TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Moderátor: Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Zavazadlový prostor v Tucsonu... záleží, na co ho chce člověk využívat. Za tu dobu, co mám Tucsona, jsem potřeboval box na střechu jenom jednou. I ve 4 lidech nebyl problém se zbalit po roletu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Je to tak. Až jsem to dopsal a odeslal, tak mě napadlo, že jsem tam ještě mohl dodat, že zas tak malý mi kufr v Tucsonu taky nepřijde.
Opravdu záleží na tom, na co to člověk bude potřebovat.
Opravdu záleží na tom, na co to člověk bude potřebovat.
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
No ono je to otázka, co člověk veze. Jednou jsem řešil odvoz výstavního stojanu, taková skříň, co měla přesně metr na šířku. Kolegyně přijela s Octavií kombi (má tuším 2018) a že tam ten stojan šoupneme a jede. No, nedali jsme to tam. Prostě je kufr na šířku menší a jak má rovný boky, nešlo to tam ani našikmo. Tak jsem zkusil přijet s Tucsonem a ten stojan do kufru zahučel jak šuplík. Popravdě hodně koukala, protože si myslela, že u Octavie není co se týká kufru limit. Takže velikost kufru nemusí být vždy jen číslo.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Km přibývají, aktuálně skoro 12000 a už nějakou dobu si říkám, že bych mohl zase podat nějaké info, jak probíhá soužití s vozem.
Ale nenapadalo mne, o čem vlastně psát. Až na chování podvozku v režimu Sport, kdy mi přijde příliš měkce nastaven a nedává mi patřičnou jistotu na svižnější jízdu vše funguje a nemám k tomu žádné vážnější výhrady.
Až nedávná vedra s teplotami 30+ mi dala námět a tím jsou přední sedadla. A u nich funkce ventilace. Sedadla jsou v kombinaci kůže a semiše, s tím, že semiš je na sedací a opěrkové části.
Už dříve jsem tuto možnost vyzkoušel, ale většinou jen krátce. Na nejvyšší výkon jsem měl po minutě pocit, že budu mít na zádech omrzliny , nejnižší byl v pohodě použitelný po delší dobu. Až teprve pár cest v těch nejvyšších teplotách dala této vymoženosti vyniknout. A stejně jako v zimě nedá ten, kdo vyzkouší vyhřívání sedadel a volantu, na toto dopustit, tak i ventilace v létě je silně návyková a posouvá pohodlí jízdy o pořádný kus dál.
V těch nejvyšších teplotách jsem ventilaci pouštěl na nejvyšší, nebo střední výkon, po dobu i několika desítek minut a ač jsem měl zpočátku obavu z nějakého prochlazení, tak naprosto zbytečně.
Tak kdyby někdo do budoucna při výběru výbavy řešil, zda má tato funkce význam, tak za mě jednoznačně palec nahoru a doporučuji.
Ale nenapadalo mne, o čem vlastně psát. Až na chování podvozku v režimu Sport, kdy mi přijde příliš měkce nastaven a nedává mi patřičnou jistotu na svižnější jízdu vše funguje a nemám k tomu žádné vážnější výhrady.
Až nedávná vedra s teplotami 30+ mi dala námět a tím jsou přední sedadla. A u nich funkce ventilace. Sedadla jsou v kombinaci kůže a semiše, s tím, že semiš je na sedací a opěrkové části.
Už dříve jsem tuto možnost vyzkoušel, ale většinou jen krátce. Na nejvyšší výkon jsem měl po minutě pocit, že budu mít na zádech omrzliny , nejnižší byl v pohodě použitelný po delší dobu. Až teprve pár cest v těch nejvyšších teplotách dala této vymoženosti vyniknout. A stejně jako v zimě nedá ten, kdo vyzkouší vyhřívání sedadel a volantu, na toto dopustit, tak i ventilace v létě je silně návyková a posouvá pohodlí jízdy o pořádný kus dál.
V těch nejvyšších teplotách jsem ventilaci pouštěl na nejvyšší, nebo střední výkon, po dobu i několika desítek minut a ač jsem měl zpočátku obavu z nějakého prochlazení, tak naprosto zbytečně.
Tak kdyby někdo do budoucna při výběru výbavy řešil, zda má tato funkce význam, tak za mě jednoznačně palec nahoru a doporučuji.
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Naprosto s tebou souhlasím. V minulém autě jsem si ji užíval víc jak 4 roky a byl to taky
Bohužel je to výsada jen těch nejvyšších výbav. Ale opravdu ve vedru neocenitelná A vysoce návyková.
Bohužel je to výsada jen těch nejvyšších výbav. Ale opravdu ve vedru neocenitelná A vysoce návyková.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Za ty disky jsem doplácel 21 500 Kč i s DPH.
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Jako komplet pneu,disky ,tpms,19"?
Já měl na auto fleet.
Já měl na auto fleet.
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Doplácel jsem jen za ty 19" disky. Pneu byly gratis a TPMS tam snad ani nemám.
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Co se mi včera nestalo.
Přijíždím k obci a na její hranici 2 sekáči s křovinořezy sečou struhu. Tyto situace dobře znám, tak jsem zpomalil a doufal jen, že mě netrefí. No, trefili.
Rána, podle zvuku si říkám, že to šlo do skla. Kleju, jak špaček, zároveň se utěšuji, že lepší do skla, myslel jsem, že to šlo do bočního, než do kastle a mít odloupnutej lak. I ten už máme po jednom setkání s nimi. Ujedu cirka 200 m a ozvalo se lupnutí a přímo před očima se rozjela prasklina. Myslel jsem, že mě vomejou. Auto má sotva 10 měsíců a sklo v hajzlu. ( Švagr na tom byl kdysi hůř, ten dostal šutrem hned po koupi 10 km od salonu).
Tak jsem se vrátil, chlapi zavolali šéfovou, ta řekla, že to není žádnej problém, že jsou na to pojištěni. Tak jsem se dnes stavil v PE Motors Znojmo, kam jsem shodou okolností objednán na 26.10 na 1.garanční prohlídku domluvit, jestli to můžeme sfouknout při jednom a oni, že ano. Tak jsem si hned zabukoval náhradní vozidlo a snad to dotáhneme do zdárného konce.
Přijíždím k obci a na její hranici 2 sekáči s křovinořezy sečou struhu. Tyto situace dobře znám, tak jsem zpomalil a doufal jen, že mě netrefí. No, trefili.
Rána, podle zvuku si říkám, že to šlo do skla. Kleju, jak špaček, zároveň se utěšuji, že lepší do skla, myslel jsem, že to šlo do bočního, než do kastle a mít odloupnutej lak. I ten už máme po jednom setkání s nimi. Ujedu cirka 200 m a ozvalo se lupnutí a přímo před očima se rozjela prasklina. Myslel jsem, že mě vomejou. Auto má sotva 10 měsíců a sklo v hajzlu. ( Švagr na tom byl kdysi hůř, ten dostal šutrem hned po koupi 10 km od salonu).
Tak jsem se vrátil, chlapi zavolali šéfovou, ta řekla, že to není žádnej problém, že jsou na to pojištěni. Tak jsem se dnes stavil v PE Motors Znojmo, kam jsem shodou okolností objednán na 26.10 na 1.garanční prohlídku domluvit, jestli to můžeme sfouknout při jednom a oni, že ano. Tak jsem si hned zabukoval náhradní vozidlo a snad to dotáhneme do zdárného konce.
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Tak to dobře znám, nedávno mě trefili na dálnici, na to, jaká to byla šupa, tak jsem na autě zatím nic nenašel. Vždy když vidim sekat křoviňákem kolem silnice tak čekám, že nějaká přiletí. Taky by na tom mohli mít lepší kryty a přemýšlet u práce. Ale proč by to dělali, když na to mají pojistku. A že dotyčný bude mít s tim pak lítání, to je netrápí. Od kamínků už mám pěkně oťukanou kapotu
Jinak ta ventilace je jak píšeš opravdu návyková. Zvlášt pokud má člově celý kožený sedačky včetně sedáku. Po pravdě to byla podmínka při koupi kožených sedaček - vyhřívání pro všechny sedačky (v zimě ta kůže děsně studí) a v létě ventilaci - tady jsem to musel oželet vzadu, protože se nenabízí, ale většinou jezdím v autě sám. Vzadu jsou okna i více černý, tak to tam tak nepere.
Jinak ta ventilace je jak píšeš opravdu návyková. Zvlášt pokud má člově celý kožený sedačky včetně sedáku. Po pravdě to byla podmínka při koupi kožených sedaček - vyhřívání pro všechny sedačky (v zimě ta kůže děsně studí) a v létě ventilaci - tady jsem to musel oželet vzadu, protože se nenabízí, ale většinou jezdím v autě sám. Vzadu jsou okna i více černý, tak to tam tak nepere.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Tak máme u Tucsona po 10 měsících za sebou také prohlídku. Najeto 14 666 km.
V PE Motors Znojmo, celkem cena 7611 Kč.
Měnil se olej + filtr, kabinový filtr + desinfekce klimatizace, měnili se kola zimní za letní + uskladnění kol, aktualizace mapových podkladů a ruční umytí auta + nakonzervování laku. Auto napucovaný, jako když jsme ho kupovali nový.
Hladina oleje přesně po horní rysku.
A současně nám taky vyměnili to čelní sklo. Cena celkem 14361 Kč, z toho vlastní sklo stojí 7895.
Protože to tam bylo 2 dny, zabukovali jsme si náhradní vozidlo a shodou okolností to byl taky nový Tucson v ropě v nějaké základní výbavě a s manuálním řazením. Najeli jsme s ním asi 200 km, tak nějaké malé srovnání.
Vzhledem k tomu, že byl nový, 800 km najeto, tak jsem se k němu tak i choval. Oproti našemu motor moc netáhl a byl výrazně hlučnější. Ten elektromotor u mildhybridu je na kceleraci zřejmě znát. Zato spotřeba luxusní, 5,3 l.
Podvozek na 17 palcových kolech kupodivu tvrdší, ale ne nepohodlný a v zatáčkách mi přišel jistější, než náš adaptabilní.
U sedadla řidiče jsem za celou dobu nenašel optimální polohu a co mě vyloženě vadilo, byla absence bederní opěrky.
Co se týká převodovky a spojky, tak vše šlo lehce a hladce, ale co si budeme povídat, automat je prostě TOP a kdo ho jednou zkusí, nechce už jinak.
V PE Motors Znojmo, celkem cena 7611 Kč.
Měnil se olej + filtr, kabinový filtr + desinfekce klimatizace, měnili se kola zimní za letní + uskladnění kol, aktualizace mapových podkladů a ruční umytí auta + nakonzervování laku. Auto napucovaný, jako když jsme ho kupovali nový.
Hladina oleje přesně po horní rysku.
A současně nám taky vyměnili to čelní sklo. Cena celkem 14361 Kč, z toho vlastní sklo stojí 7895.
Protože to tam bylo 2 dny, zabukovali jsme si náhradní vozidlo a shodou okolností to byl taky nový Tucson v ropě v nějaké základní výbavě a s manuálním řazením. Najeli jsme s ním asi 200 km, tak nějaké malé srovnání.
Vzhledem k tomu, že byl nový, 800 km najeto, tak jsem se k němu tak i choval. Oproti našemu motor moc netáhl a byl výrazně hlučnější. Ten elektromotor u mildhybridu je na kceleraci zřejmě znát. Zato spotřeba luxusní, 5,3 l.
Podvozek na 17 palcových kolech kupodivu tvrdší, ale ne nepohodlný a v zatáčkách mi přišel jistější, než náš adaptabilní.
U sedadla řidiče jsem za celou dobu nenašel optimální polohu a co mě vyloženě vadilo, byla absence bederní opěrky.
Co se týká převodovky a spojky, tak vše šlo lehce a hladce, ale co si budeme povídat, automat je prostě TOP a kdo ho jednou zkusí, nechce už jinak.
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Ahoj BIRD, do zitra se musim rozhodnout, jestli vzit Tucson 1.5 TGDI START vybava a nebo i30 combi 1.5 DPI vybava FAMILY COMFORT. Budu jezdit kolem Brna cca 200 km tydne a 2x do roka 5.000 km dovolena. A ja vubec nevim, jestli mi to ta i30 splni a u Tucsona se bojim DPF, redeni oleju benzinem apod. Sledujes u toho motoru 1.6 TGDI, ze ti nejak pribyva olej v motoru? Dikes, Martin
Aktuálně bez auta, čekám na i30 1.5 DPI z Nošovic.
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
BIRD, jsi nekde od Brna? Martin
Aktuálně bez auta, čekám na i30 1.5 DPI z Nošovic.
Re: TUCSON - N LINE STYLE PREMIUM 1,6 T-GDI 110 kW 7 DCT 4x2
Hele, možná sis pročetl moje vlákno, tak víš, že auto máme 10 měsíců, najeto 14400 km a teď jsme byli na 1.garančce.
Já to nijak neprožívám, vůbec mě nenapadlo kontrolovat, kam sahal olej při koupi, takže to nevím, ale poté, co tady čtu zděšené historky, jak někomu ubylo půl cm a jinému přibyl cm, tak jsem na to taky kouknul. Když šlo teď auto do servisu, byl olej uprostřed mezi měrkami, ze servisu se vrátilo s hladinou u horní rysky.
Jezdíme krátké /do 10 km/ i delší /do 40 km, to častěji/ jízdy. Manželka jezdí na spotřebu, tak já to potom dorovnávám svižnější jízdou, a protože zatím sedím častěji, tak si myslím, že ten motor až tolik zase netrpí. U benzínu bych se DPF až tolik zase nebál, tam ta regenerace probíhá jinak, jak u ropy.
V i30 jsem neseděl, tak to srovnat neumím. Ale říkám si, že je to podobný, jak Octávka kombi, kterou jsme měli a v tomto srovnání u mě jednoznačně vyhrává pro naše potřeby Tucson.
Jsem od Moravského Krumlova.
Já to nijak neprožívám, vůbec mě nenapadlo kontrolovat, kam sahal olej při koupi, takže to nevím, ale poté, co tady čtu zděšené historky, jak někomu ubylo půl cm a jinému přibyl cm, tak jsem na to taky kouknul. Když šlo teď auto do servisu, byl olej uprostřed mezi měrkami, ze servisu se vrátilo s hladinou u horní rysky.
Jezdíme krátké /do 10 km/ i delší /do 40 km, to častěji/ jízdy. Manželka jezdí na spotřebu, tak já to potom dorovnávám svižnější jízdou, a protože zatím sedím častěji, tak si myslím, že ten motor až tolik zase netrpí. U benzínu bych se DPF až tolik zase nebál, tam ta regenerace probíhá jinak, jak u ropy.
V i30 jsem neseděl, tak to srovnat neumím. Ale říkám si, že je to podobný, jak Octávka kombi, kterou jsme měli a v tomto srovnání u mě jednoznačně vyhrává pro naše potřeby Tucson.
Jsem od Moravského Krumlova.