Motor 1,5 T-gdi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1,5 T-gdi
Ahoj, Nezkůšal někdo na válcovně kolik to ve skutečnosti má kW oproti papíru?
- Reklama
Re: Motor 1,5 T-gdi
Ahoj, pokud to prý nepřekračuje při startu 2000ot, tak v pořádku.imagine píše: ↑26 bře 2022, 21:51Můžu vědět jak to dopadlo? Byl jsem na 1. garančce a ačkoli mám manuál, tak mi byl dohrán "nový program systému řízení motoru - DCT" není to jen pro automaty? Stejný projev - otáčky 2000 a jdou cítít vibrace od motoru, pak to začne padat.... Celkem nepříjemné.
Re: Motor 1,5 T-gdi
Prosím znalé o info - má tento motor 2022 filtr pevných částic?
Re: Motor 1,5 T-gdi
Díky. A jde poznat jeho regenerace?
Re: Motor 1,5 T-gdi
Dá sa, pri každom brzdení motorom vypaľuje sadze…. len musí byť primerane zohriaty….
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Motor 1,5 T-gdi
To znamená, že pokud nespouští plachtění a namísto toho brzdí tím motorem, může to být právě toto, je to tak?
Pořád se marně snažím zjistit, jestli při příštím vyšlápnutím pedálu plynu motor vypne a nebo začne brzdit sám sebou.
Pořád se marně snažím zjistit, jestli při příštím vyšlápnutím pedálu plynu motor vypne a nebo začne brzdit sám sebou.
Re: Motor 1,5 T-gdi
Ako to mate teraz v týchto teplotách? Môj ma už od okolo 2c problém sa zahriať.
Po cca 10km je ledva na polke k 90 a keď sa zahreje tak stačí nejaký malý kopec alebo semafór a teplota začne klesať. Pri jazde dolekopcom bez plynu klesne dokonca aj pod tých 70c
Ako keby bol otvorený termostat
Po cca 10km je ledva na polke k 90 a keď sa zahreje tak stačí nejaký malý kopec alebo semafór a teplota začne klesať. Pri jazde dolekopcom bez plynu klesne dokonca aj pod tých 70c
Ako keby bol otvorený termostat
i30 Fastback 1.5 T-GDI DCT Style Shimmering Silver
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
Re: Motor 1,5 T-gdi
To mám i u úplně jiného přimovstrikoveho benzínového maloobjemu s turbem, standardní problém efektivních motoru:)
Re: Motor 1,5 T-gdi
- vsak to mozes mat pokazene... normalne to nie je...Storman píše: ↑20 lis 2022, 10:32 Ako to mate teraz v týchto teplotách? Môj ma už od okolo 2c problém sa zahriať.
Po cca 10km je ledva na polke k 90 a keď sa zahreje tak stačí nejaký malý kopec alebo semafór a teplota začne klesať. Pri jazde dolekopcom bez plynu klesne dokonca aj pod tých 70c
Ako keby bol otvorený termostat
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Motor 1,5 T-gdi
Po krátkom hľadaní som našiel ,že u 1.0 je to normálne lebo má len jeden termostat. No 1.4-1.5 už by mali mať dva…
O dva týždne idem do servisu tak im to dám skontrolovať.
O dva týždne idem do servisu tak im to dám skontrolovať.
i30 Fastback 1.5 T-GDI DCT Style Shimmering Silver
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
Re: Motor 1,5 T-gdi
Právě jedu v autě a koukám se na tu teplotu - venku je jeden stupeň mám uje to 12 km auto není zahřáte a jakmile vypnu topení tak auto se zahřívá topení zde prostě funguje jako chlazení to samé mám na 1 0 TsI fabia od samého začátku.
Jezdím spíše pomaleji a defenzivně a často vyřazují a tak se to prostě nemá Jak zahřát.
Omlouvám se za pravopis diktuji to do telefonu
Jezdím spíše pomaleji a defenzivně a často vyřazují a tak se to prostě nemá Jak zahřát.
Omlouvám se za pravopis diktuji to do telefonu
Re: Motor 1,5 T-gdi
Nejako sa mi tie vaše teplotné pochody nezdajú.... budíky majú "potlačenú" teplotu 90°C.... takže v prípade ukazujú optimálnych 85°C pri teplotnom rozsahu od 60 do min 110°C reálnych na snímači teploty. Ak budík ukazuje menej, tak je tam hlboko pod 60 a to je problém.
Na bývalej i30 sa mi zohriaty motor nikdy nepodchladil do takej miery aby som to registroval na prístrojovke... a to aj pri zjazde z horských priechodov (donovaly....)... reálna teplota padla napr. na 70°C ale nižšie už nezliezla.
Dnes som si robil prehľad fungovania chladenia na Tucson-e ... motor má dva chladiace okruhy a reguluje dve rôzne teploty.. blok/hlava. S autom som vyšiel na Kubínsku Hoľu... po nejakej prestávke som išiel nazad.. s nahodeným adaptérom ELM327. Sledoval som teploty oboch okruhov. Vonku bolo celý čas okolo nuly.. oba okruhy vychladli počas státia na cca. 66°C. Pri zjazde do Dolného Kubína oba okruhy samozrejme ešte viac vychladli na nejakých 60+°C. Po zaradení sa na cestu smerom do Párnice/Kraľovian (+/- len mierne klesanie) sa oba okruhy plynulo zohriali (3-4km) na prevádzkovú teplotu.. blok 90°C a hlava 85°C. Výjazd smerom na Zázrivú a potom na Terchovú znamenalo zohriatie bloku na 100+°C a hlavy na 95°C.... počas pokojnej jazdy po "klesajúcej" rovine a aj do stúpania bola teplota motora bez akýkoľvek výkyvov. AC som mal nastavené na 21°C...
Na bývalej i30 sa mi zohriaty motor nikdy nepodchladil do takej miery aby som to registroval na prístrojovke... a to aj pri zjazde z horských priechodov (donovaly....)... reálna teplota padla napr. na 70°C ale nižšie už nezliezla.
Dnes som si robil prehľad fungovania chladenia na Tucson-e ... motor má dva chladiace okruhy a reguluje dve rôzne teploty.. blok/hlava. S autom som vyšiel na Kubínsku Hoľu... po nejakej prestávke som išiel nazad.. s nahodeným adaptérom ELM327. Sledoval som teploty oboch okruhov. Vonku bolo celý čas okolo nuly.. oba okruhy vychladli počas státia na cca. 66°C. Pri zjazde do Dolného Kubína oba okruhy samozrejme ešte viac vychladli na nejakých 60+°C. Po zaradení sa na cestu smerom do Párnice/Kraľovian (+/- len mierne klesanie) sa oba okruhy plynulo zohriali (3-4km) na prevádzkovú teplotu.. blok 90°C a hlava 85°C. Výjazd smerom na Zázrivú a potom na Terchovú znamenalo zohriatie bloku na 100+°C a hlavy na 95°C.... počas pokojnej jazdy po "klesajúcej" rovine a aj do stúpania bola teplota motora bez akýkoľvek výkyvov. AC som mal nastavené na 21°C...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Motor 1,5 T-gdi
Také se mi to nezdá, a už vůbec ne, že by to byla vlastnost moderních motorů.
Chybu bych viděl v nefunkčním termostatu, který zůstává stále otevřený.
Chybu bych viděl v nefunkčním termostatu, který zůstává stále otevřený.