Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Hento priame+nepriame vstrekovanie maju u Corolly (kedze sa teda bavime o konkurencii i30) u toho noveho dvojlitroveho hybridu, u 1.8 hybridu je to dokonca stale len nepriamy vstrek, kedze ten motor je z 2009, len s drobnymi vylepseniami (tiez ma ale ten motor aj s elektromotorom systemovy vykon len 122 koni, co je teda na ten objem za mna dost malo).
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
a stale ten systmovy vykon 122k bohate staci stacisicom uzivatelov. Vratane mojho blizkeho kamosa, ktory ho ma v Aurise TS hybrid. Dve deti, vylety, zena..
Predtym mal nejakeho trojkoveho bavira v kombajnu, myslim dokonca radovy sestvalec
Predtym mal nejakeho trojkoveho bavira v kombajnu, myslim dokonca radovy sestvalec
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1.5DPi
Japonci maj prostě jiný priority, v tomhle případě spotřebu, výdrž, servisní nenáročnost a když už je potřeba, tak i snadnou servisovatelnost. Stačí se podívat na místní recenze japonskejch aut, vždycky je provází určité pohrdání nad tím, jak moc jsou jednoduchý. Ale když to funguje? Srovnej to třeba s tím, jak občas až kolotočářsky svoje interiéry řeší korejci.Srandista píše: ↑21 dub 2022, 09:12 Hento priame+nepriame vstrekovanie maju u Corolly (kedze sa teda bavime o konkurencii i30) u toho noveho dvojlitroveho hybridu, u 1.8 hybridu je to dokonca stale len nepriamy vstrek, kedze ten motor je z 2009, len s drobnymi vylepseniami (tiez ma ale ten motor aj s elektromotorom systemovy vykon len 122 koni, co je teda na ten objem za mna dost malo).
Auris hybrid v kombíku? A předtím I6 v BMW? Takže další, co po založení rodiny rezignoval?
edit: Nechci aby to vyznělo nějak ošklivě. Já mám 1.5DPi v kombíku, jsem naprosto stejná kategorie.
Re: Motor 1.5DPi
pánové, nechcete si to řešit nějde v pokecu? Takto je ze 150-ti stran dobrých 100 o ničem...
2021 i30 combi 1.5 DPi Smart
2014 ix20 1.6
2014 ix20 1.6
Re: Motor 1.5DPi
Prosím vás, diskutujte už pouze o motoru 1.5 DPi . Díky.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Zlobí někomu taky to řazení zpátečky? Je to tak 50/50 kdy mi to tam jde dát bez vetší síly.
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Re: Motor 1.5DPi
Mě to zlobilo opačně, nešlo vyřadit ze zpátečky na neutrál. Ale po 6000km se to trochu ochodilo a už se to nestává. Zařadit a vyřadit mi jde vždycky, ale musím se na to soustředit.
edit: v servisu říkali "s tím nic dělat nebudem, musí se to prostě zajet"
edit: v servisu říkali "s tím nic dělat nebudem, musí se to prostě zajet"
Re: Motor 1.5DPi
V našem Focusu tam zpátečka nejde skoro nikdy - pomáhá vyřadit, pustit spojku, znova sešlápnout - zařadit zpátečku. Už jsem si s tím pár perných chvil v provozu užil . Třeba tenhle postup zabere - holt každý auto vyžaduje jinej druh spolupráce
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Re: Motor 1.5DPi
Jo taky tak. Ale bacha na to "používání větší síly"!
Já to zkusím znovu, pokud ani to nepomůže, ťuknu do jedničky, popř. postačí jednou, dvakrát prošlápnout spojku.
Zkrátka, jak nás to učili za krále Klacka.
Toto mi nevadí skoro vůbec.
Re: Motor 1.5DPi
Ve Focusu i v Hondě co jsem měl,byl větší problém než tady u i30. Focus byl přímo tragický.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Jo, tohle pomáhá - pokud tam nejde zpátečka, zařadit jedničku a pak zpátečku a obráceně. Občas se prostě kolečka v převodovce neposkládají úplně nejlíp.
Re: Motor 1.5DPi
Vždy se to někam zvrhne a pokud se něco rozebírá 150 stránek, tak by to už mohlo být rozebrané do šroubku. Tady se možná ještě ani jeden nepovolil.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Re: Motor 1.5DPi
vie niekto porovnať 1,5 dpi a 1,6 valmematic ?
Re: Motor 1.5DPi
Tak musím říct, ze jsem přes známe měl konečně možnost porovnat motor 1.5 dpi a 1.0 tgdi a musím říct, že jsem byl rozhodnutý po 200 metrech prvním kopci. Neříkám, že je to špatný motor, ale mám z nej podobný pocit jako z mého současného 1.25 v i20. Na jízdu ve městě super, projev příjemný, ale do strmejsiho kopce horší a pokud chcete na okresce předjet šneka, který jede 70 km/h a vy chcete jet svých 90 nebo klasicky českých o deset více než je limit, tak potřebujete delší rovinku a podradit na trojku.
U trivalce tgdi jsem tento pocit neměl, jediné minus je prvních několik sekund než foukne turbo (těch par sekund si přijdete jak ve staré fabce mpi 40kw), bohužel samozřejmě tedy každé vyjeti z křižovatky je šnečím tempem, ale ve chvíli, kdy se zapojí turbo, je to úplně o něčem jiném a zrychlení na okresce při předjíždění mi přišlo neskutečné na takový motor.
Jelikož jezdím denně do práce 25 km tam a večer zase zpátky, 80% okresky a 20% město, tak budu určitě volit tgdi. Dokonce i spotřeba byla cca o litr nižší při normální jízdě.
Na závěr bych řekl, ze DPI bych bral, pokud bych jezdil hlavně město a chtěl bych mít auto na 10 a více let.
Já ale plánují po cca 5ti letech opět měnit, takže momentálně zvažují i 1.5 tgdi, nejspíš ale zvolim 1.0 kvůli usetrenym 50 000 a o litr nižší spotřebě.
U trivalce tgdi jsem tento pocit neměl, jediné minus je prvních několik sekund než foukne turbo (těch par sekund si přijdete jak ve staré fabce mpi 40kw), bohužel samozřejmě tedy každé vyjeti z křižovatky je šnečím tempem, ale ve chvíli, kdy se zapojí turbo, je to úplně o něčem jiném a zrychlení na okresce při předjíždění mi přišlo neskutečné na takový motor.
Jelikož jezdím denně do práce 25 km tam a večer zase zpátky, 80% okresky a 20% město, tak budu určitě volit tgdi. Dokonce i spotřeba byla cca o litr nižší při normální jízdě.
Na závěr bych řekl, ze DPI bych bral, pokud bych jezdil hlavně město a chtěl bych mít auto na 10 a více let.
Já ale plánují po cca 5ti letech opět měnit, takže momentálně zvažují i 1.5 tgdi, nejspíš ale zvolim 1.0 kvůli usetrenym 50 000 a o litr nižší spotřebě.
Hyundai i30 Fastback N-Line 1.5 T-GDI 2024-
Hyundai i20 Family+ Club 1.25i 2019-2024
Hyundai i20 Family+ Club 1.25i 2019-2024