Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8170
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
mikodim: pcha, to mas uplne nove auto
kde su tie casy ked som mal tych krasnych 180 000km. To sa pisal krasny rok 2013 a prave ked skocilo na tacho 180 000km sme sa vracali z Norskeho roadtripu. Sakris, ja chcem stroj casu
kde su tie casy ked som mal tych krasnych 180 000km. To sa pisal krasny rok 2013 a prave ked skocilo na tacho 180 000km sme sa vracali z Norskeho roadtripu. Sakris, ja chcem stroj casu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8170
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
vcera som si urobil radost jazdi to v podstate uplne samo. Problem vidim v tom, ze ma zacali zdravit take tie cyklobuchvy v uplych katatach na "ziletkach"
- Přílohy
-
- Capture.JPG (99.82 KiB) Zobrazeno 856 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Wauuu, Gravel 120ka?
Trošku by mi na tomhle typu chyběla hydraulika na brzdách, ale za tu cenu super. Okukoval jsem potají taky...
Už jsem na to starej bohužel a pohodlí je pohodlí, takže celopéro... ALe za mě
A hybaj do Mariánského údolí
Trošku by mi na tomhle typu chyběla hydraulika na brzdách, ale za tu cenu super. Okukoval jsem potají taky...
Už jsem na to starej bohužel a pohodlí je pohodlí, takže celopéro... ALe za mě
A hybaj do Mariánského údolí
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8170
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
petzl62 kedze som tymito trendani nepobozkany, zobral som ten zaklad (mas dobre oko, je to 120). Najazdenych zatial asi 30km, je to rychle. Vyrazne rychlejsie vyhovuje mi jednoplacka, musim vsak vymenit sedlo a dam tam aj odpruzenu sedlovku. O tyzden ked pojdem na garancku necham rovno urobit konverziu na bezduse. Takto sa snad zbavim celkom velkej tvrdosti. Nic drahsieho som nechel, pretoze v najblizsich 12 mesiacoch musim (je to tak) kupit dve nove motorky (nutne! ) a nahradu za Accenta
Gravel som bral preto, lebo po 6 rokoch mi uz s tym Pells Crono Pro co som mal dochadzal elan. S biedou rocne 1000km. Tento rok som si dal zavazok ze najazdim aspon 2500km a aspon jednu trasu nad 125km. Uvidime. Su doby ked som 140/160km denne jazdieval v pohode, rekord je 252km za den, je to vsak 11 rokov dozadu:
https://pancuha.wordpress.com/tag/brno-vrutky/
uvidim, ci sa vo svojej styridsiatke vyhecujem k niecomu podobnemu v zime som bol na spiroergmetrii (+ekg) a udajne mam cely system v poriadku a je tam potencial. Tak uvidime, verim ze mi znovu cyklistika zacne robit radost
Gravel som bral preto, lebo po 6 rokoch mi uz s tym Pells Crono Pro co som mal dochadzal elan. S biedou rocne 1000km. Tento rok som si dal zavazok ze najazdim aspon 2500km a aspon jednu trasu nad 125km. Uvidime. Su doby ked som 140/160km denne jazdieval v pohode, rekord je 252km za den, je to vsak 11 rokov dozadu:
https://pancuha.wordpress.com/tag/brno-vrutky/
uvidim, ci sa vo svojej styridsiatke vyhecujem k niecomu podobnemu v zime som bol na spiroergmetrii (+ekg) a udajne mam cely system v poriadku a je tam potencial. Tak uvidime, verim ze mi znovu cyklistika zacne robit radost
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Jak píšeš bude náhrada za accenta, tak teď je to už zbytečné, ale origo SPZ na nosič stojí pár kaček. Každý rok nás na to policajt na školení upozorňuje.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8170
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Martinsp jj, mne sa do tej tretej znacky nechce investovat ani tych 400kc, ani tu hodinu na urad. Nosic nosim relativne malo (nech nezeriem 10-12x rocne) a zatial mi pro prehodenie SPZ nevadi (mam spesl ramcek z ktoreho to ide fakt dobre). Ked bude nove auto, dam rovno urobit 3 SPZky
co ma ale prekvapilo bolo, ze nosic sa vmesti kompletne do kufru. Proste neuveritelne. Len teda bolo demontovat tu zvislu cast (co je otazka minuty). Ale inak, krasne zapadol do kufra, nebolo treba sklapat sedadla. Kedze kufor je komplet polstrovany, na 250km nebuchal. Proste som ani o nom nevedel. A tu ma vzdy rozosmutni PR oddelenie Hyundai ked tie preplastovane kufre dnesnych prezentuje ako nieco kvalitneho. Nemat tam polstrovanie, ten kufor by vyzeral brutalne doskrabany. takto mi to staci povysavat
co ma ale prekvapilo bolo, ze nosic sa vmesti kompletne do kufru. Proste neuveritelne. Len teda bolo demontovat tu zvislu cast (co je otazka minuty). Ale inak, krasne zapadol do kufra, nebolo treba sklapat sedadla. Kedze kufor je komplet polstrovany, na 250km nebuchal. Proste som ani o nom nevedel. A tu ma vzdy rozosmutni PR oddelenie Hyundai ked tie preplastovane kufre dnesnych prezentuje ako nieco kvalitneho. Nemat tam polstrovanie, ten kufor by vyzeral brutalne doskrabany. takto mi to staci povysavat
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Tak tu náhradu za Accenta ponese Kyrmon těžceMexican píše: ↑31 bře 2022, 17:18 petzl62 kedze som tymito trendani nepobozkany, zobral som ten zaklad (mas dobre oko, je to 120). Najazdenych zatial asi 30km, je to rychle. Vyrazne rychlejsie vyhovuje mi jednoplacka, musim vsak vymenit sedlo a dam tam aj odpruzenu sedlovku. O tyzden ked pojdem na garancku necham rovno urobit konverziu na bezduse. Takto sa snad zbavim celkom velkej tvrdosti. Nic drahsieho som nechel, pretoze v najblizsich 12 mesiacoch musim (je to tak) kupit dve nove motorky (nutne! ) a nahradu za Accenta
Gravel som bral preto, lebo po 6 rokoch mi uz s tym Pells Crono Pro co som mal dochadzal elan. S biedou rocne 1000km. Tento rok som si dal zavazok ze najazdim aspon 2500km a aspon jednu trasu nad 125km. Uvidime. Su doby ked som 140/160km denne jazdieval v pohode, rekord je 252km za den, je to vsak 11 rokov dozadu:
https://pancuha.wordpress.com/tag/brno-vrutky/
uvidim, ci sa vo svojej styridsiatke vyhecujem k niecomu podobnemu v zime som bol na spiroergmetrii (+ekg) a udajne mam cely system v poriadku a je tam potencial. Tak uvidime, verim ze mi znovu cyklistika zacne robit radost
A to aby jsi začal a co nejrychleji. Dodací lhůty už jsou i na 2Q/2023 a lepší to bohužel nebude
Jo kamaráde nemládneme nikdo... A cestu, co jsi mi poslal jsem četl cca 5 let zpět... Bych zdechnul, ale protože jsem měl tatu původem z Dubné skaly, musel jsem to přečíst. Bohužel jeho rodný dům už je pryč- padl před výstavbou nového, zatím netunelu pro D1. Možná jsi o něm i veděl, bylo to hradlo před tunelem na Žilinu.
Nosič na tažné máš z Prajzké od nás tady, za to
A k tomu plastovému čudu v nových kufrech , ale už se to učí i Kia, např v nové Sportage, mám úplně stejný postoj.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8170
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
to o tom Q2.2023 som cital (myslim, ze to pisal devotional) - som sa normalne oklepal. Moj zamer je, ze ked prekonam cca 393 00km / alebo marec 2023, tak budem mat asi vybrateho zastupcu a tych cca 4-5 mesiacov si pockam. Limitujuci je premna August 2023 ked mi skoci STK a na dalsiu nechcem. Nemyslim si ze by mal byt problem ale pocitam ze uz budem cez 400 000km. Uprimne, jedina vec z ktorej som trosicku nervozny je spojka. Pri radeni spiatocky to tak v 3 z 10 pripadoch ide cez zuby
nastupcu vsak zatial nemam. Moc by som bol rad ak by to bol , proste ma to k nemu taha. Ta Kia je pre mna taka... cudzia. A svetko ostatne este viac. Je mozne, ze si prvykrat v zivote urobim radost aj s autom a nebudem riesit peniaze (teda si nemyslite ze si kupim nejake AMG, to fakt nie). Uvidime tento rok, s cim automobilky prijdu. Mozno to skonci aj pri elektromobile ak bude tlak na spalovaky prilis velky. Tam by som mal dilemu este vacsiu a v zasade dnes len viem, ze budem urco chciet hybrid (HEV) a nebudem chciet PHEV ani MHEV
Dubnu skalu poznam dost, tie domceky si tam pamatam. Bohuzial museli ustupit krizeniu / ukonceniu dialnice pred svtupom do tunela, inak to tam fakt nejde vymysliet. Bol som teraz zobrat zene v Ziline nove disky na Stonica (dam foto, su prekrasne) a prvy krat som siel dialniciou na zilinskej strane za tunelom Visnove a parada. Nula aut, tri tunely krasna dialnica. Na tunel Visnove sa tesim aj ked sa urco vzdy rad zveziem popri Starrhrade a Strecne)
ten Wjenzek sa mi aj po 4 rokoch zda dobra kupa. Mal som v ruckach segrin Thule, ten mi prisiel hrozne tazky. Ten nas je 2+1, takze moznost tam este je A je lahky, skladny a dobre funguje - vzdy doporcim rad, je to kvalitny vyrobok
nastupcu vsak zatial nemam. Moc by som bol rad ak by to bol , proste ma to k nemu taha. Ta Kia je pre mna taka... cudzia. A svetko ostatne este viac. Je mozne, ze si prvykrat v zivote urobim radost aj s autom a nebudem riesit peniaze (teda si nemyslite ze si kupim nejake AMG, to fakt nie). Uvidime tento rok, s cim automobilky prijdu. Mozno to skonci aj pri elektromobile ak bude tlak na spalovaky prilis velky. Tam by som mal dilemu este vacsiu a v zasade dnes len viem, ze budem urco chciet hybrid (HEV) a nebudem chciet PHEV ani MHEV
Dubnu skalu poznam dost, tie domceky si tam pamatam. Bohuzial museli ustupit krizeniu / ukonceniu dialnice pred svtupom do tunela, inak to tam fakt nejde vymysliet. Bol som teraz zobrat zene v Ziline nove disky na Stonica (dam foto, su prekrasne) a prvy krat som siel dialniciou na zilinskej strane za tunelom Visnove a parada. Nula aut, tri tunely krasna dialnica. Na tunel Visnove sa tesim aj ked sa urco vzdy rad zveziem popri Starrhrade a Strecne)
ten Wjenzek sa mi aj po 4 rokoch zda dobra kupa. Mal som v ruckach segrin Thule, ten mi prisiel hrozne tazky. Ten nas je 2+1, takze moznost tam este je A je lahky, skladny a dobre funguje - vzdy doporcim rad, je to kvalitny vyrobok
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20303
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Ad plastové obložení kufru: výhodou je relativně lehká údržba - hadrou utřít prach a hotovo. Ale jak píšete, člověk aby dával set sakramentský pozor, aby ho nepodřel, ten materiál moc odolný není
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8170
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
ja prave v plastoch v kufri nevidim ziadnu pridanu hodnotu oproti tapecu, dokonca zvazujem ze ked bude nove auto tak to nehcam "potiahnut" kobercom. Ten akusticky a funkcny komform mi za to bude stat
kufor tak ci tak vysavam (vozim tam bezne veci, nevozim psov) a ked uz vysavam interier tak povysavam aj kufor.
kufor tak ci tak vysavam (vozim tam bezne veci, nevozim psov) a ked uz vysavam interier tak povysavam aj kufor.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Naprostý souhlas v tomhle je např. XCeed zlatý.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8170
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
1650 (cca) kilometrov a konecne sme v Alboske (tranzit SK-HU-SRB-MK-GR). Acceent ide tradicne na velku pohodu
Hranice trochu stresujuce, predsa len velka noc a 90% aut na hraniciach su CH a DE spzky plne jugosov a podobneho balkanu. Vcera sme nocovali kusok od Solunu, dneska konecne vylet - Girokaster. Ceny krasne (jedlo a pekne ubytko), na cestach zatial celkom okay (posledne skusenosti z 2016)
Hranice trochu stresujuce, predsa len velka noc a 90% aut na hraniciach su CH a DE spzky plne jugosov a podobneho balkanu. Vcera sme nocovali kusok od Solunu, dneska konecne vylet - Girokaster. Ceny krasne (jedlo a pekne ubytko), na cestach zatial celkom okay (posledne skusenosti z 2016)
- Přílohy
-
- bazaar v Girokasteru
- FB_IMG_1650133544668.jpg (67.75 KiB) Zobrazeno 643 x
-
- IMG_20220416_154425_HDR_copy_800x600.jpg (159.46 KiB) Zobrazeno 643 x
-
- IMG_20220416_141539_HDR_copy_800x600.jpg (148.19 KiB) Zobrazeno 643 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20303
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8170
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
vcera nam preprsalo - tak sme sa valali, citali knihy a cumeli na serialy. Dneska sme omrkli Butrint (udajne najnavstevovanejsie miesto v Alboske), vybehli si par pevnosti (najma Ali Pashove), prekonali pass za Himare (0-1100m na asi 15km) a teraz lelkujeme vo Vlore. Trochu ma par dni dozadu sklamalo Modre oko, uz je tam asfaltka a cele je to uz az moc turisticke oproti roku 2016 ked sme tam sli 2km bahnackou a na konci mali skvele pstruhy
aby ludia nepobozkani Albanskom mali predstavu o cenach:
2 polievky (z musli a rybacia), 2 piva, kybl musli a porcia cestovin s krevetami = cca 320kc
hotel (novy) ranajky (bufet) pre 2 dospelych =600kc
aby ludia nepobozkani Albanskom mali predstavu o cenach:
2 polievky (z musli a rybacia), 2 piva, kybl musli a porcia cestovin s krevetami = cca 320kc
hotel (novy) ranajky (bufet) pre 2 dospelych =600kc
- Přílohy
-
- IMG_20220419_093158_HDR_copy_800x600.jpg (210.77 KiB) Zobrazeno 539 x
-
- IMG_20220419_105258_HDR_copy_800x600.jpg (162.77 KiB) Zobrazeno 539 x
-
- IMG_20220417_102503_HDR_copy_800x600.jpg (180.12 KiB) Zobrazeno 539 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20303
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Hezké ceny i fotky Užívejte si.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek