu ale přeci jen je. Občas, ne vždy, když jedeme po dobré silnici a náhle trefíme nějakou bouli nebo nečekanou díru, zatřese to celým autem, že se i nějaký ten pazvuk ozve. To je nepříjemné. Přijde mi to, jakoby podvozek, uchlácholen tou pěknou silnicí, "usnul" a najednou bác a nestačil na to zareagovat.
Celkově ale spokojenost. Já se na každou jízdu vysloveně těším a někdy si i s paní musíme střihnout kámen, nůžky, papír, kdo bude řídit tam a kdo zpátky.
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Birdr: Hezky se rozepisuješ
Ještě se zeptám, Conti6 co? ContiEcoContact, ContiPremiumContact V těch pneu jsou dost velké rozdíly.
Ještě se zeptám, Conti6 co? ContiEcoContact, ContiPremiumContact V těch pneu jsou dost velké rozdíly.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Tak jsem se byl kouknout, jsou to ContiPremiumContact 6.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
S těmi by jsi měl být spokojen.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Inteligentní dobíjení.
V poslední době o něm tady čtu až téměř hororové zkazky. Jak se ale chová v mildhybridním Tucsonu? Odpověď nenacházím, odpovím si tedy sám.
Jdu na to systematicky a důsledně. Ve středu objednávám a ve čtvrtek přichází oblíbená, téměř legendární nabíječka C-tec MXS 5. Jdu ke 4 měsíce novému Tucsonu a měřím baterii. Napětí po nočním stání je 12,6 V. OK, baterie je v kondici, nicméně připojuji nabíječku, volím příslušný program a čekám.
A čekám téměř 10 hodin. Tak dlouho celý proces trval. Měřím baterii a má, světe div se, 12,6 V. No nic, pro dnešek padla a jdu na zelený pivko.
A je tu pátek, svátek, volný den. To nemá na nic vliv, bo já mám svátek vlastně každý den. Připojuji multimetr a dávám si ho do auta. Baterie má 12,6 V, startuji a nic se neděje. Jasně, tušil jsem to, teď se mi to potvrzuje. Na tuto baterii auto nestartuje, od toho je tam ta 48V. Tak a jedeme.
Bez ohledu na to, zda je puštěné vyhřívání sedaček, volantu nebo zaplá PARKOVACÍ světla, měřidlo ve všech režimech jízdy ukazuje napětí 12,55 - 12,60 V. Teprve při brzdění motorem se hodnota zvedá na 12,65 - 12,70 V.
Jiná situace nastane při rozsvícení hlavních světel a je jedno, jestli jsou jen tlumená, nebo i dálková. Světla jsou LED. Teda, myslím si to.
Auto začne dobíjet a hodnota je 14,55 - 14,60 V, při brzdění motorem se nepatrně zvedne na 14,65 V. Měřeno i na na několik set metrů dlouhém klesání, ani tam žádná změna hodnot.
A to je vše. Asi je zatím vše v pořádku, pro klid duše občas rozsvítím hlavní světla /to spíš v zimě/ a občas to hodím na tu inteligentní nabíječku. Ať se střetnou dva inteligenti.
PS - když už jsem byl v tom měření, to samé jsem udělal s naším druhým autem. Suzuki Grand Vitara, atmosféra 1,6, provozovaná v polích, lukách a stráních. Těžký život dělníka, baterie neznámého stáří. Po dvoudenním stání 12,55 V. Ve všech režimech jízdy dobíjí konstantních 14,55 - 14,65 V. Když už mám tu nabíječku, tak Víťovi, jak mu familierně říkám, dopřeji také trochu té péče a dobiji ho. Nabíječkou.
V poslední době o něm tady čtu až téměř hororové zkazky. Jak se ale chová v mildhybridním Tucsonu? Odpověď nenacházím, odpovím si tedy sám.
Jdu na to systematicky a důsledně. Ve středu objednávám a ve čtvrtek přichází oblíbená, téměř legendární nabíječka C-tec MXS 5. Jdu ke 4 měsíce novému Tucsonu a měřím baterii. Napětí po nočním stání je 12,6 V. OK, baterie je v kondici, nicméně připojuji nabíječku, volím příslušný program a čekám.
A čekám téměř 10 hodin. Tak dlouho celý proces trval. Měřím baterii a má, světe div se, 12,6 V. No nic, pro dnešek padla a jdu na zelený pivko.
A je tu pátek, svátek, volný den. To nemá na nic vliv, bo já mám svátek vlastně každý den. Připojuji multimetr a dávám si ho do auta. Baterie má 12,6 V, startuji a nic se neděje. Jasně, tušil jsem to, teď se mi to potvrzuje. Na tuto baterii auto nestartuje, od toho je tam ta 48V. Tak a jedeme.
Bez ohledu na to, zda je puštěné vyhřívání sedaček, volantu nebo zaplá PARKOVACÍ světla, měřidlo ve všech režimech jízdy ukazuje napětí 12,55 - 12,60 V. Teprve při brzdění motorem se hodnota zvedá na 12,65 - 12,70 V.
Jiná situace nastane při rozsvícení hlavních světel a je jedno, jestli jsou jen tlumená, nebo i dálková. Světla jsou LED. Teda, myslím si to.
Auto začne dobíjet a hodnota je 14,55 - 14,60 V, při brzdění motorem se nepatrně zvedne na 14,65 V. Měřeno i na na několik set metrů dlouhém klesání, ani tam žádná změna hodnot.
A to je vše. Asi je zatím vše v pořádku, pro klid duše občas rozsvítím hlavní světla /to spíš v zimě/ a občas to hodím na tu inteligentní nabíječku. Ať se střetnou dva inteligenti.
PS - když už jsem byl v tom měření, to samé jsem udělal s naším druhým autem. Suzuki Grand Vitara, atmosféra 1,6, provozovaná v polích, lukách a stráních. Těžký život dělníka, baterie neznámého stáří. Po dvoudenním stání 12,55 V. Ve všech režimech jízdy dobíjí konstantních 14,55 - 14,65 V. Když už mám tu nabíječku, tak Víťovi, jak mu familierně říkám, dopřeji také trochu té péče a dobiji ho. Nabíječkou.
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Km přibývají, auto funguje, jak má, tak se dnes rozepíšu o funkci, o které jsem věděl, že tam je, ale nijak zvlášť jsem se o ni nezajímal.
Třeba to někomu pomůže.
HDA, asistent pro jízdu na dálnici.
Je spojen s adaptivním tempomatem (SCC) a aktivuje se automaticky při nájezdu na dálnici. Po dálnici jsem už párkrát jel, ale vždy za hustého provozu, tak to probíhalo tak, že jsem jel buď bez tempomatu, nebo že si inteligentní tempomat načetl auto před sebou a s nastaveným odstupem od něj jel za ním. Pokud se podaří zavěsit za řidiče s podobným stylem jízdy, je to pohodová záležitost. K tomu bych ještě dodal, že právě na dálnici přichází vhod i další z asistentů, a sice ten pro jízdu v pruzích (LFA).
Včera jsem jel do Brna a cestou tam najíždím u Pohořelic na dálnici, která byla nečekaně volná. Tak nasadím svých oblíbených 140, zapínám tempomat a vypínám ho až v Brně.
Při návratu vyjíždím z Brna, dálnice opět volná, tak 140 a jedu. Po chvíli značka snižující rychlost na 100. Jen ji minu, auto začne samo zpomalovat a i na tempomatu je najednou nastaveno 100. O chvíli později značka 80, takže zpomalení na 80. Po skončení omezení se na tempomatu opět objevilo 140 a auto samo na tuto rychlost zrychlilo. Toto se do Pohořelic opakovalo snad 5x za sebou.
Musím říct, že pro mě to byla velice příjemná zkušenost. Opět ve spolupráci s hlídačem pruhů se z jízdy stala naprosto pohodová, odpočinková záležitost, na dlouhých trasách to jsou funkce k nezaplacení.
PS - a přesto, že ta jízda nebyla vůbec plynulá a ani pomalá a bylo tam i nějaké popojíždění po Brně s asi 4 zastávkami, tak doma počítač ukázal spotřebu 6,8. Což mne i mile překvapilo.
Třeba to někomu pomůže.
HDA, asistent pro jízdu na dálnici.
Je spojen s adaptivním tempomatem (SCC) a aktivuje se automaticky při nájezdu na dálnici. Po dálnici jsem už párkrát jel, ale vždy za hustého provozu, tak to probíhalo tak, že jsem jel buď bez tempomatu, nebo že si inteligentní tempomat načetl auto před sebou a s nastaveným odstupem od něj jel za ním. Pokud se podaří zavěsit za řidiče s podobným stylem jízdy, je to pohodová záležitost. K tomu bych ještě dodal, že právě na dálnici přichází vhod i další z asistentů, a sice ten pro jízdu v pruzích (LFA).
Včera jsem jel do Brna a cestou tam najíždím u Pohořelic na dálnici, která byla nečekaně volná. Tak nasadím svých oblíbených 140, zapínám tempomat a vypínám ho až v Brně.
Při návratu vyjíždím z Brna, dálnice opět volná, tak 140 a jedu. Po chvíli značka snižující rychlost na 100. Jen ji minu, auto začne samo zpomalovat a i na tempomatu je najednou nastaveno 100. O chvíli později značka 80, takže zpomalení na 80. Po skončení omezení se na tempomatu opět objevilo 140 a auto samo na tuto rychlost zrychlilo. Toto se do Pohořelic opakovalo snad 5x za sebou.
Musím říct, že pro mě to byla velice příjemná zkušenost. Opět ve spolupráci s hlídačem pruhů se z jízdy stala naprosto pohodová, odpočinková záležitost, na dlouhých trasách to jsou funkce k nezaplacení.
PS - a přesto, že ta jízda nebyla vůbec plynulá a ani pomalá a bylo tam i nějaké popojíždění po Brně s asi 4 zastávkami, tak doma počítač ukázal spotřebu 6,8. Což mne i mile překvapilo.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Akorát si ověř, zda se tempomat vrátí na 140 i v případě, že 80 bude ukončeno dalším nájezdem, ne značkou.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
OK, dík za radu. Zaměřím se na to.
Běžně ty informace ohledně čtení značek nesleduju, nevnímám je, tady mě to bouchlo do očí, že to samo reagovalo.
No, když už mám dnes ten literární den, protože je venku sychravo a není do čeho píchnout, tak ještě pár postřehů k tolik diskutovanému klavírnímu laku a dotykovému ovládání.
Klavírní lak je krásný. Ale musí být čistý. Což je málokdy. Takže utěrka z nanovlákna musí být vždy po ruce. Jako, nikdy jsem to s údržbou uvnitř moc nepřeháněl, ale tady prostě musím. Je to nový, zatím mi to nevadí, uvidím časem. Co teda hodně pomáhá je antistatický sprej. Po jeho použití vydrží ošetřená plocha mnohem déle bez prachu. Klidně i několik dní.
Dotykové ovládání mě pře koupí celkem strašilo, ale zbytečně. Zas tak moc nemám za jízdy potřebu do něčeho zasahovat a když přece jen ano, už jsem si tak zvykl a zautomatizoval, že mi to nedělá žádné potíže a neodvádí pozornost víc, než když jsem otáčel kolečky. Takže jediný problém je jen s otisky prstů. S těmi je to, jak s tím prachem. Ničemu nevadí, ale hezký to není. Takže zase musí být utěrka v pohotovosti. Proti otiskům nepomáhá vůbec nic.
Běžně ty informace ohledně čtení značek nesleduju, nevnímám je, tady mě to bouchlo do očí, že to samo reagovalo.
No, když už mám dnes ten literární den, protože je venku sychravo a není do čeho píchnout, tak ještě pár postřehů k tolik diskutovanému klavírnímu laku a dotykovému ovládání.
Klavírní lak je krásný. Ale musí být čistý. Což je málokdy. Takže utěrka z nanovlákna musí být vždy po ruce. Jako, nikdy jsem to s údržbou uvnitř moc nepřeháněl, ale tady prostě musím. Je to nový, zatím mi to nevadí, uvidím časem. Co teda hodně pomáhá je antistatický sprej. Po jeho použití vydrží ošetřená plocha mnohem déle bez prachu. Klidně i několik dní.
Dotykové ovládání mě pře koupí celkem strašilo, ale zbytečně. Zas tak moc nemám za jízdy potřebu do něčeho zasahovat a když přece jen ano, už jsem si tak zvykl a zautomatizoval, že mi to nedělá žádné potíže a neodvádí pozornost víc, než když jsem otáčel kolečky. Takže jediný problém je jen s otisky prstů. S těmi je to, jak s tím prachem. Ničemu nevadí, ale hezký to není. Takže zase musí být utěrka v pohotovosti. Proti otiskům nepomáhá vůbec nic.
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Mohl bych se zeptat jak se vám subjektivně jeví zavazadlový prostor např. s porovnáním vůči Octavii (jak jste zmiňoval měli jste 2)?
Mě kufr přišel při prohlídce v salónu poměrně malý (právě oproti Octavia Combi či i30 Kombi) a to mě od něj zatím odrazuje.
Mě kufr přišel při prohlídce v salónu poměrně malý (právě oproti Octavia Combi či i30 Kombi) a to mě od něj zatím odrazuje.
Hyundai i30 kombi 1,4 T-GDI, 2019 Style
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Octavia kombi je kufrový král, s tou se Tucson nemůže srovnávat.
Ale my jsme už jen 2, kufr zas tak moc nepotřebujeme. Naší prioritou bylo nastupování a vystupování a to splňuje na 1. Nedávno jsem do Octavie vlezl, to ještě šlo, ale ven už to bylo horší, myslel jsem, že to nedám a už v ní zůstanu.
Ale my jsme už jen 2, kufr zas tak moc nepotřebujeme. Naší prioritou bylo nastupování a vystupování a to splňuje na 1. Nedávno jsem do Octavie vlezl, to ještě šlo, ale ven už to bylo horší, myslel jsem, že to nedám a už v ní zůstanu.