Santa Fe Full Hybrid
Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři
Santa Fe Full Hybrid
Ahoj máte někdo reálnou zkušenost se Santa Fe fulll hybrid. Reálná spotřeba v různých jízdních režimech? Je ta 1,6 dostatečná při plné zátěži?
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Santa Fe Full Hybrid
Tady máš test https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=217&t=40637
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Santa Fe Full Hybrid
Ale my jsme zkoušeli plug-in hybrid. A co jsem se bavil s prodejci, včetně KIA, tak se ty systémy chovají poměrně odlišně .
Přímé srovnání ovšem nemám...
Přímé srovnání ovšem nemám...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Santa Fe Full Hybrid
Aha... beru zpět.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Santa Fe Full Hybrid
-spotrebu si najdes napriklad na spritmoniore
-co znamena "dostatocna zataz" - tahas jachtu, dopravnik s dvoma konmi?
-cim si jazdil doteraz?
ja by som osobne tvrdil, ze 169kW a 350Nm na cca 2t auto su slusne hodnoty. Santa fe nebude ziadny zavodnik, ale to snad nikoho racionalne uvazujuceho asi ani nenapadlo ze by to mohlo byt inak. Spotreby su co som tak pochytil bez tahania privesov okolo 7l
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Santa Fe Full Hybrid
Díky za reakce, testy jsem prošel téměř všechny a vypovídací hodnota je 0. Dozvím se o výbavě a pod ale reálně popsané jízdní vlastnosti a výkony+spotřeba jen okrajově. Vlek za tím tahat nehodlám. Ale možná to dělá jen pocitově ta 1,6 v tak velkým autě. Závodit nebudu.
Uvažoval jsem také jestli je to někdy prodatelné?
Uvažoval jsem také jestli je to někdy prodatelné?
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Santa Fe Full Hybrid
hyundai je auto do konca zivota
1, nikdy ti ho neukradnu
2 nepodari sa to ho predat
to je samozrejme stary dobry vtip. Prodatelne je vsetko, otazka je cena. Hyundaie poslednych 10 rokov netrpia syndromom "divnych aut" a takze ano, daju sa bez problemov predat a je o ne zaujem
tu 1,6TGDi ma mnoho ludi aj v Tucsonovi. Ak to spriahnes s 6AT alebo dvojspojkou osobne si myslim, ze ten motor bude rychlejsi ako zvysok auta. Najnovsie CVVD Smartstream motory su mierne uspornejsie ako predosla generacia motorov montovana do 2021
1, nikdy ti ho neukradnu
2 nepodari sa to ho predat
to je samozrejme stary dobry vtip. Prodatelne je vsetko, otazka je cena. Hyundaie poslednych 10 rokov netrpia syndromom "divnych aut" a takze ano, daju sa bez problemov predat a je o ne zaujem
tu 1,6TGDi ma mnoho ludi aj v Tucsonovi. Ak to spriahnes s 6AT alebo dvojspojkou osobne si myslim, ze ten motor bude rychlejsi ako zvysok auta. Najnovsie CVVD Smartstream motory su mierne uspornejsie ako predosla generacia motorov montovana do 2021
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Santa Fe Full Hybrid
Tak zrovna my jsme se jízdě - pohonu a podvozku - věnovali dost .
Abych rozvedl tu nastíněnou rozdílnost. Ti, kdo jezdili obě verze, tedy HEV i PHEV, měli u PHEV největší problém s tím, že se chování auta poměrně výrazně promění ve chvíli, kdy baterka "dojde" a auto má tendenci si jí pokud možno co nejvíc dobíjet. Díky tomu je prý lenivější a žíznivější než s baterií nabitou (což zní na jednu stranu logicky). Zatímco HEV se chová pořád stejně a ve výsledku má vyrovnanější spotřebu.
Problém je v tom, že já jsem při testu PHEV po vybití baterie nějakou zásadní změnu chování nezaznamenal, prostě se z toho stal full-hybrid. Což ovšem může souviset s tím, že já jezdím hodně klidně, zatímco prodejci s nimiž jsem mluvil jsou zvyklí jezdit, eufemisticky řečeno, hodně dynamicky...
Když k tomu přidám, že rozdíl výkonu mezi HEV a PHEV je stejný jako u Tucsonu, kde je prakticky nepozorovatelný, tak bych se podmotorovanosti rozhodně nebál. Je to sice almara, ale ten systém pohonu je hodně dobrý !
Abych rozvedl tu nastíněnou rozdílnost. Ti, kdo jezdili obě verze, tedy HEV i PHEV, měli u PHEV největší problém s tím, že se chování auta poměrně výrazně promění ve chvíli, kdy baterka "dojde" a auto má tendenci si jí pokud možno co nejvíc dobíjet. Díky tomu je prý lenivější a žíznivější než s baterií nabitou (což zní na jednu stranu logicky). Zatímco HEV se chová pořád stejně a ve výsledku má vyrovnanější spotřebu.
Problém je v tom, že já jsem při testu PHEV po vybití baterie nějakou zásadní změnu chování nezaznamenal, prostě se z toho stal full-hybrid. Což ovšem může souviset s tím, že já jezdím hodně klidně, zatímco prodejci s nimiž jsem mluvil jsou zvyklí jezdit, eufemisticky řečeno, hodně dynamicky...
Když k tomu přidám, že rozdíl výkonu mezi HEV a PHEV je stejný jako u Tucsonu, kde je prakticky nepozorovatelný, tak bych se podmotorovanosti rozhodně nebál. Je to sice almara, ale ten systém pohonu je hodně dobrý !
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Santa Fe Full Hybrid
Já bych si hlavně položil otázku kolik najedeš ročně a kolik z toho bude dálnice. A jak rychle jsi zvyklý jezdit po dálnici.
U Tucsona 4x4 mám na dálnici při 120 kmh tak 7,5l. 140 kmh 9l.
Okresky do 110 kmh s předjížděním všeho v pohodě do 5,5l. Splynutí s davem bez předjíždění klidně 4l.
Komplet zasekané město do 6,5l.
Komplet dovolená Ostrava - italské dolomity, dálnice většinou 120kmh byla za 6,5l.
Po 8000km spotřeba 5,9l.
U Santa Fe je slušný diesel. U Tucsona dynamicky žalostný. Na dálnici bych si určitě vybral diesel. Parádně velká nádrž. Velký krouťák.
Santa Fe je o 170kg těžší a větší almara. Počítal bych nejméně s 0,5l u všeho navíc. Motor je nejlepší tak do 80% plynového pedálu. Na kickdown jede parádně, ale nějak mi to už není uchu lahodící.
Otázka jak se stavíš k hybridu co tě na něm láká, zda jezdíš plynule a baví tě jezdit plynule.
Pár věcí co budeš mít jen u hybridu:
- rekuperuje - opravdu lahodně/jemně auto brzdí. Tempomat neskáče po brzdě, prostě naprosto plynule. Máš čisté kola. A těší tě, že brždění nešlo jen do tepla.
- elektrická jízda - naprosté ticho. Nepočítej však, že každý rozjezd pojedeš jen na elektřinu. Nejvíce využiješ při ustálené rychlosti. Přejezd městem 2km bez semaforů není problém. 20 km z kopce také ne. Na dálnici párkrát zažiješ, že jede do 0,5km na elektřinu při rychlosti 130kmh. Vyjedeš a zajedeš z garáže bez spalováku. Ideální na mytí auta.
- klima bez spalováku - Tohle mě hodně baví. Když na někoho čekáš ideální.
- pružnost - hned, vždycky
Hybrid má garančku 1 ročně nebo 15 000km. Tak bacha na to.
U Tucsona 4x4 mám na dálnici při 120 kmh tak 7,5l. 140 kmh 9l.
Okresky do 110 kmh s předjížděním všeho v pohodě do 5,5l. Splynutí s davem bez předjíždění klidně 4l.
Komplet zasekané město do 6,5l.
Komplet dovolená Ostrava - italské dolomity, dálnice většinou 120kmh byla za 6,5l.
Po 8000km spotřeba 5,9l.
U Santa Fe je slušný diesel. U Tucsona dynamicky žalostný. Na dálnici bych si určitě vybral diesel. Parádně velká nádrž. Velký krouťák.
Santa Fe je o 170kg těžší a větší almara. Počítal bych nejméně s 0,5l u všeho navíc. Motor je nejlepší tak do 80% plynového pedálu. Na kickdown jede parádně, ale nějak mi to už není uchu lahodící.
Otázka jak se stavíš k hybridu co tě na něm láká, zda jezdíš plynule a baví tě jezdit plynule.
Pár věcí co budeš mít jen u hybridu:
- rekuperuje - opravdu lahodně/jemně auto brzdí. Tempomat neskáče po brzdě, prostě naprosto plynule. Máš čisté kola. A těší tě, že brždění nešlo jen do tepla.
- elektrická jízda - naprosté ticho. Nepočítej však, že každý rozjezd pojedeš jen na elektřinu. Nejvíce využiješ při ustálené rychlosti. Přejezd městem 2km bez semaforů není problém. 20 km z kopce také ne. Na dálnici párkrát zažiješ, že jede do 0,5km na elektřinu při rychlosti 130kmh. Vyjedeš a zajedeš z garáže bez spalováku. Ideální na mytí auta.
- klima bez spalováku - Tohle mě hodně baví. Když na někoho čekáš ideální.
- pružnost - hned, vždycky
Hybrid má garančku 1 ročně nebo 15 000km. Tak bacha na to.
Hyundai Tucson NX4 Style HEV 169kW 4x4
Toyota Corrola Hatchback 1.8 Hybrid Selection 90kW
Toyota Corrola Hatchback 1.8 Hybrid Selection 90kW
Re: Santa Fe Full Hybrid
Díky speci , to mi celkem pomohlo ,pohled někoho kdo s tím fyzicky jezdí mi chyběl byť jde o Tucsona. uvažují o hybridu také proto že je to aktuálně jediná možnost , v naftě čekačka na nedohledno. Jezdím celkem dost město a příměstské trasy tak si myslím že by hybrid mohl být pro mně dobrá volba. Sem tam dálnici to zvládne a stejně si říkám že vzhledem k hustotě provozu se člověk stejně moc nikde rychlostně nerozšoupne. 130 mi stačí.
Re: Santa Fe Full Hybrid
No nemám pocit, že by Tucson v dieselu byl dynamicky žalostný
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Santa Fe Full Hybrid
Tak se běž projet s NX4 v naftě...
Na dynamiku a výkonovou samozřejmost Tvého dvoulitru ale rovnou zapomeň
Na dynamiku a výkonovou samozřejmost Tvého dvoulitru ale rovnou zapomeň
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Santa Fe Full Hybrid
Za nižší cenu o 10 000 Kč. Máš tento výkon:
https://zeperfs.com/en/duel9122-9459.htm
https://zeperfs.com/en/duel9122-9459.htm
Hyundai Tucson NX4 Style HEV 169kW 4x4
Toyota Corrola Hatchback 1.8 Hybrid Selection 90kW
Toyota Corrola Hatchback 1.8 Hybrid Selection 90kW
Re: Santa Fe Full Hybrid
Sorry, pořád zapomínám, že ten dvoulitr zmizel z nabídky (je to vlastně důvod, proč jsem do NX4 už nešel, kdyby tam nechali ten dvoulitr, už by byl nový model doma). Takto připadá v úvahu už jen benzín.Mr. HYUNDAI píše: ↑06 zář 2022, 12:34 Tak se běž projet s NX4 v naftě...
Na dynamiku a výkonovou samozřejmost Tvého dvoulitru ale rovnou zapomeň
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: Santa Fe Full Hybrid
Pred objednáním jsem zkoušel všechny tři varianty a dospěl k jednoznacnemu závěru že pouze diesel je v SantaFe správnou volbou. Ty kombinace 1,6 s baterkama mi proste pripadli nedostatečné, tím že často jezdím s vlekem tak mne překvapila malá tažná síla. při slabých bateriich to nemá kroutak a vysokou spotřebu a taky vzhled (kola apod.).. navic servisni interval a cena prohlidek je take vyrazne dražší. Takže jsem zvolil diesel, byť jsem původně chtel jít s dobou , tak teď jsem rád.
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B,Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX:MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT