1,5 CRDi VGT versus 1,6i MPI DOHC CVVT
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
1,5 CRDi VGT versus 1,6i MPI DOHC CVVT
Cau pratele, jsem velmi nalomen koupit tento vuz a nejak se nemohu rozhodnout mezi vyse uvedenymi motory. S CRDi jsem uz jel, ale na tu 1.6 nemohu nejak natrefit a nikde neni o ni nejaka zminka, jako by se to minimalne prodavalo. Ta nafta se chova skutecne dynamicky, ale v omezenem rozsahu otacek. Dosud mam R19 16V (99kW) to je naprosto jiny salek kavy . Muze me nekdo sdelit nejake zkusenosti, skutecne jizdni vlastnosi o 1,6i MPI DOHC CVVT. I v porovnani s CRDi.
Moc dekuji
Moc dekuji
S pozdravem Raven
- Reklama
Cena v ČR není taká istá, pokud tedy není pro někoho 20K peněz nic. Praktické zkušenosti s 1,6 tu nemá nikdo, já mám tu zkušenost, že u nás není a asi nebude. Někdo tu ale psal, že se dá objednat s čekací dobou čtyři měsíce při složení nějaké vyšší zálohy.
Jinak otázka, jestli nafta nebo diesel je de facto nezodpověditelná, já preferuji benzín, tedy bych šel do 1,6 (což však neklaplo a musel jsem vzít 1,4), mikro je zase fanatik dieslů, proto bude stát za CRDi. Ve svém důsledku to je jen otázka Tvé volby, papírově jsou ty motory plně srovnatelné.
Jinak otázka, jestli nafta nebo diesel je de facto nezodpověditelná, já preferuji benzín, tedy bych šel do 1,6 (což však neklaplo a musel jsem vzít 1,4), mikro je zase fanatik dieslů, proto bude stát za CRDi. Ve svém důsledku to je jen otázka Tvé volby, papírově jsou ty motory plně srovnatelné.
Hyundai Accent ´07 1.4 Beige Gold
Ano, rozdil je 20kKc. V tom neni problem.
Papirove porovnani je o nicem. Slo me o praktickou straknu veci, ale kdyz rikate, ze je tento benzin temer nedostupny v CR (me rikali neco o 3 mesicich) tak to bude se zkusenostmi horsi, chapu.
Dekuji
Papirove porovnani je o nicem. Slo me o praktickou straknu veci, ale kdyz rikate, ze je tento benzin temer nedostupny v CR (me rikali neco o 3 mesicich) tak to bude se zkusenostmi horsi, chapu.
Dekuji
Kcheml píše:Cena v ČR není taká istá, pokud tedy není pro někoho 20K peněz nic. Praktické zkušenosti s 1,6 tu nemá nikdo, já mám tu zkušenost, že u nás není a asi nebude. Někdo tu ale psal, že se dá objednat s čekací dobou čtyři měsíce při složení nějaké vyšší zálohy.
Jinak otázka, jestli nafta nebo diesel je de facto nezodpověditelná, já preferuji benzín, tedy bych šel do 1,6 (což však neklaplo a musel jsem vzít 1,4), mikro je zase fanatik dieslů, proto bude stát za CRDi. Ve svém důsledku to je jen otázka Tvé volby, papírově jsou ty motory plně srovnatelné.
S pozdravem Raven
mam taky pocit, ze ani na Slovensku nenatrafis na 1.6 ... tiez sa povazujem za velkeho priaznivca nafty, takze moje odporucanie bude jasne ... neviem neviem ci ta 1.6, resp. 1.4 umozni take pruzne zrychlenia ake da CRDi ... to je uplny uzas co dokaze na 3ke a 4ke, vtedy som normalne vysmiaty jak male decko ...
Hyundai Accent 1.5 CRDi Dynamik, Silver Arrow
osobne by som po skusenostiach s CRDi do benzinu nesiel, ale ved, nie kazdy musi mat rad diesel ... ja proste zeriem ten zatah ... ale ked budem mat cas, tak si pojdem vyskusat aj benzinovu 1.4 aky je to pocit, aby som aspon trochu vedel porovnat ... som zvedavy ...
Hyundai Accent 1.5 CRDi Dynamik, Silver Arrow
Ano, priznavam, ze me CRDi trochu oslovil. Ale jak jsem psal, dosud vlastnim R19 16V a tak vse bohuzel srovnavam s timto a to je ten problem
A co dokaze tady dvojka, trojka a ctyrka je o necem jine. Nekonci nekde na 4000ot., ale na omezovaci na 7000. Az dokonce s brutalnim tahem (0-100 8.1sec). A tak veskere nafty (nehovorim o techto malych kubaturach) TDI na ochcavkach v metle a na hlinach ), je jedno jak maji cervena pismenka jen smutne koukaji jak je mozne, ze takova stara renaulti rachotina jim ukazuje koncova svetla )
Ale rendlik je starec, ja koneckoncu uz taky nejsem nejmladsi a uz jsem se vyblbnul tak koukam po necem novem, aby bylo par let bez problemu a zase ne az tak s "detskym" motorem jako ruzne trihrnky a 1.4.
Puvodne jsem spis uvazoval spise o 1.6, ale po zkusebni jizde s CRDi jsem si rekl, ze clovek by mel zkusit vsechno (a to jse rikaval, ze naftu nikdy).
No uvidime, dekuji za Vase nazory.
A co dokaze tady dvojka, trojka a ctyrka je o necem jine. Nekonci nekde na 4000ot., ale na omezovaci na 7000. Az dokonce s brutalnim tahem (0-100 8.1sec). A tak veskere nafty (nehovorim o techto malych kubaturach) TDI na ochcavkach v metle a na hlinach ), je jedno jak maji cervena pismenka jen smutne koukaji jak je mozne, ze takova stara renaulti rachotina jim ukazuje koncova svetla )
Ale rendlik je starec, ja koneckoncu uz taky nejsem nejmladsi a uz jsem se vyblbnul tak koukam po necem novem, aby bylo par let bez problemu a zase ne az tak s "detskym" motorem jako ruzne trihrnky a 1.4.
Puvodne jsem spis uvazoval spise o 1.6, ale po zkusebni jizde s CRDi jsem si rekl, ze clovek by mel zkusit vsechno (a to jse rikaval, ze naftu nikdy).
No uvidime, dekuji za Vase nazory.
kantorek píše:mam taky pocit, ze ani na Slovensku nenatrafis na 1.6 ... tiez sa povazujem za velkeho priaznivca nafty, takze moje odporucanie bude jasne ... neviem neviem ci ta 1.6, resp. 1.4 umozni take pruzne zrychlenia ake da CRDi ... to je uplny uzas co dokaze na 3ke a 4ke, vtedy som normalne vysmiaty jak male decko ...
S pozdravem Raven
Jestli Ti nevadi tankovat benzin a mit o litr vyssi spotrebu, z cehoz by se panove s diesely mohli zblaznit, tak urcite vem benzin. Vetsi spektrum otacek, tizsi motor, lepsi chod.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT