Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Gratuluju k tomuto vozu a přeju ti, aby jsi byl nadšen a spokojen s výběrem co nejdéle to jde . Klidnějším řidíčům tu dynamika chybět snad nemůže. Já ve třech taky nepoznám rozdíl, ale manželka má 50kg a syn 15kg .
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Také gratuluji a přeji spokojenost s vozem. Dobrá volba.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Glanger užívaj si a prajem veľa spokojných kilometrov.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Motor 1.5DPi
Tak jsem po zajetí protáhl auto trochu alpama a delší štreku po dálnici a musim říct, že mi dělá jen radost. Nad 5,5l/100km se v podstatě už skoro nepodívám ani když jedeme tři na dovolenou 130 km/h po dálnici ani když jezdim serpentýny pod Dachsteinem. Ale s čim sem jdu...
Všiml jsem si, že mi auto občas po přeřazení trochu míň táhne, pak kuckne a zas fičí. Žádný drama, ale občas se to stane. Není to podtočením. Je to podobný jako když na určitých otáčkách začne zabírat turbo. Možná si to nějak předělá řídící jednotka. Nevim. Zpozoroval jste to někdo taky? Mám najeto 8500km.
Jo a jinak ta pekelná hlučnost se zlepšila s leťákama a teď, jak jsem je ještě trochu ojezdil, tak už je to zase lepší. Ještě tomu nechám nastříknout podvozek a doinstaluju lapače nečistot a snad to bude dobrý. Na dálnici žádný zásadní zhoršení hluku taky nepozoruju. Jsem rád, že jsem do tohohle auta šel.
Všiml jsem si, že mi auto občas po přeřazení trochu míň táhne, pak kuckne a zas fičí. Žádný drama, ale občas se to stane. Není to podtočením. Je to podobný jako když na určitých otáčkách začne zabírat turbo. Možná si to nějak předělá řídící jednotka. Nevim. Zpozoroval jste to někdo taky? Mám najeto 8500km.
Jo a jinak ta pekelná hlučnost se zlepšila s leťákama a teď, jak jsem je ještě trochu ojezdil, tak už je to zase lepší. Ještě tomu nechám nastříknout podvozek a doinstaluju lapače nečistot a snad to bude dobrý. Na dálnici žádný zásadní zhoršení hluku taky nepozoruju. Jsem rád, že jsem do tohohle auta šel.
- Přílohy
-
- auto.jpg (67.34 KiB) Zobrazeno 589 x
Re: Motor 1.5DPi
Jo jo a ešte tu o Karkuľke. Pri jazde po dialnici v trojici a v kopčekoch 5,5l ??? Tak toto milujemkokozka píše: ↑13 čer 2022, 09:00 Tak jsem po zajetí protáhl auto trochu alpama a delší štreku po dálnici a musim říct, že mi dělá jen radost. Nad 5,5l/100km se v podstatě už skoro nepodívám ani když jedeme tři na dovolenou 130 km/h po dálnici ani když jezdim serpentýny pod Dachsteinem. Ale s čim sem jdu...
Všiml jsem si, že mi auto občas po přeřazení trochu míň táhne, pak kuckne a zas fičí. Žádný drama, ale občas se to stane. Není to podtočením. Je to podobný jako když na určitých otáčkách začne zabírat turbo. Možná si to nějak předělá řídící jednotka. Nevim. Zpozoroval jste to někdo taky? Mám najeto 8500km.
Jo a jinak ta pekelná hlučnost se zlepšila s leťákama a teď, jak jsem je ještě trochu ojezdil, tak už je to zase lepší. Ještě tomu nechám nastříknout podvozek a doinstaluju lapače nečistot a snad to bude dobrý. Na dálnici žádný zásadní zhoršení hluku taky nepozoruju. Jsem rád, že jsem do tohohle auta šel.
Hyundai i30, 1,4 T-GDI STYLE + 7DCT+Safety pack+Style Pack - 5/2017 - ???
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Re: Motor 1.5DPi
No tak odpověď najdeš v tom příspěvku.
Akorát teda letní mi subjektivně přijdou hlučnější, než zimní.
Z toho usuzuju, že to moc nevytáčí a při přeřazení klesnou otáčky tak moc dolů, že má málo krouťáku. Takže spotřebě bych věřil. Já jezdím dálnici ve třech na 137 tacho (130 GPS), ostatní silnice se snažím držet otáčky mezi 2500-3000 a průměr mám 6,2.po přeřazení trochu míň táhne,
Akorát teda letní mi subjektivně přijdou hlučnější, než zimní.
Re: Motor 1.5DPi
Nemám potřebu tady hrotit nějakej spor, pokud někdo nevěří spotřebě, ať si nevěří. Krouťákem to ale neni, protože to by tam nebyl ten turbo efekt. Nešlapu to jak zelí, když to netáhne. Stává se to jen občas.
Re: Motor 1.5DPi
Věřím té spotřebě. Teď jsem vyjezdil nádrž s odměřenou spotřebou ve třech lidech v poměru 60% okresky, 20% dálnice na 125 tachometrových a 20% město za 5,3l.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Ak to je číslo na PP tak tomu aj verím, aj mne po dialnici v 130 tacho písalo 5,7...až pokým som nenatankoval a bolo to o 0,6 viac
i30 Fastback 1.5 T-GDI DCT Style Shimmering Silver
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
Re: Motor 1.5DPi
Mám logické vysvětlení ke spotřebě i turbo efektu:
Máte omylem 1.0 turbobenzín. Takže žádný stres, sepnutí turba má malinkou pocitovou prodlevu občas.
Co celková spotřeba? Pořád opakuju, proč ji nepíšete? Ideálně i prům. rychlost... Jednorázové cesty, kde vytrženě napíšu, že jsem jel po dalnici 130 km/h a pak na okrskách ve velehorách, nám vůbec nic neřeknou. Pod 5.5 se nepodíváte, ale celkový průměr bude víc, že?
Já včera s hatchbackem 160 km po dálnici, 30 km po pražském okruhu.
Provoz naprosto volný, bez brzdění, předjíždění bez úpravy rychlosti. Rychlost na dálnici 106 km/h dle budíku. Teplota 28 stupňů, bez klimatizace, skoro bezvětří, tedy ideální podmínky... 4.7 l. Půlku cesty sám, půlku ve dvou. Ale celková, po více jak 8 tis. km, 6.1 l.
HB má v techničáku 6 litrů. A víme dobře, že nelze rozhodně očekávat celkový průměr o půl litru menší, pakliže jezdím rychlostně limity, zejména tedy při uvažování aspoň 50 pct tras po dálnicích, nebo aspoň v místech, kde jsou kopce/hory. Naopak bych čekal při takovém provozu spotřebu vyšší, než v rámci idealizovaného měření.
Jinak z letních mám stejný vjem jako i30mpact. Dokonce si nemyslím, že přezutí mělo pozit. vliv na spotřebu.
Máte omylem 1.0 turbobenzín. Takže žádný stres, sepnutí turba má malinkou pocitovou prodlevu občas.
Co celková spotřeba? Pořád opakuju, proč ji nepíšete? Ideálně i prům. rychlost... Jednorázové cesty, kde vytrženě napíšu, že jsem jel po dalnici 130 km/h a pak na okrskách ve velehorách, nám vůbec nic neřeknou. Pod 5.5 se nepodíváte, ale celkový průměr bude víc, že?
Já včera s hatchbackem 160 km po dálnici, 30 km po pražském okruhu.
Provoz naprosto volný, bez brzdění, předjíždění bez úpravy rychlosti. Rychlost na dálnici 106 km/h dle budíku. Teplota 28 stupňů, bez klimatizace, skoro bezvětří, tedy ideální podmínky... 4.7 l. Půlku cesty sám, půlku ve dvou. Ale celková, po více jak 8 tis. km, 6.1 l.
HB má v techničáku 6 litrů. A víme dobře, že nelze rozhodně očekávat celkový průměr o půl litru menší, pakliže jezdím rychlostně limity, zejména tedy při uvažování aspoň 50 pct tras po dálnicích, nebo aspoň v místech, kde jsou kopce/hory. Naopak bych čekal při takovém provozu spotřebu vyšší, než v rámci idealizovaného měření.
Jinak z letních mám stejný vjem jako i30mpact. Dokonce si nemyslím, že přezutí mělo pozit. vliv na spotřebu.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi, MY22, comfort.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8139
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
nic si z toho nerob. Do mna tiez vzdy rypali kvoli spotrebe. X krat dany link na Spritmonitor sposobil to ze druha strana vehementne tvrdi, ze data falsujem (otazka preco by som to preboha robil nebola zodpovedana). Sam dobre vies, co ti ukazuje PP a kolko dotankujes
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1.5DPi
A co z druhe strany
Mate nekdo vetsi spotrebu nez ja?
18000 a 6.8, po zime bylo chvili 6.9 ale zase to spadlo
Honim to docela, drtivou vetsinu jezdim Praha
Kdyz dalnice tak 150 160 gps
Mate nekdo vetsi spotrebu nez ja?
18000 a 6.8, po zime bylo chvili 6.9 ale zase to spadlo
Honim to docela, drtivou vetsinu jezdim Praha
Kdyz dalnice tak 150 160 gps
I30 1.5DPI kombi Comfort 16" 2021
Re: Motor 1.5DPi
Mexican: Na druhej strane prave ked ta v tomto pripade vezmem za slovo a nahadzem do Spritmonitoru udaje pre DPi, tak realne a dlhodobe (!) spotreby pod 5,5 tam prakticky neexistuju...
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8139
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
ale to je problem uzivatelov, ktori si tie data nevedu. Proste to ze je v Spritu snad len 11 kusov DPi neznamena ze ludia s tym autom nevedia jazdit dlhodobo za 5,5. Mozno vedia, len to tam proste neeviduju. Spritmonitor nie je jedina platforma na vedenie spotreby.
V zasade vsak nemam moc rad take to postrkovanie sa na forach kde jeden nevie ako to riesi druhy a potomje zle. Tiez sa jeden borec na Kia fore chvalil, ze s litrovym Stonicom dal HR-CZ za 4.8. Bohuzial nejak hned nepriznal, ze 70% siel okresky a dialnicu max 110 a celkovo ta cesta trvala vecnost
V zasade vsak nemam moc rad take to postrkovanie sa na forach kde jeden nevie ako to riesi druhy a potomje zle. Tiez sa jeden borec na Kia fore chvalil, ze s litrovym Stonicom dal HR-CZ za 4.8. Bohuzial nejak hned nepriznal, ze 70% siel okresky a dialnicu max 110 a celkovo ta cesta trvala vecnost
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023