Vím že je to již přes rok ale přece: když si někteří dodělávali "počítač" do Marey, tak se tam spotřeba (udávaná hodnota) ladila dle zjištěné skutečnosti. A měřilo to (načítalo z ŘJ) myslím délku vstřiku a pak přepočítávalo na spotřebu.
úprava software řídící jednotky
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: úprava software řídící jednotky
- Reklama
Re: úprava software řídící jednotky
Neumí to ani Style. Taky mi to chybí.
i30 2021 1.5 T-GDI MHEV Style, DCT
Re: úprava software řídící jednotky
Ono je toho k "úpravě" uživatelského rozhraní řídící jednotky víc
třeba :
- statistika o jízdě se automaticky nuluje po 8hodinách stání - a to automatické nulování se nedá vypnout
takže mám k dispozici jen jedno počítadlo (hromadné info) , které nuluju jen já.
a jedno počítadlo je pro mně málo
- cyklování stěračů má 5 poloh páčky a časy k těmto polohám se nedají nastavit
- mlhovky - lze zapnout jedině postupem vždy nejprve přední a pak k tomu zadní
( nedá se zapnout jen zadní mlhovka, navíc jsem zapl jednou jen přední - a přitom jde hlavně o zadní mlhovku )
- nastavení doby svitu vnitřního osvětlení po vytažení klíčku
- taky bych ocelil svit "nějaké" kontrolky na palubní desce při denním svícení
( takto to vypadá že vůbec nesvítím )
třeba :
- statistika o jízdě se automaticky nuluje po 8hodinách stání - a to automatické nulování se nedá vypnout
takže mám k dispozici jen jedno počítadlo (hromadné info) , které nuluju jen já.
a jedno počítadlo je pro mně málo
- cyklování stěračů má 5 poloh páčky a časy k těmto polohám se nedají nastavit
- mlhovky - lze zapnout jedině postupem vždy nejprve přední a pak k tomu zadní
( nedá se zapnout jen zadní mlhovka, navíc jsem zapl jednou jen přední - a přitom jde hlavně o zadní mlhovku )
- nastavení doby svitu vnitřního osvětlení po vytažení klíčku
- taky bych ocelil svit "nějaké" kontrolky na palubní desce při denním svícení
( takto to vypadá že vůbec nesvítím )
I30 kombi Comfort 1.5DPI 6st man. 11/2021
Re: úprava software řídící jednotky
ad mlhovky - mám MY2019 - první zadní ,druhý přední ono to taky dává smysl, protože zadní jsou povinný ,ale přední ne , alespon co si matně pamatuju
ad denní svícení - jelikož nelze vypnout , kontrolka si myslím že je zbytečná
Co bych , ale opravdu ocenil je kontrolka , že je aktivní brzda při rozjezdu do kopce , to je tak nespolehlivej bazmek až bych brečel. Na stejným místě se někdy zaktivuje a někdy ne.
ad denní svícení - jelikož nelze vypnout , kontrolka si myslím že je zbytečná
Co bych , ale opravdu ocenil je kontrolka , že je aktivní brzda při rozjezdu do kopce , to je tak nespolehlivej bazmek až bych brečel. Na stejným místě se někdy zaktivuje a někdy ne.
Re: úprava software řídící jednotky
Tu brzdu lze ovlivnit tlakem na pedál, ne? Aktivuje se, když auto stojí šikmo a pořádně dupneš na brzdu.
Re: úprava software řídící jednotky
Já si teda můžu zapnout mlhovky jaké chci, buď jen přední nebo jen zadní a nebo obě, na pořadí nezáleží.
XCeed 1.5 T-GDI 118 kW 7DCT GT-Line MY23
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI, 103 kW MT | Ford Focus II 1.6, 74 kW | Ford Focus II 1.6, Ti-VCT 85 kW
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI, 103 kW MT | Ford Focus II 1.6, 74 kW | Ford Focus II 1.6, Ti-VCT 85 kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20365
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: úprava software řídící jednotky
Jsi si jistý, že mlhy lze zapnout pouze v tomto pořadí?rs0158 píše: ↑01 říj 2022, 10:52 Ono je toho k "úpravě" uživatelského rozhraní řídící jednotky víc
třeba :
- statistika o jízdě se automaticky nuluje po 8hodinách stání - a to automatické nulování se nedá vypnout
takže mám k dispozici jen jedno počítadlo (hromadné info) , které nuluju jen já.
a jedno počítadlo je pro mně málo
- cyklování stěračů má 5 poloh páčky a časy k těmto polohám se nedají nastavit
- mlhovky - lze zapnout jedině postupem vždy nejprve přední a pak k tomu zadní
( nedá se zapnout jen zadní mlhovka, navíc jsem zapl jednou jen přední - a přitom jde hlavně o zadní mlhovku )
- nastavení doby svitu vnitřního osvětlení po vytažení klíčku
- taky bych ocelil svit "nějaké" kontrolky na palubní desce při denním svícení
( takto to vypadá že vůbec nesvítím )
Dle seznamu to vypadá, že jsi si měl koupit jiné auto
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: úprava software řídící jednotky
Dneska jsem tu brzdu testoval a podrzela me 2x kdyz jsem opravdu doslapl brdovy pedal co to slo. Dokonce i na docela mirnem kopci.
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Re: úprava software řídící jednotky
bohužel parkuji v kopci co odhadem něco mezi 12 -18 % stoupaní a ani v tomto kopci to nafunguje na 100% , můj přední nárazník a zadní narazník auta předemnou by mohly vyprávět ...
Re: úprava software řídící jednotky
Asi je to verzi a vybavou, ale:
Ja mam pocitadla dve a pul: km, cas a spotreba aktualni jizdy, tam mi automaticke nulovani vyhovuje. Pak spotrebu od posledniho cerpani (tam se to myslim vypnout da) a pak vylozene rucne resetovane pocitadlo spotreby a km, ktere pretece po 10 000 km a zacne od 0. Ale na mereni km a spotreby na dovolene staci.- statistika o jízdě se automaticky nuluje po 8hodinách stání - a to automatické nulování se nedá vypnout
takže mám k dispozici jen jedno počítadlo (hromadné info) , které nuluju jen já.
a jedno počítadlo je pro mně málo
Asi pocitaji se senzorem deste z vyssi vybavy, tam casovac netreba (a citlivost senzoru se nastavit da).- cyklování stěračů má 5 poloh páčky a časy k těmto polohám se nedají nastavit
Muzu zapinat nezavisle predni i zadni.- mlhovky - lze zapnout jedině postupem vždy nejprve přední a pak k tomu zadní
( nedá se zapnout jen zadní mlhovka, navíc jsem zapl jednou jen přední - a přitom jde hlavně o zadní mlhovku )
To by bylo pekne, ale pro otevreni dveri auta mi cas prijde dostatecny a pokud tam pet minut sedim a neco hledam, da se to rucne zapnout vypinacem, ne?- nastavení doby svitu vnitřního osvětlení po vytažení klíčku
Indikaci denniho sviceni kontrolkou jsem jeste nevidel na nicem. A pokud se to rozsveci automaticky, tak ani neni potreba. Jen si clovek musi pri odjezdu ze servisu zkontrolovat polohu prepinace. (Taky bych se to mohl uz naucit delat…)- taky bych ocelil svit "nějaké" kontrolky na palubní desce při denním svícení
( takto to vypadá že vůbec nesvítím )
i30 2021 1.5 T-GDI MHEV Style, DCT