Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Souhlas s názory na recenzi. Celkově byla velmi kladná, povedená, ale opravdu tam měl i věcné chyby. A určitě není potřeba pořád řadit, to je nesmysl tyká se pouze pokud tam má člověk třeba 6 stupeň a podřadí hned na 3 aby předjel. A taky jak píšete stačí při řazení nahoru dát opačně ze 3 hned na 6. Takže to je takové novinářské klišé.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
No to je tazko porovnavat, ked clovek neskusil jazdu s modernym turbobenzinom. Ja som pri predbiehani na okreske so starou atmosferou bezne radil za 3, a po uvolneni priestoru na dialnici za kamionom za 4. Pokial mi bude nikto s atmosferou tvrdit, ze pri hore uvedenych situaciach radit nepotrebuje, tak mu jednoducho nebudem verit. Pokial mi to bude tvrdit niekto s modernym turbobenzinom, tak s tym ziaden problem nemam (na okreske pre trocha sviznejsie predbehnutie sice podradenie neuskodi, ale o 3 stupne, ako v pripade atmosfery to fakt nie je nutne).
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Re: Motor 1.5DPi
Já nic porovnávat nepotřebuju. Já jsem jen napsal, že pořád neřadím, jak se pořád někdo v recenzích snaží vnutit tenhle názor a že předjíždím v pohodě. Asi je to tím, že jezdím v pohodě a nikam nespěchám. Chápu, že to někdo pořád potřebuje srovnávat s přeplňovaným motorem, ale proč? Kdo chce srovnávat s turbem a jde mu o výhody turba, tak ať si koupí motor s turbem. Komu stačí atmosféra s jejími výhodami, tak si koupí atmosféru. Já nevím, ale většina příspěvků tady k tomu motoru je o tom, že jeden mluví o koze a druhý o voze.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Motor 1.5DPi
Pretoze alternativa k atmosferickemu motoru je prekvapivo turbomotor... A tato alternativa je dnes u aut pouzivana s drtivou prevahou. Tazko 1.5 DPi porovnavat k inemu novemu atmoferickemu motoru, ked taky v danej triede vlastne neexistuje...
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1.5DPi
No a o to právě jde. Namísto toho, aby se zdůrazňovaly výhody této atmosféry jako atmosferického motoru, který má vynikající vlastnosti jako atmosféra a jako atmosféra funguje, tak má pořád fůra lidí tendenci namísto hodnocení jako atmosféry srovnávat jak je ten motor proti turbu "nevýkonný". Ale to je snad obecná věc atmosféra versus turbo a ne konkrétně Hyundai 1.5 DPI versus turbo.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Motor 1.5DPi
Hele, my vlastníci o výhodách víme a proto tenhle motor máme, né? V dnešní době je to takový malý zázrak. A ostatní ať si kupují co chtějí.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26 čer 2022, 15:06
Re: Motor 1.5DPi
Vidim, ze jsem rozpoutal diskuzi mezi "atmo" a "turbo", coz ovsem nebylo cilem
Mam ted v Ibize r.v. 2015 posledni specifikaci letiteho 1,4 16V. Nechtel jsem tehdy TSI kvuli problemum. Na stovku to da papirove za 11,9 a na semaforech je to auto prekvapive hodne svizne do 60, ale to nic nerika o pruznosti pri predjizdeni v tom dulezitem limitu 80-120 km/h. A jak bylo receno, pro klidnou jizdu v nenalozenem aute neni treba zas tak casto radit. Ale pro zajimavost, podle podkladu Seatu je na petku motor 1,2 HTP o vterinu lepsi ve zrychleni z 80 na 120 nez 1,4 16V, i kdyz z nuly na sto ztraci oproti 1.4 pres ctyri vteriny, ale kdo by v tehle rychlosti predzijzdel na petku, ze? ) Proste je to prunik charakteristik motoru, zprevodovani, hmotnosti a proto me zajimalo cislo pruznosti u motoru u 1,5 DPI v danem pasmu rychlosti, zda to nekdo nema zmerene. O turbu se nebavim, kdyz budu casto jezdit trasy 5 km, tak sice se budu tesit z dynaminky bez razeni, ovsem jak dlouho Alternativou je tak maximalne atmo 1.5 od Toyoty, ale to uz je primovstrik, trivalec a jeste maximalne v Yarisu Cross, krom maleho Yarisu..
Mam ted v Ibize r.v. 2015 posledni specifikaci letiteho 1,4 16V. Nechtel jsem tehdy TSI kvuli problemum. Na stovku to da papirove za 11,9 a na semaforech je to auto prekvapive hodne svizne do 60, ale to nic nerika o pruznosti pri predjizdeni v tom dulezitem limitu 80-120 km/h. A jak bylo receno, pro klidnou jizdu v nenalozenem aute neni treba zas tak casto radit. Ale pro zajimavost, podle podkladu Seatu je na petku motor 1,2 HTP o vterinu lepsi ve zrychleni z 80 na 120 nez 1,4 16V, i kdyz z nuly na sto ztraci oproti 1.4 pres ctyri vteriny, ale kdo by v tehle rychlosti predzijzdel na petku, ze? ) Proste je to prunik charakteristik motoru, zprevodovani, hmotnosti a proto me zajimalo cislo pruznosti u motoru u 1,5 DPI v danem pasmu rychlosti, zda to nekdo nema zmerene. O turbu se nebavim, kdyz budu casto jezdit trasy 5 km, tak sice se budu tesit z dynaminky bez razeni, ovsem jak dlouho Alternativou je tak maximalne atmo 1.5 od Toyoty, ale to uz je primovstrik, trivalec a jeste maximalne v Yarisu Cross, krom maleho Yarisu..
Re: Motor 1.5DPi
asi naj rýchlosť na hluk a spotrebu je 125km/h čo je v reali cca 120
Re: Motor 1.5DPi
ahoj pod dlouhe dobe. dnes jsem se vratil z dovoleny na SK a po 8000km si motor 1.5DPi asi uz sedl. 2h 10min 112km spotreba 4,8 l/100km. Pokud beru vesmes spotrebu na dalnici (90% jizdy 115 - 130) tak se dostavam na 5,6 - 6,2 dle vetru, stoupani atd. tedy s motorem spokojenost. No a zacinam mit dost chut to auto prodat a koupit si na podzim nové, stejny motor ale vybava smart pe a tedy za cca 60 - 80 tis navic dostanu nove auto, rozhodne lepsi vybava nez co mam. Je to fakt lákavé. Co jsem se ted dival tak ty 1,5dpi do 9000 km v zakladu se prodavaji 400 - 420t v bazarech.
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Smart (výroba 07 2023)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Re: Motor 1.5DPi
nechci si měřit pindíky, ale jen tak pro porovnání 1,4 t-gdi : před týdnem cesta Špindl-Pha = 150km a průměr taky 4,8. Je teda fakt že je to z kopce a jelo se často v koloně, tak nebyl smysl předjíždět
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: Motor 1.5DPi
Tak to už abys objednával, ne?Silver píše: ↑30 čer 2022, 18:48 ahoj pod dlouhe dobe. dnes jsem se vratil z dovoleny na SK a po 8000km si motor 1.5DPi asi uz sedl. 2h 10min 112km spotreba 4,8 l/100km. Pokud beru vesmes spotrebu na dalnici (90% jizdy 115 - 130) tak se dostavam na 5,6 - 6,2 dle vetru, stoupani atd. tedy s motorem spokojenost. No a zacinam mit dost chut to auto prodat a koupit si na podzim nové, stejny motor ale vybava smart pe a tedy za cca 60 - 80 tis navic dostanu nove auto, rozhodne lepsi vybava nez co mam. Je to fakt lákavé. Co jsem se ted dival tak ty 1,5dpi do 9000 km v zakladu se prodavaji 400 - 420t v bazarech.
- TheFirstman
- **
- Příspěvky: 147
- Registrován: 29 črc 2009, 16:37
Re: Motor 1.5DPi
No hlavně bohužel od dnešního dne jsou vyšší ceny. Co jsem viděl tak od 10k
Hyundai i30 WG 1.5 DPi Smart Nav, engine red (2022)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)